Absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
De heren gaan er al vanuit dat we in de finale staan?
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
sluit de gevaarlijke outsider niet uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
het is nog verdomd spannend in de wkpool van 3fm
1 Pino112 1110
2 hole1988 1100
3 Cee 1095
Fijn zo, eerst zien, dan gelovenquote:
Joh, ik heb vanmiddag na de wedstrijd ook op m'n balkon staan stuiteren dat we vast en zeker in de finale komen te staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..
ik geloof niet dat NL Uruguay onderschat kijk maar naar de kwalificatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De gevaarlijkste tegenstander is onderschatting/arrogantie.. We moeten daar echt onwijs voor oppassen. Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel optimistisch ben ..
Ja, ik scoor slecht momenteelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
het is nog verdomd spannend in de wkpool van 3fm
1 Pino112 1110
2 hole1988 1100
3 Cee 1095
Heb de andere ploegen te weinig zien spelen om er echt iets zinnigs over te kunnen roepen. Heb Argentinië 2x zien spelen en dat viel mij niet tegen. Toch verwacht ik dat de halve finale zal gaan tussen Duitsland en Spanje. En weer met alle respect voor Uruguay, maar dat is toch even een ander niveau dan Duitsland of Spanje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef CindieY het volgende:
Joh, ik heb vanmiddag na de wedstrijd ook op m'n balkon staan stuiteren dat we vast en zeker in de finale komen te staanMaar eerlijk is eerlijk, ik ben vrouw en kijk alleen de wedstrijden van NL, dus ik heb werkelijk waar geen idee hoe de andere landen voetballen. Maar inderdaad, we moeten niet gaan onderschatten nu.
De reacties na de wedstrijd geven inderdaad wel vertrouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef hole1988 het volgende:
ik geloof niet dat NL Uruguay onderschat kijk maar naar de kwalificatie.
Zo, ik had gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Bertolf is jarig, die wordt Megahit.
Zat ik er niet ver vanaf, ik had het een beetje fonetischer opgeschrevenquote:
Uruguay is niks zonder Suarez schwalbe en keeper koningquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat NL Uruguay onderschat kijk maar naar de kwalificatie.
[Gijp Mode] Uruguay stelt toch helemaal niets voor joh [Gijp Mode]quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[Gijp Mode] Uruguay stelt toch helemaal niets voor joh [Gijp Mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
hoop op een stream als de afgelopen 2 jaar daar werd alles op uitgezondenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:01 schreef Qunix het volgende:
Wisten jullie al dat morgen nacht sensation uitgezonden wordt?
Sense Of Dance (BNN) present Sensation night
Net als vorig jaar is BNN aanwezig op Sensation. En we zijn daar niet alleen om de zolen van onze schoenen te dansen. We zijn ook keihard aan het werk zodat jij niets hoeft te missen.
Sensation bij BNN
-Radio: De beats van Sensation knallen uit je speakers met de speciale liveuitzending vanaf Sensation van The Sense of Dance, 22.00-06.00 uur op 3FM.
-TV: Onze camera's registreren weer alles (ja alles!) zodat zelfs thuisblijvers niets hoeven te missen.
Sensation live registratie, zaterdag 3 juli vanaf 0.05-02.05 uur bij BNN op 3.
Knal dan de hele nacht door en hou er niet om 2 uur mee opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:01 schreef Qunix het volgende:
Wisten jullie al dat morgen nacht sensation uitgezonden wordt?
Sense Of Dance (BNN) present Sensation night
Net als vorig jaar is BNN aanwezig op Sensation. En we zijn daar niet alleen om de zolen van onze schoenen te dansen. We zijn ook keihard aan het werk zodat jij niets hoeft te missen.
Sensation bij BNN
-Radio: De beats van Sensation knallen uit je speakers met de speciale liveuitzending vanaf Sensation van The Sense of Dance, 22.00-06.00 uur op 3FM.
-TV: Onze camera's registreren weer alles (ja alles!) zodat zelfs thuisblijvers niets hoeven te missen.
Sensation live registratie, zaterdag 3 juli vanaf 0.05-02.05 uur bij BNN op 3.
En wat krijg je dan na de sensation registratie? Juist..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Knal dan de hele nacht door en hou er niet om 2 uur mee op
Hans was denk ik aan het slapenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:40 schreef Sirolf het volgende:
*gaap*
Tijd om wakker te worden met Radio Gaga op de radio. Waar is Hans eigenlijk?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedeMORGEN!!
Eens kijken of het vandaag weer zo`n mooie dag op het WK wordt![]()
![]()
Ben een uitzending van BBC Radio 1 van gisteravond aan `t terug luisteren waarin deze plaat voorbij komt:
Wat blijft die lekker![]()
vooral met dit weer
Van Pearl Jam? nog steeds jammer dat ze die niet speelde zondagquote:
Van Pearl Jam inderdaad. Ge-wel-dige trackquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van Pearl Jam? nog steeds jammer dat ze die niet speelde zondag
[ afbeelding ]![]()
als je nou de oranje pacman veranderd in de staatsloterijvis, maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van Pearl Jam? nog steeds jammer dat ze die niet speelde zondag
[ afbeelding ]![]()
Heb je de mix van net ook opgenomen? Luister niet naar 3FM atm, dus gemist helaas.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je nou de oranje pacman veranderd in de staatsloterijvis, maakt het helemaal af
Ramon gooit de mix zometeen online!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de mix van net ook opgenomen? Luister niet naar 3FM atm, dus gemist helaas.
hij is in de Uploadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de mix van net ook opgenomen? Luister niet naar 3FM atm, dus gemist helaas.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel vetquote:
W000000t een medestander!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
Monotone zeurzangstem en matige vorige single terzijde, deze Megahit van Bertje Tolf vind ik toch best prima!
Nog niet gehoord, en geen zin om hem op te zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
Monotone zeurzangstem en matige vorige single terzijde, deze Megahit van Bertje Tolf vind ik toch best prima!
Echt he, ik plak tegen alles aan, kom net de AH uit, verbaast me dat er geen 820 beesies aan m'n lijf vast zitten. Hier begint de zon plaats te maken voor een vreemdsoortig witte wolkenbetrekking en een zowaar nog benauwdere atmosfeer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
Middag
Ging net ff boodschapjes halen, gvd wat is het weer warm![]()
Als het goed is straks regen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, ik plak tegen alles aan, kom net de AH uit, verbaast me dat er geen 820 beesies aan m'n lijf vast zitten.
Mij té warm, maargoedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk in de zon gelegen. Heerlijk warm is het
Alle deuren en ramen open! Als nu het luchtalarm af gaat kan me dat aan m'n reet roesten!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef alors het volgende:
Hier is het al, wat gerommel, koele wind en nu regen. Wel even lekker fris hoor, en die LUCHT!!
Voor mensen die nieuwsgierig zijn, gaat om een remix van Cranberries - Zombie:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, ik ken van dit nummer een hardcore versie xD
Tim Berg - Bromance (Acicii's Arena Mix) in de mixquote:
Sporza.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef -Hans- het volgende:
Frank Snoeks... Tsja, dan noem je idd iemand. Heb gisteren serieus een paar keer gemute gisteren. Zeer irritant die man.
Jup, of ik volg het wel via radio 1. Weet zo niet wie de commentator was tijdens Uruguay - Ghana, maar die vond ik een stuk beter.quote:
hij blijft geniaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik krijg weer kippevelIk wil dat 't nooit ophoudt.
Teer je 12 jaar lang op het 'Bergkamp! Bergkamp!' moment, krijg je eindelijk een nieuwe, het heeft te lang geduurd. Hij was niet net zo briljant maar ook niet minder belangrijk.
Jeroen Gruther doet verslag van URU-NEDquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, of ik volg het wel via radio 1. Weet zo niet wie de commentator was tijdens Uruguay - Ghana, maar die vond ik een stuk beter.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jeroen Gruther doet verslag voor URU-NED
Die doet volgens mij nu ook het commentaar, maar die vind ik weer erg overdreven. Wel beter overigens dan Frank, maar dat kan al snelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jeroen Gruther doet verslag van URU-NED
Frank is best wel een goede commentator alleen bij NL wedstrijden laat hij zich zelf te veel gaan, waardoor het slecht wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die doet volgens mij nu ook het commentaar, maar die vind ik weer erg overdreven. Wel beter overigens dan Frank, maar dat kan al snel
Dan hoop ik dat we hem niet meer horen tijdens een wedstrijd van het NL-elftalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank is best wel een goede commentator alleen bij NL wedstrijden laat hij zich zelf te veel gaan, waardoor het slecht wordt.
Tof nummer iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef -Hans- het volgende:
Here we go!![]()
Tim Berg - Bromance (Avicii's Radio Lang)
![]()
Komt ook bij jou vast wel wat regenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hier nog steeds geen druppel gevallen
[..]
Tof nummer idd
klein nieuwtje Frank verslaat de Finalequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Memories
[..]
Dan hoop ik dat we hem niet meer horen tijdens een wedstrijd van het NL-elftal. Damn, Duitsland speelt best goed.
Hier heeft het al flink geplensd. Nu even lekker alle ramen tegenover elkaar open zetten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hier nog steeds geen druppel gevallen
[..]
Tof nummer idd
Shitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klein nieuwtje Frank verslaat de Finale
Uhm, heb je toch filmpje van?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand wat voor nummer er wordt gebruikt bij de jack van gelder mix bij timur
Tim Berg - Bromance (Acicii's Arena Mix)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand wat voor nummer er wordt gebruikt bij de jack van gelder mix bij timur
quote:
Da's gewoon een running gag. Als er een dood momentje valt in een plaat kan er even een TROS! doorheen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:22 schreef densmee het volgende:
ik denk dat ik het gemist heb maar waarom, komt er bij verschillende programma's die jingle van de tros voorbij
of een John Bakkertje natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's gewoon een running gag. Als er een dood momentje valt in een plaat kan er even een TROS! doorheen.
gelukkig hebben ze daar 2 locatie studio's voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef Qunix het volgende:
Veel festivals op 3FM... Rock Werchter en Sensation tegelijk.
Ik wacht op Sensation.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar 2 locatie studio's voor.
AL zo vaak gehoord maar hij blijft idd wel masterlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weer !!!!!!!!!!!!!!! Ik vind 'm echt tofTim Berg - Bromance (Acicii's Arena Mix)
Zelfs met de regen die nu buiten valt is het een heerlijke plaat![]()
.
Ken 'm eigenlijk pas sinds een paar wekenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
AL zo vaak gehoord maar hij blijft idd wel masterlijk.
Was volgens mij voor een half jaar terug ofzo als preview in die podcast van tiesto en wanneer je je abonneert op het YT-kanaal van tiesto heb je vaak nieuwe artiesten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Ken 'm eigenlijk pas sinds een paar weken. Clip laatst nog even opgezocht @ Youtube, maar die is ook wel aardig.
Ah, okay. Dat is dan idd wel de manier om zo'n plaat al lekker vroeg te kunnen horen wat natuurlijk ook wel een nadeel kan zijn als de plaat zoveel later pas echt wordt opgepiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was volgens mij voor een half jaar terug ofzo als preview in die podcast van tiesto en wanneer je je abonneert op het YT-kanaal van tiesto heb je vaak nieuwe artiesten.
Achja dat heb je ook als de komende weken naar Ibiza op vakantie gaat, ken je ook de zomerhit van volgend jaar (qua dance dan, niet die commerciële 538 shit).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Ah, okay. Dat is dan idd wel de manier om zo'n plaat al lekker vroeg te kunnen horen wat natuurlijk ook wel een nadeel kan zijn als de plaat zoveel later pas echt wordt opgepikt.
Ja, okay dat is idd ook wel zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja dat heb je ook als de komende weken naar Ibiza op vakantie gaat, ken je ook de zomerhit van volgend jaar (qua dance dan, niet die commerciële 538 shit).
coen en sander hebben ook nog een locatie studio, als hij het nog doet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar 2 locatie studio's voor.
klinkt leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Interview with the vampire straks trouwens @ Ned5..
Rock Werchter hequote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Huh ik slinger de webcam aan en zie daar Timur zitten ipv Annemieke!
Eens !!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef CindieY het volgende:
Goeienmiddag!
Wat is het toch ontzettend fijn om naar RockWerchter te luisteren. Een festival dat ik zeker nog eens wil bezoeken.
Echt hequote:Op zondag 4 juli 2010 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Haha dit is zo slecht dat ik er gewoon even om moet lachen. Tsjonge jonge wat een drama!
Ik dacht dat Eli Richardson geleerd had van Lowlands...quote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, oordopjes alert ! La Roux - In for the Kill, live. Vre-se-lijk !
Helaas nietquote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eli Richardson geleerd had van Lowlands...
Niet dus...
In opdracht van een onderzoeksbureau gelieerd aan Woestijnvis?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Sander ruikt onder de oksels van mensen die zich al 4 dagen niet hebben gewassen. DIE LUCHT !
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In opdracht van een onderzoeksbureau gelieerd aan Woestijnvis?
Welkom terug! dat valt dan nog meequote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND
Terug van een dagje GiethoornAlleen m'n bovenbenen zijn verbrand
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND
Terug van een dagje GiethoornAlleen m'n bovenbenen zijn verbrand
Een grote MUTEpartij tot 10 uur dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 06:54 schreef Pino112 het volgende:
"En Miss Montreal komt langs, eindelijk weer"
WTF!
Wat een muts, opnemen met Hee, godverdommequote:Op maandag 5 juli 2010 07:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Een grote MUTEpartij tot 10 uur dus.En wtf inderdaad, 'eindelijk'?
Is net zoiets als zeggen dat het eindelijk weer warm weer is vandaag.
Dat je dit al aan kan op de vroege ochtend, Pino! Ik luister (nog) niet. Komt straks wel, als ik op m'n werk ben en 3fm op staat. Wish me luck.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een muts, opnemen met Hee, godverdomme
Arrogante hoer
Succes, ik ben al verhuisd naar Eversquote:Op maandag 5 juli 2010 07:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat je dit al aan kan op de vroege ochtend, Pino! Ik luister (nog) niet. Komt straks wel, als ik op m'n werk ben en 3fm op staat. Wish me luck.
14.30, NED1quote:Op maandag 5 juli 2010 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog Tour de France te bekijken op tv vandaag?
quote:eiPhone HiawathaNL kaduuk. "Het apparaat is ook niet bedoeld om rooksignalen mee te verzenden," aldus eiPhone bedenker Steve Flops.
quote:11:22| Supertramp - School
11:18| Outkast - Miss Jackson
11:14| Haddaway - What Is Love
Geen idee.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, waarom krijg ik bij woensdag 30 juni 00-01 op 3fm.nl slechts 3 platen in de playlist, en staan er meer op 3fmfan.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |