Nice ! Congratzquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bonnefanten.nl(...)ijvend_vrij_uitzicht
Gewonnen
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
Lange broek richting werk, maar neem op dit soort dagen wel een korte broek mee zodat ik me snel kan omkleden. Gelukkig doen ze bij mij op het werk niet moeilijk over t-shirts/korte broeken, enzo.
HEY DJ !
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuwsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoor. Nog geen nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoektocht naar nieuw werk?
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuws.
Ik hoop 't ook. Is nu wel mooi geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |