Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
(ik las eerst telex-cel)
nou, met het huidige tempo zit dat topic er rap aan te komen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef Mark het volgende:
Over 10 topics zit er zeker een rap-topic aan te komen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
1 [b] ranja 102 [ afbeelding ] 3
2 bartrid 96
3 [b] bukgeit 93 [ afbeelding ] 3
...
allemaal hoogstaande klassiekersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben verliefd, sjalalie - Sieneke
Lalala - Bert en Ernie
Lalala - Kabouter Plop
If you seek Amy - Britney Spears
Loving You - Minnie Riperton
En welkom in het elitaire Muziek Trivia.quote:
Is dat geen lay?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef ranja het volgende:
Lenny Kuhr - De Troubadour
Totaal gesmurftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet eens het Smurfenlied ?
snelheid gaat ten koste van kwaliteitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef cafca het volgende:
En allemaal the Passenger van ome Iggy vergeten
Zie mijn lijst.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef ranja het volgende:
[..]
snelheid gaat ten koste van kwaliteit
hoewel...
Mark +2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:52 schreef Mark het volgende:
Inner Circle - Sweat (alalalalong)
Massiel - La, la, la
Beatles - Obladi Oblada
Hermes House Band - I will survive (aan het eind)
Kijk...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet eens het Smurfenlied of de La La Song?
In de meeste opvallend veel tegen het eind, maar niet in Give me fire, ik had denk een ander in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Het rijtje van Belsen valt af, want in de meeste Mando Diao songs is het maar sporadisch la-la-la en soms na-na-na...
In Ik ben verliefd, sjalalie zit geen expliciete la-la-la...
Dus:
[..]
heldquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Gezien haar ogen, Lulu?
Ahja, dat zou best wel eens kunnen, maarja ik dacht: Mark he..en die ringen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Gezien haar ogen, Lulu?
Het had gekund, als vervolg op de Smurfenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, dat zou best wel eens kunnen, maarja ik dacht: Mark he..en die ringen.
Ja he, mijn eerste vakantiedag... dus ik doe niet zo moeilijk vandaag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben verliefd, sjalalie - Sieneke
Lalala - Bert en Ernie
Lalala - Kabouter Plop
If you seek Amy - Britney Spears
..of is daar de rest van dr taille gebleven?quote:She's an easy lover
she's got a hard-on you won't believe it
Van o.a. ook de Stuif-Es-In tune 'Dit Is Het Einde' en 'Bij Ons Staat Op De Keukendeur'...quote:
Nee, de link met de vorige vraag is al weggegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat al in de aanslag met Lili Marlene en Oya Lele, maar die zullen het niet zijn...
Nee, maar je hebt de voornaam wel erin zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef belsen het volgende:
Bootsy Collins?
quote:
Spencer davis group?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een actuele én een vervolgvraag (toe maar!) Wie?:
[ afbeelding ]
Gambolputty + 2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:55 schreef Gambolputty het volgende:
Traffic?
En ik op "The winner takes it all".quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:38 schreef Mark het volgende:
Voor de volgende vraag een gok op "We are the champions"
ranja +2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef ranja het volgende:
Madonna - Lucky Star
Kylie Minogue - I Should Be So Lucky
Cliff Richard - Lucky Lips
Emerson Lake Palmer - Lucky Man
Laura Branigan - The Lucky One
Uit welk jaar?quote:Als holland aan de bal is, is er niks meer aan te doen
Nederland, Nederland is weer kampioen
Nederland die heeft de bal
Die mooie bal van goud (en buiten is 't koud)
Nederland die heeft de bal
Die mooie bal van goud (De klok is van hout)
New Order bestond toen nog niet eens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeg ik weer 78, maar wel Olympische Spelen.. lijkt me sterk dat je een WK bedoelt als je ziet hoe je de vraag stelt
ken de hele band niet zo goed, ik gok ook maar watquote:
En die klopt wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alhoewel het wel eerder was dan Republic volgens mij, dus toch maar WK 1990..
Nou ja, als je weet wanneer Joy Division ongeveer actief was, dan moet New Order daar redelijk eenvoudig uit voortvloeien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ken de hele band niet zo goed, ik gok ook maar wat
Heb jij de wedstrijd in de kroeg gekeken?quote:
Alex James van Blur en de papa van Lily Allen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet ook weer wat het in 1998 was: Vindaloo van Fat Les. Met een clip-parodie op Bittersweet Symphony.
Maar wiens vader en wiens bassist zaten er in Fat Les (2 namen dus)?
Joy Division weet ik wel, maar dat zegt zoveel niet, je weet et allemaal iets makkelijker als je dan al leeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet wanneer Joy Division ongeveer actief was, dan moet New Order daar redelijk eenvoudig uit voortvloeien.
Ik ben al dagenlang je naam aan het verbasteren bij puntenuitdeling.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd in de kroeg gekeken?
Ik vind 'm wel ...charme hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alex James van Blur en de papa van Lily Allen.
Vreselijke crisisplaat trouwens.
Was toen nog een groot liefhebber van Sting ('Ten Summoner's Tales' was mijn eerste cd ooit), dus ik had ook een zwak voor dit nummer. Maar bij nader inzien was die Three Musketeers single toch wel een draak van een plaat.quote:
quote:started out fencing at the age of 13 in school, but only after being convinced by a teacher to try it. If he had done what he felt he wanted he would have started out boxing or something like that. But when he got into fencing he discovered that it not only was about physical training, but giving the brain some exercise as well.
When he was 15 he became captain of the School team fencers and this gave him the opportunity to go to London to start a professional career. But he felt that he didn't really fit in there and also found it more interesting meeting friends down the pub.
The less he trained, the worse he became and the more he wanted to do something else. In his late teens music started taking over his time and he pretty much quit fencing totally, until 1983 when one of theroadies brought back his interest in the sport.
In late 1985 he spent two weeks at a fencing trainers camp at an off-duty catholic boarding school, sleeping in a box with no hot water on tap after 7:00 AM. There he was sort of given his trainers certificate.
Whenhad a time off between the
-tour and the recording of the
album,
and a friend of his were travelling around Europe picking up tournaments here and there.
Probeer maar eens een vervolgvraag te bedenken na de 3 musketiersquote:
De man is er wel gek op, idd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Bol_Wan het volgende:
iets met Cowbell dan
Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:24 schreef samsalabim het volgende:
En laat iemand anders de volgende vraag maar doen, ik ga morgen op vakantie
Ik had 1 of 2 topics geleden de rap van John Barnes nog eens gevraagd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die klopt wel.
Nooberdepoep +2
Gek genoeg heb ik het nummer zelf nooit gehoord, maar het bestaan van deze plaat is zo'n feitje die ik jaren geleden al eens heb opgepikt.
quote:A white blank page
and a swelling rage, rage
You did not think
when you sent me
to the brink, to the brink
You desired my attention
but denied my affections, my affections
Mumford and Sons - White Blank Pagequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef friekin_ het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Van wie is dit nummer:
[..]
dubbelpunten topicquote:
quote:
geen idee, ik vind et prima om de punten te verdelen voor artiest en albumnaam, maar dan wel zonder discussie of het wel mag, dus zeg het maar...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naam van de artiest alleen goed voor 1 puntje?
Weet wel de naam van de opvolger..
voor die drie dingen wil ik em wel weggeven, wil eigenlijk toch weg en heb geen zin om nog een tijdje te wachten tot er iemand voorbij komt die et wel weetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Combinatie bandnaam, opvolger en de hit van dit album? :p
2 punten splitsen doen we hier niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toad the Wet Sprocket, hierop staat Walk on the Ocean, opvolger heette Dulcinea
had expres geen album ervoor gezetquote:
Ik zit nu de heletijd te denken aan een jaren 90 band, die een of andere vieze kikker opnscherp op de voorkant had staan tegen een felle (blauwe?) achtergrond, maar ik weet niet meer wie dat was. Ik dacht even Bettie Serveert, maar die was het niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had expres geen album ervoor gezet
Van wie is deze ballade over de kikker?quote:Dit sprookje kent frivole varianten, maar dit hier een minder vrolijk lied
Ik waarschuw u maar even expliciet: wees voorbereid op stroeve dissonanten
Een kikker zat eens wenend in een sloot verscholen tussen riet en waterplanten
Daar zag tenminste geen van zijn verwanten de tranen die hij heimelijk vergoot
Hij treurde sinds hij op de stelling stootte, dat hij uit iets als kikkerdril ontsproot
Hetgeen wat zijn leven overschoot van alle glans en poëzie ontblootte
Ach waarom moest die mede-amfibie, hem lastigvallen met die anekdote
Die botte soortgenoot, of soortgenote; bij kikkers zie je dat niet een twee drie
En aan de kant zat hij te prakkiseren: 'Die kikkerdril, da’s pure fantasie!
Uit kikkerdril ontspruit toch geen genie? Ik hoor hier niet! Ik hoor in dure kleren
Voorzien van dure whisky’s en van gins, door suites en salons te paraderen!
Ik hoor de hele polder te regeren! Ik ben geen kikker maar een sprookjesprins!
En iemand heeft magie met mij bedreven, mij omgetoverd in iets wel heel mins:
Een kikker. Maar ik ben toch niet van zins nog langer zo te moeten blijven leven
Ik weet al instinctief wat ik moet doen; heel simpel een prinses een kusje geven
Mar waar vind ik zo gauw… Hé wacht eens even… Daar komt er net een aan! Nu nog een zoen’
Zij liep zowaar vlakbij te lanterfanten en blij sprong hij tevoorschijn uit het groen
Recht onder hoogheids hooggehakte schoen; ontgoocheld spatte hij naar alle kanten
Het arm prinsesje schreide van verdriet, vol spijt en wroeging toonde zij passanten
De bloederige, lillende restanten en zin om die te kussen, had ze niet
Die is ook mooi, maar nee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Silverchair - Frogstomp misschien?
Leef je uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is ook mooi, maar nee.
Het is een soort van zwarte kikker, tegen een hard blauwe achtergrond, als ik me niet vergis.
Het leest niet echt weg als een vertaling, maar in het geval dat: Funny Little Frog van Belle and Sebastian?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Van wie is deze ballade over de kikker?
Zeker geen vertaling, zoals je al zegt. Het zit goed in elkaar en dat zegt veel over deze zanger/cabaretier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het leest niet echt weg als een vertaling, maar in het geval dat: Funny Little Frog van Belle and Sebastian?
Die van de Breedbekkikkers heb ik trouwens ook nog liggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leef je uit
http://rateyourmusic.com/(...)_and_toads_in_covers
Hij staat er niet in...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leef je uit
http://rateyourmusic.com/(...)_and_toads_in_covers
En je weet zeker dat het een kikker was en niet een ander aquafauna-geval zoals bijvoorbeeld op de In the Fishtank-serie?quote:
nbdbd + 2quote:
Stimmt.quote:
Nee, het was iets van een kikker. Ik moet eigenlijk even een vriend van mij spreken, die weet het mogelijk wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het een kikker was en niet een ander aquafauna-geval zoals bijvoorbeeld op de In the Fishtank-serie?
Gaga wel, Rihanna niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Grobbel het volgende:
Rihanna en Lady Gaga?
Wilde gok. Aan Facebook doe ik verder niet...
Jup!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Gaga en Michael Jackson.
Lyrics tijd!! (specialiteit van mijquote:
quote:The passing of time
And all of its crimes
Is making me sad again
The passing of time
And all of its sickening crimes
Is making me sad again
But don't forget the songs
That made you cry
And the songs that saved your life
Yes, you're older now
And you're a clever swine
But they were the only ones who ever stood by you
Ik niet, maar het zegt mij ook niks.quote:
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn julliequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het gaat hier dan ook om een b-kantje, dus op zich niet zo vreemd.
Ja. Maar wel een hele grote.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn jullie
quote:The boy with the thorn in his side
Behind the hatred there lies
A plundering desire for love
How can they see the Love in our eyes
And still they don't believe us ?
And after all this time
They don't want to believe us
And if they don't believe us now
Will they ever believe us ?
And when you want to Live
How do you start ?
Where do you go ?
Who do you need to know ?
Tja, het zijn in elk geval The Smiths gezien die tweede tekst. Maar ik ben niet liefhebber genoeg om b-kantjes van ze te kennen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn jullie
Nee. Hint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef ranja het volgende:
Stop me if you think you heard this song before
Zijn ze ook wel, maar dit nummer niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dacht dat The Smiths wel bekender zouden zijnsorry eh.
ach je ontkracht in elk geval deels wat ik al jaren roepquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
Dacht dat The Smiths wel bekender zouden zijnsorry eh.
Tja. Ik vind het af en toe moeilijk om in te schatten. The Boy with the thorn in his side was te makkelijk geweest denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ach je ontkracht in elk geval deels wat ik al jaren roep![]()
Dat een plaatje van een nummer 1 band van de jaren 70 nooit geraden wordt en een b-kantje van een indie band binnen een minuut. Maar misschien is het een te oud indiebandje
Gotcha!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef belsen het volgende:
Van welke band is dit de discografie?T (1996) ASOS (1998) GCT (2001) KTM (2002) GF (2005) GGGGG (2007) T
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze hoeft niet gelepeld te worden: Spoon
en mijn punt dan?quote:
Nee, zit 'm niet in personenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef belsen het volgende:
Tony Slug?
Moet natuurlijk aan deze denken:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Video Still. Uit welke clip?
[ afbeelding ]
Maniac van Michael Sembelo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef ranja het volgende:
Hier een stukje van een nummer dat zo in het topic Covers van klassiekers door samenwerking artiesten past... maar wel een draak van een cover vind ik.
Wat is het orgineel (titel + uitvoerende)?
Berkery +2quote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef Berkery het volgende:
10.000 Maniacs
quote:"" is een lied uit 1988 van de Britse zanger
. Het is het derde nummer uit zijn debuutalbum,
, en de tweede single die door hem werd uitgebracht. Het haalde de negende positie in de UK Singles Chart en is een van zijn bekendste nummers. "
" verscheen, op het compilatie-album
![]()
Er wordt algemeen aangenomen dat de ooit populaire badplaats Mablethorpe, aan de oostkust van Engeland, de inspiratie voor het lied was. Na een bepaalde tijd stroomde de badplaats leeg en werd het, zelfs in het middenseizoen stil.
quote:bezoekt een van de Europese Earth, Wind & Fire-concerten en vraagt de Phenix Horns om mee te werken aan zijn solodebuut
; naar aanleiding van dit succes zijn ze ook te horen op onder andere
en
van het
-album
. Ook daarna blijven de Phenix Horns met
werken; het nummer
van
uit 1989 wordt later gebruikt als herkenningstune van de talkshow Barend & van Dorp.
n00biedoobiedoo + 2quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Everyday is like Sunday...van die zangert van dat indiebandje met die b-kant van gister.
Phil Collinsquote:
Is daar niet één handje teveel wat op en neer gaat?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Phil Collins
Die Barend & Van Dorp tune is trouwens 'Saturday Night And Sunday Morning' van het album 'But Seriously'
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Is daar niet één handje teveel wat op en neer gaat?
cafca +2quote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef cafca het volgende:
Everly Brothers - On the wings of a nightingale
Bette Middler - Wind beneath my wings
Mr Mister - Broken Wings
Golden Earring - She flies on strange wings
Choclate Watch Band - Gossamer Wings
Bonus: Chris Chameleon - Vlerke
quote:
Ieder tiende topic heeft dubbele punten.quote:
Ze zien er in elk geval Belgisch uit en ik ken niet veel Belgische trio's met kale kop.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef belsen het volgende:
Is dat De Mens?
Punkklassiekers in een folkjasje. Best aardig, niet heel boeiend. Ade Edmundson:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:18 schreef Grobbel het volgende:
Even gekeken wie de Bad Shepherds zijn. Nooit van de band gehoord (waar moeten we die van kennen?), wel van de frontman uiteraard.
Berkery +2quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef Berkery het volgende:
Als dat is wie ik denk dat het is zijn het de Bad Shepherds
WeezerButler +2quote:Op maandag 5 juli 2010 09:03 schreef WeezerButler het volgende:
Johnny Guitar watson
zo weekendje weggeweest, maar alsnog:quote:
Hij had ze al aan zichzelf gegeven.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zo weekendje weggeweest, maar alsnog:
n00biedoobiedoo + 2
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik voor de zekerheid maar even lief voor mezelf ben:
[..]
nbdbd + 2
Daar doet het wel aan denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef bukgeit het volgende:
Jean-Marc van Tol?
MadMaster +2quote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Ocobar van Holland Sport?
Wie is de vertolker van deze tekst?quote:In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,
"Let there be HOUSE!"
and house music was born.
"I am, you see,
I am the creator, and this is my house!
And, in my house there is ONLY house music.
But, I am not so selfish because once you enter my house it then becomes OUR house and OUR house music!"
And, you see, no one man owns house because house music is a universal language, spoken and understood by all.
You see, house is a feeling that no one can understand really unless you're deep into the vibe of house.
House is an uncontrollable desire to jack your body.
And, as I told you before, this is our house and our house music.
And in every house, you understand, there is a keeper.
And, in this house, the keeper is Jack.
Now some of you who might wonder,
"Who is Jack, and what is it that Jack does?"
Jack is the one who gives you the power to jack your body!
Jack is the one who gives you the power to do the snake.
Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm.
Jack is the one who learns you how to walk your body.
Jack is the one that can bring nations and nations of all Jackers together under one house.
You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile. It don't make a difference in OUR House.
And this is fresh.
quote:
Kwam ik een paar dagen geleden toevallig tegen op facebook. Eerlijke toeval dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oprechte kennis of met dank aan ome google?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch ook zichtbaar?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oprechte kennis of met dank aan ome google?
Niet opvallend veel meer dan bij vele andere artiesten, dus het leek me sowieso niet iets dat je zomaar even gokt.quote:
Toch wel: rechts bevindt zich duidelijk zichtbaar hoger dan links.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet opvallend veel meer dan bij vele andere artiesten, dus het leek me sowieso niet iets dat je zomaar even gokt.
Iedereen die deze vraag goed beantwoord is dan verdachtquote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet opvallend veel meer dan bij vele andere artiesten, dus het leek me sowieso niet iets dat je zomaar even gokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
quote:ik neem overigens aan dat je vóór z'n dood bedoelt
Vreemd, ja. In de UK zou je volledig het spoor bijster raken na die serie cd-single rereleases uit 2007 of wat was het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Na z'n dood heeft hij geen #1 hits meer gehad in de US, vreemd genoeg...
quote:
(I can't answer I can't answer that.)
When will I see my picture in the paper?
(I can't answer I can't answer that.)
iggyinthehouse +2quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Bros - When will i be famous
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn anders wel officieus en officieel..
ik hoop toch niet dat je Harry Vermegen en Jannes of Guus Meeuwis en Youp van 't Hek bedoelt
Orange glow of iets dergelijks heet het nummer volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
danny vera
Geen rare vraagstelling, want volgens mij heet het nummer ook echt 't WK-lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |