En je weet zeker dat het een kikker was en niet een ander aquafauna-geval zoals bijvoorbeeld op de In the Fishtank-serie?quote:
nbdbd + 2quote:
Stimmt.quote:
Nee, het was iets van een kikker. Ik moet eigenlijk even een vriend van mij spreken, die weet het mogelijk wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het een kikker was en niet een ander aquafauna-geval zoals bijvoorbeeld op de In the Fishtank-serie?
Gaga wel, Rihanna niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Grobbel het volgende:
Rihanna en Lady Gaga?
Wilde gok. Aan Facebook doe ik verder niet...
Jup!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Gaga en Michael Jackson.
Lyrics tijd!! (specialiteit van mijquote:
quote:The passing of time
And all of its crimes
Is making me sad again
The passing of time
And all of its sickening crimes
Is making me sad again
But don't forget the songs
That made you cry
And the songs that saved your life
Yes, you're older now
And you're a clever swine
But they were the only ones who ever stood by you
Ik niet, maar het zegt mij ook niks.quote:
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn julliequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het gaat hier dan ook om een b-kantje, dus op zich niet zo vreemd.
Ja. Maar wel een hele grote.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn jullie
quote:The boy with the thorn in his side
Behind the hatred there lies
A plundering desire for love
How can they see the Love in our eyes
And still they don't believe us ?
And after all this time
They don't want to believe us
And if they don't believe us now
Will they ever believe us ?
And when you want to Live
How do you start ?
Where do you go ?
Who do you need to know ?
Tja, het zijn in elk geval The Smiths gezien die tweede tekst. Maar ik ben niet liefhebber genoeg om b-kantjes van ze te kennen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
van een indie band zeker? grobbel, bartrid, z waar zijn jullie
Nee. Hint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef ranja het volgende:
Stop me if you think you heard this song before
Zijn ze ook wel, maar dit nummer niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dacht dat The Smiths wel bekender zouden zijnsorry eh.
ach je ontkracht in elk geval deels wat ik al jaren roepquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
Dacht dat The Smiths wel bekender zouden zijnsorry eh.
Tja. Ik vind het af en toe moeilijk om in te schatten. The Boy with the thorn in his side was te makkelijk geweest denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ach je ontkracht in elk geval deels wat ik al jaren roep![]()
Dat een plaatje van een nummer 1 band van de jaren 70 nooit geraden wordt en een b-kantje van een indie band binnen een minuut. Maar misschien is het een te oud indiebandje
Gotcha!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef belsen het volgende:
Van welke band is dit de discografie?T (1996) ASOS (1998) GCT (2001) KTM (2002) GF (2005) GGGGG (2007) T
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze hoeft niet gelepeld te worden: Spoon
en mijn punt dan?quote:
Nee, zit 'm niet in personenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef belsen het volgende:
Tony Slug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |