ranja +2quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:51 schreef ranja het volgende:
Madonna - Lucky Star
Kylie Minogue - I Should Be So Lucky
Cliff Richard - Lucky Lips
Emerson Lake Palmer - Lucky Man
Laura Branigan - The Lucky One
Uit welk jaar?quote:Als holland aan de bal is, is er niks meer aan te doen
Nederland, Nederland is weer kampioen
Nederland die heeft de bal
Die mooie bal van goud (en buiten is 't koud)
Nederland die heeft de bal
Die mooie bal van goud (De klok is van hout)
New Order bestond toen nog niet eens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Zeg ik weer 78, maar wel Olympische Spelen.. lijkt me sterk dat je een WK bedoelt als je ziet hoe je de vraag stelt
ken de hele band niet zo goed, ik gok ook maar watquote:
En die klopt wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alhoewel het wel eerder was dan Republic volgens mij, dus toch maar WK 1990..
Nou ja, als je weet wanneer Joy Division ongeveer actief was, dan moet New Order daar redelijk eenvoudig uit voortvloeien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ken de hele band niet zo goed, ik gok ook maar wat
Heb jij de wedstrijd in de kroeg gekeken?quote:
Alex James van Blur en de papa van Lily Allen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet ook weer wat het in 1998 was: Vindaloo van Fat Les. Met een clip-parodie op Bittersweet Symphony.
Maar wiens vader en wiens bassist zaten er in Fat Les (2 namen dus)?
Joy Division weet ik wel, maar dat zegt zoveel niet, je weet et allemaal iets makkelijker als je dan al leeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, als je weet wanneer Joy Division ongeveer actief was, dan moet New Order daar redelijk eenvoudig uit voortvloeien.
Ik ben al dagenlang je naam aan het verbasteren bij puntenuitdeling.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd in de kroeg gekeken?
Ik vind 'm wel ...charme hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alex James van Blur en de papa van Lily Allen.
Vreselijke crisisplaat trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |