abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83567640
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

Overige chinese webshops:
- BudgetGadgets (www.budgetgadgets.com)
- BuyinCoins (www.buyincoins.com)
- DealExtreme (www.dealextreme.com)
- DinoDirect (www.dinodirect.com)
- Everbuying (www.everbuying.com)
- Focalprice (www.focalprice.com)
- Goldenbridge (www.goldenbridge.hk)
- Lightake (www.lightake.com)
- Lightinthebox (www.lightinthebox.com)
- MadeInChina (www.madainchina.com)
- PandaWill (www.pandawill.com)
- PopBuying (www.popbuying.com)
- Zarmark (www.zarmark.com)
- WS deal (www.wsdeal.com)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen.

V: Wat is illegaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en Wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.
In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, klik dan even op de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese Webshops topic #..''.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

vrijdag 2 juli 2010 @ 13:11:11 #2
279542 Michael-H
pi_83567670
Mensen die geloven dat DX failliet is
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:11:17 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83567674
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:11:39 #4
214908 kutagh
pi_83567692
Omdat de vorige gesloten is en -wtf- nog geen nieuwe geplaatst heeft, heb ik het maar even gedaan
Misschien geen bazenTT... Maar er staat (niet) ertussen om te kijken of men het nu door heeft dat het een grap is........
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:26:33 #5
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83568264
Is DX failliet? Heb er laatst nog wat gekocht
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:53:52 #6
298357 sandsucker
pi_83569300
heb een zaklampje op dx gekocht:) mooi dingetje en echt superfel!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:09:25 #7
296588 LiFePo4
pi_83569955
DX is wel failliet hoor, stuur ze maar een mailtje Ze gaan alleen nog tot x juli (weet niet meer precies welke datum) spullen verkopen, daarna al het andere afhandelen en dan zijn we ze voorgoed kwijt..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:12:47 #8
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83570077
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef LiFePo4 het volgende:
DX is wel failliet hoor, stuur ze maar een mailtje Ze gaan alleen nog tot x juli (weet niet meer precies welke datum) spullen verkopen, daarna al het andere afhandelen en dan zijn we ze voorgoed kwijt..
waarom is dat?
hmz.. eens kijken of er nog leuke opruim aanbiedingen komen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:17:31 #9
286650 -wtf-
pi_83570261
Eerst maar eens wat bij dinodirect besteld
http://www.dinodirect.com(...)ing-Toy-NO-8836.html
Leuk voor tussen de discus vissen in het aqaurium.
Gelijk dino direct gemaild na bestelling zag dat bij adres gegevens de country er niet bij stond anders kan ik lang wachten denk ik.Dus mensen opletten als je daar wat besteld.
Zodra die binnen is zal ik er wat foto's van maken.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:22:45 #10
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83570461
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef LiFePo4 het volgende:
Oh dus mijn ding komt wel nog gewoon aan?
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:26:44 #11
286650 -wtf-
pi_83570611
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Skonk het volgende:

[..]

Oh dus mijn ding komt wel nog gewoon aan?
Als die verstuurd is zal dit best aankomen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:27:21 #12
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83570626
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:26 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Als die verstuurd is zal dit best aankomen
Packaging staat er nog, heb het de 29e besteld
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:36:08 #13
286650 -wtf-
pi_83571001
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef Skonk het volgende:

[..]

Packaging staat er nog, heb het de 29e besteld
Dan zal het morgen of zondag verstuurd worden
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:32:35 #14
207470 veda
pi_83573295
In de OP staat www.madainchina.com moet dat niet www.madeinchina.com zijn?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:57:39 #15
-1 #ANONIEM
pi_83574310
Mooie TT
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:17:40 #16
286650 -wtf-
pi_83575124
Nederland 1 nul achter
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:24:33 #17
214908 kutagh
pi_83575423
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:32 schreef veda het volgende:
In de OP staat www.madainchina.com moet dat niet www.madeinchina.com zijn?
Ik heb het alleen maar van de wiki overgenomen
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef ElmoFan het volgende:
Mooie TT
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:52:00 #18
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_83576654
OMG ik weet zeker dat neo2000 nu ook zich kapot lacht ( net zoals mij ) om het topictitel
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:22:28 #19
302364 jemobiele
pi_83578246
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Skonk het volgende:
Is DX failliet? Heb er laatst nog wat gekocht
Wat toevallig, ik ook!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:37:55 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_83579419
DX naar de klote, ik heb wat gemist geloof ik sinds ik hier niet meer als modje rondhang...

Gelukkig zijn mijn twee horlogebandkompasjes nog wel verzonden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Knab - Jouw online bankBoek goedkoper bij booking.comBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:01:55 #21
247092 jack-peng
pi_83581265
Netherlands 2:1 Brazil !!!

Fighting ! Fighting!!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:14:29 #22
226677 revpolen
pi_83581927
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:

Fighting ! Fighting!!
jeej welcome back jack!!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:50:59 #23
286650 -wtf-
pi_83583120
quote:

Fighting ! Fighting!!
I smell a discount hehe
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:57:51 #24
305935 Sdm007
0V0X0
pi_83583339
Precies een maand en wacht nog steeds op mijn 1e bestelling van Budgetgadets. Hoop in een van deze dagen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:06:10 #25
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83583642
quote:

Fighting ! Fighting!!
Jack get some more staff
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:33:57 #26
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83584446
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef revpolen het volgende:
OMG ik weet zeker dat neo2000 nu ook zich kapot lacht ( net zoals mij ) om het topictitel
Whehehehe..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:35:23 #27
-1 #ANONIEM
pi_83584496
quote:

Fighting ! Fighting!!
Are you......the famous....Jack..??
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:44:06 #28
309189 money5281
pi_83584813
had been order for www.xcfashion.com ,but they web is english , i don't like
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:48:42 #29
309189 money5281
pi_83584955
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:06 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Jack get some more staff
haaaa.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:22:58 #30
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83586017
Snap niks van dat fashion gedoe. Wil ik een zonnebril bestellen van 11 euro kost het 39 euro?
kan iemand dit uitleggen:
Item total: $ 13.90
[if you order more 150 usd will not pay the tax ....!!]tax : 36.1
Subtotal: $50.00

the product total price under 50 usd. will total 50 usd

Dus als ik iets van 50 dollar koop kost het dus 50 dollar en alles daaronder kost ook 50 dollar?
Zavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautifulZoek je mobiel op gsmweb
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 20:41:19 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83586647
Leuk zeg die vertaalbotjes hier

Maar DX failliet, hoe? Ze hebben geen stock, dus bestellen op verzoek, dan heb je dus ook nooit geld tekort.

Ik heb die fashion een kans gegeven overigens, paypal kun je toch terugkrijgen als het niet aankomt. Ik heb ze via msn gesproken, zou binnen 2 dagen verzonden moeten worden.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:16:32 #32
-1 #ANONIEM
pi_83587703
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:

Maar DX failliet, hoe? Ze hebben geen stock, dus bestellen op verzoek, dan heb je dus ook nooit geld
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:29:21 #33
225977 Semmm
pi_83588136
DX failliet is niet echt toch? Ik mis 2 topics en snap er gelijk niets meer van, hebben we hier opeens ook Chinezen posterts die denken dat ze Nederlands kunnen?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:05:42 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83591999
Als Nederland het WK wint geeft Jack ons allemaal gratis een tenue. Als Nederland verliest moeten we allemaal een varkentje kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 02-07-2010 23:20:32 ]
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:07:25 #35
243120 Stickvis
pi_83592106
is het eigenlijk de of het wk?
Ik dacht altijd het wk..

Wel varkentje moeten we kopen dan?
Klinkt namelijk wel als een goede bet
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:25:41 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83593322
Het WK, zonnesteek

Om mee te doen in deze poule moet je 10 euro in de grote pot stoppen. Indien Nederland wint krijg je het geld terug, als we verliezen krijg je een varken thuis.

Jack heeft mij als onafhankelijke organisator aangewezen.
PM me maar voor de details om even te paypallen

Deze aanbieding is tot zondagavond geldig dus wees er snel bij
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:27:12 #37
226677 revpolen
pi_83593376
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb die fashion een kans gegeven overigens, paypal kun je toch terugkrijgen als het niet aankomt. Ik heb ze via msn gesproken, zou binnen 2 dagen verzonden moeten worden.
komt gewoon aan! heb gisteren foto gepost van die website van me ontvangen goederen \
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Semmm het volgende:
DX failliet is niet echt toch? Ik mis 2 topics en snap er gelijk niets meer van..

neo2000 wat gaan we volgende x neerzetten?
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 23:28:40 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_83593443
Ik zag gisteren bij RTL5 (dat financiele programma) een stukje over Taobao, ze gaan binnenkort beginnen met een internationale site, zodat je dus niet meer via tussenpersonen hoeft te bestellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:28:42 #39
243120 Stickvis
pi_83593447
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Het WK, zonnesteek

Om mee te doen in deze poule moet je 10 euro in de grote pot stoppen. Indien Nederland wint krijg je het geld terug, als we verliezen krijg je een varken thuis.

Jack heeft mij als onafhankelijke organisator aangewezen.
PM me maar voor de details om even te paypallen

Deze aanbieding is tot zondagavond geldig dus wees er snel bij

dit varketje?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:21:48 #40
279091 Jeffrey_San
pi_83595509
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:48 schreef zgqian het volgende:
-weg-
Als je voor zoveel besteld, krijg je dan geen extra kosten?
invoerrechten, belasting enzo?

[ Bericht 63% gewijzigd door BrandX op 03-07-2010 17:11:42 ]
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:23:35 #41
245425 korting
pi_83595569
Jammer dat het niet meer over de Apad gaat. Ik wil er ook eentje hebben!

Zijn er al meer mensen die er eentje binnen hebben?

En hoe zit het met het volgende, deze is van TabletstoreUK:
quote:
The circuit board has been updated, the camera is 1280x1024, the battery is of a higher quality, the software has been massively updated and optimised, and the power charger is now a 9V (previously 6V, originally 5v) meaning the unit charges faster and more efficiently.
Is die echt zoveel beter dan deze die Wise besteld had?

[ Bericht 6% gewijzigd door korting op 03-07-2010 01:10:10 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 05:37:45 #42
247092 jack-peng
pi_83599029
Here in Chinese ,most of forum members are believe Netherlands will win the WorldCup

For example a thread like: http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html

The title of the thread said: I need to say,The football skill of Netherlands is ahead of the average level of the world about 100 years

zaterdag 3 juli 2010 @ 10:05:39 #43
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83600217
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:48 schreef zgqian het volgende:
-weg-
Dus als je onder de 50$ zit betaal je toch 50$ en pas boven de 150$ betaal je de echte prijs.

[ Bericht 63% gewijzigd door BrandX op 03-07-2010 17:11:59 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:30:16 #44
48067 neo2000
pi_83600564
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:27 schreef revpolen het volgende:
neo2000 wat gaan we volgende x neerzetten?
Mijn vraag is eerder.. Wat niet?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:37:14 #45
279542 Michael-H
pi_83600670
China blokkeert paypal en er kan alleen nog maar via bankoverschrijving betaald worden!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:39:56 #46
-1 #ANONIEM
pi_83600728
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:37 schreef Michael-H het volgende:
China blokkeert paypal en er kan alleen nog maar via bankoverschrijving betaald worden!!!!
SPOILER
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:05:24 #47
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83601267
Jack is dood.
De voorraadkast viel om en hij werd bedolven onder varkentjes.

zaterdag 3 juli 2010 @ 11:07:17 #48
48067 neo2000
pi_83601306
擲骰子 !!!!!!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:37:38 #49
225977 Semmm
pi_83603764
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is dood.
De voorraadkast viel om en hij werd bedolven onder varkentjes.

[ afbeelding ]

Wat een mooie posts heb je toch altijd
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:02:16 #50
31993 martinvg
pi_83610572
Heeft iemand ervaring met http://www.xcfashion.com? Hoe zit het met de kwaliteit van de schoenen, zijn die van echt leer, of gaat het om imitatieleer of plastic? Ik wil zelf wel wat bestellen, maar om een gokje te wagen door meteen voor meer dan $150 te bestellen vind ik wel een risico. Hoe groot is de kans dat de douane hier tussenkomt en mogelijk invoerrechten oid gaat heffen, of erger nog, het in beslag neemt?
Vattenfall cadeauF1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:16:36 #51
214908 kutagh
pi_83611115
Martin, ik plaats op het moment grote twijfels bij die site aangezien we 2 overduidelijke spambotjes voor die site hebben... Ik zou het risico niet nemen.
De kans dat de douane het eruit pikt bestaat... Hoe groot de kans is? Groter dan bij iets van 5 dollar...
Je geld terughalen via PayPal is een mogelijkheid, maar ik zou er niet op vertrouwen. Je moet immers met bewijs komen dat je opgelicht bent en aangezien het om $150 gaat zou ik er niet zo happig op zijn om een eerste bestelling te doen bij hun.

Maar als je de risico wilt nemen, vooral doen. Laat ons weten wat de kwaliteit is en alles!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:05:44 #52
226789 Mdrop
pi_83613005
Sta op het punt om 2 dingen te bestellen (totaal van 12 dollar ) bij DealExtreme, gewoon bestellen of toch voor een andere webshop gaan ivm het (naderende) faillissement?
  Boks-Chick zaterdag 3 juli 2010 @ 17:10:54 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83613233
Houden we ons wel aan deze jongens:
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef kutagh het volgende:
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

En ik delete zo de posts iig van zgqian, dat vertaalde gedoe is gewoon niet in de haak
lolwut
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:14:36 #54
-1 #ANONIEM
pi_83613382
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef Mdrop het volgende:
Sta op het punt om 2 dingen te bestellen (totaal van 12 dollar ) bij DealExtreme, gewoon bestellen of toch voor een andere webshop gaan ivm het (naderende) faillissement?
Ik bestel alleen maar dat soort bedragen

En godverdomme! Dealextreme is niet failliet dat was een stomme grap.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:18:03 #55
226789 Mdrop
pi_83613520
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
En godverdomme! Dealextreme is niet failliet dat was een stomme grap.
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:29:40 #56
-1 #ANONIEM
pi_83614066
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring .
Waarvoor denk je dat 'niet' tussen haakjes staat?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:44:25 #57
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83614716
Jezus wat laten jullie je makkelijk beinvloeden zeg
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:22:20 #58
280551 Arboxx
pi_83618250
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef martinvg het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.xcfashion.com? Hoe zit het met de kwaliteit van de schoenen, zijn die van echt leer, of gaat het om imitatieleer of plastic? Ik wil zelf wel wat bestellen, maar om een gokje te wagen door meteen voor meer dan $150 te bestellen vind ik wel een risico. Hoe groot is de kans dat de douane hier tussenkomt en mogelijk invoerrechten oid gaat heffen, of erger nog, het in beslag neemt?
Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollar
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:34:53 #59
214908 kutagh
pi_83618676
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Lees misschien ook even de 4e post?
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kutagh het volgende:
Omdat de vorige gesloten is en -wtf- nog geen nieuwe geplaatst heeft, heb ik het maar even gedaan
Misschien geen bazenTT... Maar er staat (niet) ertussen om te kijken of men het nu door heeft dat het een grap is........
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollar
xcfashion heeft een minimum van $50... Dus je moet minimaal $50 dokken ook al is het minder waard. En op bestellingen onder $150 komt er $15 bovenop... Dus niet meer dan $20 gaat niet lukken

[ Bericht 20% gewijzigd door kutagh op 03-07-2010 20:10:20 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:12:03 #60
48067 neo2000
pi_83620086
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
Mailbird - E-mail made beautifulAliExpress - die hebben ALLES!Hoesjes? Casetify!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:20:52 #61
226789 Mdrop
pi_83620435
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:29:49 #62
226677 revpolen
pi_83620834
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
idd
neo2000 geeft hem voor.. ik kop hem verder en Fok! users maken het af

Die website is gewoon betrouwbaar
heb vandaag de schoenen en kleren nog aangehad en zojuist de 2e bestelling gedaan
en nee ik ben geen chinees spammer
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:52:18 #63
48067 neo2000
pi_83621630
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
Er wordt heul niet gebaggerd in dit topic!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:54:21 #64
183846 joepie91
pi_83621709
Overigens, ik probeerde me te registreren voor die site waar dat forumtopic op stond waar Jack het over had (voebal enzo), maar ik kwam er niet uit hoe ik de verificatie moest doen

Jack heeft daar trouwens ook gepost dat ie hier over het topic heeft verteld
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:55:16 #65
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83621746
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef joepie91 het volgende:
Overigens, ik probeerde me te registreren voor die site waar dat forumtopic op stond waar Jack het over had (voebal enzo), maar ik kwam er niet uit hoe ik de verificatie moest doen

Jack heeft daar trouwens ook gepost dat ie hier over het topic heeft verteld
welke site?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:56:34 #66
183846 joepie91
pi_83621803
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.

Al moet ik zeggen dat BuyInCoins op veel van die punten ook erg in de buurt komt... alleen het assortiment is wat eentoniger
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:57:49 #67
183846 joepie91
pi_83621858
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

welke site?
http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:04:40 #68
226789 Mdrop
pi_83622155
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef joepie91 het volgende:
Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.

Al moet ik zeggen dat BuyInCoins op veel van die punten ook erg in de buurt komt... alleen het assortiment is wat eentoniger
Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:08:29 #69
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83622312
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:10:43 #70
183846 joepie91
pi_83622420
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?
Boek je safari bij Beekse BergenKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:23:06 #71
226789 Mdrop
pi_83622977
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef joepie91 het volgende:
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?
Ja maar die kwamen wel aan , vooral dingen als batterijen en ipod oordoppen kwamen niet aan, wel geld terug via PP maar toch.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:54:13 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83624676
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:

[..]

/einde Opa Neo vertelt.
Half Nederland kan wel aan het zakgeld als je programma's zoals Radar bekijkt. Dezelfde onnozele oplichterij komt daar elke week voorbij. De meeste mensen zijn dom en goedgelovig naïef. Dat heeft vooral te maken met het systeem van onze maatschappij, vanaf jonge leeftijd leren ze je om volgzaam en gehoorzaam te zijn. Volwassen zelfstandige mensen zie je maar weinig, we zijn een natie van verwende kinderen. Daarom kijkt men ook altijd naar vadertje overheid in Den Haag voor oplossingen die nooit zullen komen

Als je op een forum leest dat DX (niet) failliet is dan moet het wel kloppen want een onbekend persoon tikt het berichtje. Nederlanders die een beetje zelfstandig en kritisch kunnen nadenken
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ja maar die kwamen wel aan , vooral dingen als batterijen en ipod oordoppen kwamen niet aan, wel geld terug via PP maar toch.

Als de post niet aankomt ligt dat niet aan de Chinezen, heb je geen rare buren of een vage postbode?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:59:46 #73
226789 Mdrop
pi_83624946
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Als de post niet aankomt ligt dat niet aan de Chinezen, heb je geen rare buren of een vage postbode?
Nee zal daar idd wel fout zijn gegaan, alles komt normaal gewoon aan uit de raarste uithoeken van de wereld .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:10:25 #74
48067 neo2000
pi_83625455
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Dat dus. uiteraard hebben wij weer dezelfde ideeen hier over. Je had m'n broer of zo kunnen zijn.

Met een beetje eigen initiatief en vooral common sense/boerenverstand kom je al een heel eind. Maar ik krijg steeds meer het idee dat dat voor een hoop mensen echt zo'n opgave is dat ze het gewoon vertikken. Net zoals iets begrijpelijk lezen. Ook iets wat vaak te veel moeite kost, dus doen we het gewoon niet. Wordt alles veel duidelijker op en zo!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:23:25 #75
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83626116
Deze reeks is nog niks veranderd

Oké, een beetje dan.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:30:02 #76
225977 Semmm
pi_83626416
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
Deze reeks is nog niks veranderd

Oké, een beetje dan.
Jawel, DX is failliet!!!!!!!!!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:38:18 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83626763
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Jawel, DX is failliet!!!!!!!!!
上帝保佑
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:59:16 #78
260123 mtchel112
hoi
pi_83627480
wat gaat dit topic achteruit zeg
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:18:11 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83628217
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef mtchel112 het volgende:
wat gaat dit topic achteruit zeg
Yep, eindbaas Klonk is weg hier als mod.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 23:55:20 #80
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83629517
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef neo2000 het volgende:
擲骰子 !!!!!!

可爱的废话大便飞盘
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBonprixBoek je safari bij Beekse Bergen
  zondag 4 juli 2010 @ 00:03:44 #81
183846 joepie91
pi_83629783
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:55 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

可爱的废话大便飞盘
Mooie onzin krukje Frisbee?
  zondag 4 juli 2010 @ 00:11:05 #82
245425 korting
pi_83630020
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Yep, eindbaas Klonk is weg hier als mod.
En sinds we niet meer over namaak mogen praten. Zo erg was dat nou ook weer niet...
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 00:50:56 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83631243
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Mooie onzin krukje Frisbee?

Nee, naar het engels, dan krijg je: cute poop crap frisbee, omdat die ander "crap" zei.
Zie vorige topic, die hilarische frisbee met hilarische review
  zondag 4 juli 2010 @ 02:02:31 #84
183846 joepie91
pi_83633043
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Nee, naar het engels, dan krijg je: cute poop crap frisbee, omdat die ander "crap" zei.
Zie vorige topic, die hilarische frisbee met hilarische review

Moderator zondag 4 juli 2010 @ 02:59:21 #85
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83633843
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:02 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vanaf het Engels naar Chinees werd het dat. Hoe dan ook, blijft een tof product
  zondag 4 juli 2010 @ 03:53:38 #86
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83634307
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Stool is poep.
En gebruik Tinypic, altijd zo stom als mensen van die vage uploadsites gebruiken die na een paar maanden offline zijn waardoor alle plaatjes weg zijn
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 4 juli 2010 @ 03:58:59 #87
183846 joepie91
pi_83634336
quote:
Op zondag 4 juli 2010 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Stool is poep.
En gebruik Tinypic, altijd zo stom als mensen van die vage uploadsites gebruiken die na een paar maanden offline zijn waardoor alle plaatjes weg zijn
Gast, Owely is een screenshot-sharing service
  zondag 4 juli 2010 @ 08:59:15 #88
48067 neo2000
pi_83635048
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Installeer dan in ieder geval even de complex script right to left languages en support for east asian languuages, zodat je van die blokjes af bent.
  zondag 4 juli 2010 @ 09:10:56 #89
183846 joepie91
pi_83635114
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Installeer dan in ieder geval even de complex script right to left languages en support for east asian languuages, zodat je van die blokjes af bent.
Heb het niet nodig dus waarom zou ik

Overigens, deze vond ik op het DealExtreme-forum: http://www.meritline.com/
De eerste free-shipping China site tot nu toe waar schijfjes goedkoper zijn dan bij Opus

Iemand ervaring ermee?

EDIT: Geen China volgens mij, nu ik nog eens goed kijk.
  zondag 4 juli 2010 @ 09:30:43 #90
268829 Berend.
pi_83635280
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef joepie91 het volgende:

[..]

De eerste free-shipping China site tot nu toe waar schijfjes goedkoper zijn dan bij Opus

Iemand ervaring ermee?

Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBonprixVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  zondag 4 juli 2010 @ 10:16:35 #91
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83635918
quote:
Op zondag 4 juli 2010 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Stool is poep.
Na een week leest niemand deel 84 meer
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Iemand ervaring ermee?

Hoeveel is shipping? Naar Nederland is niet gratis.
Ik heb zo'n hekel aan webwinkels die pas tonen hoeveel shipping is als je een account opent

Taiyo Yuden vind ik niet echt heel goedkoop. Kost "in Nederland" ook 25 euro voor 100 stuks met gratis verzenden als je in bulk koopt. Dan lees ik bij de 100 Philips voor 12 dollar dat het allemaal kut branden is, neppe zooi dus. Niet dat Philips topklasse is maar schijfjes die slecht branden heb ik nog nooit gezien.

Voor doosjes is het misschien wel handig
  zondag 4 juli 2010 @ 10:18:20 #92
286650 -wtf-
pi_83635950
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:

[..]

Schiet denk ik niet op als je het zo leest kan je alleen met creditcard betalen
  zondag 4 juli 2010 @ 11:25:17 #93
48067 neo2000
pi_83637206
quote:
Op zondag 4 juli 2010 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik iemand over Taiyo yuden heb gehoord.. Zijn die cd's/dvd nog steeds zo legendarisch goed?
  zondag 4 juli 2010 @ 11:35:05 #94
307464 marald.mec
pi_83637475
Die chinese cd's wil je niet hebben. Heb er ooit is 100 gekocht, moest er 10 weggooien om 1 cd goed te kunnen branden. Toen heb ik de rest maar weggegooid. Het is niet te hopen dat die zooi nog steeds zo slecht is.

Heeft er iemand overigens dit weekend nog wat bij dx besteld? Ik heb namelijk geen bevestigings mail gekregen van een order. De order staat ook niet op mijn account. Maar hij is wel betaald. Misschien is DX dan toch failliet.
  zondag 4 juli 2010 @ 11:37:36 #95
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_83637544
Ik ben opzoek naar gsm hoesjes/iphone hoesje die van ECHT leer zijn. Vaak staat er leather bij terwijl dat in werkelijkheid niet zo is, welke zijn dan wel van echt leer? Iemand?
  zondag 4 juli 2010 @ 11:37:47 #96
-1 #ANONIEM
pi_83637548
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef marald.mec het volgende:
Misschien is DX dan toch failliet.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:26:57 #97
245425 korting
pi_83639135
Weet niemand iets over de nieuwe versie van de Apad van tabletstoreUK? (zie mijn vorige post)

Dit is ook handig: Een eBay Guide over de verschillende Apads die in china te koop zijn. Volgens deze guide is er ook een 3G Apad??

[ Bericht 30% gewijzigd door korting op 04-07-2010 13:11:43 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 12:35:54 #98
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_83639460
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lang geleden dat ik iemand over Taiyo yuden heb gehoord.. Zijn die cd's/dvd nog steeds zo legendarisch goed?
Ja ze zijn nog steeds goed CDRwinkel verkoopt ze als JVC, maar die zijn als basis Taiyo yuden maar dan wel met een coating waar je op kan schrijven. Zowel silver als gold.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:59:05 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83640496
Ooit over Taiyo gelezen (en Duitse-Nederlandse webshops) en vervolgens nooit iets anders gekocht. Weggeef dvd's gaan uiteraard gewoon op de goedkoopste meuk die ik kan vinden

Maar harde schijven zijn qua prijs een betere optie geworden, DVD's zijn tegenwoordig vrij nutteloos
  zondag 4 juli 2010 @ 13:11:07 #100
279091 Jeffrey_San
pi_83640963
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef marald.mec het volgende:
[...]
Heeft er iemand overigens dit weekend nog wat bij dx besteld? Ik heb namelijk geen bevestigings mail gekregen van een order. De order staat ook niet op mijn account. Maar hij is wel betaald. Misschien is DX dan toch failliet.
Ja, ik heb gisteren wat bij DX besteld, mijn order staat ook niet in mn account, en heb ook geen e-mail gehad.
AliExpress - die hebben ALLES!Big Fish GamesMailbird - E-mail made beautiful
  zondag 4 juli 2010 @ 13:15:01 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83641066
Zal morgen maar even met PayPal bellen, begint echt irritant te worden dat ik steeds 4-5 dagen moet wachten voordat ik geld op mijn rekening hebt om vervolgens iets te bestellen via eBay / DX etc.
  zondag 4 juli 2010 @ 17:49:08 #102
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83649054
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zal morgen maar even met PayPal bellen, begint echt irritant te worden dat ik steeds 4-5 dagen moet wachten voordat ik geld op mijn rekening hebt om vervolgens iets te bestellen via eBay / DX etc.
Oké.
  zondag 4 juli 2010 @ 18:28:48 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83650038
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oké.
Gast stop met dat geneuk in deze reeks of tyf gewoon op.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:11:17 #104
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83651162
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:26 schreef korting het volgende:
Weet niemand iets over de nieuwe versie van de Apad van tabletstoreUK? (zie mijn vorige post)

Dit is ook handig: Een eBay Guide over de verschillende Apads die in china te koop zijn. Volgens deze guide is er ook een 3G Apad??
Hij is gewoon wat aangepast en wat er allemaal aangepast is staat toch in de post?:
'There are a number of reasons for this short delay, although this will be of long term benefit to customers. The circuit board has been updated, the camera is 1280x1024, the battery is of a higher quality, the software has been massively updated and optimised, and the power charger is now a 9V (previously 6V, originally 5v) meaning the unit charges faster and more efficiently.' rechtstreeks van de site. En sommige tablets hebben dan '3g' maar dat zijn dan gewoon andere tablets en geen apads.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:23:11 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83651475
Ze is er weer Floating with your sweetheart
Werkt heel goed het apparaat

zondag 4 juli 2010 @ 19:36:04 #106
309342 ErkendFokker
pi_83651887
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:28 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Gast stop met dat geneuk in deze reeks of tyf gewoon op.
qft
  zondag 4 juli 2010 @ 19:52:03 #107
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83652324
Is Dealextreme nou failliet of wat?
  zondag 4 juli 2010 @ 19:53:33 #108
-1 #ANONIEM
pi_83652368
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
SPOILER
  zondag 4 juli 2010 @ 20:28:57 #109
268829 Berend.
pi_83653550
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
Koppel er een creditcard aan.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:30:18 #110
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83653589
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zijn ze niet, maar eind juli stoppen ze dr gewoon mee Omdat ze dr zin in hebben
SPOILER
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Speel mee met Lucky Day en win!Mailbird - E-mail made beautifulVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  zondag 4 juli 2010 @ 20:37:02 #111
309342 ErkendFokker
pi_83653890
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:28 schreef Berend. het volgende:

[..]

Koppel er een creditcard aan.
Niet iedereen heeft een CC he..
maar je kan nu ook overmaken, duurt 2 dagen. Staat bij 'geld toevoegen aan rekening' oid. daar staat dan rekeningnr en code die je dan bij internetbankieren invult. Gaat veel sneller dan met acceptgiro.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:38:24 #112
-1 #ANONIEM
pi_83653944
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een CC he..
maar je kan nu ook overmaken, duurt 2 dagen. Staat bij 'geld toevoegen aan rekening' oid. daar staat dan rekeningnr en code die je dan bij internetbankieren invult. Gaat veel sneller dan met acceptgiro.
of je koppelt gewoon een normale rekening eraan, ik heb gewoon mij jongerenrekening er aan gekoppeld, werkt perfect!
  zondag 4 juli 2010 @ 20:51:29 #113
129412 Poekieman
pi_83654428
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

of je koppelt gewoon een normale rekening eraan, ik heb gewoon mij jongerenrekening er aan gekoppeld, werkt perfect!
Klopt. Ik had PayPal eerst aan een Amex CC gekoppeld, maar een jaar - of 2 - geleden accepteerde PayPal geen Amex meer. Toen PayPal gekoppeld aan m'n Postbank - helaas nu ING - rekening en dat gaat prima.
Amex destijds ook meteen maar opgezegd, want die kan je op veel minder plekken gebruiken dan Visa of Mastercard.
Goud kan je niet bijdrukken
  zondag 4 juli 2010 @ 21:26:25 #114
307464 marald.mec
pi_83656179
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet, maar eind juli stoppen ze dr gewoon mee Omdat ze dr zin in hebben
SPOILER
Inderdaad dan zou dx gewoon opnieuw beginnen onder een andere naam, dat doen al die shops. Volgens mij zijn heel veel van die shops gewoon van dezelfde eigenaar.
Dealextreme is natuurlijk wel de grootste en bekenste. Vraag me af hoeveel man er eigenlijk werken, best veel denk ik.
  zondag 4 juli 2010 @ 21:28:13 #115
-1 #ANONIEM
pi_83656253
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

SPOILER
Stoppen ze er nou mee of niet, ik durf hier niemand te geloven
  zondag 4 juli 2010 @ 21:33:16 #116
307464 marald.mec
pi_83656533
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Stoppen ze er nou mee of niet, ik durf hier niemand te geloven
Ja want ze hebben genoeg verdient dit jaar. Ze gaan volgend jaar weer verder.

Nee tuurlijk niet. Dx gaat echt niet zo failliet.

[ Bericht 5% gewijzigd door marald.mec op 04-07-2010 21:38:44 ]
  zondag 4 juli 2010 @ 21:36:00 #117
309342 ErkendFokker
pi_83656700
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Dat werkt bij sommige mensen dus niet meer..
  zondag 4 juli 2010 @ 21:43:41 #118
307464 marald.mec
pi_83657221
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dat werkt bij sommige mensen dus niet meer..
Volgens mij werkt dat bijna altijd. Tenzij je natuurlijk wat betaald met paypal en je vervolgens geen geld op je bankrekening hebt staan. Dan blokkeren ze het volgens mij.
  zondag 4 juli 2010 @ 22:13:31 #119
296588 LiFePo4
pi_83658966
Nvm, bullshit.
  zondag 4 juli 2010 @ 22:22:24 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83659495
http://wiipad.us/product.php?id_product=11

Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBig Fish GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 4 juli 2010 @ 22:28:20 #121
268829 Berend.
pi_83659851
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:

Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
Nice.
  zondag 4 juli 2010 @ 23:21:16 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83662361
Heeft iemand gemerkt dat zijn/haar orders bij Buyincoins weg zijn
Gelukkig is alles binnen,, voor 't zelfde geld is de hele database gecrashed daar ofzo
Laatste beselling binne 9 dagen binnen.. 't paste niet door de brievenbus dus die gast belt aan.. ja sorry dit past niet door de bus? Dus alsjeblief Top postbodes hier in de buurt..

[edit] Ooh, kan ze wel vanuit m'n mail directe link openen. En er staat in het menu links wel dat er 7 bestellingen zijn geweest,, maar in het menu staat niets meer..

[ Bericht 23% gewijzigd door tokko1 op 04-07-2010 23:42:42 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 4 juli 2010 @ 23:39:08 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83663260
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand gemerkt dat zijn/haar orders bij Buyincoins weg zijn
Gelukkig is alles binnen,, voor 't zelfde geld is de hele database gecrashed daar ofzo
Ik heb nog een bestelling lopen van gisteren

razer v3 accu
rj45 splitter
peuter tools

De website doet bij mij ook raar, mijn bookmark gaat naar www.www.buyincoince
Er staat wel dat ik 5 bestellingen heb gedaan, maar de details zijn weg.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:04:42 #124
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_83664610
Voor eventueel geïnteresseerden mijn aPad staat op dit forum te koop. Dit is de echte iRobot met Rockchip processor.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:06:58 #125
309418 NulDrieVijf
pi_83664718
Iemand een idee waar ik een redelijk tablet kan halen om te internetten (Wi-Fi), muziek af te spelen en video's te kijken? Het liefst onder de 300 euro.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:07:58 #126
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83664762
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:06 schreef NulDrieVijf het volgende:
Iemand een idee waar ik een redelijk tablet kan halen om te internetten (Wi-Fi), muziek af te spelen en video's te kijken? Het liefst onder de 300 euro.
Dit is het beste, voor 200 euro incl. verzending naar Nederland en 4GB interne geheugen.

Komt binnen 1 week uit denk ik..

Heeft tevens toegang tot Google Market.
Speciale topic aangemaakt: WiiPad Neno™ 10.2" Tablet met Android 2.1
  maandag 5 juli 2010 @ 00:08:08 #127
298942 tennismania
Staan is leuk
pi_83664769
Ik heb dus nog storecredit bij DX. Iemand enig idee hoe je dit moet benutten?
Staan is leuk
  maandag 5 juli 2010 @ 00:32:35 #128
225977 Semmm
pi_83665848
Al die neppe iPads

Ik wacht tot de echte uit is in Nederlands, dan haal ik die
  maandag 5 juli 2010 @ 00:36:05 #129
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83665971
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef tennismania het volgende:
Ik heb dus nog storecredit bij DX. Iemand enig idee hoe je dit moet benutten?
Mailtje naar DX sturen met het item wat je wilt, of gewoon iets kopen en dan zeggen dat je 't met credits wilt betalen.. krijg je terugestort
  maandag 5 juli 2010 @ 00:37:09 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83666005
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads

Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.

Ook is het persoonlijke voorkeur.. Apple OS of Android hé..en heb er niet zoveel geld voor over, voor de iPad.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!
  maandag 5 juli 2010 @ 00:40:38 #131
225977 Semmm
pi_83666106
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.

Ook is het persoonlijke voorkeur.. Apple OS of Android hé..en heb er niet zoveel geld voor over, voor de iPad.
In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaper

Maar ieder zijn voorkeur ja
  maandag 5 juli 2010 @ 00:42:26 #132
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83666168
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Semmm het volgende:

[..]

In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaper

Maar ieder zijn voorkeur ja
True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:45:49 #133
225977 Semmm
pi_83666258
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.
Maar toch koop je het?
  maandag 5 juli 2010 @ 00:46:39 #134
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_83666280
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads

Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:49:21 #135
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83666364
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:45 schreef Semmm het volgende:

[..]

Maar toch koop je het?
Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:50:56 #136
225977 Semmm
pi_83666415
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.
Laat ik het anders zeggen:

Apparaten die op iPads proberen te lijken maar het niet kunnen

En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)

Maar zoals Dion zei, ieder zijn eigen keus

ps: ik schreeuw niet hoor
  maandag 5 juli 2010 @ 00:51:33 #137
225977 Semmm
pi_83666434
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.
Ah ok want in 2e en 3e filmpje zie ik namelijk aardig wat haperingen
  maandag 5 juli 2010 @ 00:51:34 #138
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83666435
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)

Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:53:19 #139
225977 Semmm
pi_83666493
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.

Toch nog maar even door werken dan?
  maandag 5 juli 2010 @ 00:53:45 #140
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_83666509
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.

Maar goed iedereen zijn eigen keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat de Apple fanboys alles de grond in moeten trappen zonder dat ze het apparaat gezien hebben of überhaupt geprobeerd.

De producten van Apple zijn inderdaad erg goed en de iPad is ook erg goed, maar voor veel mensen zal een Android tablet ook wel voldoen en prima werken.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBig Fish GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 5 juli 2010 @ 00:57:23 #141
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83666630
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Toch nog maar even door werken dan?
Ja, maar niet voor de échte iPad.
Word in november al duur genoeg als ik 18 ben. (auto, rijbewijs)
  maandag 5 juli 2010 @ 00:57:44 #142
225977 Semmm
pi_83666639
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.

Maar goed iedereen zijn eigen keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat de Apple fanboys alles de grond in moeten trappen zonder dat ze het apparaat gezien hebben of überhaupt geprobeerd.
De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.
Verder ben ik totaal geen applefanboy, vind het wel gewoon top producten die ook top functioneren, en dat heb ik van Chineze electronica nog nooit kunnen zeggen
  maandag 5 juli 2010 @ 01:04:05 #143
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_83666798
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Semmm het volgende:

[..]

De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.
Verder ben ik totaal geen applefanboy, vind het wel gewoon top producten die ook top functioneren, en dat heb ik van Chineze electronica nog nooit kunnen zeggen
De HP Slate was al bekend voordat de iPad op de tekentafel lag. Dat maakt ook niet uit, maar Apple fanboys blijven maar roepen dat alles op de producten van Apple lijkt. En bij Apple is ook niet alles op en top en dat kan ook niet en dat hoeft ook niet. Maar je kan ze ook niet vergelijken, want leg de prijzen eens naast elkaar. De iPad is erg goed, maar om nou direct alle andere tablets de grond in te trappen gaat ook te ver.
  maandag 5 juli 2010 @ 08:58:57 #144
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83670415
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dit is het beste, voor 200 euro incl. verzending naar Nederland en 4GB interne geheugen.

Komt binnen 1 week uit denk ik..

Heeft tevens toegang tot Google Market.
Speciale topic aangemaakt: WiiPad Neno™ 10.2" Tablet met Android 2.1
gvd begin nu wel te twijfelen
  maandag 5 juli 2010 @ 09:45:25 #145
307464 marald.mec
pi_83671302
Die Wiipad is ongetwijfeld de beste Chinese tablet tot nu toe. Gelukkig heeft hij ook een usb host. Wel weer jammer dat hij geen hdmi aansluiting heeft aangezien hij wel full hd kan afspelen. Dat snap ik dan weer niet.
  maandag 5 juli 2010 @ 09:47:39 #146
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83671369
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef marald.mec het volgende:
Die Wiipad is ongetwijfeld de beste Chinese tablet tot nu toe. Gelukkig heeft hij ook een usb host. Wel weer jammer dat hij geen hdmi aansluiting heeft aangezien hij wel full hd kan afspelen. Dat snap ik dan weer niet.
Op papier nu wel ja maar nog niemand heeft hem denk dat ik toch maar voor de apad ga want zoveel extra's zie ik niet.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:04:24 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83671780
Na de netbook hype krijgen we de tablet hype

De netbook bleek in de praktijk nogal kut te werken en dat zal met de tablets ook zo zijn. Het is gewoon een netbook zonder toetsenbord, slechtere batterij, geen opslag en nog slappere prestaties

Ze moeten gewoon een netbook maken met touchscreen en klapbaar scherm, heb je ook een tablet.
Misschien niet zo gelikt maar wel functioneel.

Serieus, typen op een touchscreen
  maandag 5 juli 2010 @ 10:15:01 #148
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83672083
Is dit wel het goede topic? Want ik was op zoek naar het CHINESE WEBSHOPS topic.. kom ik terrecht in een Tablet discussie topic?
Laten we dit topic weer over china gadgets houden en niet over apad/ipad/wiipad discussie (modjes?)
  maandag 5 juli 2010 @ 10:15:53 #149
-1 #ANONIEM
pi_83672107
Ja, dit topic is niet wat het geweest is. Er komen nu allemaal apple fanboys enzo
  maandag 5 juli 2010 @ 11:21:12 #150
225977 Semmm
pi_83674079
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef tokko1 het volgende:
Is dit wel het goede topic? Want ik was op zoek naar het CHINESE WEBSHOPS topic.. kom ik terrecht in een Tablet discussie topic?
Laten we dit topic weer over china gadgets houden en niet over apad/ipad/wiipad discussie (modjes?)
Discusieren over producten mag dus niet?
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBonprix
  maandag 5 juli 2010 @ 11:23:18 #151
-1 #ANONIEM
pi_83674149
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 11:23:31 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 11:24:27 #152
225977 Semmm
pi_83674191
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.
Hoe noem je een aPad dan, geen product?

Gast
  maandag 5 juli 2010 @ 11:25:21 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83674224
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef ElmoFan het volgende:
Ja, dit topic is niet wat het geweest is. Er komen nu allemaal apple fanboys enzo
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zaken
Dion is zo'n beetje de godfather

Ik heb een spycam op Ebay gehaald Hopelijk versie 3 met de goede kwaliteit

Geen idee wie deze website heeft gepost, heel interessant en informatief
http://www.chucklohr.com/808/#Overview

maandag 5 juli 2010 @ 11:26:16 #154
268829 Berend.
pi_83674261
quote:
Dear *naaam*

Thank you for ordering from dealextreme.com! This email contains important information regarding your recent purchase - please save it for reference.

Important: Please double check your shipping address listed below. Should it be incorrect, you may update it instantly via our online order management site. Note: if your address is correct, you do not have to do anything.

Current shipping address:

*shipadres*

Link to change your address: http://www.dealextreme.com/accounts/

Simply enter your account e-mail address and your receipt number and select the "Change or Confirm Shipping Address" option.

We will begin arranging for shipment. The address will be locked once your order enters the packaging and shipping process.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:26:35 #155
-1 #ANONIEM
pi_83674279
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hoe noem je een aPad dan, geen product?

Gast
klopt, dat noem ik troep
  maandag 5 juli 2010 @ 11:26:50 #156
268829 Berend.
pi_83674289
..nvt.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:28:14 #157
268829 Berend.
pi_83674361
Oh wacht, nou weet ik het. Ik had een hele tijd geleden wat besteld, maar nooit ontvangen. Ik had geen zin om voor 3euro naar de support te gaan mailen :p.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:29:50 #158
225977 Semmm
pi_83674426
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?
  maandag 5 juli 2010 @ 11:34:21 #159
268829 Berend.
pi_83674566
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:26 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

klopt, dat noem ik troep
Mensen hebben hem al en die noemen hem geen troep hoor. Heb jij hem? Nee.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:40:25 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83674788
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?

9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.

Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding

Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Boek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 5 juli 2010 @ 11:42:33 #161
225977 Semmm
pi_83674870
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe

En onder het bureau van je secretaresse hangen
  maandag 5 juli 2010 @ 11:52:26 #162
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83675233
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:

[..]

En onder het bureau van je secretaresse hangen
Zit je onder dat bureau te prutsen met dubbelzijdig tape, blijkt er al 1 te hangen van iemand anders

Als je dat soort gekkigheid gaat doen zorg dan wel voor een totaal leeg geheugenkaartje. Ontdekken ze dat ding, even data recovery erop loslaten.... staat je bakkus op het scherm
  maandag 5 juli 2010 @ 11:52:51 #163
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83675257
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ding is tof!

Over 1 uur moet ik weer post en dus pakjes van jullie gaan bezorgen
Even een route uitstippelen op Google Maps. Heb deze wijk nog nooit gelopen
  maandag 5 juli 2010 @ 12:09:41 #164
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83675926
M'n bestelling staat al drie dagen op Processing - Awaiting stock
  maandag 5 juli 2010 @ 12:23:22 #165
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83676424
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Een beetje mag best, maar als dr al drie topics volgespamd worden met fanboy/anti, tablets dan is 't op een gegeven moment tijd voor een eigen topicje,,
  maandag 5 juli 2010 @ 13:02:27 #166
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83677815
Zou ik de OP aan mogen passen en de V&A's in spoilers mogen zetten? Kan je makkelijker je vraag op zoeken.

En voor de tablets:
Android tablet discussie topic
  maandag 5 juli 2010 @ 13:14:04 #167
255317 GuitarJJ
pi_83678170
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)
Had al een md80, maar deze sleutelhangercamera schijnt beter te zijn!
  maandag 5 juli 2010 @ 13:29:43 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83678770
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:14 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)
Had al een md80, maar deze sleutelhangercamera schijnt beter te zijn!
Versie 3 ja, de andere 5 versies zijn kut
Dat is altijd zo bagger met Chinezen, je weet niet wat je koopt, elke batch kan anders zijn
  maandag 5 juli 2010 @ 13:55:44 #169
279542 Michael-H
pi_83679807
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
  maandag 5 juli 2010 @ 13:57:15 #170
225977 Semmm
pi_83679879
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
Ik denk dat je heli naar beneden stort, of niet eens omhoog komt
Zoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 5 juli 2010 @ 13:58:56 #171
279542 Michael-H
pi_83679953
Dacht ik al

Heb de camera toch nodig voor beveiliging, gewoon nieuwsgierigheid.
  maandag 5 juli 2010 @ 13:59:05 #172
-1 #ANONIEM
pi_83679957
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
nee, de heli is 3,7 (geloof ik) volt en de camera 9 volt. En ik ben bang dat als je een 9v batterij er aan gaat hangen dat ding niet meer op wil stijgen

/edit: te laat

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 13:59:34 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 14:12:20 #173
260123 mtchel112
hoi
pi_83680494
je hebt zon spycam ook in aanstekervorm bij buyincoins, 8 euro ofzo
  maandag 5 juli 2010 @ 14:20:53 #174
53974 mvc
pi_83680859
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.

De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  maandag 5 juli 2010 @ 14:24:40 #175
225977 Semmm
pi_83681008
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.

Dat is dan lang geleden want $14 is echt geen 7,50 (volgesmij ook nooit geweest)
  maandag 5 juli 2010 @ 15:37:06 #176
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_83683669
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:37 schreef jack-peng het volgende:
Here in Chinese ,most of forum members are believe Netherlands will win the WorldCup

For example a thread like: http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html

The title of the thread said: I need to say,The football skill of Netherlands is ahead of the average level of the world about 100 years

I really need to know if this is real leather? Because I think al the products are artificial leather, nevertheless I need real leather cases, where can I find real ones?
  maandag 5 juli 2010 @ 16:21:35 #177
279542 Michael-H
pi_83685418
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:

http://www.chinese-gadgets.nl/
quote:
Om bestellingen gratis te kunnen verzenden, worden ze overgevlogen via ingeroosterde internationale vluchten. Dit heeft als gevolg dat de levertijd van een bestelling gebruikelijk tussen de 2 en 3 weken bedraagt.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:39:28 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83686241
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:

http://www.chinese-gadgets.nl/
[..]

Wij verzenden via UPS Gratis verzenden vanaf 5 euro

Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
  maandag 5 juli 2010 @ 17:23:15 #179
183846 joepie91
pi_83688341
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik keek naar een Western Digital harddrive van 61 dollar ofzo (1TB!) en daar stond United States Warehouse.
  maandag 5 juli 2010 @ 17:35:25 #180
183846 joepie91
pi_83688797
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:

Heb je een voorbeeldvideo en voorbeeldfoto?

EDIT: Verkeerde quote.
Hoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the free
  maandag 5 juli 2010 @ 17:39:58 #181
298357 sandsucker
pi_83688970
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:

Waarom zijn de productbeschrijvingen op deze website in het engels?

De productbeschrijvingen op deze website worden aangeleverd door onze leveranciers in China en zijn daarom in het Engels gekopieerd vanaf dealextreme.com. Omdat we enorm veel producten verkopen, is het niet mogelijk om al deze beschrijvingen te vertalen moeten kopieren, en tsja, wie heeft dáár nou zin in . Van producten die op één van onze favorieten-pagina's staan vertalen we de beschrijvingen handmatig naar Nederlands, want soms doet de vertaalmachine het wel. Het kan dus voorkomen dat je tijdens het bladeren door ons aanbod tóch een product tegenkomt met Nederlandse beschrijving maar daar betaal je dan ook extra voor
  maandag 5 juli 2010 @ 17:46:55 #182
296588 LiFePo4
pi_83689227
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wij verzenden via UPS Gratis verzenden vanaf 5 euro

Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
Best goed idee eigenlijk

EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "

Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden
  maandag 5 juli 2010 @ 18:03:00 #183
48067 neo2000
pi_83689783
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
  maandag 5 juli 2010 @ 18:23:16 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83690485
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
Mijn oma moet zelfs uitkijken
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Best goed idee eigenlijk

EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "

Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden

Ook een rare methode, waarom moet je eigenlijk 4 weken wachten

Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.

Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
  maandag 5 juli 2010 @ 18:27:49 #185
296588 LiFePo4
pi_83690623
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn oma moet zelfs uitkijken
[..]

Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven ook totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.

Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.

Whehehe Ik zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
  maandag 5 juli 2010 @ 18:31:42 #186
298357 sandsucker
pi_83690751

hij zal wel eerst het geld van dealextreme terug willen hebben
  maandag 5 juli 2010 @ 18:33:37 #187
245425 korting
pi_83690814
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.

Whehehe Ik zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
  maandag 5 juli 2010 @ 18:41:06 #188
296588 LiFePo4
pi_83691066
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef korting het volgende:

[..]

hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
Precies... vind ik een beetje raar Misschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
  maandag 5 juli 2010 @ 18:46:54 #189
214908 kutagh
pi_83691285
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Precies... vind ik een beetje raar Misschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
  maandag 5 juli 2010 @ 18:48:41 #190
49493 VerrekteZakHooi
pi_83691373
Mijn huidige GSM, een samsung D900i, is kapotgegaan (scherm is bijna altijd dood ). Zijn er leuke vergelijkbare GSM's te vinden van enige kwaliteit op deze webshops? Ik zie er wel een hoop staan, maar iemand ervaringen (zit er gewoon een NL woordenboek in bijvoorbeeld of is dat vrij eenvoudig te installeren?) en gaat dat ook gewoon goed werken met een Hi simkaart (ben echt een GSM noob ).. Alvast super bedankt !
Knab - Jouw online bankVattenfall cadeauBoek je safari bij Beekse Bergen
  maandag 5 juli 2010 @ 18:53:02 #191
245425 korting
pi_83691534
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
ASC Het Groene Hart

P. het Lam
F. van Lieshout
T. Verbeek

E-mail: info@ascgroenehart.nl

Bezoekadres:

Veenderveld 76
2371 TW Roelofarendsveen
T: 071-3310786

Papa heeft een bedrijfspand en zoonlief mag op dat adres zijn handeltje opzetten?

en bovendien ook gewoon lasers op de site, als die onderschept worden..
  maandag 5 juli 2010 @ 18:56:51 #192
296588 LiFePo4
pi_83691677
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
Fake adres?
  maandag 5 juli 2010 @ 19:05:44 #193
298357 sandsucker
pi_83691995
  maandag 5 juli 2010 @ 19:12:51 #194
305691 ASUS-Lover
pi_83692250
jij die review er neer geschreven? ^^
  maandag 5 juli 2010 @ 19:13:59 #195
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83692301
Ik vind het wel briljant dat hij (via de RSS-feed ofzo?) de producten zo makkelijk kan toevoegen, als hij echt klanten krijgt is het wel ideaal verdienen .
  maandag 5 juli 2010 @ 19:36:22 #196
199418 jopiede
pi_83693226
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
  maandag 5 juli 2010 @ 19:43:16 #197
183846 joepie91
pi_83693500
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
Kan heel makkelijk hoor
Site crawlen en automatische berekening loslaten op de prijzen om de doorverkoopprijs te halen.
http://sven-slootweg.nl/dxgrid/
  maandag 5 juli 2010 @ 19:53:19 #198
225977 Semmm
pi_83693918
Jack-peng heeft ook gereageer op de card reader
  maandag 5 juli 2010 @ 19:55:32 #199
305691 ASUS-Lover
pi_83693996
welke schapenneuker heeft mijn naam gebruikt voor een review? -.-
  maandag 5 juli 2010 @ 20:07:31 #200
255317 GuitarJJ
pi_83694620
www.dealextreme.nl is ook wel een slimme. Die probeert zijn geld zeker uit Google Ads te halen.
Boek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')