V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom is dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef LiFePo4 het volgende:
DX is wel failliet hoor, stuur ze maar een mailtjeZe gaan alleen nog tot x juli (weet niet meer precies welke datum) spullen verkopen, daarna al het andere afhandelen en dan zijn we ze voorgoed kwijt..
Oh dus mijn ding komt wel nog gewoon aan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef LiFePo4 het volgende:
DX is wel failliet hoor, stuur ze maar een mailtjeZe gaan alleen nog tot x juli (weet niet meer precies welke datum) spullen verkopen, daarna al het andere afhandelen en dan zijn we ze voorgoed kwijt..
Als die verstuurd is zal dit best aankomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh dus mijn ding komt wel nog gewoon aan?
Packaging staat er nog, heb het de 29e besteldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:26 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Als die verstuurd is zal dit best aankomen
Dan zal het morgen of zondag verstuurd wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef Skonk het volgende:
[..]
Packaging staat er nog, heb het de 29e besteld
Ik heb het alleen maar van de wiki overgenomenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:32 schreef veda het volgende:
In de OP staat www.madainchina.com moet dat niet www.madeinchina.com zijn?
quote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:26 schreef Skonk het volgende:
Is DX failliet? Heb er laatst nog wat gekocht
jeej welcome back jack!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:
Netherlands 2:1 Brazil !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fighting ! Fighting!!
I smell a discount hehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fighting ! Fighting!!
Jack get some more staffquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fighting ! Fighting!!
Whehehehe..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef revpolen het volgende:
OMG ik weet zeker dat neo2000 nu ook zich kapot lacht( net zoals mij ) om het topictitel
Are you......the famous....Jack..??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fighting ! Fighting!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Maar DX failliet, hoe? Ze hebben geen stock, dus bestellen op verzoek, dan heb je dus ook nooit geld
komt gewoon aan! heb gisteren foto gepost van die website van me ontvangen goederenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb die fashion een kans gegeven overigens, paypal kun je toch terugkrijgen als het niet aankomt. Ik heb ze via msn gesproken, zou binnen 2 dagen verzonden moeten worden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Semmm het volgende:
DX failliet is niet echt toch?Ik mis 2 topics en snap er gelijk niets meer van..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Het WK, zonnesteek![]()
Om mee te doen in deze poule moet je 10 euro in de grote pot stoppen. Indien Nederland wint krijg je het geld terug, als we verliezen krijg je een varken thuis.
Jack heeft mij als onafhankelijke organisator aangewezen.
PM me maar voor de details om even te paypallen![]()
Deze aanbieding is tot zondagavond geldig dus wees er snel bij
Als je voor zoveel besteld, krijg je dan geen extra kosten?quote:
Is die echt zoveel beter dan deze die Wise besteld had?quote:The circuit board has been updated, the camera is 1280x1024, the battery is of a higher quality, the software has been massively updated and optimised, and the power charger is now a 9V (previously 6V, originally 5v) meaning the unit charges faster and more efficiently.
Dus als je onder de 50$ zit betaal je toch 50$ en pas boven de 150$ betaal je de echte prijs.quote:
Mijn vraag is eerder.. Wat niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:27 schreef revpolen het volgende:
neo2000 wat gaan we volgende x neerzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:37 schreef Michael-H het volgende:
China blokkeert paypal en er kan alleen nog maar via bankoverschrijving betaald worden!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is dood.
De voorraadkast viel om en hij werd bedolven onder varkentjes.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef kutagh het volgende:
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"
Ik bestel alleen maar dat soort bedragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef Mdrop het volgende:
Sta op het punt om 2 dingen te bestellen (totaal van 12 dollar) bij DealExtreme, gewoon bestellen of toch voor een andere webshop gaan ivm het (naderende) faillissement?
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
En godverdomme! Dealextreme is niet failliet dat was een stomme grap.
Waarvoor denk je dat 'niet' tussen haakjes staat?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring.
Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef martinvg het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.xcfashion.com? Hoe zit het met de kwaliteit van de schoenen, zijn die van echt leer, of gaat het om imitatieleer of plastic? Ik wil zelf wel wat bestellen, maar om een gokje te wagen door meteen voor meer dan $150 te bestellen vind ik wel een risico. Hoe groot is de kans dat de douane hier tussenkomt en mogelijk invoerrechten oid gaat heffen, of erger nog, het in beslag neemt?
Lees misschien ook even de 4e post?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kutagh het volgende:
Omdat de vorige gesloten is en -wtf- nog geen nieuwe geplaatst heeft, heb ik het maar even gedaan![]()
Misschien geen bazenTT...Maar er staat (niet) ertussen om te kijken of men het nu door heeft dat het een grap is........
![]()
xcfashion heeft een minimum van $50... Dus je moet minimaal $50 dokken ook al is het minder waard. En op bestellingen onder $150 komt er $15 bovenop... Dus niet meer dan $20 gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollar
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
Jezus wat laten jullie je makkelijk beinvloeden zeg
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
Jezus wat laten jullie je makkelijk beinvloeden zeg
Er wordt heul niet gebaggerd in dit topic!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
welke site?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef joepie91 het volgende:
Overigens, ik probeerde me te registreren voor die site waar dat forumtopic op stond waar Jack het over had (voebal enzo), maar ik kwam er niet uit hoe ik de verificatie moest doen
Jack heeft daar trouwens ook gepost dat ie hier over het topic heeft verteld
Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef joepie91 het volgende:
Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.
Al moet ik zeggen dat BuyInCoins op veel van die punten ook erg in de buurt komt... alleen het assortiment is wat eentoniger
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.
Ja maar die kwamen wel aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef joepie91 het volgende:
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?
Half Nederland kan wel aan het zakgeld als je programma's zoals Radar bekijkt. Dezelfde onnozele oplichterij komt daar elke week voorbij. De meeste mensen zijn dom en goedgelovig naïef. Dat heeft vooral te maken met het systeem van onze maatschappij, vanaf jonge leeftijd leren ze je om volgzaam en gehoorzaam te zijn. Volwassen zelfstandige mensen zie je maar weinig, we zijn een natie van verwende kinderen. Daarom kijkt men ook altijd naar vadertje overheid in Den Haag voor oplossingen die nooit zullen komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar die kwamen wel aan, vooral dingen als batterijen en ipod oordoppen kwamen niet aan, wel geld terug via PP maar toch.
Nee zal daar idd wel fout zijn gegaan, alles komt normaal gewoon aan uit de raarste uithoeken van de wereldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Als de post niet aankomt ligt dat niet aan de Chinezen, heb je geen rare buren of een vage postbode?![]()
Dat dus. uiteraard hebben wij weer dezelfde ideeen hier over.quote:
Jawel, DX is failliet!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
Deze reeks is nog niks veranderd
Oké, een beetje dan.
上帝保佑quote:
Yep, eindbaas Klonk is weg hier als mod.quote:
Mooie onzin krukje Frisbee?quote:
En sinds we niet meer over namaak mogen praten. Zo erg was dat nou ook weer niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep, eindbaas Klonk is weg hier als mod.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, naar het engels, dan krijg je: cute poop crap frisbee, omdat die ander "crap" zei.
Zie vorige topic, die hilarische frisbee met hilarische review
Stool is poep.quote:
Gast, Owely is een screenshot-sharing servicequote:Op zondag 4 juli 2010 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stool is poep.
En gebruik Tinypic, altijd zo stom als mensen van die vage uploadsites gebruiken die na een paar maanden offline zijn waardoor alle plaatjes weg zijn
Installeer dan in ieder geval even de complex script right to left languages en support for east asian languuages, zodat je van die blokjes af bent.quote:
Heb het niet nodig dus waarom zou ikquote:Op zondag 4 juli 2010 08:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Installeer dan in ieder geval even de complex script right to left languages en support for east asian languuages, zodat je van die blokjes af bent.
Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb het niet nodig dus waarom zou ik
Overigens, deze vond ik op het DealExtreme-forum: http://www.meritline.com/
De eerste free-shipping China site tot nu toe waar schijfjes goedkoper zijn dan bij Opus
Iemand ervaring ermee?
EDIT: Geen China volgens mij, nu ik nog eens goed kijk.
Na een week leest niemand deel 84 meerquote:Op zondag 4 juli 2010 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Stool is poep.
En gebruik Tinypic, altijd zo stom als mensen van die vage uploadsites gebruiken die na een paar maanden offline zijn waardoor alle plaatjes weg zijn
Hoeveel is shipping? Naar Nederland is niet gratis.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb het niet nodig dus waarom zou ik
Overigens, deze vond ik op het DealExtreme-forum: http://www.meritline.com/
De eerste free-shipping China site tot nu toe waar schijfjes goedkoper zijn dan bij Opus
Iemand ervaring ermee?
EDIT: Geen China volgens mij, nu ik nog eens goed kijk.
Schiet denk ik niet op als je het zo leest kan je alleen met creditcard betalenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.
Lang geleden dat ik iemand over Taiyo yuden heb gehoord..quote:
Ja ze zijn nog steeds goedquote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik iemand over Taiyo yuden heb gehoord..Zijn die cd's/dvd nog steeds zo legendarisch goed?
Ja, ik heb gisteren wat bij DX besteld, mijn order staat ook niet in mn account, en heb ook geen e-mail gehad.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef marald.mec het volgende:
[...]
Heeft er iemand overigens dit weekend nog wat bij dx besteld? Ik heb namelijk geen bevestigings mail gekregen van een order. De order staat ook niet op mijn account. Maar hij is wel betaald. Misschien is DX dan toch failliet.
Oké.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zal morgen maar even met PayPal bellen, begint echt irritant te worden dat ik steeds 4-5 dagen moet wachten voordat ik geld op mijn rekening hebt om vervolgens iets te bestellen via eBay / DX etc.
Gast stop met dat geneuk in deze reeks of tyf gewoon op.quote:
Hij is gewoon wat aangepast en wat er allemaal aangepast is staat toch in de post?:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:26 schreef korting het volgende:
Weet niemand iets over de nieuwe versie van de Apad van tabletstoreUK? (zie mijn vorige post)
Dit is ook handig: Een eBay Guide over de verschillende Apads die in china te koop zijn. Volgens deze guide is er ook een 3G Apad??
qftquote:Op zondag 4 juli 2010 18:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gast stop met dat geneuk in deze reeks of tyf gewoon op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koppel er een creditcard aan.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zal morgen maar even met PayPal bellen, begint echt irritant te worden dat ik steeds 4-5 dagen moet wachten voordat ik geld op mijn rekening hebt om vervolgens iets te bestellen via eBay / DX etc.
Dat zijn ze niet, maar eind juli stoppen ze dr gewoon meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Niet iedereen heeft een CC he..quote:
of je koppelt gewoon een normale rekening eraan, ik heb gewoon mij jongerenrekening er aan gekoppeld, werkt perfect!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een CC he..
maar je kan nu ook overmaken, duurt 2 dagen. Staat bij 'geld toevoegen aan rekening' oid. daar staat dan rekeningnr en code die je dan bij internetbankieren invult. Gaat veel sneller dan met acceptgiro.
Klopt. Ik had PayPal eerst aan een Amex CC gekoppeld, maar een jaar - of 2 - geleden accepteerde PayPal geen Amex meer. Toen PayPal gekoppeld aan m'n Postbankquote:Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
of je koppelt gewoon een normale rekening eraan, ik heb gewoon mij jongerenrekening er aan gekoppeld, werkt perfect!
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, maar eind juli stoppen ze dr gewoon meeOmdat ze dr zin in hebben
Inderdaad dan zou dx gewoon opnieuw beginnen onder een andere naam, dat doen al die shops. Volgens mij zijn heel veel van die shops gewoon van dezelfde eigenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dealextreme is natuurlijk wel de grootste en bekenste. Vraag me af hoeveel man er eigenlijk werken, best veel denk ik.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, maar eind juli stoppen ze dr gewoon meeOmdat ze dr zin in hebben
Stoppen ze er nou mee of niet, ik durf hier niemand te gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja want ze hebben genoeg verdient dit jaar. Ze gaan volgend jaar weer verder.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Stoppen ze er nou mee of niet, ik durf hier niemand te geloven
Dat werkt bij sommige mensen dus niet meer..quote:Op zondag 4 juli 2010 20:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
of je koppelt gewoon een normale rekening eraan, ik heb gewoon mij jongerenrekening er aan gekoppeld, werkt perfect!
Volgens mij werkt dat bijna altijd. Tenzij je natuurlijk wat betaald met paypal en je vervolgens geen geld op je bankrekening hebt staan. Dan blokkeren ze het volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat werkt bij sommige mensen dus niet meer..
Nice.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef Dionysiou het volgende:
http://wiipad.us/product.php?id_product=11
Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand gemerkt dat zijn/haar orders bij Buyincoins weg zijn![]()
Gelukkig is alles binnen,, voor 't zelfde geld is de hele database gecrashed daar ofzo
http://wiipad.us/product.php?id_product=11quote:Op maandag 5 juli 2010 00:06 schreef NulDrieVijf het volgende:
Iemand een idee waar ik een redelijk tablet kan halen om te internetten (Wi-Fi), muziek af te spelen en video's te kijken? Het liefst onder de 300 euro.
Mailtje naar DX sturen met het item wat je wilt, of gewoon iets kopen en dan zeggen dat je 't met credits wilt betalen.. krijg je terugestortquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef tennismania het volgende:
Ik heb dus nog storecredit bij DX. Iemand enig idee hoe je dit moet benutten?
Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads![]()
Ik wacht tot de echte uit is in Nederlands, dan haal ik die
In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaperquote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nep hoeft niet meteen slecht te betekenen, goede hardware specs, Android 2.1.. dan zit dat op zich wel goed.. en deze is beter door ontwikkeld dan de eerdere modellen.
Ook is het persoonlijke voorkeur.. Apple OS of Android hé..en heb er niet zoveel geld voor over, voor de iPad.
True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
In al die filmpjes zie je dat het allemaal zo langzaam reageert, ik zou hem na 1 dag al het raam uit gooien, echt ik zou daar gek van worden al dat gehaper![]()
Maar ieder zijn voorkeur ja
Maar toch koop je het?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
True.. als er een ding is waar ik niet tegen kan is elektronica dat niet naar behoren werkt.
Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:32 schreef Semmm het volgende:
Al die neppe iPads![]()
Ik wacht tot de echte uit is in Nederlands, dan haal ik die
Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.quote:
Laat ik het anders zeggen:quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jammer, dat er direct wordt geschreeuwd dat het een nep iPad is. Net alsof de Tablet van Apple een nieuw idee is. Maar de aPad van mij werkt prima snel en hapert niet en daar schijnen de neppe (aPads??) wel last van te hebben. De echte aPad funtioneert gewoon prima. En waarom moet dit direct vergeleken worden met de iPad, want het zijn beide heel andere aparaten met een heel ander OS.
Ah ok want in 2e en 3e filmpje zie ik namelijk aardig wat haperingenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Deze zal iig niet om de seconde haperen hoor, anders koop ik 'm niet. En de filmpjes die je daar zit zijn tijdens de ontwikkelingsfase.
Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Apparaten die op iPads proberen te lijken maar het niet kunnen
![]()
En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)
Maar zoals Dion zei, ieder zijn eigen keus
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar een ding weet ik wel, niks tipt momenteel aan de échte iPad.. en dat zal voorlopig zeker zo blijven.
Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen:
Apparaten die op iPads proberen te lijken maar het niet kunnen
![]()
En neppe iPad zeg ik natuurlijk omdat het design precies is GEPROBEERD te kopieren (maar daar falen ze toch in)
Maar zoals Dion zei, ieder zijn eigen keus
Ja, maar niet voor de échte iPad.quote:
De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Lol, je bedoelt geprobeerd de slate van HP te kopiëren, want dat is wat Apple heeft gedaan. En Apple heeft een heel andere beeldverhouding dus wanneer je ze naast elkaar legt lijken ze nog niet echt op elkaar.
Maar goed iedereen zijn eigen keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat de Apple fanboys alles de grond in moeten trappen zonder dat ze het apparaat gezien hebben of überhaupt geprobeerd.
De HP Slate was al bekend voordat de iPad op de tekentafel lag.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
De HP Slate is nog niet eens uit (of onderand wel?) dus dat is lastig te kopieren.
Verder ben ik totaal geen applefanboy, vind het wel gewoon top producten die ook top functioneren, en dat heb ik van Chineze electronica nog nooit kunnen zeggen
gvd begin nu wel te twijfelenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://wiipad.us/product.php?id_product=11
Dit is het beste, voor 200 euro incl. verzending naar Nederland en 4GB interne geheugen.
Komt binnen 1 week uit denk ik..
Heeft tevens toegang tot Google Market.
Speciale topic aangemaakt: WiiPad Neno™ 10.2" Tablet met Android 2.1
Op papier nu wel ja maar nog niemand heeft hemquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef marald.mec het volgende:
Die Wiipad is ongetwijfeld de beste Chinese tablet tot nu toe. Gelukkig heeft hij ook een usb host. Wel weer jammer dat hij geen hdmi aansluiting heeft aangezien hij wel full hd kan afspelen. Dat snap ik dan weer niet.
Discusieren over producten mag dus niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef tokko1 het volgende:
Is dit wel het goede topic? Want ik was op zoek naar het CHINESE WEBSHOPS topic.. kom ik terrecht in een Tablet discussie topic?
Laten we dit topic weer over china gadgets houden en niet over apad/ipad/wiipad discussie (modjes?)
ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Discusieren over producten mag dus niet?
Hoe noem je een aPad dan, geen product?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zakenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef ElmoFan het volgende:
Ja, dit topic is niet wat het geweest is. Er komen nu allemaal apple fanboys enzo
quote:Dear *naaam*
Thank you for ordering from dealextreme.com! This email contains important information regarding your recent purchase - please save it for reference.
Important: Please double check your shipping address listed below. Should it be incorrect, you may update it instantly via our online order management site. Note: if your address is correct, you do not have to do anything.
Current shipping address:
*shipadres*
Link to change your address: http://www.dealextreme.com/accounts/
Simply enter your account e-mail address and your receipt number and select the "Change or Confirm Shipping Address" option.
We will begin arranging for shipment. The address will be locked once your order enters the packaging and shipping process.
klopt, dat noem ik troepquote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe noem je een aPad dan, geen product?
Gast
Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zaken![]()
Dion is zo'n beetje de godfather![]()
Ik heb een spycam op Ebay gehaaldHopelijk versie 3 met de goede kwaliteit
![]()
Geen idee wie deze website heeft gepost, heel interessant en informatief![]()
http://www.chucklohr.com/808/#Overview
[ afbeelding ]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?
En onder het bureau van je secretaresse hangenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.
Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe![]()
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding![]()
Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Zit je onder dat bureau te prutsen met dubbelzijdig tape, blijkt er al 1 te hangen van iemand andersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
En onder het bureau van je secretaresse hangen
Dat ding is tof!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zaken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een beetje mag best, maar als dr al drie topics volgespamd worden met fanboy/anti, tablets dan is 't op een gegeven moment tijd voor een eigen topicje,,quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Discusieren over producten mag dus niet?
Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Versie 3 ja, de andere 5 versies zijn kutquote:Op maandag 5 juli 2010 13:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)
Had al een md80, maar deze sleutelhangercamera schijnt beter te zijn!
Ik denk dat je heli naar beneden stort, of niet eens omhoog komtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
nee, de heli is 3,7 (geloof ik) volt en de camera 9 volt. En ik ben bang dat als je een 9v batterij er aan gaat hangen dat ding niet meer op wil stijgenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
Dat is dan lang geleden want $14 is echt geen 7,50quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.
De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
I really need to know if this is real leather? Because I think al the products are artificial leather, nevertheless I need real leather cases, where can I find real ones?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:37 schreef jack-peng het volgende:
Here in Chinese ,most of forum members are believe Netherlands will win the WorldCup
For example a thread like: http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html
The title of the thread said: I need to say,The football skill of Netherlands is ahead of the average level of the world about 100 years
![]()
![]()
quote:Om bestellingen gratis te kunnen verzenden, worden ze overgevlogen via ingeroosterde internationale vluchten. Dit heeft als gevolg dat de levertijd van een bestelling gebruikelijk tussen de 2 en 3 weken bedraagt.
Wij verzenden via UPSquote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:
http://www.chinese-gadgets.nl/
[..]
![]()
![]()
Ik keek naar een Western Digital harddrive van 61 dollar ofzo (1TB!) en daar stond United States Warehouse.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.
Heb je een voorbeeldvideo en voorbeeldfoto?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.
De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
Waarom zijn de productbeschrijvingen op deze website in het engels?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:
Best goed idee eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wij verzenden via UPSGratis verzenden vanaf 5 euro
![]()
Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.
Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe![]()
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding![]()
Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Mijn oma moet zelfs uitkijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Best goed idee eigenlijk
EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "
Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden![]()
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn oma moet zelfs uitkijken![]()
[..]
![]()
Ook een rare methode, waarom moet je eigenlijk 4 weken wachten![]()
Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven ook totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.
Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.
WheheheIk zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
Precies... vind ik een beetje raarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef korting het volgende:
[..]
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
Ik denk het niet:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies... vind ik een beetje raarMisschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
ASC Het Groene Hartquote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
Fake adres?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
Kan heel makkelijk hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |