quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef kutagh het volgende:
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"
Ik bestel alleen maar dat soort bedragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef Mdrop het volgende:
Sta op het punt om 2 dingen te bestellen (totaal van 12 dollar) bij DealExtreme, gewoon bestellen of toch voor een andere webshop gaan ivm het (naderende) faillissement?
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
En godverdomme! Dealextreme is niet failliet dat was een stomme grap.
Waarvoor denk je dat 'niet' tussen haakjes staat?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring.
Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef martinvg het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.xcfashion.com? Hoe zit het met de kwaliteit van de schoenen, zijn die van echt leer, of gaat het om imitatieleer of plastic? Ik wil zelf wel wat bestellen, maar om een gokje te wagen door meteen voor meer dan $150 te bestellen vind ik wel een risico. Hoe groot is de kans dat de douane hier tussenkomt en mogelijk invoerrechten oid gaat heffen, of erger nog, het in beslag neemt?
Lees misschien ook even de 4e post?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar denk vraag het nog even , misschien wel zo handig om de TT dan aan te passen, brengt enkel maar verwarring.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:11 schreef kutagh het volgende:
Omdat de vorige gesloten is en -wtf- nog geen nieuwe geplaatst heeft, heb ik het maar even gedaan![]()
Misschien geen bazenTT...Maar er staat (niet) ertussen om te kijken of men het nu door heeft dat het een grap is........
![]()
xcfashion heeft een minimum van $50... Dus je moet minimaal $50 dokken ook al is het minder waard. En op bestellingen onder $150 komt er $15 bovenop... Dus niet meer dan $20 gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Revpolen had iets binnengekregen, misschien maar eens een poging wagen, maar dan ZEKER NIET voor meer dan 20 dollar
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
Jezus wat laten jullie je makkelijk beinvloeden zeg
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joepie91 het volgende:
Jezus wat laten jullie je makkelijk beinvloeden zeg
Er wordt heul niet gebaggerd in dit topic!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
welke site?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef joepie91 het volgende:
Overigens, ik probeerde me te registreren voor die site waar dat forumtopic op stond waar Jack het over had (voebal enzo), maar ik kwam er niet uit hoe ik de verificatie moest doen
Jack heeft daar trouwens ook gepost dat ie hier over het topic heeft verteld
Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, volg de serie eigenlijk constant maar het werd me niet veel duidelijker is het dan zo'n probleem om tussen als dat gebagger een keer een vraag te stellen voor wat zekerheid aangezien er genoeg (Betere) alternatieven zijn om te bestellen.
Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef joepie91 het volgende:
Noem een aantal van die betere alternatieven? Jack is wel goed en snel enzo, en vaak wat goedkoper, maar tot nu toe is DealExtreme de enige webshop geweest waar je ALTIJD kon bestellen (geen paypal-problemen enzo), waar de orderinfo (wat heb je besteld etc) praktisch altijd klopte, waar de prijzen goed zijn, en die een behoorlijk assortiment heeft.
Al moet ik zeggen dat BuyInCoins op veel van die punten ook erg in de buurt komt... alleen het assortiment is wat eentoniger
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik had het tussen haakjes geplaatst aangezien het slechts mijn mening was, persoonlijk al vier keer gehad dat een pakketje niet aankwam van de twintig bestellingen ofzo. Met onder andere focalprice nooit gehad.
Ja maar die kwamen wel aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef joepie91 het volgende:
Hmm... heb dat probleem eigenlijk nooit gehad :S En heb toch al een aardige lijst bestellingen staan... alles is gewoon aangekomen. Je had niet toevallig laserpointers besteld?
Half Nederland kan wel aan het zakgeld als je programma's zoals Radar bekijkt. Dezelfde onnozele oplichterij komt daar elke week voorbij. De meeste mensen zijn dom en goedgelovig naïef. Dat heeft vooral te maken met het systeem van onze maatschappij, vanaf jonge leeftijd leren ze je om volgzaam en gehoorzaam te zijn. Volwassen zelfstandige mensen zie je maar weinig, we zijn een natie van verwende kinderen. Daarom kijkt men ook altijd naar vadertje overheid in Den Haag voor oplossingen die nooit zullen komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Direct de reden duidelijk waarom Paypal de 18+ regel heeft. Schijnbaar hebben veel jongere mensen nogal de neiging om naïf te zijn, en zoals reeds meermaals bewezen in deze reeks, zijn ze vaak ook niet echt (meer) bereid zelf moeite te doen. Ik bedoel, wel willen bestellen in Azië, maar niet de moeite nemen op de site zelf te kijken na zulk "nieuws"? Als je het forum bekijkt en je ziet geen enkele verwijzing naar een mogelijk faillisement en je leest dit topic ook maar half door.. Dan vraag ik mij af: wil je graag je geld kwijt raken of zo? Het is niet zo dat, mocht je ergens wat bestellen wat geen zuivere koffie blijkt, je zelf ff je geld terug kan halen of beschermd wordt door allerlei wetten zoals in Nederland. Kan geen kwaad daar af en toe even bij stil te staan.
Dat, en het was tof hoe sommige n00bs en zelfs regs enigzins paniekerig reageerden.
/einde Opa Neo vertelt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar die kwamen wel aan, vooral dingen als batterijen en ipod oordoppen kwamen niet aan, wel geld terug via PP maar toch.
Nee zal daar idd wel fout zijn gegaan, alles komt normaal gewoon aan uit de raarste uithoeken van de wereldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Als de post niet aankomt ligt dat niet aan de Chinezen, heb je geen rare buren of een vage postbode?![]()
Dat dus. uiteraard hebben wij weer dezelfde ideeen hier over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |