I really need to know if this is real leather? Because I think al the products are artificial leather, nevertheless I need real leather cases, where can I find real ones?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 05:37 schreef jack-peng het volgende:
Here in Chinese ,most of forum members are believe Netherlands will win the WorldCup
For example a thread like: http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html
The title of the thread said: I need to say,The football skill of Netherlands is ahead of the average level of the world about 100 years
![]()
![]()
quote:Om bestellingen gratis te kunnen verzenden, worden ze overgevlogen via ingeroosterde internationale vluchten. Dit heeft als gevolg dat de levertijd van een bestelling gebruikelijk tussen de 2 en 3 weken bedraagt.
Wij verzenden via UPSquote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:
http://www.chinese-gadgets.nl/
[..]
![]()
![]()
Ik keek naar een Western Digital harddrive van 61 dollar ofzo (1TB!) en daar stond United States Warehouse.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.
Heb je een voorbeeldvideo en voorbeeldfoto?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.
De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
Waarom zijn de productbeschrijvingen op deze website in het engels?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:
Best goed idee eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wij verzenden via UPSGratis verzenden vanaf 5 euro
![]()
Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.
Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe![]()
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding![]()
Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Mijn oma moet zelfs uitkijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Best goed idee eigenlijk
EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "
Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden![]()
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn oma moet zelfs uitkijken![]()
[..]
![]()
Ook een rare methode, waarom moet je eigenlijk 4 weken wachten![]()
Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven ook totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.
Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.
WheheheIk zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
Precies... vind ik een beetje raarquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef korting het volgende:
[..]
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
Ik denk het niet:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies... vind ik een beetje raarMisschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
ASC Het Groene Hartquote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
Fake adres?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
Kan heel makkelijk hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |