SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dagoduck op 02-07-2010 10:00:45 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Waarom post je nou voor mijn post, nu klopt mijn post na jouw post niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef Repeat het volgende:
Om 8 uur 's ochtends aan de handkar? Ben je wel goed
kloonquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.Wat ben je ook een geilpijp he lars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
hoezo niet? zij heeft ook wel eens geëxperimenteerd hoor!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:26 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik durf echt niet meer met haar te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat ben je ook een geilpijp he lars!
Ik had het mede over jou ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Goeie tip en nog wel van een meisje ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hang een briefje op je deur: "Mam, niet open doen, ben aan het rukken."
ja probeer dit eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:32 schreef wijsneus het volgende:
Probeer eens:
"Kijk mam - dat krijg je ervan als je zomaar binnenkomt. Ben je nu tevreden? Ik weet niet of ik deze traumatische ervaring ooooooit te boven kom. Als ik op mijn 21e doodga door een alcoholvergiftiging weet je wie je de schuld kunt geven..."
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och armequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:26 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik durf echt niet meer met haar te praten
ik kan me best voorstellen dat het vervelend is... maar idd echt heel veel moeite heb ik er niet mee gehad toen ik betrapt werdt op nagenoeg dezelfde wijze lang geleden maar goed...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och arme
Geloof me, je moeder zal zich niet veel beter erover voelen, ik denk dat je niet eens wat hoeft te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
laatst nog zelfs!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:28 schreef Leipo666 het volgende:
geloof het of niet, maar je moeder heeft ook (aan) sex (gedaan)!
oftewel: boeiend!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:22 schreef -Datdus- het volgende:
Maak een ruk schema en plak het op de koelkast!
07.00u opstaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:22 schreef -Datdus- het volgende:
Maak een ruk schema en plak het op de koelkast!
Stephen Lynchquote:
Haha ja echt he, die gast is geniaal...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stephen Lynch![]()
Ugly baby is zo leuk!
TS, boeiend, zou me daar echt niet druk om maken hoor.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef ShiroYasha het volgende:
was
Vragen of ze je een handje wilt helpen?
al langsgekomen?
LOL dat zou echt een actie geweest zijn van mijn broertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
dude...quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
TS, trek het je niet aan joh!
Grote kans dat je moeder, nadat ze jou zo ijverig zag stoeien met je harde ruigbeaderde tienerlul, linea recta naar de wc is gegaan om daar lekker met dr vingers in d'r opengetrokken kaastosti te wroeten, denkende aan jou...
Dus hou het maar op gelijk spel!
van je moeder of van die schoonmakerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef Megaman het volgende:
Als ik eraan terugdenk krijg ik nog steeds de rillingen
Een schoonmaker die meerdere keren per week langskomt?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef Megaman het volgende:
Mijn moeder zei ooit dat de schoonmaker die week vaker zou langskomen dan normaal, dus dat ik "dat" maar niet teveel moest doen. Als ik eraan terugdenk krijg ik nog steeds de rillingen
quote:Laatste bezoek: 3 dagen, 16 uur geleden.
hahaha same here, we keken elkaar even verbaasd aan en toen ging ie weer weg alsof er niets gebeurd wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef xSummergirlx het volgende:
Mijn vader betrapte mij ook eens toen ik aan het masturberen was,dus ik trok maar snel mijn handje weg,
en toen zei ik met een rood"Uh,ja,wat is er?"
En toen deed hij gewoon alsof er niks was gebeurd.
Grote kans dat je moeder ook zo doet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef Antwerpen het volgende:
dit is het moment waar je moeder op gewacht heeft, ze komt niet voor niks ieder uur binnen..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is echt niet het einde van de wereld als je betrapt wordt op rukken. Is mij ook overkomen toen ik 17 was. Mijn nichtje liep toen plotseling de kamer binnen. Maar ipv van weg te gaan bleef ze staan kijken dus toen heb ik het afgemaakt terwijl ze toekeek.
Hoe oud was je nichtje dan, ik denk niet jonger dan 13 want anders was ze wel weg gelopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is echt niet het einde van de wereld als je betrapt wordt op rukken. Is mij ook overkomen toen ik 17 was. Mijn nichtje liep toen plotseling de kamer binnen. Maar ipv van weg te gaan bleef ze staan kijken dus toen heb ik het afgemaakt terwijl ze toekeek.
Daar moet je toch niet aan denken, betrapt worden door je nichtje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef syntus-15 het volgende:
[..]
Hoe oud was je nichtje dan, ik denk niet jonger dan 13 want anders was ze wel weg gelopen, al denk ik niet dat mijn nichtje van 12 weg zou lopen
Als je mijn nichtjes zou kennen, dan zou je daar wel anders over denken......quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet aan denken, betrapt worden door je nichtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
Nou, een vrouw kan toch ook dit probleem hebben?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef Carolieniemienie het volgende:
Nou jongens toch! Foei!
Wahahaha
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:08 schreef honkhonk het volgende:
Ach, zolang je niet naar ''Asian Tranny Pukefest IX'' aan het kijken was zal ze het je heus wel vergeven.
Ik hoorde een paar jaar terug mn pa een rush naar boven maken, ik dus snel alle tabbladen sluiten.. de beste man komt binnen, leek het alsof ik aan het rukken was op de bureaublad achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Windows toets + M.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je drukt je reset knop in: "Ja me Windows liep weer vast"How can I make this topic about me?
Dat dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:09 schreef HaerdenC het volgende:
ik had het wel een grappig verhaal gevonden als je moeder was beginnen rondspringen, vuvuzela blazen en supporteren tot je klaar kwam ... nu is het zo iets van ... nja maakt toch niet uit ...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:08 schreef honkhonk het volgende:
Ik hoorde een paar jaar terug mn pa een rush naar boven maken, ik dus snel alle tabbladen sluiten.. de beste man komt binnen, leek het alsof ik aan het rukken was op de bureaublad achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op zeg, doe zelf niet achterlijk, iedereen weet hoe beschamend dat is hoe 'normaal' het dan ook is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
TS doe eens niet zo puberaal, je moeder is echt niet gek hoor, en het is niet abnormaal om te doen.
Ga gewoon naar beneden en doe alsof er niks gebeurd is!
opjezelf gaan wonen. of duidelijk uitleggen dat je het bijna nooit doet en dat het heel normaal is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
Bordje aan de deur met "Niet storen"? Dan weet z'n moeder het elke keer als hij aan het rukken is. Vrij genant.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit topic![]()
Doe je deur op slot als het kan en anders hang een bordje aan de deur. Hoe moeilijk kan het zijn. En je moeder heeft t net zo goed gedaan of doet t nu nog steeds zelf, dus betrapt worden stelt niks voor.
Nog altijd beter dan dat ze elke keer binnenloopt bij hem ; dat is pas genantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bordje aan de deur met "Niet storen"? Dan weet z'n moeder het elke keer als hij aan het rukken is. Vrij genant.
Tegen zo'n advies van een expert kunnen we niet op, mensenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:28 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Mensen die hun deur dicht doen als ze aan fappen zijn
Dan hoor je de trap niet nee! Gewoon openlaten en als je gekraak hoort van de trap meteen stoppen en alles afsluiten..
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef prettyrainbow het volgende:
[..]
opjezelf gaan wonen. of duidelijk uitleggen dat je het bijna nooit doet en dat het heel normaal is.
of gewoon je kamer opslot doen en maanden lang je moeder niet meer spreken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och arme
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hoe oud was ze?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Heul niet, dat is echt gebeurdquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hoe oud was ze?
Jij hebt wel een erg rijke fantasie hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef Repeat het volgende:
Om 8 uur 's ochtends aan de handkar? Ben je wel goed
haha, herkenbaar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:14 schreef xiscoo het volgende:
ik heb het trouwens ook eens gehad een jaar geleden ofzo.
nu denkt ze telkens dat ze naar mijn kamer wil dat ik p0rno zit te koekeloeren
en nu roept ze steeds; ik kom eraan hoor!!
toch ergens goed voor geweest misschien ahha
Watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Hooidraad het volgende:
TS z'n computer is hem afgenomen. Dat zal hem leren, de vuile rukkert.
Je best doen om je moeder te betrappen tijdens het vingeren, is het tenminste 1-1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Tips?
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Tips?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:35 schreef Slipknot4ever het volgende:
Heeft je moeder haar kleinkinderen voorbij zien vliegen?
Zijn moeder kan ook sperma spuiten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:00 schreef superbo het volgende:
nou en, je bent op een leeftijd dat je daar behoefte aan hebt en bovendien zij deed ook iets waardoor je er bent![]()
in initiele post staat niet dat TC gespoten heeft dus ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Zijn moeder kan ook sperma spuiten?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
Grote kans dat je moeder, nadat ze jou zo ijverig zag stoeien met je harde ruigbeaderde tienerlul, linea recta naar de wc is gegaan om daar lekker met dr vingers in d'r opengetrokken kaastosti te wroeten, denkende aan jou...
Jaa dat kan ook,, maar ik denk dat ze hoe dan ook wel komen storen ofzo..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef HaerdenC het volgende:
gewoon eerlijk zijn tegen je ouders en zeggen van ... laat ons eens met rust we willen tijd voor en met onszelf
kan ze daarna meteen door naar het 'heb je je ouders ooit betrapt?' topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef SuperheldG het volgende:
Gewoon een keer naar binnen rennen als ze gedekt wordt door je pa en roepen: " ZIE JE NU HOE DAT VOELT?!?!! KUT HE!! OPGELATEN HE?! STELT JE ORGASME BEHOORLIJK UIT HE?!?!"
you're welcome
Een slot?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:39 schreef LittleTiger het volgende:
Hahhaa.
Ja, volgensmij zijn niet alleen jongens het haasje hoor![]()
ben ook een keer bijna betrapt, door me vader![]()
maarja..
Hoe kan ik me ouders laten weten dat ik met mijn vriend bezig ben, zodat ze niet komen storen?
Echt ieder uur komt er wel iemand binnen ofzo..
Een BH/Condoom of wat aan de deurkruk hangen misschien?![]()
Iemand tips?
ik mocht geen slot van mijn ouders, maar zij klopten dan ook altijd en kwamen pas binnen als ik zei dat het mocht. 'ff wachten' en 'nee, nu niet' was natuurlijk genoeg om te laten weten dat ik bezig wasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen geen slot op hun deur hebben, wtf.
En ouders die steeds binnen komen lopen, mijn ouders komen nooit op m'n kamer.
Dat je geen slot mag, kan ik me opzich nog wel een en ander bij voorstellen. Ik heb m'n sleutel ook in moeten leveren totdat ik een jaar of 14 was. Dat was meer uit eigen veiligheid, als er bijvoorbeeld iets gebeurde 's nachts dat zij dan op mijn kamer konden komen. Tegenwoordig maakt het geen drol meer uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik mocht geen slot van mijn ouders, maar zij klopten dan ook altijd en kwamen pas binnen als ik zei dat het mocht. 'ff wachten' en 'nee, nu niet' was natuurlijk genoeg om te laten weten dat ik bezig was(maar dan zagen ze het gelukkig niet)
Ah, dus je deed het eromquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden.
Jaa, als een slot eens mocht van mijn ouders -____-quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:24 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Een slot?
Hoe moeilijk kan het zijn?![]()
Als je dat niet zelf kunt verzinnen, moet je je serieus afvragen of je al wel aan seks toe bent!
dan moet je wel heel erg heet worden hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef LittleTiger het volgende:
[..]
Jaa, als een slot eens mocht van mijn ouders -____-
Vinden ze niet veilig ofzo,, stel dat er ooit brand is zeggen ze dan
En jij bent zo geestelijk gehandicapt dat je geen sleutel kan omdraaien? moet je bij brand ook door het kattenluikje naar buiten? Nee nee volgens mij ziet je ma je graag fappenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef LittleTiger het volgende:
[..]
Jaa, als een slot eens mocht van mijn ouders -____-
Vinden ze niet veilig ofzo,, stel dat er ooit brand is zeggen ze dan
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef SuperheldG het volgende:
Gewoon een keer naar binnen rennen als ze gedekt wordt door je pa en roepen: " ZIE JE NU HOE DAT VOELT?!?!! KUT HE!! OPGELATEN HE?! STELT JE ORGASME BEHOORLIJK UIT HE?!?!"
you're welcome
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
Of je gaat eens op jezelf wonen, hallo...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat je geen slot mag, kan ik me opzich nog wel een en ander bij voorstellen. Ik heb m'n sleutel ook in moeten leveren totdat ik een jaar of 14 was. Dat was meer uit eigen veiligheid, als er bijvoorbeeld iets gebeurde 's nachts dat zij dan op mijn kamer konden komen. Tegenwoordig maakt het geen drol meer uit.
Maar inderdaad, op die zeldzame momenten dat ze het toch nodig vinden om even naar m'n kamer te komen, wordt er altijd geklopt en gewacht op mijn reactie. Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet meer dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |