SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dagoduck op 02-07-2010 10:00:45 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Waarom post je nou voor mijn post, nu klopt mijn post na jouw post niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef Repeat het volgende:
Om 8 uur 's ochtends aan de handkar? Ben je wel goed
kloonquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.Wat ben je ook een geilpijp he lars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
hoezo niet? zij heeft ook wel eens geëxperimenteerd hoor!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:26 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik durf echt niet meer met haar te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat ben je ook een geilpijp he lars!
Ik had het mede over jou ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Goeie tip en nog wel van een meisje ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hang een briefje op je deur: "Mam, niet open doen, ben aan het rukken."
ja probeer dit eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:32 schreef wijsneus het volgende:
Probeer eens:
"Kijk mam - dat krijg je ervan als je zomaar binnenkomt. Ben je nu tevreden? Ik weet niet of ik deze traumatische ervaring ooooooit te boven kom. Als ik op mijn 21e doodga door een alcoholvergiftiging weet je wie je de schuld kunt geven..."
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och armequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:26 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik durf echt niet meer met haar te praten
ik kan me best voorstellen dat het vervelend is... maar idd echt heel veel moeite heb ik er niet mee gehad toen ik betrapt werdt op nagenoeg dezelfde wijze lang geleden maar goed...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och arme
Geloof me, je moeder zal zich niet veel beter erover voelen, ik denk dat je niet eens wat hoeft te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
laatst nog zelfs!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:28 schreef Leipo666 het volgende:
geloof het of niet, maar je moeder heeft ook (aan) sex (gedaan)!
oftewel: boeiend!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:22 schreef -Datdus- het volgende:
Maak een ruk schema en plak het op de koelkast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |