Kom op zeg, doe zelf niet achterlijk, iedereen weet hoe beschamend dat is hoe 'normaal' het dan ook is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
TS doe eens niet zo puberaal, je moeder is echt niet gek hoor, en het is niet abnormaal om te doen.
Ga gewoon naar beneden en doe alsof er niks gebeurd is!
opjezelf gaan wonen. of duidelijk uitleggen dat je het bijna nooit doet en dat het heel normaal is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
Bordje aan de deur met "Niet storen"? Dan weet z'n moeder het elke keer als hij aan het rukken is. Vrij genant.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit topic![]()
Doe je deur op slot als het kan en anders hang een bordje aan de deur. Hoe moeilijk kan het zijn. En je moeder heeft t net zo goed gedaan of doet t nu nog steeds zelf, dus betrapt worden stelt niks voor.
Nog altijd beter dan dat ze elke keer binnenloopt bij hem ; dat is pas genantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bordje aan de deur met "Niet storen"? Dan weet z'n moeder het elke keer als hij aan het rukken is. Vrij genant.
Tegen zo'n advies van een expert kunnen we niet op, mensenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:28 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Mensen die hun deur dicht doen als ze aan fappen zijn
Dan hoor je de trap niet nee! Gewoon openlaten en als je gekraak hoort van de trap meteen stoppen en alles afsluiten..
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef prettyrainbow het volgende:
[..]
opjezelf gaan wonen. of duidelijk uitleggen dat je het bijna nooit doet en dat het heel normaal is.
of gewoon je kamer opslot doen en maanden lang je moeder niet meer spreken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit wat voor een seks-taboe achtig gezin kom jij. Och arme
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hang een briefje op je deur: "Mam, niet open doen, ben aan het rukken."
Hoe oud was ze?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is echt niet het einde van de wereld als je betrapt wordt op rukken. Is mij ook overkomen toen ik 17 was. Mijn nichtje liep toen plotseling de kamer binnen. Maar ipv van weg te gaan bleef ze staan kijken dus toen heb ik het afgemaakt terwijl ze toekeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |