Heul niet, dat is echt gebeurdquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hoe oud was ze?
Jij hebt wel een erg rijke fantasie hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef Repeat het volgende:
Om 8 uur 's ochtends aan de handkar? Ben je wel goed
haha, herkenbaar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:14 schreef xiscoo het volgende:
ik heb het trouwens ook eens gehad een jaar geleden ofzo.
nu denkt ze telkens dat ze naar mijn kamer wil dat ik p0rno zit te koekeloeren
en nu roept ze steeds; ik kom eraan hoor!!
toch ergens goed voor geweest misschien ahha
Watquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Hooidraad het volgende:
TS z'n computer is hem afgenomen. Dat zal hem leren, de vuile rukkert.
Je best doen om je moeder te betrappen tijdens het vingeren, is het tenminste 1-1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is echt niet het einde van de wereld als je betrapt wordt op rukken. Is mij ook overkomen toen ik 17 was. Mijn nichtje liep toen plotseling de kamer binnen. Maar ipv van weg te gaan bleef ze staan kijken dus toen heb ik het afgemaakt terwijl ze toekeek.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:20 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik ben een uurtje geleden betrapt door mijn moederIk was lkkr aan het rukken komt zij ineens binnnen. Ik heb er zo'n pishekel aan dat zij elk uur mn kamer binnenstormt! Zat er eigelijk al een te komen dat ik is een keer betrapt zou worden. Ik durf echt niet meer met haar praten en haar onder ogen te kijken. Ik wil ook graag meer privacy.
Tips?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:35 schreef Slipknot4ever het volgende:
Heeft je moeder haar kleinkinderen voorbij zien vliegen?
Zijn moeder kan ook sperma spuiten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:00 schreef superbo het volgende:
nou en, je bent op een leeftijd dat je daar behoefte aan hebt en bovendien zij deed ook iets waardoor je er bent![]()
in initiele post staat niet dat TC gespoten heeft dus ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Zijn moeder kan ook sperma spuiten?
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
TS, trek het je niet aan joh!
Grote kans dat je moeder, nadat ze jou zo ijverig zag stoeien met je harde ruigbeaderde tienerlul, linea recta naar de wc is gegaan om daar lekker met dr vingers in d'r opengetrokken kaastosti te wroeten, denkende aan jou...
Dus hou het maar op gelijk spel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |