LOL dat zou echt een actie geweest zijn van mijn broertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hang een briefje op je deur: "Mam, niet open doen, ben aan het rukken."
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:07 schreef mariska87 het volgende:
Hang een briefje op je deur: "Mam, niet open doen, ben aan het rukken."
dude...quote:Op zondag 4 juli 2010 15:17 schreef Aarsjeuk het volgende:
TS, trek het je niet aan joh!
Grote kans dat je moeder, nadat ze jou zo ijverig zag stoeien met je harde ruigbeaderde tienerlul, linea recta naar de wc is gegaan om daar lekker met dr vingers in d'r opengetrokken kaastosti te wroeten, denkende aan jou...
Dus hou het maar op gelijk spel!
van je moeder of van die schoonmakerquote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef Megaman het volgende:
Als ik eraan terugdenk krijg ik nog steeds de rillingen
Een schoonmaker die meerdere keren per week langskomt?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:45 schreef Megaman het volgende:
Mijn moeder zei ooit dat de schoonmaker die week vaker zou langskomen dan normaal, dus dat ik "dat" maar niet teveel moest doen. Als ik eraan terugdenk krijg ik nog steeds de rillingen
quote:Laatste bezoek: 3 dagen, 16 uur geleden.
hahaha same here, we keken elkaar even verbaasd aan en toen ging ie weer weg alsof er niets gebeurd wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef xSummergirlx het volgende:
Mijn vader betrapte mij ook eens toen ik aan het masturberen was,dus ik trok maar snel mijn handje weg,
en toen zei ik met een rood"Uh,ja,wat is er?"
En toen deed hij gewoon alsof er niks was gebeurd.
Grote kans dat je moeder ook zo doet.
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:25 schreef Antwerpen het volgende:
dit is het moment waar je moeder op gewacht heeft, ze komt niet voor niks ieder uur binnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |