Jummie, boobies!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou laten we laat ik het hier maar mee doen
[ afbeelding ]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heet... zweet nu al weer, net koud gedoucht
Koud is overdreven, frisjes danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
Heet douchen heeft imo een beter effectquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
nooooooooooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP ga je een keertje mee rennen?
Astma-smoesquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef SLP_ het volgende:
altijd als ik moet rennen dan krijg ik last van mn astma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Astma-smoesjij bent zeker ook zo eentje die op der rug blijft liggen terwijl de ander het werk moet doen?
Was dat dan ook de uiteindelijke reden waarvoor deze uitnodiging de deur uit ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Astma-smoesjij bent zeker ook zo eentje die op der rug blijft liggen terwijl de ander het werk moet doen?
flauwerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga snel nog maar een rondje meer rennen![]()
Niet eens. Op dit moment geen behoefte aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Was dat dan ook de uiteindelijke reden waarvoor deze uitnodiging de deur uit ging?
wacht tot men kamer wat afgekoeld is en dan duik ik men bed inquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
flauwerd![]()
ga snel nog maar een rondje meer rennen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
pff ik moet nog zoveel leren maar ik kan me echt niet concentreren
rechtsboven in je scherm zit een rood vakje met een witte X er in. Moet je op klikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
pff ik moet nog zoveel leren maar ik kan me echt niet concentreren
klote hequote:
Zet je pc uit, die genereert veel te veel warmtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
rechtsboven in je scherm zit een rood vakje met een witte X er in. Moet je op klikken![]()
ik heb het super heet.. moet eigk toch wel naar bed, ben niet echt moe, wil nog muziek luisteren enzo en ja blablabla moet gewoon op tijd naar bed
![]()
Ja echt. Ik ben van twaalf tot half 5 in de bieb met airco gaan zitten. Dat werkte echt super! Sinds het eten heb ik misschien één pagina samenvatting gemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
klote heik kan me er gewoon echt niet toe zetten en ik probeer het al vanaf 11 uur 's ochtends
![]()
Dat helpt dus zeker wel. Ook al mijn lampen zijn uit (op mijn bureaulampje na). Mijn ventilatoren brullen wel vol, zijn ondertussen eerder verwarminkjes gewordenquote:Zet je pc uit, die genereert veel te veel warmte![]()
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, mja
Trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen eerst naar de blokker voor een ventilator![]()
laptop is best heet ja.. staat naast me op de bank. en spaarlampen zijn niet zo warmalle ramen open...
nu echt weg
Ik word altijd verkouden van ventilatorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ben van twaalf tot half 5 in de bieb met airco gaan zitten. Dat werkte echt super! Sinds het eten heb ik misschien één pagina samenvatting gemaakt![]()
[..]
Dat helpt dus zeker wel. Ook al mijn lampen zijn uit (op mijn bureaulampje na). Mijn ventilatoren brullen wel vol, zijn ondertussen eerder verwarminkjes geworden
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen disciplinequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik word altijd verkouden van ventilatorPff als ik kijk naar hoeveel ik nog moet doen voor morgenochtend dan heb ik al geen zin meer om te leren
Ik mag nog tot 1 uur afleiding hebben, daarna gaat msn enz uit en moet ik doorleren tot maximaal 3 uur. Hopen dat ik rond 4 uur slaap, kan ik 3 uur slapen en daarna hopen dat ik wat ik straks leer nog onthouden heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is naarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik word altijd verkouden van ventilatorPff als ik kijk naar hoeveel ik nog moet doen voor morgenochtend dan heb ik al geen zin meer om te leren
Ik mag nog tot 1 uur afleiding hebben, daarna gaat msn enz uit en moet ik doorleren tot maximaal 3 uur. Hopen dat ik rond 4 uur slaap, kan ik 3 uur slapen en daarna hopen dat ik wat ik straks leer nog onthouden heb
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen discipline
slapen jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die discipline is bij mij ver te zoekenHet erge is, dat als ik de toets waar ik voor moet leren verknal, dat ik wss van school gestuurd word. En dan nog kan ik me er niet toe zetten om te leren
![]()
SLP_!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dit had ook een leuke fipo geweest
[ afbeelding ]
Ja i know, maar aangezien ik altijd te laat begin met leren heeft het geen zin om vroeg te slapen omdat ik dan nog niets geleerd hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is naarJe kan eigenlijk beter je nachtrust pakken, dan schijn je meer te onthouden dan wanneer je te weinig geslapen hebt (klassieke fout die ik ook altijd maak hoor
)
Hup, wieberen dan. Laatste loodjes, dan smaakt het biertje/wijntje morgen extra lekker!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
slapen jij!![]()
Ja, die discipline is bij mij ver te zoekenHet erge is, dat als ik de toets waar ik voor moet leren verknal, dat ik wss van school gestuurd word. En dan nog kan ik me er niet toe zetten om te leren
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen discipline
Gast, dat kind is 15!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is het hier ook teringwarm, dus slapen gaat 'm voorlopig niet worden. En te weinig licht om nog even buiten te gaan lezen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
over 20 minuutjes begin ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Hup, wieberen dan. Laatste loodjes, dan smaakt het biertje/wijntje morgen extra lekker!
Ik heb zo'n zaklamp voor op je hoofd met een extra lampje (rood), dat leest best aardig, minder vermoeiend voor je ogen en minder aantrekkingskracht voor kutinsectenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, dat kind is 15!
Overigens is het hier ook teringwarm, dus slapen gaat 'm voorlopig niet worden. En te weinig licht om nog even buiten te gaan lezen.
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zaklamp voor op je hoofd met een extra lampje (rood), dat leest best aardig, minder vermoeiend voor je ogen en minder aantrekkingskracht voor kutinsecten
Gast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zitten. Ik zit te twijfelen om naar mn ouders te rijden en daar in de tuin te gaan zitten, die lui zijn er toch niet en misschien is het daar wel koel
Leg je boek in de koelkast, is lekker koel en geeft lichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zitten. Ik zit te twijfelen om naar mn ouders te rijden en daar in de tuin te gaan zitten, die lui zijn er toch niet en misschien is het daar wel koel
Met zulks redenaties ga je het morgen niet redden hèquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Leg je boek in de koelkast, is lekker koel en geeft licht
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Met zulks redenaties ga je het morgen niet redden hè
Ze denkt zo het licht te zien?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Met zulks redenaties ga je het morgen niet redden hè
Klopt, deze had ik nog ergens in mijn favo's hangen. Ik opende ook eigenlijk een nieuw tabblad om een website te bekijken waarop wat therapiën staan uitgewerkt (tentamenstof)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:12 schreef Mikkie het volgende:
Swine, moet jij niet ook leren ipv YouTube afstruinen?
Truste en heel veel succes morgen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:39 schreef SLP_ het volgende:
hmm ik zoek het niet meer om te lerendenk dat k e pc maar uitzet en richting bed ga
swine, hopelijk heb jij wat meer discipline dan ik, succes nog
Je kunt wachten tot het moment dat er fulltime controle komt zo ongeveer, want dit moet wel een keer fout gaan daarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:44 schreef Swine het volgende:
Ineens brandlucht in mijn kamertje, schrik me de tering natuurlijk. Staat er waarschijnlijk weer een stuk berm in de fik bij Hoogeveldt. Politie staat al naast het spoor
Mijn ideequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen eerst naar de blokker voor een ventilator![]()
laptop is best heet ja.. staat naast me op de bank. en spaarlampen zijn niet zo warmalle ramen open...
nu echt weg
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:57 schreef IrishBastard het volgende:
Goede morgen
Wat is het nog benauwd zeg
Ik had m al een keer zien liggen ja, maar omdat ik dacht dat Douglas' stijl totaal anders zou zijn heb ik hem links laten liggen. En ik moet zeggen dat Mostly Harmless toch wel een goede afsluiting was, hoefde niet veel meer achteraan wat mij betreft. Maar hij is dus wel goed ja?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:14 schreef AMDB het volgende:
Zo, ramen open en door laten waaien maar! Ga denk toch maar niet in de stad voetbal kijken, veel te heet.
Irritante is dat ik slechte ervaringen heb met bij mensen thuis kijken, 2004 keek ik bij een vriend de wedstrijd tegen Portugal, uitgeschakeld. In 2006 keek ik bij een vriend de wedstrijd tegen Portugal, uitgeschakeld. In 2008 keek ik de wedstrijd tegen Rusland bij een feestje, uitgeschakeld![]()
Ik word er gewoon ontzettend bijgelovig van![]()
Er waren hier toch mensen die The Hitchhikers Guide to the Galaxy hebben gelezen? Ik heb afgelopen week deel 6 van de trilogie gekocht, geschreven door Eoin Colfer, en ik moet zeggen, hij weet Adams' schrijfstijl goed te benaderen! Heb hem nog niet uitgelezen maar het begin is iig ouderwets goed!
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008141708/index.html
Ligt ook voor 10 euro bij de Selexyz in Nijmegen
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb m'n tentamen vorige week gehaald! Woehoe! Dat was een heel megagroot dubbel leerproject enzo dus superfijn.. Anders had ik een half jaar echt voor helemaal niks hard gewerkt
Oh ik dacht van nietquote:
nee ondertiteld, maar het woordje denigeren snapte ik niks van qua vertaling, de beer praat niet duidelijkquote:
vind t niet tegenvallen tot nu toe, dus als je family guy leuk vind is dit wel primaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:27 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, was ook sarcastisch
Wel toffe show dus?
welke stream ben je aan het bekijken met zoveel vertraging?quote:
om tijd te rekken of watquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef royjn het volgende:
bal onopvallend schopje geven en net doen of iemand anders van dezelfde party de hoekschop gaat nemen.
Dus iedereen staat dan nog in rust stand terwijl de corner al is genomen
And see how that turned outquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef royjn het volgende:
nee, om de bal naar de 16 meter te krijgen zonder dat brazilie dat verwacht.
Volgens mij ben jij er blijer mee dan ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen ook van de TT maken Waar IB 22 is geworden
inkoppertje: iets met apenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Animal planet is interessanter om te kijken dan voetbal
Haha, wist niet dat jij zo fanatiek was! Jullie zaten mij nog uit te lachen toen ik vertelde hoe ik er bij liep toen Fenerbahce kampioenschap vergooide in laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben onderhand net zo nerveus als vanochtend
stom kut voetbal
Ik werd gewoon helemaal meegetrokken in de sfeer en zat ook nog eens alleen te kijken dus geen afleiding.. Heb op een gegeven moment zelfs nog even weggezaptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Haha, wist niet dat jij zo fanatiek was! Jullie zaten mij nog uit te lachen toen ik vertelde hoe ik er bij liep toen Fenerbahce kampioenschap vergooide in laatste wedstrijd
Daarom zegt Vivi dus altijd dat ik geen voetbal mag kijken na mijn 40ste .....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik werd gewoon helemaal meegetrokken in de sfeer en zat ook nog eens alleen te kijken dus geen afleiding.. Heb op een gegeven moment zelfs nog even weggezapt
Het mooiste van het hele voetbal vind ik nog van de saamhorigheid die nu in het hele land heerst. In de Molenstraat kon ik al in de rust stoppen vanwege de rustige bedoening het was gewoon echt te warmquote:
Die stonden sowieso al klaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, sfeertje in Bloemerstraat was om een uur of 6 al een stuk minder
Op bussen timmeren, op auto's staan, gingen al 2 ME bussen de straat in
Hoe was het?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef Rituals het volgende:
Goedeavond. Even spullen (uit)pakken en dan de stad in.
daar vielen toch de beeldschermen uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, sfeertje in Bloemerstraat was om een uur of 6 al een stuk minder
Op bussen timmeren, op auto's staan, gingen al 2 ME bussen de straat in
Kooistra had vast de stroomrekening niet betaald.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Radioverslag WK wedstrijd door speaker ME-busEpic!
![]()
Stroomstoring treft Nijmegen
VB had als enige nog stroom door noodgeneratorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kooistra had vast de stroomrekening niet betaald.
Lekker feestje heb jij in je achtertuin dit weekend btwquote:
O, daar kom ik nog maar zelden!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Lekker feestje heb jij in je achtertuin dit weekend btw![]()
Net mijn hangmat wezen testen (superchill ding!) in het park.Had niet al die zooi daar verwacht
Suarez is een eckte heldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
Wat een zonde, Uruguay heeft het niet verdiend hoor
OJ Simpson!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
welke amerikaanse sporter werd ook al weer beschuldigd van moord op zijn vrouw en is volgens mij vrijgesproken.. Ik dacht Mike Tyson maar niet dus.. Of is het een honkballer
Pics!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
net trouwens toen ik thuis kwam meteen bikini aangedaan en ff int zwembad afgekoeld, niet helemaal ondergeweest maar zo aan de beentjes voelde het heerlijk aan
Gelukkig was er bij Samson niets van te merkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:12 schreef Swine het volgende:
[ afbeelding ]
Radioverslag WK wedstrijd door speaker ME-busEpic!
![]()
Stroomstoring treft Nijmegen
Ik had het erover dat jij dus op de bbq gemieterd gaat wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Bbq check, bier check, borsten, hmm probleem
Lekker hoor! Ik wil ook weer klimmen!! KLIMMEN!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou zal lekker droog worden, zit weinig vet meer aan nu. Vandaag weer 8 km gerend, niet normaal 2e rondje van 3 km in 12 min. Helemaal gek2 x een minuutje er af voor de rustloopjes, was wel goed op daarna.
Voelt wel goedVrijdag klimmen btw
Ken dat gevoel. Heb ook eens mijn broertje meegenomen. In het begin kneep ik hem wel evenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben benieuwd, ga met een maat van me die nog nooit geklommen heeft. Hoop dat hij goed leert zekeren, want ik moet zeggen dat ik normaal met 1 vaste vriend klim. Toch een stukje vertrouwenAl was het vorige keer wel even schrikken toen hij niet strak geblokt had en ik eerst nog een meter zakte
![]()
wat hebbie gedaan met je duim dan![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef Dupje het volgende:
Lekker, zwarte kleren en headbangen in dit weer
Klotequote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Sowieso!
Hoe ging het gister met je toets?
quote:
Mijn boeken zijn niet waterproof, anders was ik langsgekomenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, geen regen![]()
Die zal er zeker vanavond wel zijn als wij in de tuin willen zitten..
Voor de mensen die afkoeling zoeken.. Het zwembad hier is op prima temperatuur, (moest er toen straks ff in om de pomp recht te zetten) echt geweldig dat dat in een week tijd zo gegaan is
Haha, nice!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar heb ik ook gewoon een stoel in het ondiepe gedeelte gezet en ben zo gaan leren
Zou ik ook wel lusten jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahhhh de kamer ruikt helemaal naar appeltaart
Lekkâh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahhhh de kamer ruikt helemaal naar appeltaart
Nee, maar ben wel voor Duitsland als Nederland niet hoeft te spelenquote:
Wat er dan ook gebeurt, het hele land gaat er finaal op los. Alles wordt gesloopt wat los en vast zitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
zou n leuke finale zijn, moeten we wel winnen
Wanneer krijg je dat te horen dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
KweenieHopen dat ik toch nog overga, en anders tsja word ik van school getrapt
Waar?! Hier nog steeds nietquote:
Hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Swine het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat te horen dan?
[..]
Waar?! Hier nog steeds niet
quote:
Heb al gegeten, ben de hele dag door al aan het eten. Studeren maakt hongerigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
swine al gegeten en wat ben je van plan?
Ut is wa jungske!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef Swine het volgende:
Dronken mongolen op het perron, schreeuwen hier naar de flat, zwaaien de trein van het andere spoor uit
Is het enige wat lijkt te werken om mijn gedachten aan mijn (ex) vriendin onder controle te houden. En aangezien ik heel erg veel aan haar denk moet ik ook heel veel sporten om te zorgen dat ik afgeleid wordquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef SLP_ het volgende:
Je bent lekker bezig laatste tijd met sporten of niet?
Je hebt slechtere vormen van afleiding! Sterkte CP dat hart en verstand uiteindelijk elkaar weer moge vinden!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is het enige wat lijkt te werken om mijn gedachten aan mijn (ex) vriendin onder controle te houden. En aangezien ik heel erg veel aan haar denk moet ik ook heel veel sporten om te zorgen dat ik afgeleid word
Tussen haakjes want ik zit nog in een ontkennende fase, hart vs. verstand
no shit sherlockquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Al mijn reacties van vandaag stralen toch ook gewoon maar een ding uit...SOG
Nee, ze mogen pas het strafschopgebied in als de penalty genomen is. Nu was hij nog niet geschoten maar waren de aanvallers wel al in het gebied. Da's afkeurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
mooi n puntje door de neus geboord, ze mogen dus pas lopen als die de bal aanraakt of?
Nee dankje, ik heb zelf baileysquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Biertje? heb straks een kratje koud gelegd
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef Swine het volgende:
Ik heb een lijstje met de psychiatrische stoornissen die ik moet kennen uitgetypt
Ik kan het nu hier neerzetten maar dat ziet er voor de layout vrij verneukerig uit...zal ik het doen?
Zeg, ik typ mijn intakeverslag toch ook nie hier?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DSM IV en/of ICD-10 (hoofdstukken) hier neerkwakken?
Jij kent ze?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DSM IV en/of ICD-10 (hoofdstukken) hier neerkwakken?
Kan goed kloppen, als het maar niet langer dan zes maanden duurt, want dan schuif je door naar depressieve episodequote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk die stempels, ik pas nu in het hokje aanpassingsstoornis met gemengd angstige en depressieve stemming
Denk je?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan goed kloppen, als het maar niet langer dan zes maanden duurt, want dan schuif je door naar depressieve episode
Maar dat zal allemaal niet
Hopen dat je je over een paar weken weer een stuk beter voeltquote:Op zondag 4 juli 2010 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk je?Volgens mij zit ik al enige jaren aan te kutten met mijn geestelijke gestel. Maargoed dat is nu echt aan de beterende hand. In 2 weken tijd meer vooruitgang geboekt dan in de jaren hiervoor
Voelt wel goed eigenlijk
![]()
In ieder geval mooie zomer voor de boeg waarin je genoeg afleiding kan zoeken. Beter dan in de winter achter het raam moeten zittenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hopen dat je je over een paar weken weer een stuk beter voelt
Zo is dat! Winter is saaaaaai en kut!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:18 schreef Swine het volgende:
[..]
In ieder geval mooie zomer voor de boeg waarin je genoeg afleiding kan zoeken. Beter dan in de winter achter het raam moeten zitten
Nee je gaat eerst even een nieuw topic opengooienquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Zo is dat! Winter is saaaaaai en kut!
Hmm zo maar es proberen te slapen denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |