Jummie, boobies!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou laten we laat ik het hier maar mee doen
[ afbeelding ]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heet... zweet nu al weer, net koud gedoucht
Koud is overdreven, frisjes danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
Heet douchen heeft imo een beter effectquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:20 schreef Swine het volgende:
[..]
werkt niet drol. Je bloedvaten vernauwen zich vanwege het koude water. Dan ben je klaar met douchen en stap je gelijk de hitte weer, je lichaam schrikt zich helemaal het leplazerus en begint alle sluizen open te gooien om je lichaamswarmte maar kwijt te kunnen. Conclusie: je kan weer opnieuw beginnen met afdrogen
nooooooooooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP ga je een keertje mee rennen?
Astma-smoesquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef SLP_ het volgende:
altijd als ik moet rennen dan krijg ik last van mn astma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Astma-smoesjij bent zeker ook zo eentje die op der rug blijft liggen terwijl de ander het werk moet doen?
Was dat dan ook de uiteindelijke reden waarvoor deze uitnodiging de deur uit ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Astma-smoesjij bent zeker ook zo eentje die op der rug blijft liggen terwijl de ander het werk moet doen?
flauwerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga snel nog maar een rondje meer rennen![]()
Niet eens. Op dit moment geen behoefte aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Was dat dan ook de uiteindelijke reden waarvoor deze uitnodiging de deur uit ging?
wacht tot men kamer wat afgekoeld is en dan duik ik men bed inquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
flauwerd![]()
ga snel nog maar een rondje meer rennen
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
pff ik moet nog zoveel leren maar ik kan me echt niet concentreren
rechtsboven in je scherm zit een rood vakje met een witte X er in. Moet je op klikkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
pff ik moet nog zoveel leren maar ik kan me echt niet concentreren
klote hequote:
Zet je pc uit, die genereert veel te veel warmtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
rechtsboven in je scherm zit een rood vakje met een witte X er in. Moet je op klikken![]()
ik heb het super heet.. moet eigk toch wel naar bed, ben niet echt moe, wil nog muziek luisteren enzo en ja blablabla moet gewoon op tijd naar bed
![]()
Ja echt. Ik ben van twaalf tot half 5 in de bieb met airco gaan zitten. Dat werkte echt super! Sinds het eten heb ik misschien één pagina samenvatting gemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
klote heik kan me er gewoon echt niet toe zetten en ik probeer het al vanaf 11 uur 's ochtends
![]()
Dat helpt dus zeker wel. Ook al mijn lampen zijn uit (op mijn bureaulampje na). Mijn ventilatoren brullen wel vol, zijn ondertussen eerder verwarminkjes gewordenquote:Zet je pc uit, die genereert veel te veel warmte![]()
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, mja
Trustequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen eerst naar de blokker voor een ventilator![]()
laptop is best heet ja.. staat naast me op de bank. en spaarlampen zijn niet zo warmalle ramen open...
nu echt weg
Ik word altijd verkouden van ventilatorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ben van twaalf tot half 5 in de bieb met airco gaan zitten. Dat werkte echt super! Sinds het eten heb ik misschien één pagina samenvatting gemaakt![]()
[..]
Dat helpt dus zeker wel. Ook al mijn lampen zijn uit (op mijn bureaulampje na). Mijn ventilatoren brullen wel vol, zijn ondertussen eerder verwarminkjes geworden
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen disciplinequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik word altijd verkouden van ventilatorPff als ik kijk naar hoeveel ik nog moet doen voor morgenochtend dan heb ik al geen zin meer om te leren
Ik mag nog tot 1 uur afleiding hebben, daarna gaat msn enz uit en moet ik doorleren tot maximaal 3 uur. Hopen dat ik rond 4 uur slaap, kan ik 3 uur slapen en daarna hopen dat ik wat ik straks leer nog onthouden heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is naarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik word altijd verkouden van ventilatorPff als ik kijk naar hoeveel ik nog moet doen voor morgenochtend dan heb ik al geen zin meer om te leren
Ik mag nog tot 1 uur afleiding hebben, daarna gaat msn enz uit en moet ik doorleren tot maximaal 3 uur. Hopen dat ik rond 4 uur slaap, kan ik 3 uur slapen en daarna hopen dat ik wat ik straks leer nog onthouden heb
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen discipline
slapen jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die discipline is bij mij ver te zoekenHet erge is, dat als ik de toets waar ik voor moet leren verknal, dat ik wss van school gestuurd word. En dan nog kan ik me er niet toe zetten om te leren
![]()
SLP_!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
dit had ook een leuke fipo geweest
[ afbeelding ]
Ja i know, maar aangezien ik altijd te laat begin met leren heeft het geen zin om vroeg te slapen omdat ik dan nog niets geleerd hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is naarJe kan eigenlijk beter je nachtrust pakken, dan schijn je meer te onthouden dan wanneer je te weinig geslapen hebt (klassieke fout die ik ook altijd maak hoor
)
Hup, wieberen dan. Laatste loodjes, dan smaakt het biertje/wijntje morgen extra lekker!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
slapen jij!![]()
Ja, die discipline is bij mij ver te zoekenHet erge is, dat als ik de toets waar ik voor moet leren verknal, dat ik wss van school gestuurd word. En dan nog kan ik me er niet toe zetten om te leren
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
komt helemaal goed merk ik! net als ik, bergen discipline
Gast, dat kind is 15!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is het hier ook teringwarm, dus slapen gaat 'm voorlopig niet worden. En te weinig licht om nog even buiten te gaan lezen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
over 20 minuutjes begin ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Hup, wieberen dan. Laatste loodjes, dan smaakt het biertje/wijntje morgen extra lekker!
Ik heb zo'n zaklamp voor op je hoofd met een extra lampje (rood), dat leest best aardig, minder vermoeiend voor je ogen en minder aantrekkingskracht voor kutinsectenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, dat kind is 15!
Overigens is het hier ook teringwarm, dus slapen gaat 'm voorlopig niet worden. En te weinig licht om nog even buiten te gaan lezen.
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zaklamp voor op je hoofd met een extra lampje (rood), dat leest best aardig, minder vermoeiend voor je ogen en minder aantrekkingskracht voor kutinsecten
Gast!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zitten. Ik zit te twijfelen om naar mn ouders te rijden en daar in de tuin te gaan zitten, die lui zijn er toch niet en misschien is het daar wel koel
Leg je boek in de koelkast, is lekker koel en geeft lichtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die paar insecten die op je af komen, gaan dan wel meteen op je hoofd zitten. Ik zit te twijfelen om naar mn ouders te rijden en daar in de tuin te gaan zitten, die lui zijn er toch niet en misschien is het daar wel koel
Met zulks redenaties ga je het morgen niet redden hèquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Leg je boek in de koelkast, is lekker koel en geeft licht
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Met zulks redenaties ga je het morgen niet redden hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |