Dit dus, hier ging het foutquote:
-edit-quote:
Verrek ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Wat officieel dus goed Nederlands is.
Wat was er dan precies mis met het plaatje van vosss?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Topic is weer open, maar denk er aan dat antisemitisme en racisme niet toegestaan is .
Kortom, Solsjenitzyn heeft het allemaal verzonnen.quote:De auteur Aleksandr Solzhenitsyn zegt in Goelagarchipel, deel 2 dat joden de Russische concentratiekampen bedenken, waarin ettelijke miljoenen mensen sterven. Op pagina 79 noemt hij de namen van de leiders: Aron Solts, Yakov Rappoport, Lazar Kogan, Matvei Berman, Genrikh Yagoda en Naftaly Frenkel. In 1970 krijgt Solzhenitsyn de Nobelprijs voor literatuur.
Ja, want ieder redelijk mens kan zien dat ze maar een stel meelopers waren.quote:de Duitsers verliezen krijgen zij de Holocaust in de schoenen geschoven.
En vergeet ook vooral niet te vermelden dat hetgeen dit topic over gaat, het boek van Schlomo Sand, zelf een Israëliër is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Topic is weer open, maar denk er aan dat antisemitisme en racisme niet toegestaan is .
Oh.. oeps...dit had ik gemist.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
O. Nou, dan moet het wel waar zijn. Kunnen Israeliers ook beter beoordelen wat antisemitisme is dan niet-Israeliers, of is de nationaliteit van Sand alleen van belang als je hem kunt aanhalen om je krankzinnige verzinsels te staven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En vergeet ook vooral niet te vermelden dat hetgeen dit topic over gaat, het boek van Schlomo Sand, zelf een Israëliër is.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Wat was er dan precies mis met het plaatje van vosss?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was niet negatief bedoeld, ik zocht eik een plaatje waar op stond joden zijn ook maar gewoon mensen, maar dat kon ik zo vlug niet vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef vosss het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd?
Het zijn toch ook maar gewoon mensen?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Wat was er dan precies mis met het plaatje van vosss?
Ja hoor, dat is de zogenaamde Balfour-declaratie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef Jungpionier het volgende:
Die brief van 1917![]()
is daar ergens een scan van?
dank u!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is de zogenaamde Balfour-declaratie.
Turkije was al bijna verslagen (in december 1917 namen de Engelsen Jeruzalem in).quote:Op het moment van schrijven is Palestina van Turkije. Dus Lord Balfour belooft een land waarover hij (nog) geen zeggenschap heeft, aan een volk waarmee hij (nog) geen bemoeienis heeft.
De Engelsen beheersten Egypte al in de negentiende eeuw.quote:Blijkbaar heeft de Boogeyman al bepaald dat Engeland eens Egypte en Palestina zal controleren.
Een verspreking die makkelijk te maken is Jokkebrok!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. oeps...dit had ik gemist.
Die van mij was gewoon maar een joke. Niet racistisch bedoelt.
krankzinnige verzinselsquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O. Nou, dan moet het wel waar zijn. Kunnen Israeliers ook beter beoordelen wat antisemitisme is dan niet-Israeliers, of is de nationaliteit van Sand alleen van belang als je hem kunt aanhalen om je krankzinnige verzinsels te staven?
Zoals de gedachte dat de Nazi's schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
krankzinnige verzinselsdaarvoor moet je bij de "officiële" geschiedschrijving zijn
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals de gedachte dat de Nazi's schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Onbegrijpelijk, dat het historisch onderwijs nog steeds niet bestaat uit zulke overzichtelijke formules.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Asjkenazisch = Khazars = Zionisme = Nazi's = De staat Israhel (Israël)
Joh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef _Led_ het volgende:
IK VIND HET ALLEMAAL NOG NIET ZO OVERTUIGEND EERLIJK GEZEGD.
Nee da's juist heel begrijpelijk anders zou iedereen het wetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, dat het historisch onderwijs nog steeds niet bestaat uit zulke overzichtelijke formules.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Khazars = Zionisme = Asjkenazisch = Nazi's = De staat Israhel (Israël)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Jij zei Israhel! Je zei dus het woord hel!!!!1!!11!!!
LMFAO, ROFL, whahahaa
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
"Rare jongens die Romeinen" - Asterix 1975
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld Het probleem is echter dat de Ashkenazische-Joden deze wereld alleen voor zichzelf lijken te willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
![]()
"Rare jongens, die complotedenkers van 9/11"- Gekkewiebel 2010
Ik wist het, de Joden zitten achter 9/11.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.
Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars- mediacurator 2010
zuchtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ik wist het, de Joden zitten achter 9/11.
Bedankt voor deze opheldering
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zuchtde Khazars zitten achter 9/11
Joden bestaan niet
Neen, ik ga je in het Engels vertellen niet onnodig beslag te leggen op mijn kostbare tijd-edit-quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef TitusPullo het volgende:
Hoezo, ga je me in het Engels vertellen waarom ik een twaalfdelig broddelwerkje moet bekijken?
De Israëliërs hebben daar de term "sabra"voor, ook al jaren trouwens. Genetische studies plaatsen de gemeenschappelijke voorouders van alle joden grofweg ten tijde van de Bijbelse exodus, zeg 3000 jaar geleden. De Sabra's en Palestijnen hebben dus een gemeenschappelijke basis, iets wat ook door beider geloven met zoveel woorden wordt verteld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Joden bestaan niet zoals men denkt want zijn in feiten de voorouders vd Palestijnen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De Israëliërs hebben daar de term "sabra"voor, ook al jaren trouwens. Genetische studies plaatsen de gemeenschappelijke voorouders van alle joden grofweg ten tijde van de Bijbelse exodus, zeg 3000 jaar geleden. De Sabra's en Palestijnen hebben dus een gemeenschappelijke basis, iets wat ook door beider geloven met zoveel woorden wordt verteld.
En nog wat aanvullende achtergrond informatie hetgeen tevens aangeeft dat niet alle joden "gelijk" zijn...quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De Israëliërs hebben daar de term "sabra"voor, ook al jaren trouwens. Genetische studies plaatsen de gemeenschappelijke voorouders van alle joden grofweg ten tijde van de Bijbelse exodus, zeg 3000 jaar geleden. De Sabra's en Palestijnen hebben dus een gemeenschappelijke basis, iets wat ook door beider geloven met zoveel woorden wordt verteld.
Is dit echter een kwestie van geloofsbelijdenis varianten die van mening verschillen zoals katholiek vs. gereformeerd of is dit gewoon ordinair racisme?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef TitusPullo het volgende:
Van Nederlanders wordt wel eens gezegd: ''twee Nederlanders, drie kerkgenootschappen''. (Van Schotten overigens ook.) In de Joodse religie is het net zo, geloof ik.
Dat eerste, zoals ook vaak in het Christendom.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Is dit echter een kwestie van geloofsbelijdenis varianten die van mening verschillen zoals katholiek vs. gereformeerd of is dit gewoon ordinair racisme?
Ik zou het niet weten.quote:Trouwens wanneer was in NL voor het laatst een protestant geweigerd door een katholieke school?
Ik reageerde voornamelijk op de verbaasde toon van:quote:Je doet er wel iewat makkelijk over dit krantenbericht![]()
quote:Wattt?? Joden die andere Joden discrimineren????? Ja ja, wie zou de kost willen betalen aan iedereen die daar nooit van had gehoord? ik niet in ieder geval
Dan weet je dus ook waar de schoen wringt tussen de Ashkenazi en de Sephardi joden, namelijk bij de theologische interpretatie van de Joodse heilige geschriften volgens jou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat eerste, zoals ook vaak in het Christendom.
Kan ik je verklappen dat dit best een tijdje geleden zal zijn geweest en dat elke vorm van discriminatie in welke vorm dan ook in NL over het algemeen nog steeds ten zeerste word afgekeurd.quote:Ik zou het niet weten.
quote:update: En we hebben bevestiging. Het is Wilders. De foto is in het bezit van journalist Marco de Vries en toont de PVV'er begin jaren tachtig tijdens een rondreis door het Midden-Oosten. Hier zit hij te kaarten in een Israëlische kibboets.
quote:
Ik reageerde voornamelijk op de verbaasde toon van:
[..]
Valt niet goed te keuren natuurlijk maar vergelijk je dat met een school die er een dergelijk beleid uitvoert?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
vroeger had ik een camping-vriendin die gereformeerd was. Uitendelijk mocht die niet meer met mij spelen omdat ik dat niet was :/
NEDERLANDERS DIE NEDERLANDERS BEDISCRIMINEREN????
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
vroeger had ik een camping-vriendin die gereformeerd was. Uitendelijk mocht die niet meer met mij spelen omdat ik dat niet was :/
NEDERLANDERS DIE NEDERLANDERS BEDISCRIMINEREN????
Ten eerste is dit jaren 60 dus veertig plus jaar geleden en is nog geheel niet vastgesteld of er sprake is van een vergelijkbare religieuze kwestie in het geval van de verschillende joodse groeperingen in Israël of gewoonweg zoals verwacht een geval van ordinaire discriminatie met een racistische achtergrond.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vroeger mocht een protestant meisje niet met een roomskatholieke jongen trouwen want: twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Toch kwamen dit soort huwelijken wel voor, maar sporadisch. En het had soms tot gevolg dat of de jongen, of het meisje met haar familie moest breken als ze koos voor de jongen. Dat heeft nog tot eind jaren zestig geduurd voor daar langzaam verandering in kwam.
Jij, de ijverigste verzamelaar van YouTube-filmpjes die dit forum rijk is, bent niet in staat om dat zelf op te zoeken? En als je toch bezig bent om te zoekenn, zoek dan meteen het rapport waaruit blijkt dat geloofsdiscriminatie in Nederland na de jaren zestig niet meer is voorgekomen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:59 schreef mediacurator het volgende:
Ook is me nog niet uitgelegd waar de verschillen dan zouden zijn in de geloofsbelijdenis van de 2 groeperingen.
Jahoor, hier in het zuiden van Overijssel zijn er nog Kaholieke en Protestante scholen, en die kinderen mogen soms van de ouders bijvoorbeeld niet met elkaar spelen. Het wordt wel steeds minder, net als in Israël trouwens. En in Staphorst etc lopen sommige mannen met hun vrouw mee de stemhokjes in, en wijzen even aan waar ze op moet stemmen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Valt niet goed te keuren natuurlijk maar vergelijk je dat met een school die er een dergelijk beleid uitvoert?
Ik wil het graag eens van anderen horen, wil niet de enige zijn die het een en ander steeds uitzoektquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij, de ijverigste verzamelaar van YouTube-filmpjes die dit forum rijk is, bent niet in staat om dat zelf op te zoeken? En als je toch bezig bent om te zoekenn, zoek dan meteen het rapport waaruit blijkt dat geloofsdiscriminatie in Nederland na de jaren zestig niet meer is voorgekomen.
Tuuuuuuurlijk, iedereen die kritiek heeft op moslims is een mossad agentquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef mediacurator het volgende:
Maar ja Wilders heeft dan ook iets speciaals met Israël, met zijn stigmatiserende en felle toon tegen de Islam (dus Arabieren) waarmee hij wereld beroemd is geworden uiteindelijk is het waarschijnlijk een Mossad agent.
Neuh, dat valt reuze mee. Bij ons (nog) geen hoofddoekjes-verbod, burkha-verbod, immigratiestop zoals in frankrijk, belgie en denemarken. Bij ons krijgen ze zelfs nog subsidie als ze een verenigingetje oprichten.quote:En met zijn films en publieke optredens tegen de Islam heeft hij NL op de kaart gezet als een vd meest Moslim onvriendelijk landen ter wereld
Dat zullen ze al zeker niet doen, Nederland is juist een ideaal land als uitvalsbasis omdat alles hier zo lekker mild is. Zelfs als je met de blauwdrukken van paleis 't loo en een stapel handgranaten wordt gepakt sta je 3 dagen later al weer op straat.quote:en daarom ideaal doelwit voor een of andere false flag Al Qaida aanval
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk, iedereen die kritiek heeft op moslims is een mossad agent
[..]
Neuh, dat valt reuze mee. Bij ons (nog) geen hoofddoekjes-verbod, burkha-verbod, immigratiestop zoals in frankrijk, belgie en denemarken. Bij ons krijgen ze zelfs nog subsidie als ze een verenigingetje oprichten.
[..]
Dat zullen ze al zeker niet doen, Nederland is juist een ideaal land als uitvalsbasis omdat alles hier zo lekker mild is. Zelfs als je met de blauwdrukken van paleis 't loo en een stapel handgranaten wordt gepakt sta je 3 dagen later al weer op straat.
Ja ja ja, en nu weer ON topic a.u.b. ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[..]
Neuh, dat valt reuze mee. Bij ons (nog) geen hoofddoekjes-verbod, burkha-verbod, immigratiestop zoals in frankrijk, belgie en denemarken. Bij ons krijgen ze zelfs nog subsidie als ze een verenigingetje oprichten.
[..]
Dat zullen ze al zeker niet doen, Nederland is juist een ideaal land als uitvalsbasis omdat alles hier zo lekker mild is. Zelfs als je met de blauwdrukken van paleis 't loo en een stapel handgranaten wordt gepakt sta je 3 dagen later al weer op straat.
Als ik het een beetje goed begrijp is het huis van oranje ook totaal niet blij met een figuur als Wilders.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lijkt me het eerlijkste als iedereen zijn eigen uitspraken onderbouwt. Dat dat voor sommige wat gemakkelijker is dan anderen is totaal aan die menen zelf te dankenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik wil het graag eens van anderen horen, wil niet de enige zijn die het een en ander steeds uitzoekt
In sommige kringen begint dat wel te komen. Op een internationaal forum wat ik frequent bezoek beginnen we al redelijk het stereotype fascisten te krijgen :/quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef _Led_ het volgende:
zou je toch beter even kunnen kijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:15 schreef arie_bc het volgende:
Je gaat Orthodoxe Joden aanhalen als bewijs?
Dat zijn die gasten die geloven dat alle niet joden untermenschen zijn, dat Israel alles mag doen wat ze willen, dat mensen van verschillende rassen niet samen op 1 school mogen zitten en meer van dat soort ongein.
Of jij ligt eens een keer wat toe ipv als maar linkdumpen??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zou je toch beter even kunnen kijken
At the First Zionist Congress which was held in 1897 in Basel, Switzerland, one of the goals set was to create a Jewish state in the land of Palestine. At that time, only a few Jews were living in Palestine and they were nearly all native Sephardic Jews who are blood-related to the Arabs. These Palestinian (Sephardic) Jews and the Palestinian Arabs were living in peace as they had for centuries.quote:From the book: The Life of an American Jew in Racist Marxist Israel (Published in 1985)
By Jack Bernstein ::
Dit is deel2, ik ga kijken of de boeken ergens kan vinden, lijkt me interessant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef TitusPullo het volgende:
Die video had je al op de eerste pagina geplaatst. Ik betwijfel of je dat boek van Bernstein gelezen hebt. Ken je het werk van Sami Hadawi, Bitter Harvest?
SEARCH on Internet for Shlomo Sand and Khazarian Ashkenazi Jewsquote:Learn about Khazarian Ashkenazi "Jews" - Shlomo Sands tells you!
And this is about how Khazarian Ashkenazi "Jews" Invented Modern Terrorism
Kun jij dat dan uitleggen aan hen die proberen mee te liften op 'het beloofde land' maar daar dus feitelijk (indien je enigzins kunt spreken van het recht door GOD's woord) totaal geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Bankfurt het volgende:
Dit is toch nog nauwelijks relevant ?
Het is vergelijkbaar allemaal met consumptieartikelen en TV-voer voor de westerse consument.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kun jij dat dan uitleggen aan hen die proberen mee te liften op 'het beloofde land' maar daar dus feitelijk (indien je enigzins kunt spreken van het recht door GOD's woord) totaal geen recht op hebben.
Die op dit moment palestijnen hun land uitjagen omdat 'zij' genealogisch gezien daar gaan recht, maar in feite beter gezegd - net zo min, recht er op hebben.
Een conflict? Nee ik denk dat je het dan mist hebt, dit is een agenda, met een opborrelend hoogtepunt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar allemaal met consumptieartikelen en TV-voer voor de westerse consument.
Het is een kunstmatig gecreeerd conflict, met oorlogen hou je de bevolking makkelijker onder controle.
That's all.
jajaja, goed dan; ik alleen vind het niet meer zo'n interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een conflict? Nee ik denk dat je het dan mist hebt, dit is een agenda, met een opborrelend hoogtepunt.
Zowel geloof als sekte verlangt al duizenden jaren naar een uitkomst, en die lijkt zich steeds meer aan te bieden.. maargoed, eerst Iran uit de weg. En nee.. ook dat is geen 'conflict' maar een agenda punt.
Geef die mensen bij wijze van nog even wat tijd om nog wat meer "dingetjes" (enzo) toe te voegen aan ons drinkwater...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Bankfurt het volgende:
mediacurator, wat wil je bereiken met je posts over die Khazars enzo ?
Dit is toch nog nauwelijks relevant ?
Tja... dan maakt waarschijnlijk nog heel weinig iets uit op den duur.. mem part welk onderwerp het over gaatquote:tenzij je meer wilt zeggen over de Rothschild-generatie.
Zie ook:quote:Newscast about the launch of the controversial book about Nazi-Zionist collaboration. Admission that boycott of jewish stores was for only one day, April 1, 1933!
Tering hee.. die transfer agreement is niet mis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef mediacurator het volgende:
Docu over de zamenwerking tussen Zionisten en Hitler vanaf 1933
1933 Zionists sign a deal with Hitler - The Transfer Agreement
[..]
Zie ook:
(1) YOUTUBE HAVE BLOCKED THIS VIDEO WHY__ UK US POLICE STATE BIG BROTHER 2010 ALEX JONES SPECIAL /watch?v=zeSm647ISXE
(2) The Rosicrucian Order - William Cooper pt.1 of 4 - /watch?v=mMM6aMqEZpg
(3) Megadeth-ENDGAME Bilderberg 2009 - DownLoad This NWO Lapdogs Video and Repost /watch?v=xFqStrP8XNE
(4) Jim Condit - The Final Solution to Adolf Hitler: Zionist Collaboration with the Nazis - Part 1 - /watch?v=YVq8tLtqIXA
(5) Rothschild (Bank Of England) Banking With Hitler - /watch?v=zJgqk58hc44
(6) 1933 Zionists sign a deal with Hitler - The Transfer Agreement - /watch?v=Gz8jAhGSz5c
(7) YouTube subscriptions show people's stupidity - /watch?v=T8gSlM6af6Q
(8) USA TO SPLIT IN 2010 MUST SEE!!! - /watch?v=K3t6UngcZao
(9) The Masonic Handshake That Bind - /watch?v=pH9fd-Ly_fk
(10) MTV and The music industry are brain washing you with the occult!!! - /watch?v=Ci8--Fr67Us
(11) former CIA exposes Apple Ipod Lie - /watch?v=lK1Y-wRn0no
(12) Are we close to a global bank tax - /watch?v=uMMLuZj2ezU
(13) 911 conspiracy Was it an inside job - /watch?v=Ew80Q0PJeBo
(14) Mad As Hell - Aaron Russo [1 of 9] - /watch?v=IZvmgMWA2ro
(15) Jay Rockefeller Internet should have never existed - /watch?v=7yqNyf_QMyU
(16) THE STRANGE CASE OF JOSEPH MOSHE and al - /watch?v=R8XPnQaBug0
(17) Conspiracy theories arise from underpants bomber story - /watch?v=mUq6UEOO0Xk
(18) HERE IS THE RFID MICROCHIP TV ADVERT 100% PROOF IT IS HERE - /watch?v=gWxPQ6RUgiI
Ja idd die docu liegt er niet om.. tis n complot ik zweer het je...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tering hee.. die transfer agreement is niet mis.
Beter nog ik roep dit al een tijd en dit is de bevestiging.
Ach.. hoe vind je deze dan:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja idd die docu liegt er niet om.. tis n complot ik zweer het je...
[ afbeelding ]
Geweldig he.. complotten die steeds meer waarheid blijken te zijn.quote:Asjkenazische Joden
E1b1b komt vooral voor bij Berbers en Somaliërs, maar ook bij Asjkenazische Joden, aldus Mulders in het Belgische tijdschrift Knack.
''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''
Klopt. Ik zal het je nog sterker vertellen: zijn opa was een Rothschild. Zijn oma was werkzaam als kamermeisje in de woning van baron de Rothschild. Zij was niet getrouwd (wat in die tijd een schandaal was), en zij ontving alimentatie van de Rothschilds. Het was de zoon van de toenmalige baron die haar bezwangerde. De Gestapo probeerde dit (in opdracht van Hitler) te verhullen.quote:
Inderdaad, maar het meest interessante, is dat je dus moet bedenken dat de Rothchild's Ashkenazi's zijn.. ofwel, totaal geen joods zeggenschap, maar puur zionisten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:22 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal het je nog sterker vertellen: zijn opa was een Rothschild. Zijn oma was werkzaam als kamermeisje in de woning van baron de Rothschild. Zij was niet getrouwd (wat in die tijd een schandaal was), en zij ontving alimentatie van de Rothschilds. Het was de zoon van de toenmalige baron die haar bezwangerde. De Gestapo probeerde dit (in opdracht van Hitler) te verhullen.
Dit maakt hem dus 1/4 joods. Het verhaal uit je link lijkt dit te ondersteunen, namelijk dat de genen via de vader (Y-chromosoom) zijn doorgegeven. Het verklaart ook waarom hij zo veel steun kreeg van de Rothschilds, Warburgs e.a. om de NSDAP naar de overwinning te helpen. Zo zou hij ook tussen de WOI en WOII zijn toevlucht hebben gevonden bij een joodse familie in Liverpool (Rothschilds?) om aan een programma van het Tavistock-instituut deel te nemen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_Israelquote:Supreme Court building
The building was donated to Israel by Dorothy de Rothschild. [3] Outside the President's Chamber is displayed the letter Ms Rothschild wrote to Prime Minister Shimon Peres expressing her intention to donate a new building for the Supreme Court. [4]
Dat is niet het enige in Israël dat gedoneerd is hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het meest interessante, is dat je dus moet bedenken dat de Rothchild's Ashkenazi's zijn.. ofwel, totaal geen joods zeggenschap, maar puur zionisten.
Klinkt grappig als je gaat bedenken dat het juist de Rothchild´s zijn die de Supreme Court Of Israel hebben laten bouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_Israel
Hmm.. grappig allemaal he.
Vraag me toch weleens af hoeveel mensen zich nu voor hun kop slaan. Mensen moeten toch ondertussen beseffen dat deze 'onzin' hier al jaren lang voor waarheid werd genomen. Maargoed besef komt altijd als het al te laat is.
Edit
ik zal het nog beter zeggen, het was note bene David Icke die hier het meest op heeft gehamerd.. je weet wel, die ´gek´ die alleen maar onzin verteld
Inderdaad, zegt-ie, terwijl dat verhaal over Hitler's oma volkomen gelogen isquote:
Het exacte verhaal kan ik er niet precies bij vertellen, maar dat Hitler joods bloed heeft en gefinancieerd werd door de Rotschild's is een duidelijke zaak. Of hij direct familie was.. dat zou ik eens goed moeten na pluizen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad, zegt-ie, terwijl dat verhaal over Hitler's oma volkomen gelogen is
Ik geef het op.
Dat verscheeld per persoon.. de een heeft iets sneller een globaal plaatje door dan de ander.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef _Led_ het volgende:
Hoe is iets duidelijk als je niet weet hoe het zit ?
grootschalige geschiedenis vervalsing?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
en watis nu de conclusie na dit alles?
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat sommigen daar al een monopoly op hebben, speculatie maar toch....quote:
En dan lees je :quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef Ticker het volgende:
Zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mind_of_Adolf_Hitler
En dat bedoel ik dus.quote:The Wartime Report briefly mentions some claims that a Rothschild fathered Alois Hitler (Adolf's father, who was illegitimate) when Hitler's paternal grandmother, Maria Schicklgruber, was working as a house servant in Vienna, but concludes "[f]rom a purely scientific point of view ... it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations."[14] While there are numerous statements in the Wartime Report that have proven, on further investigation, to be erroneous,[15] it is nevertheless an invaluable study piece for any serious historian of the Third Reich.
een kant kiezen die je bevalt zou je daarentegen wel kunnen doen wanneer je meerdere bronnen hebt geraadpleegd die onafhankelijk van elkaar de zelfde kant uit wijzen..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan lees je :
[..]
En dat bedoel ik dus.
Maar voor jou is alles gelijk zo klaar als een klontje - zodra er ergens een gerucht is kies jij zelf gelijk een kant die je bevalt, en vanaf dat moment is de kant die jij gekozen hebt de absolute waarheid.
Propaganda betekend meestal de massa's tot oorlogsvoering aanzetten, daar is hier geen sprake van in tegendeelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan lees je :
[..]
En dat bedoel ik dus.
Maar voor jou is alles gelijk zo klaar als een klontje - zodra er ergens een gerucht is kies jij zelf gelijk een kant die je bevalt, en vanaf dat moment is de kant die jij gekozen hebt de absolute waarheid.
Tuurlijk kun je een kant kiezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
een kant kiezen die je bevalt zou je daarentegen wel kunnen doen wanneer je meerdere bronnen hebt geraadpleegd die onafhankelijk van elkaar de zelfde kant uit wijzen..
Gerucht, wat heet...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je een kant kiezen.
Ik vind het alleen raar als iemand stelt dat het 'wel duidelijk is dat iets waar is' en er tegelijk bijvermeld dat ie niet weet waarom dat eigenlijk zo zou zijn - om vervolgens te verwijzen naar een pagina waar notabene op staat dat het slechts een gerucht is
Weet ik.... want we zitten op een andere golflengte...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik volg niet helemaal wat je met deze post probeert te zeggen ?
Eigenlijk mag je de hand in eigen boezem steken, schijnbaar heb je jezelf nog niet eerder hierin verdiept, en neem je het eerste de beste citaat over waarin jij jouw 'feiten' het beste bij kunt aansluiten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan lees je :
[..]
En dat bedoel ik dus.
Zelfs Castro snapt em...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik volg niet helemaal wat je met deze post probeert te zeggen ?
We hebben het over de manier waarop mensen hun conclusies trekken, en jij post ineens een dj-smiley en een of ander lauw rap-nummertje, en nou haal je Castro en z'n bilderberg-verhaal erbij.quote:
Wacht eventjes hoor, dit heb ik al eerder meegemaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je de hand in eigen boezem steken, schijnbaar heb je jezelf nog niet eerder hierin verdiept, en neem je het eerste de beste citaat over waarin jij jouw 'feiten' het beste bij kunt aansluiten.
Dat op de WIKI pagina dit stuk staat, geeft wat anders aan dan het boek zelf.. begrijp je wel dat dit weer een recensie danwel samenvatting van het boek is? Dus niet geschreven door de schrijver, maar een lezer.. Schijnbaar niet want je neemt dit weer over alsof het waarheid van de schrijver is.
Ik maak me er helemaal niet druk om, natuurlijk kan ie joods bloed hebben, of een voorouder die 1/12e jamaicaans is, of een oma die wel eens longontsteking heeft gehad for all I care.quote:Ben trouwens benieuwd naar jouw gedachten over het feit dat er ondertussen wetenschappelijk (oh noes no weej bek, feiten-fictie wie scheidt het?) is bewezen dat er Joods bloed komt kijken bij Hitler?
het bredere verband proberen aan te tonen maar een onmogelijke mentale sprong voor jou natuurlijk weer...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
We hebben het over de manier waarop mensen hun conclusies trekken, en jij post ineens een dj-smiley en een of ander lauw rap-nummertje, en nou haal je Castro en z'n bilderberg-verhaal erbij.
Hoe is dat relevant in ons gesprek over manier van meningvorming ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik maak me er helemaal niet druk om, natuurlijk kan ie joods bloed hebben, of een voorouder die 1/12e jamaicaans is, of een oma die wel eens longontsteking heeft gehad for all I care.
Als we in jouw stamboom gaan graven zit er ook vast ergens wel joods bloed in. Zullen we de krant bellen ?
quote:Hitler bleek tot de zogenoemde haplogroep E1b1b te horen, die in West-Europa zeldzaam is. Deze groep ontstond in het noordoosten van Afrika en verspreidde zich via het Midden-Oosten naar Europa.
Asjkenazische Joden
E1b1b komt vooral voor bij Berbers en Somaliërs, maar ook bij Asjkenazische Joden, aldus Mulders in het Belgische tijdschrift Knack.
''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''
Er is gewoon geen logisch verband tussen onze discussie en die post ineens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
het bredere verband proberen aan te tonen maar een onmogelijke mentale sprong kennelijk...
dat bronvermeldingen in twijfel trekken en zwart maken gedoe is zooo 2009![]()
en dat waar heb je het nouuuuu weer over grdoe trouwens ook
''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''quote:
elk onderwerp behandel je ongeveer hetzelfde, het is een "gerucht", "onwaar", "alu hoedje" ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er is gewoon geen logisch verband tussen onze discussie en die post ineens.
Misschien heb je zelf in je hoofd verder zitten denken en zitten er bij jou nog 4 stappen tussen die het logisch maken, maar als je die stappen niet post blijft het gewoon een schizofrene wending in een discussie.
Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef _Led_ het volgende:
Ja, en dan ? Moet ik hiervan van mijn stoel vallen
Ik zie serieus niet in wat hier nou zo belangrijk aan is.
Welk gedeelte vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
elk onderwerp behandel je ongeveer hetzelfde, het is een "gerucht", "onwaar", "alu hoedje" ...
ja, de mazzel
Ach jee, je geeft ze een vinger he...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte van
"from a purely scientific point of view ... it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations."
was het dat je niet begreep ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.
Nee, je geeft ze een doorgeladen pistool dat op je eigen gezicht gericht is en kijkt dan verbaasd na de knalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach jee, je geeft ze een vinger he...
Ja Ted Haggard.. oef.. heeft bijna ook een wereld oorlog gestart.. weet je nog.. nou poeh poeh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet van mijn stoel val dat hitler misschien wat joods bloed zou hebben ?
Je ziet wel vaker dat mensen die fel tegen iets zijn het stiekem zelf ook zijn (Ted Haggard, George Rekers), dat vind ik niet zo'n schok.
au!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Kut he, als je jezelf zo in je voet schiet.
Mwah, om hier dan op te reageren:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Kut he, als je jezelf zo in je voet schiet.
Kerel, ik misbruik niks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mwah, om hier dan op te reageren:
Je geeft jezelf wel erg bloot met deze opmerking, had je net zo goed neer kunnen zetten 'ha ha ik misbruik gewoon de dingen die je stuurd om mijn eigen punt te forceren'
Maargoed die goedkope manier van discussie voeren, die toch niet uitkomt op enige vooruitgang die is nu al jaren bekend.
google search; hitler rotschildquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mwah, om hier dan op te reageren:
Je geeft jezelf wel erg bloot met deze opmerking, had je net zo goed neer kunnen zetten 'ha ha ik misbruik gewoon de dingen die je stuurd om mijn eigen punt te forceren'
Maargoed die goedkope manier van discussie voeren, die toch niet uitkomt op enige vooruitgang die is nu al jaren bekend.
T'is treurig, want je blijft in die fatamorgana totdat het volgende wetenschappelijke artikel pas weer de revu gaat passeren om je realiteit aan te passen. Altijd achter de feiten aan..
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=hitler+furryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
google search; hitler rotschild
Ongeveer 316.000 resultaten (0,28 seconden)
_led_ roept "geruuuuuuuucht"!!!
Oke, het is waar of onwaar maar gerucht? vreeeemde woordkeuze![]()
neeee da's een gerucht joh!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=hitler+furry
200.000 hits.
Hitler was een furry !
Waarom zou enkel voor de zoekterm "rothschild" gelden dat het aantal hits iets zegt over waarheidsgehalte, en niet voor andere zoektermen ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
subtiel nuance verschil in de zoekterm "furry" en "rothschild" maar vooruit
ging mij vooral om de woordkeuze (gerucht)...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou enkel voor de zoekterm "rothschild" gelden dat het aantal hits iets zegt over waarheidsgehalte, en niet voor andere zoektermen ?
Lekker perssinaasappeltjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En wat als ik stiekem een sinaasappeltje ben?
Das juist lastig. Ageren tegen racisme en antisemitisme is ook weer een vorm van racisme. Men verloochend de vrije wereld. Tis maar net hoe je het uitlegtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
Maar terug naar je vraag: nee, racistische of antisemitische uitlatingen zijn niet toegestaan.
Nooit geweten dat iets dat 316,000 keer op Internet vermeld staat geen gerucht kan zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
google search; hitler rotschild
Ongeveer 316.000 resultaten (0,28 seconden)
_led_ roept "geruuuuuuuucht"!!!
Oke, het is waar of onwaar maar gerucht? vreeeemde woordkeuze![]()
Heb je gelijk in, het is a fine line.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Das juist lastig. Ageren tegen racisme en antisemitisme is ook weer een vorm van racisme. Men verloochend de vrije wereld. Tis maar net hoe je het uitlegt
een gerucht verspreid zich eerder via via oftewel van horen zeggen of van betrouwbare bron iets vernemen, 300.000 hits betekend dat iets openbaar gemaakt is..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat iets dat 316,000 keer op Internet vermeld staat, geen gerucht kan zijn.
Dat snap ik nou ook nooit van die BNW'ers... vraag om een bron en je krijgt een vage site. Onderbouw je verhaal met wetenschappelijke argumenten en die kloppen dan niet. Gebruik je logische redenatie op basis van een bron en dan gooi je alle lochica uit het raam!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.
Openbaar gemaakt? Door wie dan wel? En sinds wanneer is dat de betekenis van gerucht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
een gerucht verspreid zich eerder via via oftewel van horen zeggen of van betrouwbare bron iets vernemen, 300.000 hits betekend dat iets openbaar gemaakt is..
Deze zin begrijp ik niet.quote:een gerucht bestaat totdat het gerucht naar buiten wordt gebracht , daarna is het geen gerucht meer.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Openbaar gemaakt? Door wie dan wel? En sinds wanneer is dat de betekenis van gerucht?
[..]
Deze zin begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |