abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:37:42 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85473526
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85474296
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Topic is weer open, maar denk er aan dat antisemitisme en racisme niet toegestaan is .
Waarom eigenlijk niet?
pi_85474570
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet?
Omdat sommigen daar al een monopoly op hebben, speculatie maar toch....

Vooral zaak om aan dat "genre" geen voorbeeld te nemen daar niet van...

Het e.e.a. in het juiste perspectief plaatsen daarentegen is gelukkig nog wel toegestaan...

Trophy Kill: Israeli soldiers posing with dead or bound Palestinians common?

donderdag 19 augustus 2010 @ 15:15:02 #104
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85475167
quote:
En dan lees je :
quote:
The Wartime Report briefly mentions some claims that a Rothschild fathered Alois Hitler (Adolf's father, who was illegitimate) when Hitler's paternal grandmother, Maria Schicklgruber, was working as a house servant in Vienna, but concludes "[f]rom a purely scientific point of view ... it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations."[14] While there are numerous statements in the Wartime Report that have proven, on further investigation, to be erroneous,[15] it is nevertheless an invaluable study piece for any serious historian of the Third Reich.
En dat bedoel ik dus.

Maar voor jou is alles gelijk zo klaar als een klontje - zodra er ergens een gerucht is kies jij zelf gelijk een kant die je bevalt, en vanaf dat moment is de kant die jij gekozen hebt de absolute waarheid.
zzz
pi_85475727
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En dan lees je :
[..]

En dat bedoel ik dus.

Maar voor jou is alles gelijk zo klaar als een klontje - zodra er ergens een gerucht is kies jij zelf gelijk een kant die je bevalt, en vanaf dat moment is de kant die jij gekozen hebt de absolute waarheid.
een kant kiezen die je bevalt zou je daarentegen wel kunnen doen wanneer je meerdere bronnen hebt geraadpleegd die onafhankelijk van elkaar de zelfde kant uit wijzen..

Uiteindelijk is het toch om waarheidsvinding te doen en de verantwoordelijkheid deze weg zelf te bewandelen naar eigen inzicht

Wil niet zeggen dat het altijd leuk moet zijn wat je dan onderweg zoal tegen komt..

zolang het maar een ieder vrij staat het een ander voor zichzelf uit te zoeken

:{w
pi_85475743
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet?
Omdat appel, appel .
pi_85476108
quote:

[..]

En dan lees je :
[..]

En dat bedoel ik dus.

Propaganda betekend meestal de massa's tot oorlogsvoering aanzetten, daar is hier geen sprake van in tegendeel

Propaganda ziet er mee zo uit....

Mosque developers refuse to rule out donations from Iran

THE developers of the Ground Zero mosque are refusing to rule out donations for the project from Iran and its hard line leader Mahmoud Ahmadinejad.

“I can’t comment on that” was the reply of mosque spokesman Oz Sultan said when asked specifically if the fundraising would extend to Iran and Saudi Arabia.

"We'll look at all available options within the United States to start."

Imam Feisal Abdul Rauf, the leader of the project known as Park51, said at meetings with downtown officials that he would raise money for the 13-story mosque from local Muslims, foundations and the sale of bonds.

But in an interview with a London-based Arab newspaper earlier this year, he said his fundraising would also extend to Muslim nations around the world.

The possibility of tapping the rogue Islamic state of Iran for funds comes as the US is stepping up sanctions on the regime in retaliation for its support of terrorism and what is feared to be an illegal nuclear weapons development program.

The mosque's developers said they were "committed to maintaining the current planned location," according to a statement on their blog.

The statement came as Rauf began a Middle East tour on behalf of the US State Department.

Department spokesman P.J. Crowley said the trip to Bahrain, Qatar and Abu Dhabi will cost taxpayers $16,000. He said that Rauf was not going to use the time in the Middle East to raise funds for his mosque.

Read more about Ground Zero mosque developers 'may take Iran cash' at the New York Post.

http://www.heraldsun.com.(...)frf7jx-1225907495507

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 19-08-2010 16:49:35 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:44:07 #108
31101 _Led_
pi_85476499
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

een kant kiezen die je bevalt zou je daarentegen wel kunnen doen wanneer je meerdere bronnen hebt geraadpleegd die onafhankelijk van elkaar de zelfde kant uit wijzen..
Tuurlijk kun je een kant kiezen.
Ik vind het alleen raar als iemand stelt dat het 'wel duidelijk is dat iets waar is' en er tegelijk bijvermeld dat ie niet weet waarom dat eigenlijk zo zou zijn - om vervolgens te verwijzen naar een pagina waar notabene op staat dat het slechts een gerucht is :P
zzz
pi_85476951
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je een kant kiezen.
Ik vind het alleen raar als iemand stelt dat het 'wel duidelijk is dat iets waar is' en er tegelijk bijvermeld dat ie niet weet waarom dat eigenlijk zo zou zijn - om vervolgens te verwijzen naar een pagina waar notabene op staat dat het slechts een gerucht is :P
Gerucht, wat heet...

Ontketen de ketens - Freedom fighters

donderdag 19 augustus 2010 @ 15:54:04 #110
31101 _Led_
pi_85476989
Ik volg niet helemaal wat je met deze post probeert te zeggen ? :?
zzz
pi_85477079
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef _Led_ het volgende:
Weet ik.... want we zitten op een andere golflengte... ):O
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:56:52 #112
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85477143
quote:

[..]

En dan lees je :
[..]

En dat bedoel ik dus.

Eigenlijk mag je de hand in eigen boezem steken, schijnbaar heb je jezelf nog niet eerder hierin verdiept, en neem je het eerste de beste citaat over waarin jij jouw 'feiten' het beste bij kunt aansluiten.
Dat op de WIKI pagina dit stuk staat, geeft wat anders aan dan het boek zelf.. begrijp je wel dat dit weer een recensie danwel samenvatting van het boek is? Dus niet geschreven door de schrijver, maar een lezer.. Schijnbaar niet want je neemt dit weer over alsof het waarheid van de schrijver is.

Dit is namelijk een van de onderzoeken waarin er meer aan de hand blijkt te zijn tussen de relatie tussen Hitler en Rotschild.. maar ach.. ik typ dit natuurlijk met in het achterhoofd de gedachten dat jij je er hoe dan ook toch niet in kunt vinden.

Ben trouwens benieuwd naar jouw gedachten over het feit dat er ondertussen wetenschappelijk (oh noes no weej bek, feiten-fictie wie scheidt het?) is bewezen dat er Joods bloed komt kijken bij Hitler?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 19-08-2010 16:03:40 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85477257
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef _Led_ het volgende:
Zelfs Castro snapt em... :{
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:04:23 #114
31101 _Led_
pi_85477513
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zelfs Castro snapt em... :{
We hebben het over de manier waarop mensen hun conclusies trekken, en jij post ineens een dj-smiley en een of ander lauw rap-nummertje, en nou haal je Castro en z'n bilderberg-verhaal erbij.
Hoe is dat relevant in ons gesprek over manier van meningvorming ?
zzz
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:07:41 #115
31101 _Led_
pi_85477665
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

Eigenlijk mag je de hand in eigen boezem steken, schijnbaar heb je jezelf nog niet eerder hierin verdiept, en neem je het eerste de beste citaat over waarin jij jouw 'feiten' het beste bij kunt aansluiten.
Dat op de WIKI pagina dit stuk staat, geeft wat anders aan dan het boek zelf.. begrijp je wel dat dit weer een recensie danwel samenvatting van het boek is? Dus niet geschreven door de schrijver, maar een lezer.. Schijnbaar niet want je neemt dit weer over alsof het waarheid van de schrijver is.
Wacht eventjes hoor, dit heb ik al eerder meegemaakt :D

JIJ verwijst naar een pagina als argument, en als ik zeg dat wat er op die pagina staat niet strookt met wat jij beweert dan is het MIJN fout ?

:D

quote:
Ben trouwens benieuwd naar jouw gedachten over het feit dat er ondertussen wetenschappelijk (oh noes no weej bek, feiten-fictie wie scheidt het?) is bewezen dat er Joods bloed komt kijken bij Hitler?
Ik maak me er helemaal niet druk om, natuurlijk kan ie joods bloed hebben, of een voorouder die 1/12e jamaicaans is, of een oma die wel eens longontsteking heeft gehad for all I care.
Als we in jouw stamboom gaan graven zit er ook vast ergens wel joods bloed in. Zullen we de krant bellen ?
zzz
pi_85477689
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

We hebben het over de manier waarop mensen hun conclusies trekken, en jij post ineens een dj-smiley en een of ander lauw rap-nummertje, en nou haal je Castro en z'n bilderberg-verhaal erbij.
Hoe is dat relevant in ons gesprek over manier van meningvorming ?
het bredere verband proberen aan te tonen maar een onmogelijke mentale sprong voor jou natuurlijk weer...

dat bronvermeldingen in twijfel trekken en zwart maken gedoe is zooo 2009 da's voor de 100.000ste keer misschien amusant maar voor de 100.001ste keer, gaat het een keerr vervelen :*

en dat, "waar heb je het nouuuuu weer over????" grdoe trouwens ook c_/
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:09:25 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85477743
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef _Led_ het volgende:

Ik maak me er helemaal niet druk om, natuurlijk kan ie joods bloed hebben, of een voorouder die 1/12e jamaicaans is, of een oma die wel eens longontsteking heeft gehad for all I care.
Als we in jouw stamboom gaan graven zit er ook vast ergens wel joods bloed in. Zullen we de krant bellen ?
quote:
Hitler bleek tot de zogenoemde haplogroep E1b1b te horen, die in West-Europa zeldzaam is. Deze groep ontstond in het noordoosten van Afrika en verspreidde zich via het Midden-Oosten naar Europa.

Asjkenazische Joden

E1b1b komt vooral voor bij Berbers en Somaliërs, maar ook bij Asjkenazische Joden, aldus Mulders in het Belgische tijdschrift Knack.

''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''

:|W
Juist..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:10:10 #118
31101 _Led_
pi_85477776
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

het bredere verband proberen aan te tonen maar een onmogelijke mentale sprong kennelijk...

dat bronvermeldingen in twijfel trekken en zwart maken gedoe is zooo 2009 :*

en dat waar heb je het nouuuuu weer over grdoe trouwens ook c_/
Er is gewoon geen logisch verband tussen onze discussie en die post ineens.
Misschien heb je zelf in je hoofd verder zitten denken en zitten er bij jou nog 4 stappen tussen die het logisch maken, maar als je die stappen niet post blijft het gewoon een schizofrene wending in een discussie.
zzz
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:11:58 #119
31101 _Led_
pi_85477856
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

:|W
Juist..
''Je kunt dus, met de nodige relativering, stellen dat Hitler zelf verwant was met de mensen die hij zo minachtte.''

Ja, en dan ? Moet ik hiervan van mijn stoel vallen :?
Ik zie serieus niet in wat hier nou zo belangrijk aan is.
Poeh, Hitler haatte joden maar had zelf ook joods bloed. Het is wat.
zzz
pi_85477900
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Er is gewoon geen logisch verband tussen onze discussie en die post ineens.
Misschien heb je zelf in je hoofd verder zitten denken en zitten er bij jou nog 4 stappen tussen die het logisch maken, maar als je die stappen niet post blijft het gewoon een schizofrene wending in een discussie.
elk onderwerp behandel je ongeveer hetzelfde, het is een "gerucht", "onwaar", "alu hoedje" ...

ja, de mazzel :W
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:13:57 #121
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85477942
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef _Led_ het volgende:

Ja, en dan ? Moet ik hiervan van mijn stoel vallen :?
Ik zie serieus niet in wat hier nou zo belangrijk aan is.
Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:15:15 #122
31101 _Led_
pi_85477983
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef mediacurator het volgende:

[..]

elk onderwerp behandel je ongeveer hetzelfde, het is een "gerucht", "onwaar", "alu hoedje" ...

ja, de mazzel :W
Welk gedeelte van
"from a purely scientific point of view ... it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations."
was het dat je niet begreep ?

:)
zzz
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:15:54 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85478004
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welk gedeelte van
"from a purely scientific point of view ... it is sounder not to base our reconstruction on such slim evidence but to seek firmer foundations."
was het dat je niet begreep ?

:)
Ach jee, je geeft ze een vinger he... :X
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:20:18 #124
31101 _Led_
pi_85478174
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.
:?
Alleen omdat ik niet van mijn stoel val dat hitler misschien wat joods bloed zou hebben ?
Je ziet wel vaker dat mensen die fel tegen iets zijn het stiekem zelf ook zijn (Ted Haggard, George Rekers), dat vind ik niet zo'n schok.
zzz
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:21:02 #125
31101 _Led_
pi_85478206
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ach jee, je geeft ze een vinger he... :X
Nee, je geeft ze een doorgeladen pistool dat op je eigen gezicht gericht is en kijkt dan verbaasd na de knal :)
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')