dank u!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is de zogenaamde Balfour-declaratie.
Turkije was al bijna verslagen (in december 1917 namen de Engelsen Jeruzalem in).quote:Op het moment van schrijven is Palestina van Turkije. Dus Lord Balfour belooft een land waarover hij (nog) geen zeggenschap heeft, aan een volk waarmee hij (nog) geen bemoeienis heeft.
De Engelsen beheersten Egypte al in de negentiende eeuw.quote:Blijkbaar heeft de Boogeyman al bepaald dat Engeland eens Egypte en Palestina zal controleren.
Een verspreking die makkelijk te maken is Jokkebrok!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. oeps...dit had ik gemist.
Die van mij was gewoon maar een joke. Niet racistisch bedoelt.
krankzinnige verzinselsquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O. Nou, dan moet het wel waar zijn. Kunnen Israeliers ook beter beoordelen wat antisemitisme is dan niet-Israeliers, of is de nationaliteit van Sand alleen van belang als je hem kunt aanhalen om je krankzinnige verzinsels te staven?
Zoals de gedachte dat de Nazi's schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
krankzinnige verzinselsdaarvoor moet je bij de "officiële" geschiedschrijving zijn
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals de gedachte dat de Nazi's schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Onbegrijpelijk, dat het historisch onderwijs nog steeds niet bestaat uit zulke overzichtelijke formules.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Asjkenazisch = Khazars = Zionisme = Nazi's = De staat Israhel (Israël)
Joh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:14 schreef _Led_ het volgende:
IK VIND HET ALLEMAAL NOG NIET ZO OVERTUIGEND EERLIJK GEZEGD.
Nee da's juist heel begrijpelijk anders zou iedereen het wetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, dat het historisch onderwijs nog steeds niet bestaat uit zulke overzichtelijke formules.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat klopt, alleen heb je iets verkeerd gespeld, had moeten zijn; Zoals de gedachte dat de Asjkenazisch schuldig waren aan volkerenmoord, kennelijk.
Khazars = Zionisme = Asjkenazisch = Nazi's = De staat Israhel (Israël)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Jij zei Israhel! Je zei dus het woord hel!!!!1!!11!!!
LMFAO, ROFL, whahahaa
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
"Rare jongens die Romeinen" - Asterix 1975
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld Het probleem is echter dat de Ashkenazische-Joden deze wereld alleen voor zichzelf lijken te willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:10 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
![]()
"Rare jongens, die complotedenkers van 9/11"- Gekkewiebel 2010
Ik wist het, de Joden zitten achter 9/11.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.
Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars- mediacurator 2010
zuchtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:18 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ik wist het, de Joden zitten achter 9/11.
Bedankt voor deze opheldering
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zuchtde Khazars zitten achter 9/11
Joden bestaan niet
Neen, ik ga je in het Engels vertellen niet onnodig beslag te leggen op mijn kostbare tijd-edit-quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef TitusPullo het volgende:
Hoezo, ga je me in het Engels vertellen waarom ik een twaalfdelig broddelwerkje moet bekijken?
De Israëliërs hebben daar de term "sabra"voor, ook al jaren trouwens. Genetische studies plaatsen de gemeenschappelijke voorouders van alle joden grofweg ten tijde van de Bijbelse exodus, zeg 3000 jaar geleden. De Sabra's en Palestijnen hebben dus een gemeenschappelijke basis, iets wat ook door beider geloven met zoveel woorden wordt verteld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Joden bestaan niet zoals men denkt want zijn in feiten de voorouders vd Palestijnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |