Ja Ted Haggard.. oef.. heeft bijna ook een wereld oorlog gestart.. weet je nog.. nou poeh poeh.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alleen omdat ik niet van mijn stoel val dat hitler misschien wat joods bloed zou hebben ?
Je ziet wel vaker dat mensen die fel tegen iets zijn het stiekem zelf ook zijn (Ted Haggard, George Rekers), dat vind ik niet zo'n schok.
au!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Kut he, als je jezelf zo in je voet schiet.
Mwah, om hier dan op te reageren:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:
Kut he, als je jezelf zo in je voet schiet.
Kerel, ik misbruik niks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mwah, om hier dan op te reageren:
Je geeft jezelf wel erg bloot met deze opmerking, had je net zo goed neer kunnen zetten 'ha ha ik misbruik gewoon de dingen die je stuurd om mijn eigen punt te forceren'
Maargoed die goedkope manier van discussie voeren, die toch niet uitkomt op enige vooruitgang die is nu al jaren bekend.
google search; hitler rotschildquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mwah, om hier dan op te reageren:
Je geeft jezelf wel erg bloot met deze opmerking, had je net zo goed neer kunnen zetten 'ha ha ik misbruik gewoon de dingen die je stuurd om mijn eigen punt te forceren'
Maargoed die goedkope manier van discussie voeren, die toch niet uitkomt op enige vooruitgang die is nu al jaren bekend.
T'is treurig, want je blijft in die fatamorgana totdat het volgende wetenschappelijke artikel pas weer de revu gaat passeren om je realiteit aan te passen. Altijd achter de feiten aan..
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=hitler+furryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
google search; hitler rotschild
Ongeveer 316.000 resultaten (0,28 seconden)
_led_ roept "geruuuuuuuucht"!!!
Oke, het is waar of onwaar maar gerucht? vreeeemde woordkeuze![]()
neeee da's een gerucht joh!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=hitler+furry
200.000 hits.
Hitler was een furry !
Waarom zou enkel voor de zoekterm "rothschild" gelden dat het aantal hits iets zegt over waarheidsgehalte, en niet voor andere zoektermen ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
subtiel nuance verschil in de zoekterm "furry" en "rothschild" maar vooruit
ging mij vooral om de woordkeuze (gerucht)...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom zou enkel voor de zoekterm "rothschild" gelden dat het aantal hits iets zegt over waarheidsgehalte, en niet voor andere zoektermen ?
Lekker perssinaasappeltjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En wat als ik stiekem een sinaasappeltje ben?
Das juist lastig. Ageren tegen racisme en antisemitisme is ook weer een vorm van racisme. Men verloochend de vrije wereld. Tis maar net hoe je het uitlegtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
Maar terug naar je vraag: nee, racistische of antisemitische uitlatingen zijn niet toegestaan.
Nooit geweten dat iets dat 316,000 keer op Internet vermeld staat geen gerucht kan zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
google search; hitler rotschild
Ongeveer 316.000 resultaten (0,28 seconden)
_led_ roept "geruuuuuuuucht"!!!
Oke, het is waar of onwaar maar gerucht? vreeeemde woordkeuze![]()
Heb je gelijk in, het is a fine line.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Das juist lastig. Ageren tegen racisme en antisemitisme is ook weer een vorm van racisme. Men verloochend de vrije wereld. Tis maar net hoe je het uitlegt
een gerucht verspreid zich eerder via via oftewel van horen zeggen of van betrouwbare bron iets vernemen, 300.000 hits betekend dat iets openbaar gemaakt is..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat iets dat 316,000 keer op Internet vermeld staat, geen gerucht kan zijn.
Dat snap ik nou ook nooit van die BNW'ers... vraag om een bron en je krijgt een vage site. Onderbouw je verhaal met wetenschappelijke argumenten en die kloppen dan niet. Gebruik je logische redenatie op basis van een bron en dan gooi je alle lochica uit het raam!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet wat je hier doet, als je bij het aanzetten van je computer toch alle logica weg flikkert.
Openbaar gemaakt? Door wie dan wel? En sinds wanneer is dat de betekenis van gerucht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
een gerucht verspreid zich eerder via via oftewel van horen zeggen of van betrouwbare bron iets vernemen, 300.000 hits betekend dat iets openbaar gemaakt is..
Deze zin begrijp ik niet.quote:een gerucht bestaat totdat het gerucht naar buiten wordt gebracht , daarna is het geen gerucht meer.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Openbaar gemaakt? Door wie dan wel? En sinds wanneer is dat de betekenis van gerucht?
[..]
Deze zin begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |