quote:
Dat heeft Bertje immers ook gedaan, risico's nemen en kuttopics lezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses voor mijn kuttopics. Maar soms moet je risico's nemen in het leven.
er zijn er een hoop gesloten, maar er zaten ook wel weer hele aardige tussen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses voor mijn kuttopics. Maar soms moet je risico's nemen in het leven.
BSB! Een 'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, bij deze allemaal bedankt. We hebben er toch weer wat moois van weten te maken.²
Daarbij is Rob Wijnberg een wannabe-wijsgeer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ik snap de OP prima, tis alleen een dump van een stuk tekst, meer niet. En daarbij gaat het nergens over behalve een hoop gewauwel over het op een lijn stellen van een niet gewonnen finale en het dagelijks leven. Daarbij TS vraagt niets voor discussie, geeft geen mening, noppes.
Klagen in WK FB omdat je te dom bent om een slotje te snappen is trouwens net zo'n domme en achterlijke dogredenatie als die jij gebruikt bij je klagen in WK FB over mij, dus die negeer ik maar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef BrandX het volgende:
Ik snap de OP prima, tis alleen een dump van een stuk tekst, meer niet. En daarbij gaat het nergens over behalve een hoop gewauwel over het op een lijn stellen van een niet gewonnen finale en het dagelijks leven. Daarbij TS vraagt niets voor discussie, geeft geen mening, noppes.
Klagen in WK FB omdat je te dom bent om een slotje te snappen is trouwens net zo'n domme en achterlijke dogredenatie als die jij gebruikt bij je klagen in WK FB over mij, dus die negeer ik maar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Tweets van Elia tijden de huldiging
Topic wordt verneukt door 2 op negers geilende hoeren.
Behalve je Kuijtdiscussie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik heb mij ook zeer vermaakt, alle discussies gewonnen en bovenal alles juist voorspelt.
GGMM en Karinaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn de mods? De gewone VBL mods?
Is dit een open sollicitatie, Rens?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die krijgen het zwaar als ze het met z'n tweeën moeten doen.
Neenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie, Rens?
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok me rot.
Ik geef een positieve note aan degene die een WK2014 banner maakt die stukken minder lelijk is als deze.
Tuurljik wel, maar uiteindelijk moet het uit zichzelf komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kon jij hem geen bescherming bieden?
Hij is leuk, maar ik wil Corry graag ook in de banner zien.quote:
Ik vind dat je Stinho klaar had moeten stomen. Spoedcursus modden ditdat.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurljik wel, maar uiteindelijk moet het uit zichzelf komen.
Als het nu maar geen Feyenoorder wordt![]()
Sorry man, over 4 jaar nieuwe poging.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je Stinho klaar had moeten stomen. Spoedcursus modden ditdat.
Nu Lexie in Oranje geroepen wordt lijkt mij dat helemaal geen verkeerd idee.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurljik wel, maar uiteindelijk moet het uit zichzelf komen.
Als het nu maar geen Feyenoorder wordt![]()
[..]
Hij is leuk, maar ik wil Corry graag ook in de banner zien.![]()
Ik. Zie de OP maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zijn de mods? De gewone VBL mods?
Ach de een roept 'wanneer gaat het eindelijk open' en de ander 'wel vroeg he?', je kunt niet iedereen tevreden stellenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
wauw dat is wel extreem vroeg niet ? ik herinner dat het ek 2012 forum veel later kwam
Maak effe nieuwe dan, die van mij worden wazigquote:
Voor een sfeerimpressie dat mislukte beest ook nog toegevoegd. Wat een genot om naar te kijken, nu al.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach de een roept 'wanneer gaat het eindelijk open' en de ander 'wel vroeg he?', je kunt niet iedereen tevreden stellen
[..]
Maak effe nieuwe dan, die van mij worden wazig
Dankjewel. Ik kom al helemaal in de stemming nuquote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een sfeerimpressie dat mislukte beest ook nog toegevoegd. Wat een genot om naar te kijken, nu al.
goede updatequote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een sfeerimpressie dat mislukte beest ook nog toegevoegd. Wat een genot om naar te kijken, nu al.
Tof!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je niks aanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk wat notes zie ik.
Jou hou ik in de gaten.
Ik kijk graag vooruit.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef Karina het volgende:
Dat komt vanzelf wel als het WK wat dichterbij komt Inso. Maar goed dat je het even aankaart
Ik zal het meenemen achter de schermen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie wat strenger zijn t.o.v Belgische haattopics
voorbeeld:
WK / Over 2 maanden begint België aan het WK
voor wat is die topic nu nodig dat is puur uitdagen van de Belgische FOK!kers.
Neuh, die haat valt wel mee. Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen jullie wat strenger zijn t.o.v Belgische haattopics
voorbeeld:
WK / Over 2 maanden begint België aan het WK
voor wat is die topic nu nodig dat is puur uitdagen van de Belgische FOK!kers.
Ook dat laatste heeft zo z'n redenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, die haat valt wel mee. Niet overdrijven.
Al gaat dat topic nergens over.
Ontopic blijven in FB graag.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook dat laatste heeft zo z'n redenen natuurlijk.
Zal het meenemen naar achteren.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
WK / Feliciteer hier belgie met de eerste 3 wedstrijden in 12 jaar
Iemand die die gast kan stoppen. En maar blijven haat zaaien t.o.v België en de Belgische FOK!kers.
Ik als Belg open ook gene topics hoe slecht NL wel is.
Is weinig aan de hand. Er zijn ook zat mensen negatief over bijvoorbeeld de kansen van Nederland.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
WK / Feliciteer hier belgie met de eerste 3 wedstrijden in 12 jaar
Iemand die die gast kan stoppen. En maar blijven haat zaaien t.o.v België en de Belgische FOK!kers.
Ik als Belg open ook gene topics hoe slecht NL wel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |