abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138973701

Die winnen ze al niet. :D _O- *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 11:37:58 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_138973739
Welke website is dat?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_138973804
Gewoon effe 3 wedstrijdjes en dan zijn ze de komende 20 jaar er weer niet bij gelukkig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138973910
Algerije is een flop. België naar de overwinning!
  donderdag 17 april 2014 @ 11:47:04 #5
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138973997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon effe 3 wedstrijdjes en dan zijn ze de komende 20 jaar er weer niet bij gelukkig
Waarop gebaseerd?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_138974119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:47 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Waarop gebaseerd?
Kwaliteit van de selectie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 april 2014 @ 11:53:52 #7
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138974189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kwaliteit van de selectie
Onzin dus. Ik ga zeker de selectie niet overschatten maar het is gewoon een degelijke selectie en zeker niet kansloos op het WK of op toernooien in de toekomst.
- Charlton Heston
pi_138974238
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Onzin dus. Ik ga zeker de selectie niet overschatten maar het is gewoon een degelijke selectie en zeker niet kansloos op het WK of op toernooien in de toekomst.
Daarom zitten al die spelers op de bank :')
pi_138974316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Algerije is een flop. België naar de overwinning!
Dat dachten de Engelsen ook in 2010, bleef 0-0. Algerije verloor in blessuretijd van de VS met 1-0 en ook maar met 1-0 van Slovenië.

Ik zie daarnaast een voordeel voor Algerije met het weer in Brazilië.
pi_138974393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat dachten de Engelsen ook in 2010, bleef 0-0. Algerije verloor in blessuretijd van de VS met 1-0 en ook maar met 1-0 van Slovenië.

Hittegolfje in juni in Curitiba, Belo Horizonte en Porto Alegre?

Daar is het gewoon 10/15 graden overdag en 0/5 's nachts
pi_138975127
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dit dus. :Y

Al het andere is gefrustreerde praat van driekwarters. :)
pi_138975389
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit dus. :Y

Al het andere is gefrustreerde praat van driekwarters. :)
Ach die willen geen Belg worden schat ik zo in
  donderdag 17 april 2014 @ 13:32:27 #13
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_138976958
België heeft een uitstekende selectie. Ze worden er geen kampioen mee maar ik denk dat, afhankelijk van hun tegenstanders, een kwartfinaleplaats niet onmogelijk is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 17 april 2014 @ 13:43:45 #14
297168 Kikopuz
I like goats
pi_138977294
De vraag is, wie komt verder? België of Nederland?
  donderdag 17 april 2014 @ 14:17:35 #15
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138978309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daarom zitten al die spelers op de bank :')
De meerderheid is gewoon basisspeler bij hun club... En ja, er zijn er bij die meestal moeten invallen en ja er zijn er zelfs 2 of 3 die heel erg weinig spelen. Gelukkig heb je maar 11 spelers nodig om te voetballen en zelfs dan kan België nog een heel mooi elftal op de mat brengen.

Ik heb nog steeds geen enkel argument van jou gelezen waarom België kansloos onderuit zal gaan en bvb. niet aan het EK van 2016 zal kunnen deelnemen. Matige selectie is geen argument, want als je eens objectief een elftal zou opstellen dan is dat van België meer dan degelijk.
- Charlton Heston
  donderdag 17 april 2014 @ 14:18:55 #16
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138978358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Nober het volgende:

[..]

De kans dat België wint van Rusland, Algerije en Zuid-Korea schat ik toch minstens even hoog in als Nederland dat wint van Spanje, Chili en Australië...

En in (dat deel van) Brazilië is het in juni gewoon frisjes hoor, 10-20 graden ongeveer.
- Charlton Heston
  donderdag 17 april 2014 @ 19:55:34 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_138988240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

De kans dat België wint van Rusland, Algerije en Zuid-Korea schat ik toch minstens even hoog in als Nederland dat wint van Spanje, Chili en Australië...

En in (dat deel van) Brazilië is het in juni gewoon frisjes hoor, 10-20 graden ongeveer.
Rusland zal lastig worden. Die andere 2 moet wel lukken. NL gaat er geen klote van bakken. Die winnen alleen van Australie.
  donderdag 17 april 2014 @ 20:12:41 #18
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138988824
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Rusland zal lastig worden. Die andere 2 moet wel lukken. NL gaat er geen klote van bakken. Die winnen alleen van Australie.
Wordt geen van allemaal moeilijk worden maar ik heb er wel goede hoop voor :)

En winnen tegen Australië kan ook al genoeg zijn, dacht ik. Hangt af van wat de rest doet natuurlijk.
- Charlton Heston
pi_138989645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

De meerderheid is gewoon basisspeler bij hun club... En ja, er zijn er bij die meestal moeten invallen en ja er zijn er zelfs 2 of 3 die heel erg weinig spelen. Gelukkig heb je maar 11 spelers nodig om te voetballen en zelfs dan kan België nog een heel mooi elftal op de mat brengen.

Ik heb nog steeds geen enkel argument van jou gelezen waarom België kansloos onderuit zal gaan en bvb. niet aan het EK van 2016 zal kunnen deelnemen. Matige selectie is geen argument, want als je eens objectief een elftal zou opstellen dan is dat van België meer dan degelijk.
Nope meerendeel speelt niet of nauwelijks
  donderdag 17 april 2014 @ 20:46:25 #20
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138990264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope meerendeel speelt niet of nauwelijks
:')

Courtois --> speelt alles
Mignolet --> speelt alles
Casteels --> speelt quasi alles

Alderweireld --> invaller
Van Buyten --> bankzitter
Vermaelen --> invaller
Kompany --> speelt alles
Vertonghen --> speelt alles
Pocognoli --> invaller/bankzitter (weet ik niet goed, volg Hannover niet)
Vandenborre --> speelt quasi alles
Lombaerts --> speelt alles
Ciman --> speelt alles

Witsel --> speelt alles
De Bruyne --> speelt alles
Fellaini --> invaller/bankzitter
Hazard --> speelt alles
Nainggolan --> speelt quasi alles
Mertens --> invaller
Simons --> speelt quasi alles
Dembele --> speelt regelmatig
Chadli --> speelt regelmatig

Deze laatste 2 zouden vaker moeten spelen.

Benteke --> speelde quasi alles, is nu wel geblesseerd
Mirallas --> speelt quasi alles
Lukaku --> speelt quasi alles

Ook hier: laatste 2 spelen zeker niet alle wedstrijden, maar er zijn er dan ook heel veel in Engeland en ze zijn merendeel van de tijd gewoon basisspeler.

Nee, geen Van Persie (gelijkwaardige speler bedoel ik dan), dat valt niet te ontkennen :). Maar dan nog is het gewoon een degelijk team.

En ja, sommigen spelen in België (Ciman en Simons) maar dat is blijkbaar geen graadmeter aangezien de helft van de Nederlandse selectie in Nederland speelt.
- Charlton Heston
pi_138990376
Alderweireld en Vermaelen invaller :')

Defour per ongeluk vergeten?

Overigens iemand die spelers die in Belgie spelen serieus neemt _O-
  donderdag 17 april 2014 @ 20:52:51 #22
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138990572
Ik heb de spelers van de selectie voor de wedstrijd tegen Ivoorkust van een paar weken geleden genomen, daar zat Defour niet bij.

Ik weet niet precies hoeveel Vermaelen speelt, maar Alderweireld mag regelmatig invallen ja, en af en toe in de basis starten.

En daar heb je die hypocrisie weer, jij neemt de spelers in de Nederlandse competitie blijkbaar wel enorm serieus, dat is dan even grote onzin. De Nederlandse competitie mag dan wel wat sterker zijn dan de Belgische maar het verschil is niet zo groot (zeker niet in vergelijking met vroeger).

En dan ga jij lachen met 2 spelers uit de Belgische competitie terwijl de helft van de Nederlandse selectie bij PSV, Ajax of Twente speelt 8)7
- Charlton Heston
pi_138990624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:52 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb de spelers van de selectie voor de wedstrijd tegen Ivoorkust van een paar weken geleden genomen, daar zat Defour niet bij.

Ik weet niet precies hoeveel Vermaelen speelt, maar Alderweireld mag regelmatig invallen ja, en af en toe in de basis starten.

En daar heb je die hypocrisie weer, jij neemt de spelers in de Nederlandse competitie blijkbaar wel enorm serieus, dat is dan even grote onzin. De Nederlandse competitie mag dan wel wat sterker zijn dan de Belgische maar het verschil is niet zo groot (zeker niet in vergelijking met vroeger).

En dan ga jij lachen met 2 spelers uit de Belgische competitie terwijl de helft van de Nederlandse selectie bij PSV, Ajax of Twente speelt 8)7
Waar staat dat de halve Nederlandse selectie in Nederland speelt

Alderweireld zit op 8 wedstrijden in 34 :')
  donderdag 17 april 2014 @ 21:07:14 #24
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138991346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar staat dat de halve Nederlandse selectie in Nederland speelt

Alderweireld zit op 8 wedstrijden in 34 :')
Ik heb me gebaseerd op de 22 spelers die opgeroepen waren voor de meest recente oefenwedstrijd tegen Frankrijk op 5 maart.

Keepers: Cilessen en Zoet (Ajax en PSV). Ik neem aan dat Stekelenburg of Vorm op het WK wel zullen spelen?

Verdediging: Gregory vd Wiel van PSG en Ron Vlaar (Aston Villa) zijn de enigen van die selectie die in het buitenland spelen. Rest is Nederland.

Middenveld: Strootman (die is wel geblesseerd dus) Sneijder en Van der Vaart. Rest Nederland.

Aanval is wel prachtig natuurlijk met Van Persie, Robben, Huntelaar en Kuyt *O*.

Natuurlijk zijn er nog spelers die ik niet genoemd heb maar die hebben voor het laatst meegedaan met Oranje in november of zelfs nog daarvoor. Ik neem aan dat daar maar een klein deel van meegaat naar het WK.

Leuk feitje is dat Van der Wiel zijn eerste seizoen bij PSG eigenlijk niks gespeeld heeft en af en toe mocht invallen voor Jallet; en sinds dit seizoen het veel beter doet daar. Wie weet is dat ook wel het geval met Alderweireld? Tenslotte mag hij steeds vaker meedoen en doet hij het ook al beter dan eerst.

Ik heb de indruk dat je gewoon wat tegen Belgen hebt ofzo :{w
- Charlton Heston
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 17 april 2014 @ 22:41:40 #25
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_138996442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De capitein van Algerije zou niet eens een Belgische selectie verdienen :')

Sowieso DiegoArmandoMaradona :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')