Waarop gebaseerd?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon effe 3 wedstrijdjes en dan zijn ze de komende 20 jaar er weer niet bij gelukkig
Kwaliteit van de selectiequote:
Onzin dus. Ik ga zeker de selectie niet overschatten maar het is gewoon een degelijke selectie en zeker niet kansloos op het WK of op toernooien in de toekomst.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwaliteit van de selectie
Daarom zitten al die spelers op de bankquote:Op donderdag 17 april 2014 11:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onzin dus. Ik ga zeker de selectie niet overschatten maar het is gewoon een degelijke selectie en zeker niet kansloos op het WK of op toernooien in de toekomst.
Dat dachten de Engelsen ook in 2010, bleef 0-0. Algerije verloor in blessuretijd van de VS met 1-0 en ook maar met 1-0 van Slovenië.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:43 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Algerije is een flop. België naar de overwinning!
Hittegolfje in juni in Curitiba, Belo Horizonte en Porto Alegre?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat dachten de Engelsen ook in 2010, bleef 0-0. Algerije verloor in blessuretijd van de VS met 1-0 en ook maar met 1-0 van Slovenië.
Ik zie daarnaast een voordeel voor Algerije met het weer in Brazilië.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Onzin dus. Ik ga zeker de selectie niet overschatten maar het is gewoon een degelijke selectie en zeker niet kansloos op het WK of op toernooien in de toekomst.
Ach die willen geen Belg worden schat ik zo inquote:Op donderdag 17 april 2014 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Al het andere is gefrustreerde praat van driekwarters.
De meerderheid is gewoon basisspeler bij hun club... En ja, er zijn er bij die meestal moeten invallen en ja er zijn er zelfs 2 of 3 die heel erg weinig spelen. Gelukkig heb je maar 11 spelers nodig om te voetballen en zelfs dan kan België nog een heel mooi elftal op de mat brengen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom zitten al die spelers op de bank
De kans dat België wint van Rusland, Algerije en Zuid-Korea schat ik toch minstens even hoog in als Nederland dat wint van Spanje, Chili en Australië...quote:Op donderdag 17 april 2014 11:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat dachten de Engelsen ook in 2010, bleef 0-0. Algerije verloor in blessuretijd van de VS met 1-0 en ook maar met 1-0 van Slovenië.
Ik zie daarnaast een voordeel voor Algerije met het weer in Brazilië.
Rusland zal lastig worden. Die andere 2 moet wel lukken. NL gaat er geen klote van bakken. Die winnen alleen van Australie.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De kans dat België wint van Rusland, Algerije en Zuid-Korea schat ik toch minstens even hoog in als Nederland dat wint van Spanje, Chili en Australië...
En in (dat deel van) Brazilië is het in juni gewoon frisjes hoor, 10-20 graden ongeveer.
Wordt geen van allemaal moeilijk worden maar ik heb er wel goede hoop voorquote:Op donderdag 17 april 2014 19:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Rusland zal lastig worden. Die andere 2 moet wel lukken. NL gaat er geen klote van bakken. Die winnen alleen van Australie.
Nope meerendeel speelt niet of nauwelijksquote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De meerderheid is gewoon basisspeler bij hun club... En ja, er zijn er bij die meestal moeten invallen en ja er zijn er zelfs 2 of 3 die heel erg weinig spelen. Gelukkig heb je maar 11 spelers nodig om te voetballen en zelfs dan kan België nog een heel mooi elftal op de mat brengen.
Ik heb nog steeds geen enkel argument van jou gelezen waarom België kansloos onderuit zal gaan en bvb. niet aan het EK van 2016 zal kunnen deelnemen. Matige selectie is geen argument, want als je eens objectief een elftal zou opstellen dan is dat van België meer dan degelijk.
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope meerendeel speelt niet of nauwelijks
Waar staat dat de halve Nederlandse selectie in Nederland speeltquote:Op donderdag 17 april 2014 20:52 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb de spelers van de selectie voor de wedstrijd tegen Ivoorkust van een paar weken geleden genomen, daar zat Defour niet bij.
Ik weet niet precies hoeveel Vermaelen speelt, maar Alderweireld mag regelmatig invallen ja, en af en toe in de basis starten.
En daar heb je die hypocrisie weer, jij neemt de spelers in de Nederlandse competitie blijkbaar wel enorm serieus, dat is dan even grote onzin. De Nederlandse competitie mag dan wel wat sterker zijn dan de Belgische maar het verschil is niet zo groot (zeker niet in vergelijking met vroeger).
En dan ga jij lachen met 2 spelers uit de Belgische competitie terwijl de helft van de Nederlandse selectie bij PSV, Ajax of Twente speelt
Ik heb me gebaseerd op de 22 spelers die opgeroepen waren voor de meest recente oefenwedstrijd tegen Frankrijk op 5 maart.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat de halve Nederlandse selectie in Nederland speelt
Alderweireld zit op 8 wedstrijden in 34
De capitein van Algerije zou niet eens een Belgische selectie verdienenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon effe 3 wedstrijdjes en dan zijn ze de komende 20 jaar er weer niet bij gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |