Najah ik weet nu waar je woonplaats woont dus. En ik kom daar best geregeld in den buurtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
http://xlvoordeel.nl/ ik wor dr vrolijk van dus.
quote:Dank voor je interesse in een iPhone4. We zullen contact met je opnemen zodra wij de iPhone4 in voorraad hebben.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
http://xlvoordeel.nl/ ik wor dr vrolijk van dus.
quote:* Dit betreft een netwerkactie van 6 maanden. Hierna betaalt u het normale tarief.
Wat is er mis met normaal tarief ?quote:
klopt maar aanmelden en briefje kan geen kwaad toch ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
Meestal krijg je de eerste 6 maanden 50% korting bij Vodafone. Dus dat zou betekenen dat je daarna een euro of 40 betaalt. Da's iets meer dan ik nu betaal maar het zou afhangen van het precieze abbo (en hoe snel het internet is bijv.) of dat interessant is/
ik ga ervanuit 150 /200 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ben wel benieuwd of je nog wat moet bijbetalen dan en hoeveel. Dat -ie direct simlockvrij is is wel tof.
Als je het zo zegt klinkt het als een slecht idee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Dus je betaalt 1040 euro voor een paar minuten en een telefoon waarmee je niet kunt bellen?
Achja, ik moet morgen toch werken, de wedstrijd begint om 16 uur en half vier weggaan is morgen helaas niet echt een optie ivm bezetting... dus dan maar hier kijken. En bier gaat sowieso niet want ik ben met de auto morgen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:31 schreef Joene het volgende:
ik kijk gewoon thuis op de bank met koud bier J.
Maar wat voor werk kun je nog doen tijdens die wedstrijd, dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja, ik moet morgen toch werken, de wedstrijd begint om 16 uur en half vier weggaan is morgen helaas niet echt een optie ivm bezetting... dus dan maar hier kijken. En bier gaat sowieso niet want ik ben met de auto morgen!
Neuh om vier uur is het wel over maar ik wil gewoon zo'n wedstrijd helemaal zien en om half vier (liever iets eerder voor de zekerheid) is gewoon geen optie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar wat voor werk kun je nog doen tijdens die wedstrijd, dan?
En gillen deed ikquote:
Zo ban ik !quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg gister nog een smsje van J. kusje van om de hoek!
Dat vond ik dan wel weer lief!
whehehehequote:
Ja daar waren toen wij de laatste keer ging inderdaad wat leuke bekkies tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo ban ik !Prima voer overgens bij vd valk vianen. en geil personeel
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was laatst ook bijna in Vianen! Maar toen stond overal file en ben ik maar naar het strand gegaan.
We moesten om 19u in Vianen zijn, om 18u45 draaiden we de snelweg op bij Rotterdam terwijl er op zowel de A12 als de A15 (omrijroute) een file van 10 km stond door ongelukken. Bovendien moest Nederland toen spelen tegen K'meroen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Tally het volgende:
JaNee. Duidelijk
Wij hebben ook strand!De Lek! Klein Scheveningen
Heb je je de mossel goed laten smaken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Godsamme, ik was gisteren bij zo'n barbecue in een strandtent. Een van die serveerstertjes had een broek die voor een shiewawa nog te kort was geweest. Zoeen kek kort spijkerbroekje. Iedere keer dat ze bukte moest je vrezen dat dat ding in d'r geul zou verdwijnen.
Maargoed. Het vlees was wel aardig, dus.
Vrezen? Dus ze was niet lekker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Godsamme, ik was gisteren bij zo'n barbecue in een strandtent. Een van die serveerstertjes had een broek die voor een shiewawa nog te kort was geweest. Zoeen kek kort spijkerbroekje. Iedere keer dat ze bukte moest je vrezen dat dat ding in d'r geul zou verdwijnen.
Maargoed. Het vlees was wel aardig, dus.
Ja da ga je toch ook nie redduh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We moesten om 19u in Vianen zijn, om 18u45 draaiden we de snelweg op bij Rotterdam terwijl er op zowel de A12 als de A15 (omrijroute) een file van 10 km stond door ongelukken. Bovendien moest Nederland toen spelen tegen K'meroen.
Daar voel je niets van m.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:57 schreef mvdlubbe het volgende:
"Het was haar tweede dag", hoorde ik, later.
Ik was een half uur te laat. Gewoon dwars door de wekkert heengeslapen. Fuck it, ik ga gewoon op tijd naar huis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:59 schreef Tally het volgende:
Zal ik melden dat ik een uur te laat was vandaag? Of zal ik gewoon mijn mond houden en dan weer vroeg weg gaan?
En morgen gewoon NIET naar het werk gaan?
Het was wel een strandtent.quote:
Ik was er ook doorheen geslapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik was een half uur te laat. Gewoon dwars door de wekkert heengeslapen. Fuck it, ik ga gewoon op tijd naar huis.
Ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het echt allejezus geil weer dus.
Morgen 37 graden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Talie is geneukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Die zin begrijp ik niet.
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:13 schreef Tally het volgende:
Dit weer zorgt er ook voor dat mensen minder kunnen hebben
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! MENSCHEN OPEN JE OGEN!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!
Nou ik heb niet gelegen.quote:
ik ook maja, dan zit je zo met je keiharde snikkel dus. En dan kom je vrouw dus pas thuis als je slaap getuige het andere topic.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
VERGEET VOORAL OOK NIET DE MAN MET DE PET UIT DE OUDE WIJKEN, JK!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!
Met dit weer wel ja. Ik zweet me een ongelukquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
ik vind dat Vrouw boven op sowieso wel 1 van de betere dus.
DE OUDE PET DIE ZIJN BUURT OVERSPOELT ZIET DOOR ALLOCHTONIËRS MET VREEMDE GEUREN, WAARDOOR HIJ ZIJN TYPISCH HOLLANDSE BABI PANGAN NIET MEER KAN EN MAG ETEN?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef mvdlubbe het volgende:
VERGEET VOORAL OOK NIET DE MAN MET DE PET UIT DE OUDE WIJKEN, JK!!
ACH EN WEE BREEK ME DE BEK NIET OPEN OVER DE OUD HOLLANDSCHE CHINEES DIE STEEDS VAKER HET VELD MOET RUIMEN VOOR ARABISCHE KOFFIEHUIZEN EN DITTO SJOARMA TENTEN JK!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DE OUDE PET DIE ZIJN BUURT OVERSPOELT ZIET DOOR ALLOCHTONIËRS MET VREEMDE GEUREN, WAARDOOR HIJ ZIJN TYPISCH HOLLANDSE BABI PANGAN NIET MEER KAN EN MAG ETEN?
Ik denk dat hij dat ook dacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met dit weer wel ja. Ik zweet me een ongeluk.
Schoonmoeder mocht gewoon meedoen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat hij dat ook dacht.
We waren eerst zo bezig op de bank enzo. Stond mijn schoonmoeder voor de deur
Dus ik dacht dat ik het wel kon vergetenMaar nee dus
Neequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schoonmoeder mocht gewoon meedoen?
Uhhuquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig maar. Die is dus de deur uit gewerkt alwaarna de batserij een vervolg kreeg.
Niet plots! Die was er al de heule tijd!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Er was naast een schoonmoeder ook plots een homo aanwezig? Dolletjes!
Altijd een lastige onderbreking van je werkzaamheden, dat geneuk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe. Talie met haar opruimprinsje.
We hebben hier DHCPquote:
Double Hard Core Penetration?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Tally het volgende:
We hebben hier DHCP
CTRL-A-DELETE.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh! De ochtend is al weer volledig naar de klote en ik heb nog mail van gisteren door het ongeluk op de a12 en de daardoor ontstane file en de meeting van van morgen en ik raak er helemaal gestressed van, want nu blijft er niet delegeerbaar werk over waarin ik zelf allemaal dingen moet ondernemen in een korte tijd wat een gepijpzeik
Ik werk toch in een instelling voor seks verslaafdequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Double Hard Core Penetration?
*aait* Rustig maar. Komt allemaal goed schatje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh! De ochtend is al weer volledig naar de klote en ik heb nog mail van gisteren door het ongeluk op de a12 en de daardoor ontstane file en de meeting van van morgen en ik raak er helemaal gestressed van, want nu blijft er niet delegeerbaar werk over waarin ik zelf allemaal dingen moet ondernemen in een korte tijd wat een gepijpzeik
Rellen? Woar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Even in een relitopic posten is toch wel leuk.
Ik ga echt met klamme zweethandjes voor de TV zitten, morgen. En niet alleen van de warmte.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
GOFTEDOMME BENNE GULLIE OOK AL ZO ZENUWELAPPIG VOOR MORREGEN!!!!
Paar dagen geleden kwam tijdens het hardlopen dat nummertje My Neck, My Back (Lick it) voorbij... kweenie hoor, ik vond dat toch een dubieuze keuze van Evyquote:
Ik vind dat nummer ook geilquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Paar dagen geleden kwam tijdens het hardlopen dat nummertje My Neck, My Back (Lick it) voorbij... kweenie hoor, ik vond dat toch een dubieuze keuze van Evy.
Goftedomme C.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Braaasiiiiiiil, lalala lala lala laaaaaaa..
Ik heb meer met OENKEBOENKEBOENKE muziek dan. Ipv die slaapkamermuziek zeg maar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer ook geilEn daar ik ook best vaak
Tijdens het hardlopen vind ik het ook lekker om naar te luisteren
Twee punten voor Brazilië alvast.quote:
De classificatie retegeil komt eerder in me op maar verder heb je gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Twee punten voor Brazilië alvast..
Maar je moet het me nageven; het is toch best een amusante foto!
Dat weet jij dan weer he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al zijn al die Braziliaanse 'vrouwen' natuurlijk hermafrodiet.
Leuke foto van je, Chowi.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Braaasiiiiiiil, lalala lala lala laaaaaaa..
Ze zijn vieeezzzzz, Joran Jarno KOM.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
Dat weet jij dan weer he.
Sssssssst!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze zijn vieeezzzzz, Joran Jarno KOM.
Owh vind ik ook lekker om op te lopen. Even lekker wegdromen en zo heb je al weer wat meters op zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb meer met OENKEBOENKEBOENKE muziek dan. Ipv die slaapkamermuziek zeg maar.
OE OE OE!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij moet er iemand eens een goede beurt hebben.
Van mij krijgt hij hem niet. Hij kan echt een knal op zijn kaak krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij moet er iemand eens een goede beurt hebben.
Ik vind dat je gelijk hebt! Maar het moet zijn WEET GOED GENEUKT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JIJ DUS TALIE, JIJ MOET EENS GOED GENEUKT WORDEN!!!!!1111
Ik wil hem echt op zijn bek beukenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met je agressieve gedrag jegens manspersonen..
quote:
Dat zou ik pas doen als je je eerst flink hebt laten betasten. Anders heb je er helemaal niks aan gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je hem echt erbij wilt lappen moet je een klacht wegens sexuele intimidatie tegen 'm indienen.
Ne:rd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef Chowi het volgende:
Ik speel Rayman III: Hoodlum Havoc. Da's verdomme best een leuk spel..
Nee dan jij.quote:
Speel je als Tom Cruise of Dustin Hoffman ofquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef Chowi het volgende:
Ik speel Rayman III: Hoodlum Havoc. Da's verdomme best een leuk spel..
Nee, als Globox.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speel je als Tom Cruise of Dustin Hoffman ofValeria Golino
?
OMG, ga je een beetje googlen, kom je op http://www.allaboutphilosophy.org/dutch/seculier-humanisme.htmquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Nouja, 'snoeihard', dan denk ik meteen aan illegale technofeesten.. Seculier humanisme, JK.
quote:
OVER ONS
Onze Missie
Wij geloven dat het nastreven van de waarheid de hoogste roeping van de mensheid is. We zijn een groep mensen die een verscheidenheid aan paden bewandeld heeft, maar we hebben allemaal dezelfde waarheid ontdekt. We zijn hartstochtelijk over het in gang zetten van authentieke levensreizen en over het delen van een dwingende boodschap met sceptici, zoekenden, gelovigen en een wereld vol leed.
We proberen op een niet-bedreigende, praktische en informatieve manier met behulp van de technologie van het Internet moeilijke vragen te stellen over God, de Schepping, het Leven, de Mensheid, ons Denken, de Geschiedenis en de Waarheid, om vervolgens onverbloemde antwoorden te vinden.
Veel mensen refereren aan ons als "Christenen", maar wij beschouwen onszelf als volgelingen van Jezus. Net als Jezus wijzen we vele van de zaken af die gevonden kunnen worden in "georganiseerde religie" (door de mens gefabriceerde pogingen om God door middel van regels en rituelen te benaderen). Wij geloven zelfs dat religie meer mensen van de waarheid heeft afgehouden dan enig ander iets in de geschiedenis. Hoewel we door de mens opgezette religies afwijzen, vinden we de persoonlijke zoektocht naar God essentieel in elk van onze persoonlijke levensreizen.
Contact Informatie:
AllAboutGOD.com
Nee, relatief!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef KingOfMars het volgende:
Absoluut!
Ik zoek geen excuus om niet te drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Excuses verzinnen om geen bier te drinken, dat kan ook echt alleen maar een vrouw.
Ik ben ook nooit helemaal glad.quote:
Iets ergs of iets niet ergs?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat ik vandaag iets vergeten ben.
Waarschijnlijk niet iets ergs.quote:
Sodeju, toch iets ergs dus!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent nog vergeten bier te drinken.
Wel je modem aan en uit anders werkt hut nie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Eerste Ziggo snelheidsverhoging te pakken. Van 20/3 naar 22/4. Yay.
Huh?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Eerste Ziggo snelheidsverhoging te pakken. Van 20/3 naar 22/4. Yay.
Das ook best snel.... in 2002quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Ik zit op een 8mbit/1mbit lijn.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach niet moeilijk doen het is snel zat J. Je gebruikt het toch niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het nu ook vrij netjes 22Mbit down en bijna 4Mbit up. Toch meegenomen al vind ik de indeling van Ziggo wel erg vreemd... Lage snelheid gaat van 1,5Mbit naar 2. Midden abbo van 20 naar 22... en snelle abbo BLAM! van 50Mbit naar 120. Gaat toch nergens over die verhoudingen? Midden abbo had best naar 30 of 40 gemogen dan. Maja.
Neem dan ook gewoon Extra.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het nu ook vrij netjes 22Mbit down en bijna 4Mbit up. Toch meegenomen al vind ik de indeling van Ziggo wel erg vreemd... Lage snelheid gaat van 1,5Mbit naar 2. Midden abbo van 20 naar 22... en snelle abbo BLAM! van 50Mbit naar 120. Gaat toch nergens over die verhoudingen? Midden abbo had best naar 30 of 40 gemogen dan. Maja.
Nouja, bij online betaalde ik voor adsl2+ 24 euro en kreeg (maximaal) 8 mbit. Dat is bijna 3 euro per megabit, line sharing niet meegerekend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook alleen extra omdat m'n baas het betaald (omdat wij ook leveren aan ziggo en het dus wel makkelijk is als ik thuis ook die hoge snelheden heb zodat ik nog eens kan controleren of een routertje niet over z'n nek gaat).
Want ja, het gaat best snel dat surfen op 120Mbps.
ow ja, relatief wordt het steeds goedkoper.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nouja, bij online betaalde ik voor adsl2+ 24 euro en kreeg (maximaal) 8 mbit. Dat is bijna 3 euro per megabit, line sharing niet meegerekend.
Met Ziggo betaal ik 65 euro voor 120 mbit en heb geklokt op 107 mbit. Dat is bijna 61 cent per mbit. En dan krijg je er digitale tv en telefonie nog bij.
Ik vind het vooral raar want ik kan me vorige topics herinneren over ouders die hun kinderen vergaten en die moesten aan de hoogste boom. Waar de betrokkenheid met bejaarde connexion chauffeurs opeens vandaan komt is me een raadselquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt geweldig. connexion chauffeur vergeet wilsonbekwaam gehandicapt meisje omdat hij een hoofdpijntje heeft en 3 uur met een paracetamolletje op bed gaat liggen terwijl dat kind op een snikhete dag 3 uur in die auto zit. En de fokkertjes vinden ontslag op staande voet niet terecht want "iedereen kan wel eens wat vergeten. Ik ben ook mijn sleutels wel eens vergeten"
Ja dat had ik daar ook al gepost. Werd vreemd genoeg niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar want ik kan me vorige topics herinneren over ouders die hun kinderen vergaten en die moesten aan de hoogste boom. Waar de betrokkenheid met bejaarde connexion chauffeurs opeens vandaan komt is me een raadsel.
Met dit weer? Ik wil niet weten wat er allemaal tussen navel en knieen broeit nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Zeg ik weet niet maar gaat het hier nog wel is over Neuken , tieten , pijpen en beffen ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Zeg ik weet niet maar gaat het hier nog wel is over Neuken , tieten , pijpen en beffen ?
Gewoon geen informatie die vanuit allerlei hoeken rechtstreeks je hoofd invliegt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Drie weken snoeihard vakantie. SNOEIHARD.
En geen internet. 0 mbps!
Prima te doen op kantoor. Airco trekt het niet, vooral niet bewegen achter je PC. Kan ik prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaan jullie ook een beetje dood in deze vuige hitte?
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Prima te doen op kantoor. Airco trekt het niet, vooral niet bewegen achter je PC. Kan ik prima.
Dan ga je toch in je auto (met airco, I presume) zitten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te werken vandaag. 't Is superrustig, de airco doet het prima en vanmiddag op een groot beamer scherm foeballuh kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.
mijn auto is zwart en staat in de volle zon voor het huis. Wel met airco, maar geloof toch dat het niet lekkerder gaat zijn dan hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ga je toch in je auto (met airco, I presume) zitten?
Whehe, ik ga later vandaag nog naar Friesland in mijn aircoloze auto, maar gelukkig woon ik in een straat met dikke platanen met enorm grote bladeren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
mijn auto is zwart en staat in de volle zon voor het huis. Wel met airco, maar geloof toch dat het niet lekkerder gaat zijn dan hier.
En in het noorden is het sowieso kouder!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ik ga later vandaag nog naar Friesland in mijn aircoloze auto, maar gelukkig woon ik in een straat met dikke platanen met enorm grote bladeren.
Ik vind het heerlijk weer. En ik heb niet eens airco thuis!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje kutweer maar verder wel okay-ig. Al weet ik dat pas zeker na een uur of 18 vanavond.
Hoi JK.quote:
Dat dacht ik ook! En dus heb ik vanmorgen alles meteen gedaan! Was het nog niet zo warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
ik moet zo toch echt ff stofzuigen. Huis is een teringbende
En dan is mijn huisje weer mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is de boel ook maar mooi van kant, immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |