Niet plots! Die was er al de heule tijd!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Er was naast een schoonmoeder ook plots een homo aanwezig? Dolletjes!
Altijd een lastige onderbreking van je werkzaamheden, dat geneuk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe. Talie met haar opruimprinsje.
We hebben hier DHCPquote:
Double Hard Core Penetration?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Tally het volgende:
We hebben hier DHCP
CTRL-A-DELETE.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh! De ochtend is al weer volledig naar de klote en ik heb nog mail van gisteren door het ongeluk op de a12 en de daardoor ontstane file en de meeting van van morgen en ik raak er helemaal gestressed van, want nu blijft er niet delegeerbaar werk over waarin ik zelf allemaal dingen moet ondernemen in een korte tijd wat een gepijpzeik
Ik werk toch in een instelling voor seks verslaafdequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Double Hard Core Penetration?
*aait* Rustig maar. Komt allemaal goed schatje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh! De ochtend is al weer volledig naar de klote en ik heb nog mail van gisteren door het ongeluk op de a12 en de daardoor ontstane file en de meeting van van morgen en ik raak er helemaal gestressed van, want nu blijft er niet delegeerbaar werk over waarin ik zelf allemaal dingen moet ondernemen in een korte tijd wat een gepijpzeik
Rellen? Woar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Even in een relitopic posten is toch wel leuk.
Ik ga echt met klamme zweethandjes voor de TV zitten, morgen. En niet alleen van de warmte.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:25 schreef KingOfMars het volgende:
GOFTEDOMME BENNE GULLIE OOK AL ZO ZENUWELAPPIG VOOR MORREGEN!!!!
Paar dagen geleden kwam tijdens het hardlopen dat nummertje My Neck, My Back (Lick it) voorbij... kweenie hoor, ik vond dat toch een dubieuze keuze van Evyquote:
Ik vind dat nummer ook geilquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Paar dagen geleden kwam tijdens het hardlopen dat nummertje My Neck, My Back (Lick it) voorbij... kweenie hoor, ik vond dat toch een dubieuze keuze van Evy.
Goftedomme C.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Braaasiiiiiiil, lalala lala lala laaaaaaa..
Ik heb meer met OENKEBOENKEBOENKE muziek dan. Ipv die slaapkamermuziek zeg maar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer ook geilEn daar ik ook best vaak
Tijdens het hardlopen vind ik het ook lekker om naar te luisteren
Twee punten voor Brazilië alvast.quote:
De classificatie retegeil komt eerder in me op maar verder heb je gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Twee punten voor Brazilië alvast..
Maar je moet het me nageven; het is toch best een amusante foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |