Ik ben ook nooit helemaal glad.quote:
Iets ergs of iets niet ergs?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat ik vandaag iets vergeten ben.
Waarschijnlijk niet iets ergs.quote:
Sodeju, toch iets ergs dus!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent nog vergeten bier te drinken.
Wel je modem aan en uit anders werkt hut nie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Eerste Ziggo snelheidsverhoging te pakken. Van 20/3 naar 22/4. Yay.
Huh?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo. Eerste Ziggo snelheidsverhoging te pakken. Van 20/3 naar 22/4. Yay.
Das ook best snel.... in 2002quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef n00cL30n het volgende:
Tja... Ik zit op een 8mbit/1mbit lijn.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ach niet moeilijk doen het is snel zat J. Je gebruikt het toch niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het nu ook vrij netjes 22Mbit down en bijna 4Mbit up. Toch meegenomen al vind ik de indeling van Ziggo wel erg vreemd... Lage snelheid gaat van 1,5Mbit naar 2. Midden abbo van 20 naar 22... en snelle abbo BLAM! van 50Mbit naar 120. Gaat toch nergens over die verhoudingen? Midden abbo had best naar 30 of 40 gemogen dan. Maja.
Neem dan ook gewoon Extra.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het nu ook vrij netjes 22Mbit down en bijna 4Mbit up. Toch meegenomen al vind ik de indeling van Ziggo wel erg vreemd... Lage snelheid gaat van 1,5Mbit naar 2. Midden abbo van 20 naar 22... en snelle abbo BLAM! van 50Mbit naar 120. Gaat toch nergens over die verhoudingen? Midden abbo had best naar 30 of 40 gemogen dan. Maja.
Nouja, bij online betaalde ik voor adsl2+ 24 euro en kreeg (maximaal) 8 mbit. Dat is bijna 3 euro per megabit, line sharing niet meegerekend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook alleen extra omdat m'n baas het betaald (omdat wij ook leveren aan ziggo en het dus wel makkelijk is als ik thuis ook die hoge snelheden heb zodat ik nog eens kan controleren of een routertje niet over z'n nek gaat).
Want ja, het gaat best snel dat surfen op 120Mbps.
ow ja, relatief wordt het steeds goedkoper.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nouja, bij online betaalde ik voor adsl2+ 24 euro en kreeg (maximaal) 8 mbit. Dat is bijna 3 euro per megabit, line sharing niet meegerekend.
Met Ziggo betaal ik 65 euro voor 120 mbit en heb geklokt op 107 mbit. Dat is bijna 61 cent per mbit. En dan krijg je er digitale tv en telefonie nog bij.
Ik vind het vooral raar want ik kan me vorige topics herinneren over ouders die hun kinderen vergaten en die moesten aan de hoogste boom. Waar de betrokkenheid met bejaarde connexion chauffeurs opeens vandaan komt is me een raadselquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt geweldig. connexion chauffeur vergeet wilsonbekwaam gehandicapt meisje omdat hij een hoofdpijntje heeft en 3 uur met een paracetamolletje op bed gaat liggen terwijl dat kind op een snikhete dag 3 uur in die auto zit. En de fokkertjes vinden ontslag op staande voet niet terecht want "iedereen kan wel eens wat vergeten. Ik ben ook mijn sleutels wel eens vergeten"
Ja dat had ik daar ook al gepost. Werd vreemd genoeg niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar want ik kan me vorige topics herinneren over ouders die hun kinderen vergaten en die moesten aan de hoogste boom. Waar de betrokkenheid met bejaarde connexion chauffeurs opeens vandaan komt is me een raadsel.
Met dit weer? Ik wil niet weten wat er allemaal tussen navel en knieen broeit nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Zeg ik weet niet maar gaat het hier nog wel is over Neuken , tieten , pijpen en beffen ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Zeg ik weet niet maar gaat het hier nog wel is over Neuken , tieten , pijpen en beffen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |