Als je nou een afspraak maakt bij de brazillianwax is je pussy aan alle kanten en richtingen zoo glas en zacht dat de tong van je vriend van links naar rechts klapt van de gladheid zonder overdrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef --joyce. het volgende:
Het vreemde is trouwens ook,
dat het bij mijn schaamlippen wel helemaal glad is,
ook als je naar boven strijkt.
Ik weet het, beetje vaag uitgelegd.
Maar, dat het echt boven, en dan ook alleen het midden,
stoppels heeft..
Klinkt verleidelijk!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:08 schreef GekkeSiep het volgende:
[..]
Als je nou een afspraak maakt bij de brazillianwax is je pussy aan alle kanten en richtingen zoo glas en zacht dat de tong van je vriend van links naar rechts klapt van de gladheid zonder overdrijven
Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ligt dat er niet aan welke kant je op scheert?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef --joyce. het volgende:
Het vreemde is trouwens ook,
dat het bij mijn schaamlippen wel helemaal glad is,
ook als je naar boven strijkt.
Ik weet het, beetje vaag uitgelegd.
Maar, dat het echt boven, en dan ook alleen het midden,
stoppels heeft..
Ohhh oke, het kost niet zoveel hoor..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk!
Maar, dat duurt dan zowiezo nog eventjes,
voor ik dat dan uiteindelijk doe.
Kom even geld tekort haha
Je haartjes groeien in de richting waarin je scheert!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ligt dat er niet aan welke kant je op scheert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |