Als je nou een afspraak maakt bij de brazillianwax is je pussy aan alle kanten en richtingen zoo glas en zacht dat de tong van je vriend van links naar rechts klapt van de gladheid zonder overdrijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef --joyce. het volgende:
Het vreemde is trouwens ook,
dat het bij mijn schaamlippen wel helemaal glad is,
ook als je naar boven strijkt.
Ik weet het, beetje vaag uitgelegd.
Maar, dat het echt boven, en dan ook alleen het midden,
stoppels heeft..
Klinkt verleidelijk!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:08 schreef GekkeSiep het volgende:
[..]
Als je nou een afspraak maakt bij de brazillianwax is je pussy aan alle kanten en richtingen zoo glas en zacht dat de tong van je vriend van links naar rechts klapt van de gladheid zonder overdrijven
Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ligt dat er niet aan welke kant je op scheert?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef --joyce. het volgende:
Het vreemde is trouwens ook,
dat het bij mijn schaamlippen wel helemaal glad is,
ook als je naar boven strijkt.
Ik weet het, beetje vaag uitgelegd.
Maar, dat het echt boven, en dan ook alleen het midden,
stoppels heeft..
Ohhh oke, het kost niet zoveel hoor..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk!
Maar, dat duurt dan zowiezo nog eventjes,
voor ik dat dan uiteindelijk doe.
Kom even geld tekort haha
Je haartjes groeien in de richting waarin je scheert!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar ligt dat er niet aan welke kant je op scheert?
Tsja, ik schaam me toch wel een beetje als ik daar dan zo lig haha!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:11 schreef GekkeSiep het volgende:
[..]
Ohhh oke, het kost niet zoveel hoor..
Alleen de eerste keer schijnt vrij pijnlijk te zijn, daarna gaat het makkelijker en op een gegeven moment heb je bijna geen haartjes meer of heeeeeeellll zachte haren.
Oja voordat je gaat moet je alles laten groeiendikke boes boes Whahahaha
quote:
Nee met scheren krijg je het nooit minder, wordt alleen maar dikker en dikker en meer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:13 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Tsja, ik schaam me toch wel een beetje als ik daar dan zo lig haha!
Maar, ik ga het even uitzoeken.
Het zou alleen wel handig zijn als ik dit effect ook gewoon kon krijgen met scheren
Aangezien ik sommige meiden hoor die dit wel lukt...
Verder heb ik alle richtingen al geprobeerd!
Ook tegen de richting in dus,
maar als ik dit te hard doet krijg
ik een bloedbad.
Jawel, nog niet 'het' maar, wel gewoon alle dingenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:16 schreef Futureone het volgende:
Joyce wat vind je vriend ervan dan of heb je nog niks met hem gedaan?
Owh, ik heb juist gehoord dat het wel meevalt met scheren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:16 schreef GekkeSiep het volgende:
[..]
Nee met scheren krijg je het nooit minder, wordt alleen maar dikker en dikker en meer!
Eerste keer dat me vriendin ging naar brazillianwax kwam ze ook terug met allemaal kleine wondjes op der dooz Whahaha van alle eruit gerukte haren..! maar het valt echt mee, volgens haar..
vooral 2e en 3e keer is het zo gebeurd,,, achja je ligt wel naakt hahaa! gewoon je ogen dicht doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Jawel, nog niet 'het' maar, wel gewoon alle dingen
waar het ook wel te voelen is haha.
Nou, hij zei er eigenlijk niets over.
Maarja, het lijkt me ook niet dat je als jongen gaat zeggen:
'Gadver jij hebt stoppels!'
Dus, ik denk dat ik het vanavond gewoon eens even aan hem vraag,
kijken of het hem irriteert.
Dankje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef Futureone het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet dat een jongen zoiets zou zeggen.
In ieder geval succes ermee!
Idd, dan liever iets langer haar. Dan is het weer zacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
Men krijgt er wel een geschuurde mondlip van tijdens het beffen.
als je dat vind moet je het toch niet doen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Wat had ik jou graag willen hebben haha!
Was haar maar gewoon normaal,
al dat gedoe tegenwoordig..
Ik zei toch ook niet dat het niet kon?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg het wel helemaal glad met een scheermesje hoor dus het is onzin dat het niet kan.
Het groeit alleen zo snel en vooral met dit weer.
Nou, liever hou ik het toch kaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat vind moet je het toch niet doen?
Je weet niet eens wat je lief er van denkt en dat vul je in en dan ga je allemaal moeilijk doen?
Veel mannen vinden wat haar helemaal niet erg hoor
Hoe oud ben je?
en het is niet erg om daar naakt te liggen hoor... Die dames die dat doen doen het de hele dag
die zien 10 vrouwen per dag voorbij komen of zo en die denken echt niet jezus wat ligt ze hier naakt! haha
dan vooral doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:50 schreef --joyce. het volgende:
[..]
Nou, liever hou ik het toch kaal.
Voel ik me zelf ook het frist bij.
Maar, ik bedoel, om het gedoe
zou ik het niet doen!
Ik ben 16, almost 17.
Nee je hebt gelijk en dat weet ik ook,
maar het blijft een beetje eng idee.
Ik heb het even ons mam nagvraagd,quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan vooral doen
ik was ook 16 of net 17 toen ik dat voor het eerst liet doen (en niemand zei daar van meisje wat ben je jong! of jezus wat een naakt mens![]()
)
het is alleen wel duur ja (als je zo jong bent en het toch regelmatig wil laten doen) dat is jammer
Nog nooit geprobeerd,quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Chanty het volgende:
Scheren met babyolie al eens geprobeerd? Werkte hier prima in combinatie met een scherp mesje. Maarja, een dag of twee later heb je toch weer stoppeltjesMijn huid kon er absoluut niet tegen om het elke paar dagen te scheren dus ik epileer het nu. Altijd lekker zachte huid en de pijn valt na een paar keer reuze mee.
okeeee!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:43 schreef Chanty het volgende:
Ik gebruikte zelf altijd deze van Zwitsal. Ook wel eens andere merken babyolie gebruikt maar die waren vaak wateriger en dat werkte niet lekker. Deze olie is lekker dik. Beste tijdens het douchen even een minuutje in laten trekken en dan scheren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |