Gewoon geen informatie die vanuit allerlei hoeken rechtstreeks je hoofd invliegt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Drie weken snoeihard vakantie. SNOEIHARD.
En geen internet. 0 mbps!
Prima te doen op kantoor. Airco trekt het niet, vooral niet bewegen achter je PC. Kan ik prima.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaan jullie ook een beetje dood in deze vuige hitte?
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Prima te doen op kantoor. Airco trekt het niet, vooral niet bewegen achter je PC. Kan ik prima.
Dan ga je toch in je auto (met airco, I presume) zitten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te werken vandaag. 't Is superrustig, de airco doet het prima en vanmiddag op een groot beamer scherm foeballuh kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zit bewegingsloos in de tuin, in het steegje naast het huis waar nog wind doorheen waait. Toch sterf ik.
mijn auto is zwart en staat in de volle zon voor het huis. Wel met airco, maar geloof toch dat het niet lekkerder gaat zijn dan hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ga je toch in je auto (met airco, I presume) zitten?
Whehe, ik ga later vandaag nog naar Friesland in mijn aircoloze auto, maar gelukkig woon ik in een straat met dikke platanen met enorm grote bladeren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
mijn auto is zwart en staat in de volle zon voor het huis. Wel met airco, maar geloof toch dat het niet lekkerder gaat zijn dan hier.
En in het noorden is het sowieso kouder!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ik ga later vandaag nog naar Friesland in mijn aircoloze auto, maar gelukkig woon ik in een straat met dikke platanen met enorm grote bladeren.
Ik vind het heerlijk weer. En ik heb niet eens airco thuis!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje kutweer maar verder wel okay-ig. Al weet ik dat pas zeker na een uur of 18 vanavond.
Hoi JK.quote:
Dat dacht ik ook! En dus heb ik vanmorgen alles meteen gedaan! Was het nog niet zo warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
ik moet zo toch echt ff stofzuigen. Huis is een teringbende
En dan is mijn huisje weer mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is de boel ook maar mooi van kant, immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |