Dat weet jij dan weer he.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al zijn al die Braziliaanse 'vrouwen' natuurlijk hermafrodiet.
Leuke foto van je, Chowi.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Braaasiiiiiiil, lalala lala lala laaaaaaa..
Ze zijn vieeezzzzz, Joran Jarno KOM.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
Dat weet jij dan weer he.
Sssssssst!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze zijn vieeezzzzz, Joran Jarno KOM.
Owh vind ik ook lekker om op te lopen. Even lekker wegdromen en zo heb je al weer wat meters op zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb meer met OENKEBOENKEBOENKE muziek dan. Ipv die slaapkamermuziek zeg maar.
OE OE OE!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij moet er iemand eens een goede beurt hebben.
Van mij krijgt hij hem niet. Hij kan echt een knal op zijn kaak krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij moet er iemand eens een goede beurt hebben.
Ik vind dat je gelijk hebt! Maar het moet zijn WEET GOED GENEUKT.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JIJ DUS TALIE, JIJ MOET EENS GOED GENEUKT WORDEN!!!!!1111
Ik wil hem echt op zijn bek beukenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met je agressieve gedrag jegens manspersonen..
quote:
Dat zou ik pas doen als je je eerst flink hebt laten betasten. Anders heb je er helemaal niks aan gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je hem echt erbij wilt lappen moet je een klacht wegens sexuele intimidatie tegen 'm indienen.
Ne:rd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef Chowi het volgende:
Ik speel Rayman III: Hoodlum Havoc. Da's verdomme best een leuk spel..
Nee dan jij.quote:
Speel je als Tom Cruise of Dustin Hoffman ofquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef Chowi het volgende:
Ik speel Rayman III: Hoodlum Havoc. Da's verdomme best een leuk spel..
Nee, als Globox.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speel je als Tom Cruise of Dustin Hoffman ofValeria Golino
?
OMG, ga je een beetje googlen, kom je op http://www.allaboutphilosophy.org/dutch/seculier-humanisme.htmquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Nouja, 'snoeihard', dan denk ik meteen aan illegale technofeesten.. Seculier humanisme, JK.
quote:
OVER ONS
Onze Missie
Wij geloven dat het nastreven van de waarheid de hoogste roeping van de mensheid is. We zijn een groep mensen die een verscheidenheid aan paden bewandeld heeft, maar we hebben allemaal dezelfde waarheid ontdekt. We zijn hartstochtelijk over het in gang zetten van authentieke levensreizen en over het delen van een dwingende boodschap met sceptici, zoekenden, gelovigen en een wereld vol leed.
We proberen op een niet-bedreigende, praktische en informatieve manier met behulp van de technologie van het Internet moeilijke vragen te stellen over God, de Schepping, het Leven, de Mensheid, ons Denken, de Geschiedenis en de Waarheid, om vervolgens onverbloemde antwoorden te vinden.
Veel mensen refereren aan ons als "Christenen", maar wij beschouwen onszelf als volgelingen van Jezus. Net als Jezus wijzen we vele van de zaken af die gevonden kunnen worden in "georganiseerde religie" (door de mens gefabriceerde pogingen om God door middel van regels en rituelen te benaderen). Wij geloven zelfs dat religie meer mensen van de waarheid heeft afgehouden dan enig ander iets in de geschiedenis. Hoewel we door de mens opgezette religies afwijzen, vinden we de persoonlijke zoektocht naar God essentieel in elk van onze persoonlijke levensreizen.
Contact Informatie:
AllAboutGOD.com
Nee, relatief!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef KingOfMars het volgende:
Absoluut!
Ik zoek geen excuus om niet te drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Excuses verzinnen om geen bier te drinken, dat kan ook echt alleen maar een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |