Najah ik weet nu waar je woonplaats woont dus. En ik kom daar best geregeld in den buurtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
http://xlvoordeel.nl/ ik wor dr vrolijk van dus.
quote:Dank voor je interesse in een iPhone4. We zullen contact met je opnemen zodra wij de iPhone4 in voorraad hebben.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
http://xlvoordeel.nl/ ik wor dr vrolijk van dus.
quote:* Dit betreft een netwerkactie van 6 maanden. Hierna betaalt u het normale tarief.
Wat is er mis met normaal tarief ?quote:
klopt maar aanmelden en briefje kan geen kwaad toch ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
Meestal krijg je de eerste 6 maanden 50% korting bij Vodafone. Dus dat zou betekenen dat je daarna een euro of 40 betaalt. Da's iets meer dan ik nu betaal maar het zou afhangen van het precieze abbo (en hoe snel het internet is bijv.) of dat interessant is/
ik ga ervanuit 150 /200 euro.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ben wel benieuwd of je nog wat moet bijbetalen dan en hoeveel. Dat -ie direct simlockvrij is is wel tof.
Als je het zo zegt klinkt het als een slecht idee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Dus je betaalt 1040 euro voor een paar minuten en een telefoon waarmee je niet kunt bellen?
Achja, ik moet morgen toch werken, de wedstrijd begint om 16 uur en half vier weggaan is morgen helaas niet echt een optie ivm bezetting... dus dan maar hier kijken. En bier gaat sowieso niet want ik ben met de auto morgen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:31 schreef Joene het volgende:
ik kijk gewoon thuis op de bank met koud bier J.
Maar wat voor werk kun je nog doen tijdens die wedstrijd, dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja, ik moet morgen toch werken, de wedstrijd begint om 16 uur en half vier weggaan is morgen helaas niet echt een optie ivm bezetting... dus dan maar hier kijken. En bier gaat sowieso niet want ik ben met de auto morgen!
Neuh om vier uur is het wel over maar ik wil gewoon zo'n wedstrijd helemaal zien en om half vier (liever iets eerder voor de zekerheid) is gewoon geen optie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar wat voor werk kun je nog doen tijdens die wedstrijd, dan?
En gillen deed ikquote:
Zo ban ik !quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:48 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg gister nog een smsje van J. kusje van om de hoek!
Dat vond ik dan wel weer lief!
whehehehequote:
Ja daar waren toen wij de laatste keer ging inderdaad wat leuke bekkies tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo ban ik !Prima voer overgens bij vd valk vianen. en geil personeel
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was laatst ook bijna in Vianen! Maar toen stond overal file en ben ik maar naar het strand gegaan.
We moesten om 19u in Vianen zijn, om 18u45 draaiden we de snelweg op bij Rotterdam terwijl er op zowel de A12 als de A15 (omrijroute) een file van 10 km stond door ongelukken. Bovendien moest Nederland toen spelen tegen K'meroen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Tally het volgende:
JaNee. Duidelijk
Wij hebben ook strand!De Lek! Klein Scheveningen
Heb je je de mossel goed laten smaken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Godsamme, ik was gisteren bij zo'n barbecue in een strandtent. Een van die serveerstertjes had een broek die voor een shiewawa nog te kort was geweest. Zoeen kek kort spijkerbroekje. Iedere keer dat ze bukte moest je vrezen dat dat ding in d'r geul zou verdwijnen.
Maargoed. Het vlees was wel aardig, dus.
Vrezen? Dus ze was niet lekker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Godsamme, ik was gisteren bij zo'n barbecue in een strandtent. Een van die serveerstertjes had een broek die voor een shiewawa nog te kort was geweest. Zoeen kek kort spijkerbroekje. Iedere keer dat ze bukte moest je vrezen dat dat ding in d'r geul zou verdwijnen.
Maargoed. Het vlees was wel aardig, dus.
Ja da ga je toch ook nie redduh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We moesten om 19u in Vianen zijn, om 18u45 draaiden we de snelweg op bij Rotterdam terwijl er op zowel de A12 als de A15 (omrijroute) een file van 10 km stond door ongelukken. Bovendien moest Nederland toen spelen tegen K'meroen.
Daar voel je niets van m.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:57 schreef mvdlubbe het volgende:
"Het was haar tweede dag", hoorde ik, later.
Ik was een half uur te laat. Gewoon dwars door de wekkert heengeslapen. Fuck it, ik ga gewoon op tijd naar huis.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:59 schreef Tally het volgende:
Zal ik melden dat ik een uur te laat was vandaag? Of zal ik gewoon mijn mond houden en dan weer vroeg weg gaan?
En morgen gewoon NIET naar het werk gaan?
Het was wel een strandtent.quote:
Ik was er ook doorheen geslapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik was een half uur te laat. Gewoon dwars door de wekkert heengeslapen. Fuck it, ik ga gewoon op tijd naar huis.
Ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind het echt allejezus geil weer dus.
Morgen 37 graden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Talie is geneukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Die zin begrijp ik niet.
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:13 schreef Tally het volgende:
Dit weer zorgt er ook voor dat mensen minder kunnen hebben
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! MENSCHEN OPEN JE OGEN!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!
Nou ik heb niet gelegen.quote:
ik ook maja, dan zit je zo met je keiharde snikkel dus. En dan kom je vrouw dus pas thuis als je slaap getuige het andere topic.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
VERGEET VOORAL OOK NIET DE MAN MET DE PET UIT DE OUDE WIJKEN, JK!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ? ECHT BELACHELIJK OM DAT TE ZEGGEN! EN DE HOGE HEREN!
Met dit weer wel ja. Ik zweet me een ongelukquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
ik vind dat Vrouw boven op sowieso wel 1 van de betere dus.
DE OUDE PET DIE ZIJN BUURT OVERSPOELT ZIET DOOR ALLOCHTONIËRS MET VREEMDE GEUREN, WAARDOOR HIJ ZIJN TYPISCH HOLLANDSE BABI PANGAN NIET MEER KAN EN MAG ETEN?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef mvdlubbe het volgende:
VERGEET VOORAL OOK NIET DE MAN MET DE PET UIT DE OUDE WIJKEN, JK!!
ACH EN WEE BREEK ME DE BEK NIET OPEN OVER DE OUD HOLLANDSCHE CHINEES DIE STEEDS VAKER HET VELD MOET RUIMEN VOOR ARABISCHE KOFFIEHUIZEN EN DITTO SJOARMA TENTEN JK!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DE OUDE PET DIE ZIJN BUURT OVERSPOELT ZIET DOOR ALLOCHTONIËRS MET VREEMDE GEUREN, WAARDOOR HIJ ZIJN TYPISCH HOLLANDSE BABI PANGAN NIET MEER KAN EN MAG ETEN?
Ik denk dat hij dat ook dacht.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met dit weer wel ja. Ik zweet me een ongeluk.
Schoonmoeder mocht gewoon meedoen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat hij dat ook dacht.
We waren eerst zo bezig op de bank enzo. Stond mijn schoonmoeder voor de deur
Dus ik dacht dat ik het wel kon vergetenMaar nee dus
Neequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schoonmoeder mocht gewoon meedoen?
Uhhuquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig maar. Die is dus de deur uit gewerkt alwaarna de batserij een vervolg kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |