met bonus dingen wel over de 10.000 geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is het record-aantal punten wat jullie in 1 ronde hebben gehaald?
ja dat snap ik. Een platimum ster is al 10.000 punten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
met bonus dingen wel over de 10.000 geloof ik
Er is geen beste wapen. Ligt aan de tegenstanders, waar je bent, teammates etc.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:18 schreef PabloLopez het volgende:
wat is beste wapen? short range saiga wel fijn...!
long range XPM(R) ofzo? ben noob maar wel benieuwd!
Een keer iets van 28.000 bonus points gehaald in een rondequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is het record-aantal punten wat jullie in 1 ronde hebben gehaald?
ik zat net in een server met 700 tickets at the start. Koekwous. Zaten er al in met 10.000 combat pointsquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef clockcable het volgende:
[..]
Een keer iets van 28.000 bonus points gehaald in een ronde
ben er nu een aantal op 1 to reach gold aan het zetten. Je moet wat hč.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef clockcable het volgende:
Dat was nog toen je 100 tickets had. Ik had een platinum star (10.000) De 2 platinum star award (ook 10.000) en een goldstar. Dan zit je al op 25.000
eckte bazen kijken alleen naar KD-ratioquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk mn KD richting de 1 krijgen, maar ik ben bang dat dat weer ten koste zal gaan van mn win/loss ratio.. En sinds gisteren ben ik begonnen met Dogtags verzamelen.. Had er gelijk 11 in een uurtje ofzo.
ow top..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Druk nog een keer op ~ en je chatscreen is weg, heb ik er geen last van..
Granaten geen last, vliegende mensen ook niet.. En die respawn hang is er bij mij juist uit met deze patchquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Ame_thyst het volgende:
LoL deze patch heeft echt alles verkloot wat nog niet kapot was.
Granaten ontploffen niet.
Mensen die neergeschoten worden vliegen letterlijk 100 meter weg.
Waarom is de chat veranderd?
Respawn zit elke keer 5 - 10 seconden vast.
/uninstall
Nice one! Vooral die gouden dog-tag.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:51 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Men had 't net over je hoogste combat score.. Deze komt volgens mij aardig in de buurt bij mijn beste. Net ff assault spelen, wilde de red dot unlocken.. Dat is gelukt
Gold Squad, Ace Pin en de Aerial Combat pin voor de UAV, whehe..
500 meter kan echt niet met een shotgun. Lukt een volleerd sniper met een m24 nog niet eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Solique het volgende:
Gisteren maar weer eens proberen te spelen maar wat een verkrachting is er geweest de laatste patch.
Wapens zijn echt compleet off, ontving een headshot van de 870MCS over ruim 500 meter. Daarna met een M14 hetzelfde, maar wanneer ik een half magazijn in iemand schiet binnen 10 meter geen damage uitgericht met een UMP.
Deze gast lukte het bij mij zo'n 6x bij Atacama Desert.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:13 schreef BeamofLight het volgende:
500 meter kan echt niet met een shotgun. Lukt een volleerd sniper met een m24 nog niet eens.
Ja maar dat kan echt niet. Je kunt niet eens iemand zien over 500 meter. Cheater of jij was bezopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze gast lukte het bij mij zo'n 6x bij Atacama Desert.
Probeer eens een marksman-headshot met een m95 of m24 sniper te halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zou bij god niet weten hoe je afstanden moet inschatten in BC2 eigenlijkMaar ik heb wel een aantal zeer onwaarschijnlijke Shotgun-kills gehaald. Als je die 12g slugs er in doet gaat 't lekker hoor! Meermaals over een paar 100 meter snipers ge-headshot met de Spas12. (dat was trouwens bij een vriend, kan niet wachten tot ik 'm zelf heb!)
aha dus daar zijn al die beloofde maps geblevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb de beta van de nieuwe Medal of Honour gehad, te kansloos
Heb echt geen respect meer voor Dice, totaal nul creativiteit in dat bedrijf.
Is gewoon een BFBC2 clone met wat andere interface en geluidjes.
Ik zeg niet dat ik ze keer op keer neerhaal ofzo hoor, maar het gebeurt wel 'ns.. Die map met die vuurtoren (Valpariso?) bijvoorbeeld.. Als attacker na de eerste M-Coms te hebben opgeblazen spawnen de defenders vlak bij die vuurtoren. Ik heb meermaals snipers uit en rond die vuurtoren gekilled vanaf dat laag gelegen strand met de Spas. En dan was ik een stuk dichter bij mijn eigen spawn als die vuurtoren.. Vertel mij maar hoe ver dat ongeveer is, want zoals ik al zei, ingame kan ik dat niet zo goed inschattenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer eens een marksman-headshot met een m95 of m24 sniper te halen.
En dan hier nog een keer vertellen dat je over " een paar honder meter" met een sg geheadshot hebt...
Nee joh, mafia 2quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef Stansfield het volgende:
Nog een maand of 10 dan koop ik een nieuwe PC waarom weer wat spellen te spelen zijn en dan is dit zeker het eerste spel wat ik koop.
Idd heb nu ook die 2 games en vind het ook overbodig om moh te halen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef ems. het volgende:
Ik vind die mohaa meer een soort MW3Ik blijf wel lekker bij BC2. Als ik zo nodig een arcadeshooter wil spelen kan ik altijd terugvallen op MW2.
Marksman Headshot:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze keer op keer neerhaal ofzo hoor, maar het gebeurt wel 'ns.. Die map met die vuurtoren (Valpariso?) bijvoorbeeld.. Als attacker na de eerste M-Coms te hebben opgeblazen spawnen de defenders vlak bij die vuurtoren. Ik heb meermaals snipers uit en rond die vuurtoren gekilled vanaf dat laag gelegen strand met de Spas. En dan was ik een stuk dichter bij mijn eigen spawn als die vuurtoren.. Vertel mij maar hoe ver dat ongeveer is, want zoals ik al zei, ingame kan ik dat niet zo goed inschatten
wanneer krijg je gouden tag overigens...quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Lol. Roestig.
Je hebt een bronzen, zilveren en gouden dogtag. O ja en een bruine ster.
Op de rank van de betreffende persoon die je knifed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
wanneer krijg je gouden tag overigens...
waar wordt dat op gebasseerd?
Serieus?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij kan dat niet, de key is sowieso gekoppeld aan je EA account. Het deauthoriseren is alleen als je van hardware e.d. wisselt.
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Not sure, moet je even na kijken bij support. Ik weet het niet zeker.
Tja... wel kut idd, mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.
Waardeloos inderdaad. Maar als je het spel niet cool vond en je hebt het weinig gespeeld valt er nog genoeg te unlocken voor een eventuele nieuwe eigenaar van je account toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.
jah viel mij ook op dat die nieuw zijn!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:50 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren gespeeld:
Port Valdez CQ!
Atacama Desert RUSH!
de fok server heeft nooit echt gelopen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe is het met de FoK! server, nogal dood dit topic
Hahaha wat een faalhaasquote:
dit betwijfel ik trouwens..quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op de rank van de betreffende persoon die je knifed.
is 3 shot. Verder heeft elk wapen wel iets.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Jeff89 het volgende:
Vanmorgen de Abakan unlocked, nu al 37 kills mee (13 headshots).. Die 2 shot burst is echt ziek, zeker met MGM.
quote:In multiplayer, the AN-94 Abakan requires 28000 points for the Assault class to unlock. In-game, the AN-94 fires in a 2-round burst. Although it fires in 2-round bursts it will fire almost as quickly as the player can pull the trigger, mitigating the limitations of burst mode.
Ik niet weten wie de links heeft kunnen bemachtigd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:08 schreef Rivalo het volgende:
hehe, de server files zijn uitgelekt.
En nu raden wie de links heeft kunnen bemachtigd
Bruine ster zullen de meesten onder ons wel hebben ja..quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Lol. Roestig.
Je hebt een bronzen, zilveren en gouden dogtag. O ja en een bruine ster.
Ja inderdaad. My badquote:Op zondag 18 juli 2010 12:11 schreef Jeff89 het volgende:
AN-94 is volgens mij toch echt 2 shot burst.. In het echt is hij dat sowieso, maar ik meende het ook in het BF te merken.. 2 kogels die vrijwel op hetzelfde punt inslaan.
edit:
http://battlefield.wikia.com/wiki/AN-94
[..]
Slechte piloten dan in de game. Mjah, their loss.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Ik kom vanavond (als ik nog ff ga gamen) met een 50.000+ punten-screen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:34 schreef ems. het volgende:
Vraagje tussendoor:
Bij de serverbrowser heb je voor hardcore een speciaal doodskop icoontje. Alleen bij sommige servers is die grijs en bij sommige brons-achtig. Nu heb ik de filter op alleen hardcore staan maar desalniettemin komt hij regelmatig in een niet-hardcore server (met crosshair, spotting en map etc). Wat is het verschil dan tussen de gloeiende en niet-gloeiende skull?
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de anderequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.
Bronze skull = Totaal hardcore..
Bij Hardcore sterf je sneller.. Dus is aanpasbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de andere
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Skorka het volgende:
Voor mij is BFBC2 ook beter.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met C4 en Assault-class? Bijna iedereen en hun moeder loopt zowel de assault joker uit te hangen en c4 te droppen (en mijn tank slopen)
Is dat van een speciale rank ofzo?
Ah ja ok. Net even geprobeerd en 2 tanks uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
Elk wapen zonder grenade launcher optie. Dus ook de G3, M14, M1 en de Thompson. Misschien vergeet ik er nog 1 of 2..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
Dicequote:Liliegren beloofde een game-ervaring die gamers zou 'wegblazen' en een game die totaal anders zou zijn
Yup TS is aparte softwarequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Jeff89 het volgende:
Teamspeak doet het toch sowieso? Dat draai je toch gewoon naast de game?
pp2000 is goed. heb ik platinum. ump komt er ook aan op platinumquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Skorka het volgende:
Die G3 is niet onaardig nee, maar als ik engineer ben zit ik meestal in 'n tank.
Je bent trouwens pas Baas (R) als je een gouden ster met je Defib hebt gehaald.
Werkt idd niet..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
Ik gebruik meestal de TS server van Desert Rabbits clan. ts.desertrabbits.com port 9996 uit mn hoofd, maar de port kan ik mis hebben. Is 'n openbare server met 'n BC room waar eigenlijk nooit iemand inzit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
De singleplayer is niet relevant. Het spel is gebouwd voor multiplayer dus dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef ScarFace- het volgende:
De game is wel oke. Ben nu de singleplayer aan het spelen.
Resolutie staat op 1280x1024 maar lijkt nog enorm uitgerektalles staat op high, AA en AF 4x
Komt omdat het zon console port is & de gameplay idem dito met op poppende vijanden ed.
Hopelijk is de multiplayer beter![]()
Je kan volgens mij sowieso bronze halen met de smoke, repair en defib aangezien je daar directe kills mee kan maken.. De tracer weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef DeStentor het volgende:
dit topic is een beetje dood zeg, ik speel het nog wel erg veel maar ik zit met een probleem, ik kan die insignias; all weapon bronze star niet krijgen, ik heb voor alles bronze star behalve voor tracer, smoke, repair tool, defribrator
wie herkent dit probleempje?
Yup, dat is inderdaad de reden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef Jeff89 het volgende:
Dan mogelijk die Specops DLC.. Op de consoles heb je ook die bronzestars nodig, dus ws op de PC ook..
90% mee eens!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef ems. het volgende:
Voor zover ik weet niet. Maar ze hadden het wel 'beloofd' ergens.
Ik heb een beetje gemixte gevoelens over BC2. Ik vind het een geweldig spel, maar
1) Het voelt als port
2) Netcode
3) Mappacks zijn gerecyclede maps die alleen geunlocked worden
4) Specact om onverklaarbare reden niet op pc. En ondertussen wel die bronze badge onzin dus.
Het is zo'n vet spel, maar typisch een product van de huidige shootersoap. Alles gaat met de hakken over de sloot met beloftes van beterschap en schrale troost in de vorm van DLC maar ondertussen maar het lijkt me allemaal vrij duidelijk dat ze steeds minder proberen een goed -af- product te maken en liever elk jaar weer een nieuw deel uitpoepen net als alle EA sports games. Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer.
10% niet!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
10% niet!![]()
* neo2000 math-wiz is.
Op welk vlak moeten ze ge-nerft worden dan? Het feit dat ze geheel kansloos zijn tegen vehicles vind ik in principe zwakte genoeg..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
dus ik denk ik neem even een maand pauze van bfbc2, hopelijk wordt het beter...
verdomme zeg nerf die medics nu eens
De haat jegens medics zit diep.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:36 schreef ems. het volgende:
Een beetje c4 op een medic doet wonderen.
Een tracer erop en dan je rocketlauncher vuren doet ook wonderen..quote:
Dat doe ik graag met snipers.. Die knuppels zitten toch vaak lekker stil in de bosjes. Niks mooier om dan met een boog een raket er op af te jekkerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Een tracer erop en dan je rocketlauncher vuren doet ook wonderen..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk fanatiek C4 aan het rondstrooien de laatste tijd. Ik heb ineens een heel stuk meer voertuigen gesloopt, gaat een stuk rapper!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DeStentor het volgende:
Zoo die 500 vehicles destroyed is ook niet gegeven zeg :S pfff ben bij de 310 nu!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik zal je even toevoegen in gamequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zoek nog wat mensen waar ik wat vaker mee kan teamwerken, alleen met mijn broertje wordt een beetje kaal zegmaar.
nick hier is nick op steam, spelersnaam is nol.nl in game.
Dat werkt ook veel beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Dito hier, afijn, als ik de kans heb speel ik, maar zou het tof vinden eens met een samenwerkend tactisch groepje te werken.
zit je er als 1e in steeds?quote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag mijn videokaart drivers eens geupdate, ineens laadtijden waarin ik geen kop koffie kan zetten. Beter!
Ik heb het opeens na veel geklooi ontdekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef neo2000 het volgende:
Enige mogelijkheid tot het swappen van een router met iemand anders om dit helemaal uit te sluiten? Aan je hardware zal het niet liggen schat ik zo.
Verder gebruikt bfbc2 nogal smerig veel bandbreedte om een of andere reden, dus iemand anders die bijvoorbeeld bittorrent gebruikt of volop aan het downloaden is via dezelfde router kan misschien ook wel problemen veroorzaken.
Op de steam forums ben ik meer gevallen tegengekomen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
Heb ik ook last van. Is zeker niet mijn hardware.
Mijn BF-computer-nerd-omgeving zegt dat het aan mijn wire-less ligt
Soms na een uur of iets maar meestal na 20min spelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe vaak heb je het dan? Ik 3 a 4 keer per avond. Ach, nog 4 rangen en ik ben rang 50 en dan is het sowieso exit BC2
Idd. Naast je E-penis kan het echt niets betekenenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef ems. het volgende:
Waarom eerst rank 50 halen als je het toch niet interesseert allemaal? Rank maakt niets uit voor de spelervaring verder dus..?
En in de logs van je router niets terug te zien?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Soms na een uur of iets maar meestal na 20min spelen.
Waarom steeds 20min weet ik ook niet ik weet wel dat ik niet de enige ben kan alleen nergens terugvinden hoe die lui het hebben opgelost uiteindelijk dat kwam ik maar nergens tegen tot nu toe.
Ja maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En in de logs van je router niets terug te zien?
Update je nog regelmatig firmware van je router?
Nou wil ik eigenlijk niet dtegen je ingaan maar toch doe ik het..quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Meest walgelijke zet vind ik dat in dit spel: infantry te pas en te onpas aanvallen met een Carl Gustav
Grow some balls and stab the motherfucker.
(of leer gewoon schieten ipv verkapte autoaim te gebruiken)
Ik zoek nog wat mensen waar ik wat vaker mee kan teamwerken, alleen met mijn broertje wordt een beetje kaal zegmaar.
Infantry tracen en vervolgens ook nog killen met 'n AT wapen is moeilijker dan 'n paar snipers kniven als je achterom komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, nee, want na die tracer (of die van iemand anders dus) heb je eigenlijk alleen autoaim dus.
Laatst wel een mooie in harbor, ren naar de US-base, spring over de bergkam en rag 3 hoerensnipers met mes aan gort en ren weer terug naar A, met drie gefrustreerde mannetjes tot gevolg.
Ik sprong er midden tussenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Infantry tracen en vervolgens ook nog killen met 'n AT wapen is moeilijker dan 'n paar snipers kniven als je achterom komt.
Als je blijkbaar in het zicht stil zit, of je tegenstander je met zoveel skill leaved dat die ubertrage tracer je raakt is het wat mij betreft 'n verdiende kill. Iemand gewoon afschieten is nog altijd makkelijker...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik sprong er midden tussen
maar een tracerdart die je zelf niet ziet en vervolgens een CG in je nek krijgen vind ik echt zo'n beetje de makkelijkste kills die je kunt maken...
In principe is dat gewoon een noob actie van je, want die actie kun je keer op keer uithalen zolang het spel oud is. Ze zitten daar altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Laatst wel een mooie in harbor, ren naar de US-base, spring over de bergkam en rag 3 hoerensnipers met mes aan gort en ren weer terug naar A, met drie gefrustreerde mannetjes tot gevolg.
Je mist het punt: knal iemand dan gewoon je primary gun af, als ie toch zo stil zit volgens jouw woorden. Ik wordt vaak getagd door 1 lid van een squad en vervolgens geCGt door squadmember 2 nadat ik deel 1 heb neergeschoten met een M. En dat vind ik een beetje makkelijk zonder er zelf moeite voor te hoeven doen, maar gewoon op afstand een CG laten locken en afvuren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je blijkbaar in het zicht stil zit, of je tegenstander je met zoveel skill leaved dat die ubertrage tracer je raakt is het wat mij betreft 'n verdiende kill. Iemand gewoon afschieten is nog altijd makkelijker...
True, maar meestal nemen ze vanuit die plek de meest irritante vuurlinie aan waardoor je als tegenstander geen kant uitkunt in het open veld. Als ik dan de ruimte krijg om die hele bergrug over te rennen, boven ze kan gaan staan en dan nog ervoor springen, mijn mes drie keer te pakken terwijl ze wel een eindje uit elkaar staan, dan is dat geen noobactie meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In principe is dat gewoon een noob actie van je, want die actie kun je keer op keer uithalen zolang het spel oud is. Ze zitten daar altijd.
Laatste weken erg veel last van, met name op servers waar 1 of meerdere spelers met een ping van 0 rondlopen (en inmiddels irriteer ik me daar zo enorm aan dat ik die servers ook direct verlaat zodra ik het doorkrijg, want je mist de helft of meer van je schoten, en zelfs een halve clip headshots wil wel eens voorkomen)quote:Op zondag 19 september 2010 01:09 schreef Athlon64x het volgende:
Hebben jullie soms ook zo laatst van lag? Zelfs met lage ping heb ik regelmatig lui die stotteren of ik soms blijf hangen met lopen en dan ineens weer op plek sta
Op wat voor servers speel jij dude? Is me echt nog nooit gebeurt.. Is het niet sowieso veel minder hassle gewoon te schieten met +explosive dmg perk? Als ze dan toch aan het CG'en zijnquote:Op zondag 19 september 2010 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: knal iemand dan gewoon je primary gun af, als ie toch zo stil zit volgens jouw woorden. Ik wordt vaak getagd door 1 lid van een squad en vervolgens geCGt door squadmember 2 nadat ik deel 1 heb neergeschoten met een M. En dat vind ik een beetje makkelijk zonder er zelf moeite voor te hoeven doen, maar gewoon op afstand een CG laten locken en afvuren.
Ik wil wel samen spelen, heb micro en speelt meestal medic/recon en heel soms wanneer het nodig is assaultquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope. Maar sowieso, RPG op infantriequote:Op zondag 19 september 2010 10:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Op wat voor servers speel jij dude? Is me echt nog nooit gebeurt.. Is het niet sowieso veel minder hassle gewoon te schieten met +explosive dmg perk? Als ze dan toch aan het CG'en zijn
Vandaag nog 1 kill meegemaaktquote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope. Maar sowieso, RPG op infantrie
/care wat dat kostquote:Op zondag 19 september 2010 11:39 schreef tomy800 het volgende:
Jullie praten over gasten die RPG afschieten? man je zou eens moeten weten hoe duur die dingen zijn in het echte leven, zelf vind ik dat best dom als je een beetje met je raketten loopt te spelen...terwijl je een machine geweer heb, maarja ze zijn makkelijk te killen als snipers sinds ze willy-nilly lopen en rond schieten
Ja, dat heb ik ook. ik heb ook het idee dat er wat hardware mist hier. Enige wat ik heb staan is een kast met stekkers en zo'n scherm!quote:Op zondag 19 september 2010 11:00 schreef tomy800 het volgende:
[..]
EDIT : weet een van jullie nog software/drivers waarmee het spel sneller gaat, heb het gevoel dat ik nog steeds software mis want de enige drivers/software is : Nvidia en DirectX 9
mis jij niet je muis? dat zorg namelijk voor laggquote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. ik heb ook het idee dat er wat hardware mist hier. Enige wat ik heb staan is een kast met stekkers en zo'n scherm!(
)
Dat doe ik liever Jack Bauer-style met een M9.quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Vandaag nog 1 kill meegemaaktik kon het niet laten die sniper zat daar zo mooi in het hoekje hopla rpg op zijn hoofd ook nog headshot
Vrienden van mijn ouders hebben een dochter bij defensie, vertelden dat ze in Uruzgan op een gegeven moment de vraag kregen waar een bepaald projectiel was. Grinnikkend vertelde ze die leidinggevende dat ie vernietigd was, gevolgd door een gegniffelde oeps.quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
/care wat dat kost
Het mooie aan dit soort spelletjes is juist dat het niet gelijk 35 miljoen kost als iemand je tank opblaast oid..
Ja. het werkte ook al niet goed toen ik mijn muis naar de rechter bovenhoek van m'n scherm ging.quote:Op zondag 19 september 2010 15:18 schreef DeStentor het volgende:
[..]
mis jij niet je muis? dat zorg namelijk voor lagg
quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat doe ik liever Jack Bauer-style met een M9.
[..]
Vrienden van mijn ouders hebben een dochter bij defensie, vertelden dat ze in Uruzgan op een gegeven moment de vraag kregen waar een bepaald projectiel was. Grinnikkend vertelde ze die leidinggevende dat ie vernietigd was, gevolgd door een gegniffelde oeps.20.000 euro
De gameplay blijft mij boeien, maar jij bent zo te zien meer een collectible hunterquote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef shadowflash het volgende:
Hoi , ik ben een beetje uitgekeken op Battlefield.
Mede dankzij:
- Lag
- Server Disconnect
- Alle wapens al hebben ( badges interreseren me niet echt)
- singleplayer al uit ( was awesome )
iemand nog tips voor een goede volle server ?
masheads! join us.quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef shadowflash het volgende:
Hoi , ik ben een beetje uitgekeken op Battlefield.
Mede dankzij:
- Lag
- Server Disconnect
- Alle wapens al hebben ( badges interreseren me niet echt)
- singleplayer al uit ( was awesome )
iemand nog tips voor een goede volle server ?
noem er eens een paar?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef Casino.Bob het volgende:
ik heb het spel ff een tijdje niet gespeeld maar ik heb nu ff een potje gedaan en ik zie dat ze nog geen enkele bug hebben aangepakt. wat is EA toch waardeloos.
Der zijn er niet zoveel. Behalve de standaard mee laggende hitbox afentoe.quote:
tegenstanders die soms niet ineens doodgaan terwijl je ze zeker wel een paar keer geraakt hebt somsquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef ems. het volgende:
Zoombug
vast te komen zitten in het level
Spontane crashes
c4 die soms gewoon niet werkt
hitboxes die compleet fucked zijn
overbodig hoge ping zonder goede reden
pins/awards die je niet -kan- halen, ookal heb je alles gedaan wat je ervoor moet doen.
?
En ondertussen durven ze gewoon vol Vietnam te promoten. Goed werk jongens
Elke oldbie-gamer weet uiteraard dat EA nooit bugs fixed, maar alleen nieuwe introduceert met hun patches.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:45 schreef Casino.Bob het volgende:
ik heb het spel ff een tijdje niet gespeeld maar ik heb nu ff een potje gedaan en ik zie dat ze nog geen enkele bug hebben aangepakt. wat is EA toch waardeloos.
~ is jouw oplossingquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Casino.Bob het volgende:
waar ik me nu het meest aan erger is een blauw vlak over je halve scherm als iemand iets zegt in de server.
ik speel met DX10.
Van richting de 2 gb grootquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Elke oldbie-gamer weet uiteraard dat EA nooit bugs fixed, maar alleen nieuwe introduceert met hun patches.
en toch blijf ik maar hopen dat ze leren van hun foutenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Elke oldbie-gamer weet uiteraard dat EA nooit bugs fixed, maar alleen nieuwe introduceert met hun patches.
Wie niet? maar hier mag je mijn naam hebben TomNeDquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:05 schreef MrManuel het volgende:
<18:03:58> Trying to resolve hostname bfbc2.servequake.com
<18:03:58> Trying to connect to server on bfbc2.servequake.com:9987
<18:04:04> Failed to connect to server
Jammer dat deze offline is..
Zou graag met andere Fok!kers spelen..
dat vastzitten doe je dan wel heel knap, ik heb al rond de 170 uur gespeeld, nooit last gehadquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:49 schreef ems. het volgende:
Zoombug
vast te komen zitten in het level
Spontane crashes
c4 die soms gewoon niet werkt
hitboxes die compleet fucked zijn
overbodig hoge ping zonder goede reden
pins/awards die je niet -kan- halen, ookal heb je alles gedaan wat je ervoor moet doen.
?
En ondertussen durven ze gewoon vol Vietnam te promoten. Goed werk jongens
deze heb je vast niet:quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef DeStentor het volgende:
[..]
dat vastzitten doe je dan wel heel knap, ik heb al rond de 170 uur gespeeld, nooit last gehad
crashes, is je computen ik ook nooit last van gehad
award, kan allemaal behalve die all bronze weapons en stars omdat je specact nodig hebt
Je gaat nu toch niet zeggen dat MW2 beter is he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:01 schreef pl4kkie het volgende:
Vindt het steeds meer een kut spel worden. Ze hebben zoveel vitale dingen uit bf2 weg gelaten.
- Je kan onbeperkt rennen(het moet een realistisch spel voorstellen)
- Je mist de fucking helft van je settings in je vlieg instellingen
- je kan geeneens meer normaal met een muis vliegen
- Kan me muis y en x as niet omdraaiden door je kut settings. Dus naar boven muizen is omlaag met de neus en vice versa. Echt kut gewoon :S
- Kut bugs constant( hitbox lagg etc)
- Cheaters
- Granaten die niet afgaan of pas na 15 seconden ofzo
Al regelmatig kebeurt. Niet op elke map maar is zeker mogelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef DeStentor het volgende:
[..]
dat vastzitten doe je dan wel heel knap, ik heb al rond de 170 uur gespeeld, nooit last gehad
Ik weinig. Gasten uit de clan hebben er vaak last van en op het forum wordt er ook regelmatig geklaagd over onverklaarbare crashes.quote:crashes, is je computen ik ook nooit last van gehad
Die al eeuwen aan de pc beloofd is en door 'omstandigheden' maar niet op de pc werkt.quote:award, kan allemaal behalve die all bronze weapons en stars omdat je specact nodig hebt
Gozer ik zeg toch dat de dingen met bronze star niet kan! Omdat je daar specact voor nodig hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
deze heb je vast niet:
Distinguished Battlefield Knowledge - Get all bronze stars
niemand heeft die, dat ligt niet alleen aan specact maar vooral aan EA.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Gozer ik zeg toch dat de dingen met bronze star niet kan! Omdat je daar specact voor nodig hebt
Het gaat hier niet om een bug hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
niemand heeft die, dat ligt niet alleen aan specact maar vooral aan EA.
Als je rondkijkt op de leaderbords zie je dat niemand, echt niemand, die award heeft.
dus de klacht van ems. is terecht
Specact is volgens mij officieel niet uit voor de PC.. Sommige servers draaien (draaiden?) hem wel dmv een glitch ofzo =/quote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
niemand heeft die, dat ligt niet alleen aan specact maar vooral aan EA.
Als je rondkijkt op de leaderbords zie je dat niemand, echt niemand, die award heeft.
dus de klacht van ems. is terecht
tja, feit is dat het niet goed werkt, of EA dit met opzet deed maakt dan niet uit.. het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een bug hoor
Dat is helemaal een kanker spelquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zeggen dat MW2 beter is he?
het werk niet goed?!/?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
tja, feit is dat het niet goed werkt, of EA dit met opzet deed maakt dan niet uit.. het werkt gewoon niet.
daar zit ik niet mee maar jij beweert dat alles prima werkt wat dus niet het geval is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef DeStentor het volgende:
[..]
het werk niet goed?!/?
het werkt prima maar die pin is nu nog niet te behalen,
stel je niet aan man
EA doet gelijk 3 patches in 1. Vandaar dat ze ook 2 gb groot zijn. Dus je moet nog ff wachten totdat ze genoeg fixes hebben om zown grote patch tekunnen makenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
daar zit ik niet mee maar jij beweert dat alles prima werkt wat dus niet het geval is.
waar ik me wel aan erger is het huidige chatscreen en het feit dat er geen patches meer worden uitgebracht.
Chatscreen kan je weg drukken..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
daar zit ik niet mee maar jij beweert dat alles prima werkt wat dus niet het geval is.
waar ik me wel aan erger is het huidige chatscreen en het feit dat er geen patches meer worden uitgebracht.
ja, 2x ~ indrukken. maar om dit nou iedere keer te doen na een servermessage, of als iemand iets typt is niet bepaald ideaal.quote:
Of je moet er gewoon niet naar kijken. Ik lees altijd ff snel de message en dan kijk ik weer naar me crosshair. heb er verder totaal geen last van.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ja, 2x ~ indrukken. maar om dit nou iedere keer te doen na een servermessage, of als iemand iets typt is niet bepaald ideaal.
hahaha doe nou eens niet moeilijk, het is een zeer vermakelijk spel.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ja, 2x ~ indrukken. maar om dit nou iedere keer te doen na een servermessage, of als iemand iets typt is niet bepaald ideaal.
Tsja sommige mensen moeten over elke klein dingetje wat op hun zenuwen werkt klagenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef DeStentor het volgende:
[..]
hahaha doe nou eens niet moeilijk, het is een zeer vermakelijk spel.
ga je nou serieus een probleem maken van 2 keer op ~ klikken??
Nobody cares about your problems..quote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Casino.Bob het volgende:
ik maak wel ff een screenshot zodat je ziet wat ik bedoel
tuurlijk wel, alleen jij loopt te trollenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef DeStentor het volgende:
[..]
Nobody cares about your problems..
Speel jij ook met 1680 x 1050?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen jij loopt te trollen
hier het probleem met het chatscreen:
[ link | afbeelding ]
het chatvenster zit over het halve scherm waardoor je links een soort blauwe laag hebt.
met contrast en brightness kun je het verminderen maar het blijft zichtbaar.
Er moet op dit op te lossen een fix van EA komen, maar ze zijn te druk bezig met andere dingen.
het spel zelfs is idd leuk en ik ga wel weer spelen maar het zit vol met grote bugs, waaronder deze.
Je kunt het dus proberen goed te praten maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.
ik heb al gezocht naar een fix maar alle fora wijzen met de vinger naar EAquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Speel jij ook met 1680 x 1050?
Want ik speel daar wel mee maar heb nergens last van. Bij zittie gewoon mooi boven in me scherm en heb nergens last van. Het lijkt me dan toch ergens in jou settings tezitten.
je beschreef het probleem als dat het chatscreen open gaat, je hebt niks gezegd over blauwe vaas..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen jij loopt te trollen
hier het probleem met het chatscreen:
[ link | afbeelding ]
het chatvenster zit over het halve scherm waardoor je links een soort blauwe laag hebt.
met contrast en brightness kun je het verminderen maar het blijft zichtbaar.
Er moet op dit op te lossen een fix van EA komen, maar ze zijn te druk bezig met andere dingen.
het spel zelfs is idd leuk en ik ga wel weer spelen maar het zit vol met grote bugs, waaronder deze.
Je kunt het dus proberen goed te praten maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.
dat blauw is het chatscreen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef DeStentor het volgende:
[..]
je beschreef het probleem als dat het chatscreen open gaat, je hebt niks gezegd over blauwe vaas..
Volgens mij weet jij niet waar je over praat. Ondanks die het een beetje onduidelijk uitlegde.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef DeStentor het volgende:
[..]
je beschreef het probleem als dat het chatscreen open gaat, je hebt niks gezegd over blauwe vaas..
Suf. Laaghangende zon/mist lijkt wel helemaal weg. Zou bijna denken dat het cheaten is. ga straks m'n videokaart drivers maar eens updaten (ik draai nog steeds op de ATI beta's die eerste "laad traagheids problemen" "oplosten") en daarna dit proberen. Thnx!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:35 schreef Casino.Bob het volgende:
ik heb even gezocht naar brightness settings om het minder te krijgen en ik ben dit tegengekomen
[ afbeelding ]
Als je je brightness op 35 zet en je contrast op 40 heb je beter zicht.
Had net mijn post aangepast.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Jeff89 het volgende:
Medics krijgen zo'n beetje de krachtigste wapens die er zijn.. Je moet alleen wel ECHT stilstaan als je schiet met een LMG, anders raak je nog geen huis op 30 meter. En midden in combat spawnen in rush is onvermijdelijk, maargoed, als je een beetje gewend bent is het juist wel tof om direct na je spawn al 3 man te slopen
Dat snap ik niet helemaal. Want als je een goede squad heb dan hoef je als medic bijna nix teschieten en alleen maar mensen tehealen en teressen. Weer beetje vaag van EAquote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Jeff89 het volgende:
Medics krijgen zo'n beetje de krachtigste wapens die er zijn.. Je moet alleen wel ECHT stilstaan als je schiet met een LMG, anders raak je nog geen huis op 30 meter. En midden in combat spawnen in rush is onvermijdelijk, maargoed, als je een beetje gewend bent is het juist wel tof om direct na je spawn al 3 man te slopen
Mwach, die dingen horen gewoon geen raakvlak van 50CM te hebben op 100 meter. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef ems. het volgende:
Als je gesniped wordt door een LMG is het je eigen fout.
Het enige wapen wat bij OP in de buurt komt is de AN94.
Is ook niet eens tov als medic, snipen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef ems. het volgende:
Als je gesniped wordt door een LMG is het je eigen fout.
Het enige wapen wat bij OP in de buurt komt is de AN94.
Zat vanmiddag op een Britse server.. Old guys server zoals ze het zelf noemden, van oudere gamers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ondanks dat mn spel nog steeds "connection lost" geeft vind ik spelen als medic leuk.
Was lachen vanochtend.
Schoot 3 man met mn m60 neer en met mn knife nog even nummertje 4.
"you cheat you cheat! you russian you cheat!" ..
Heerlijk.
je moet wel begrijpen dat de meeste mensen die het spel spelen soms gewoon even lekker willen schieten ofzo zonder precies te doen bij wat je class hoort, veel spelers zijn ook nog 12 jaar ofzo dus die gaan dat ook niet echt doen natuurlijk..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is ook niet eens tov als medic, snipen.Als medic dien je gewoon achter je teammates aan te hobbelen om ze te revven en medipacks te droppen terwijl ze aan het front de vijand bestoken. Zeker idd met de 2 mediperks. Dan hebbie heul geen plek meer voor de scope op je wapen.
Wat wel een beetje matig is, is dat je als medic maar 1 granaat mee kan nemen, of je moet weer een van je mediperks opgeven. Granaten zijn, juist voor een medic, wel handig in een tight spot om wat ruimte te creėren om je teammates normaal te kunnen revven.. Helaas zijn er vrij weinig medics die zo spelen of uberhaubt hun class begrepen hebben, merk ik wel.
Net als snipers by the way. Sommige snipers denken snipen == campen. Maakt het wel gemakkelijk als die gasten (vaak nog op een kluitje ook) de hele tijd op hetzelfde plekje blijven zitten (hint: je camo maakt niets uit als je op een grijs betonnen tegel gaat zitten) om ze vervolgens meermaals achter elkaar af te maken met je knife.. Met een class die eigenlijk helemaal niet geschikt is voor zulk werk, zoals een medic of een engineer.
als je elk wapen op platinum wilt hebben zul je ze toch echt allemaal moeten spelen. Laat me raden: jij doet alleen sniperenquote:
hoe jij weten nee ik kies hangt van map af vaak sniper en egineerquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je elk wapen op platinum wilt hebben zul je ze toch echt allemaal moeten spelen. Laat me raden: jij doet alleen sniperen
Dat weet ik, maar om een heel potje nou aan een stuk te baserapen lijkt mij gewoon zelf niet zo tof. Wachten tot er iemand spawned, in z'n rug schieten. Vervolgens elke keer tanks e.d. opblazen waar niemand in zit. 'Spannend'.quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef DeStentor het volgende:
[..]
je moet wel begrijpen dat de meeste mensen die het spel spelen soms gewoon even lekker willen schieten ofzo zonder precies te doen bij wat je class hoort, veel spelers zijn ook nog 12 jaar ofzo dus die gaan dat ook niet echt doen natuurlijk..
irritant ok, maar onvermijdelijk dat het zo gaat
Snipe. En nee , geen camp camp camp snipe. ( tenzij de tegenstander echt zo achterlijk is om continu via de zelfde route te gaan)quote:
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Snipe. En nee , geen camp camp camp snipe. ( tenzij de tegenstander echt zo achterlijk is om continu via de zelfde route te gaan)
Ik speel het liefste als een ghost , ongezien in en uit komen , dat is voor mij de uitdaging. Maak zwaar gebruik van C4.
Vss snaiperskaya Special. <- vol automatisch sniper gun voor close en mid range. Heerlijk wapentje , en zelfs op lange afstanden meestal nog prima te gebruiken. En gedempt +3
Het leukste is , naar de tegenstander basis rennen , en dan de squads volplakken met c4.
Broem broem broem BOEEEEMMMM.
boeie?quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort maar eens een nieuwe soldier aanmaken voor wat betere stats want dit is poep zo
hoezo vanwege slecht support?quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik speel het niet meer. DICE en EA bestaan voor mij niet meer.
Platform?quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik speel het niet meer. DICE en EA bestaan voor mij niet meer.
Onlangs met succes 3x op rij tegen dezelfde tegenstander geprobeerdquote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.tank
Da's ook wel cool, in tegenstelling tot het bij de quads in de uncappable van je tegenstander te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.tank
kickban is dan in mijn ogen gewoon gerechtvaardigdquote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef pl4kkie het volgende:
Ja dat is ook wel kicken. Moet je daarna wel goed verschuilen zodat ze je niet vinden ofc.
Haha als ze auto admin hebben aanstaan kan je beter maken dat je weg komt want anders wordt je idd gebanned. Maar denk dat die spanning het juist leuk maakt om tedoen. Ikzelf doe het niet. Ben egt noob in bf: bc2. Kheb erzelf ook een hekel aan als ze ons op spawn gaan staan baserapen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
kickban is dan in mijn ogen gewoon gerechtvaardigd
Niet alleen noob in BC2 merk ik, maar die puberale snel-scoren-technieken ben ik echt zo snel beu... Beetje in een base gaan staan, wachten tot er iemand spawnd, neerknallen en weer verstoppen. Grow some fucking balles.quote:Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha als ze auto admin hebben aanstaan kan je beter maken dat je weg komt want anders wordt je idd gebanned. Maar denk dat die spanning het juist leuk maakt om tedoen. Ikzelf doe het niet. Ben egt noob in bf: bc2. Kheb erzelf ook een hekel aan als ze ons op spawn gaan staan baserapen.
Dit is dus geen baserapen. Baserapen komt bij BF al zo lang de spelvorn Conquest bestaat (en daarmee eigenlijk ook het enige wat ik speel) voor, en betekend dat je je verstopt in de basis die niet ingenomen kan worden, en dus normaliter de enige veilige plaats in een level. Alleen heeft Dice er nog steeds niet voor gekozen dat verboden gebied te maken voor de tegenpartij, en daar wordt je wel eens moe van.quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef ems. het volgende:
Ik doe niets liever dan baserapen, bij voorkeur met een tank. Een beetje competent team hoort dat vrij makkelijk te kunnen afslaan en ik vind het niet meer dan logisch dat je eerst met het hele team de base goed cleart voordat je er ook maar over nadenkt om richting de volgende mcoms te gaan. Ik ben dan ook dol op mensen die mijn base rapen want revenge krijgen op iemand die je base raped voelt extra lekker.
Helaas is het op mijn clanserver niet toegestaan dus ik kom er weinig aan toe.
Idd het is gewoon triest omdaar je kills tegaan vergaren en een topscore tehalen. Wees een echte player doe je objectivesquote:Op zondag 26 september 2010 20:37 schreef neo2000 het volgende:
Okay, baserapen op uncappables.Kan je die base niet innemen,m wordt ie dus gebruikt voor de vijand om te spawnen. Daar baserapen en campen is not done.
Nou, de objective is dat niemand van het andere team jouw bases gaat cappen. Dat vermijdt je wel mooi zoquote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd het is gewoon triest omdaar je kills tegaan vergaren en een topscore tehalen. Wees een echte player doe je objectives
Dit. Maar ook moderne laptops doen onder voor een gemiddelde gamepc.quote:Op maandag 27 september 2010 11:50 schreef ems. het volgende:
Zolang het een snelle laptop is en je sluit er een muis op aan lijkt het me best te kunnen.
jawel bij rush als iemand bom plaats hou ik ze van afstand dat ze ding niet onschadelijk makenquote:
K speel ook op laptop, is prima te doen.quote:Op maandag 27 september 2010 11:48 schreef Stansfield het volgende:
Is dit eigenlijk een beetje te spelen op een laptop of is dat kut? Ik heb sinds kort dus een laptop die weer gamewaardig is nadat mijn desktop na 8 jaar het voor gezien heild. Dus kan ik weer games spelen, maar de vraag is of dat een beetje lekker speelt op een laptop.
Bij bol is die nog 49 euro waar haal je dit dan voor 23 euro?quote:Op maandag 27 september 2010 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Proberen kun je altijd voor 23 euro... Duurder is ie toch niet.
specs van je laptop ? is best wel zwaar spel.quote:Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef Stansfield het volgende:
Hij is wel redelijk snel, maar volgend jaar wil ik toch een nieuwe desktop kopen (laptop wordt dan gewoon de huiskamer internetsurfen laptop).
Dan koop ik volgend jaar wel ff een game als battlefield.
Is dat dit? Hij stond tussen alle dingen die er niet toe doen dus had hem per ongeluk weggehaald.quote:Op maandag 27 september 2010 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar is je videokaart?
en antwoord op je vraag http://tweakers.net/price(...)ad-company-2-pc.html
Ik had een hele lijst gekopieerd met alles wat erin zit t/m toetsenbord aan toe. Dus was ik iets te fanatiek met het weghalen van alle regels.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat je beter een console kunt kopen als je zelfs google.com niet gebruikt om te kijken wat erin zit, laat staan of je begrijpt wat er in een PC "nodig" is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |