is 3 shot. Verder heeft elk wapen wel iets.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Jeff89 het volgende:
Vanmorgen de Abakan unlocked, nu al 37 kills mee (13 headshots).. Die 2 shot burst is echt ziek, zeker met MGM.
quote:In multiplayer, the AN-94 Abakan requires 28000 points for the Assault class to unlock. In-game, the AN-94 fires in a 2-round burst. Although it fires in 2-round bursts it will fire almost as quickly as the player can pull the trigger, mitigating the limitations of burst mode.
Ik niet weten wie de links heeft kunnen bemachtigd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:08 schreef Rivalo het volgende:
hehe, de server files zijn uitgelekt.
En nu raden wie de links heeft kunnen bemachtigd
Bruine ster zullen de meesten onder ons wel hebben ja..quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Lol. Roestig.
Je hebt een bronzen, zilveren en gouden dogtag. O ja en een bruine ster.
Ja inderdaad. My badquote:Op zondag 18 juli 2010 12:11 schreef Jeff89 het volgende:
AN-94 is volgens mij toch echt 2 shot burst.. In het echt is hij dat sowieso, maar ik meende het ook in het BF te merken.. 2 kogels die vrijwel op hetzelfde punt inslaan.
edit:
http://battlefield.wikia.com/wiki/AN-94
[..]
Slechte piloten dan in de game. Mjah, their loss.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Ik kom vanavond (als ik nog ff ga gamen) met een 50.000+ punten-screen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:34 schreef ems. het volgende:
Vraagje tussendoor:
Bij de serverbrowser heb je voor hardcore een speciaal doodskop icoontje. Alleen bij sommige servers is die grijs en bij sommige brons-achtig. Nu heb ik de filter op alleen hardcore staan maar desalniettemin komt hij regelmatig in een niet-hardcore server (met crosshair, spotting en map etc). Wat is het verschil dan tussen de gloeiende en niet-gloeiende skull?
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de anderequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.
Bronze skull = Totaal hardcore..
Bij Hardcore sterf je sneller.. Dus is aanpasbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de andere
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Skorka het volgende:
Voor mij is BFBC2 ook beter.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met C4 en Assault-class? Bijna iedereen en hun moeder loopt zowel de assault joker uit te hangen en c4 te droppen (en mijn tank slopen)
Is dat van een speciale rank ofzo?
Ah ja ok. Net even geprobeerd en 2 tanks uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
Elk wapen zonder grenade launcher optie. Dus ook de G3, M14, M1 en de Thompson. Misschien vergeet ik er nog 1 of 2..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |