Nee joh, mafia 2quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef Stansfield het volgende:
Nog een maand of 10 dan koop ik een nieuwe PC waarom weer wat spellen te spelen zijn en dan is dit zeker het eerste spel wat ik koop.
Idd heb nu ook die 2 games en vind het ook overbodig om moh te halen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:39 schreef ems. het volgende:
Ik vind die mohaa meer een soort MW3Ik blijf wel lekker bij BC2. Als ik zo nodig een arcadeshooter wil spelen kan ik altijd terugvallen op MW2.
Marksman Headshot:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze keer op keer neerhaal ofzo hoor, maar het gebeurt wel 'ns.. Die map met die vuurtoren (Valpariso?) bijvoorbeeld.. Als attacker na de eerste M-Coms te hebben opgeblazen spawnen de defenders vlak bij die vuurtoren. Ik heb meermaals snipers uit en rond die vuurtoren gekilled vanaf dat laag gelegen strand met de Spas. En dan was ik een stuk dichter bij mijn eigen spawn als die vuurtoren.. Vertel mij maar hoe ver dat ongeveer is, want zoals ik al zei, ingame kan ik dat niet zo goed inschatten
wanneer krijg je gouden tag overigens...quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Lol. Roestig.
Je hebt een bronzen, zilveren en gouden dogtag. O ja en een bruine ster.
Op de rank van de betreffende persoon die je knifed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
wanneer krijg je gouden tag overigens...
waar wordt dat op gebasseerd?
Serieus?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij kan dat niet, de key is sowieso gekoppeld aan je EA account. Het deauthoriseren is alleen als je van hardware e.d. wisselt.
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Not sure, moet je even na kijken bij support. Ik weet het niet zeker.
Tja... wel kut idd, mee eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.
Waardeloos inderdaad. Maar als je het spel niet cool vond en je hebt het weinig gespeeld valt er nog genoeg te unlocken voor een eventuele nieuwe eigenaar van je account toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Support zegt dus dat je je key niet kunt ontkoppelen van je account. Nooit meer EA voor mij dus.
jah viel mij ook op dat die nieuw zijn!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:50 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren gespeeld:
Port Valdez CQ!
Atacama Desert RUSH!
de fok server heeft nooit echt gelopen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe is het met de FoK! server, nogal dood dit topic
Hahaha wat een faalhaasquote:
dit betwijfel ik trouwens..quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Op de rank van de betreffende persoon die je knifed.
is 3 shot. Verder heeft elk wapen wel iets.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Jeff89 het volgende:
Vanmorgen de Abakan unlocked, nu al 37 kills mee (13 headshots).. Die 2 shot burst is echt ziek, zeker met MGM.
quote:In multiplayer, the AN-94 Abakan requires 28000 points for the Assault class to unlock. In-game, the AN-94 fires in a 2-round burst. Although it fires in 2-round bursts it will fire almost as quickly as the player can pull the trigger, mitigating the limitations of burst mode.
Ik niet weten wie de links heeft kunnen bemachtigd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:08 schreef Rivalo het volgende:
hehe, de server files zijn uitgelekt.
En nu raden wie de links heeft kunnen bemachtigd
Bruine ster zullen de meesten onder ons wel hebben ja..quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Lol. Roestig.
Je hebt een bronzen, zilveren en gouden dogtag. O ja en een bruine ster.
Ja inderdaad. My badquote:Op zondag 18 juli 2010 12:11 schreef Jeff89 het volgende:
AN-94 is volgens mij toch echt 2 shot burst.. In het echt is hij dat sowieso, maar ik meende het ook in het BF te merken.. 2 kogels die vrijwel op hetzelfde punt inslaan.
edit:
http://battlefield.wikia.com/wiki/AN-94
[..]
Slechte piloten dan in de game. Mjah, their loss.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Ik kom vanavond (als ik nog ff ga gamen) met een 50.000+ punten-screen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Jeff89 het volgende:
Net voor het eerst een chopper uit de lucht geschoten met de main gun van een tank![]()
Werden er gelijk 3 die game, ging sowieso lekker.. En passant een paar gold stars en een pin voor 100 flag captures. 25000+ XP.
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:34 schreef ems. het volgende:
Vraagje tussendoor:
Bij de serverbrowser heb je voor hardcore een speciaal doodskop icoontje. Alleen bij sommige servers is die grijs en bij sommige brons-achtig. Nu heb ik de filter op alleen hardcore staan maar desalniettemin komt hij regelmatig in een niet-hardcore server (met crosshair, spotting en map etc). Wat is het verschil dan tussen de gloeiende en niet-gloeiende skull?
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de anderequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Grijze skull = bepaalde delen uit.. Bijvoorbeeld Kill-Cam.
Bronze skull = Totaal hardcore..
Bij Hardcore sterf je sneller.. Dus is aanpasbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar de damage die je doet is hetzelfde voor allebei of kan dat ook aangepast worden? Het kan aan mij liggen maar soms heb ik het gevoel dat ik bij de een minder hard schiet dan de andere
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef Skorka het volgende:
Voor mij is BFBC2 ook beter.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met C4 en Assault-class? Bijna iedereen en hun moeder loopt zowel de assault joker uit te hangen en c4 te droppen (en mijn tank slopen)
Is dat van een speciale rank ofzo?
Ah ja ok. Net even geprobeerd en 2 tanks uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
Elk wapen zonder grenade launcher optie. Dus ook de G3, M14, M1 en de Thompson. Misschien vergeet ik er nog 1 of 2..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee kan je volgens mij kiezen als je shotgun hebt als assault.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |