ow top..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Druk nog een keer op ~ en je chatscreen is weg, heb ik er geen last van..
Granaten geen last, vliegende mensen ook niet.. En die respawn hang is er bij mij juist uit met deze patchquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Ame_thyst het volgende:
LoL deze patch heeft echt alles verkloot wat nog niet kapot was.
Granaten ontploffen niet.
Mensen die neergeschoten worden vliegen letterlijk 100 meter weg.
Waarom is de chat veranderd?
Respawn zit elke keer 5 - 10 seconden vast.
/uninstall
Nice one! Vooral die gouden dog-tag.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:51 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
Men had 't net over je hoogste combat score.. Deze komt volgens mij aardig in de buurt bij mijn beste. Net ff assault spelen, wilde de red dot unlocken.. Dat is gelukt
Gold Squad, Ace Pin en de Aerial Combat pin voor de UAV, whehe..
500 meter kan echt niet met een shotgun. Lukt een volleerd sniper met een m24 nog niet eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:07 schreef Solique het volgende:
Gisteren maar weer eens proberen te spelen maar wat een verkrachting is er geweest de laatste patch.
Wapens zijn echt compleet off, ontving een headshot van de 870MCS over ruim 500 meter. Daarna met een M14 hetzelfde, maar wanneer ik een half magazijn in iemand schiet binnen 10 meter geen damage uitgericht met een UMP.
Deze gast lukte het bij mij zo'n 6x bij Atacama Desert.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:13 schreef BeamofLight het volgende:
500 meter kan echt niet met een shotgun. Lukt een volleerd sniper met een m24 nog niet eens.
Ja maar dat kan echt niet. Je kunt niet eens iemand zien over 500 meter. Cheater of jij was bezopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze gast lukte het bij mij zo'n 6x bij Atacama Desert.
Probeer eens een marksman-headshot met een m95 of m24 sniper te halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zou bij god niet weten hoe je afstanden moet inschatten in BC2 eigenlijkMaar ik heb wel een aantal zeer onwaarschijnlijke Shotgun-kills gehaald. Als je die 12g slugs er in doet gaat 't lekker hoor! Meermaals over een paar 100 meter snipers ge-headshot met de Spas12. (dat was trouwens bij een vriend, kan niet wachten tot ik 'm zelf heb!)
aha dus daar zijn al die beloofde maps geblevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb de beta van de nieuwe Medal of Honour gehad, te kansloos
Heb echt geen respect meer voor Dice, totaal nul creativiteit in dat bedrijf.
Is gewoon een BFBC2 clone met wat andere interface en geluidjes.
Ik zeg niet dat ik ze keer op keer neerhaal ofzo hoor, maar het gebeurt wel 'ns.. Die map met die vuurtoren (Valpariso?) bijvoorbeeld.. Als attacker na de eerste M-Coms te hebben opgeblazen spawnen de defenders vlak bij die vuurtoren. Ik heb meermaals snipers uit en rond die vuurtoren gekilled vanaf dat laag gelegen strand met de Spas. En dan was ik een stuk dichter bij mijn eigen spawn als die vuurtoren.. Vertel mij maar hoe ver dat ongeveer is, want zoals ik al zei, ingame kan ik dat niet zo goed inschattenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer eens een marksman-headshot met een m95 of m24 sniper te halen.
En dan hier nog een keer vertellen dat je over " een paar honder meter" met een sg geheadshot hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |