Mwach, die dingen horen gewoon geen raakvlak van 50CM te hebben op 100 meter. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef ems. het volgende:
Als je gesniped wordt door een LMG is het je eigen fout.
Het enige wapen wat bij OP in de buurt komt is de AN94.
Is ook niet eens tov als medic, snipen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef ems. het volgende:
Als je gesniped wordt door een LMG is het je eigen fout.
Het enige wapen wat bij OP in de buurt komt is de AN94.
Zat vanmiddag op een Britse server.. Old guys server zoals ze het zelf noemden, van oudere gamers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ondanks dat mn spel nog steeds "connection lost" geeft vind ik spelen als medic leuk.
Was lachen vanochtend.
Schoot 3 man met mn m60 neer en met mn knife nog even nummertje 4.
"you cheat you cheat! you russian you cheat!" ..
Heerlijk.
je moet wel begrijpen dat de meeste mensen die het spel spelen soms gewoon even lekker willen schieten ofzo zonder precies te doen bij wat je class hoort, veel spelers zijn ook nog 12 jaar ofzo dus die gaan dat ook niet echt doen natuurlijk..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is ook niet eens tov als medic, snipen.Als medic dien je gewoon achter je teammates aan te hobbelen om ze te revven en medipacks te droppen terwijl ze aan het front de vijand bestoken. Zeker idd met de 2 mediperks. Dan hebbie heul geen plek meer voor de scope op je wapen.
Wat wel een beetje matig is, is dat je als medic maar 1 granaat mee kan nemen, of je moet weer een van je mediperks opgeven. Granaten zijn, juist voor een medic, wel handig in een tight spot om wat ruimte te creëren om je teammates normaal te kunnen revven.. Helaas zijn er vrij weinig medics die zo spelen of uberhaubt hun class begrepen hebben, merk ik wel.
Net als snipers by the way. Sommige snipers denken snipen == campen. Maakt het wel gemakkelijk als die gasten (vaak nog op een kluitje ook) de hele tijd op hetzelfde plekje blijven zitten (hint: je camo maakt niets uit als je op een grijs betonnen tegel gaat zitten) om ze vervolgens meermaals achter elkaar af te maken met je knife.. Met een class die eigenlijk helemaal niet geschikt is voor zulk werk, zoals een medic of een engineer.
als je elk wapen op platinum wilt hebben zul je ze toch echt allemaal moeten spelen. Laat me raden: jij doet alleen sniperenquote:
hoe jij weten nee ik kies hangt van map af vaak sniper en egineerquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je elk wapen op platinum wilt hebben zul je ze toch echt allemaal moeten spelen. Laat me raden: jij doet alleen sniperen
Dat weet ik, maar om een heel potje nou aan een stuk te baserapen lijkt mij gewoon zelf niet zo tof. Wachten tot er iemand spawned, in z'n rug schieten. Vervolgens elke keer tanks e.d. opblazen waar niemand in zit. 'Spannend'.quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef DeStentor het volgende:
[..]
je moet wel begrijpen dat de meeste mensen die het spel spelen soms gewoon even lekker willen schieten ofzo zonder precies te doen bij wat je class hoort, veel spelers zijn ook nog 12 jaar ofzo dus die gaan dat ook niet echt doen natuurlijk..
irritant ok, maar onvermijdelijk dat het zo gaat
Snipe. En nee , geen camp camp camp snipe. ( tenzij de tegenstander echt zo achterlijk is om continu via de zelfde route te gaan)quote:
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Snipe. En nee , geen camp camp camp snipe. ( tenzij de tegenstander echt zo achterlijk is om continu via de zelfde route te gaan)
Ik speel het liefste als een ghost , ongezien in en uit komen , dat is voor mij de uitdaging. Maak zwaar gebruik van C4.
Vss snaiperskaya Special. <- vol automatisch sniper gun voor close en mid range. Heerlijk wapentje , en zelfs op lange afstanden meestal nog prima te gebruiken. En gedempt +3
Het leukste is , naar de tegenstander basis rennen , en dan de squads volplakken met c4.
Broem broem broem BOEEEEMMMM.
boeie?quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort maar eens een nieuwe soldier aanmaken voor wat betere stats want dit is poep zo
hoezo vanwege slecht support?quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik speel het niet meer. DICE en EA bestaan voor mij niet meer.
Platform?quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik speel het niet meer. DICE en EA bestaan voor mij niet meer.
Onlangs met succes 3x op rij tegen dezelfde tegenstander geprobeerdquote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.tank
Da's ook wel cool, in tegenstelling tot het bij de quads in de uncappable van je tegenstander te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat doet me herinneren aan bf2. Daar plakte je c4 op de voorkant van je auto. Ree je vol gas op een tank af, sprong je eruit voordat je de tank raakte en liet je de c4 af gaan.tank
kickban is dan in mijn ogen gewoon gerechtvaardigdquote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef pl4kkie het volgende:
Ja dat is ook wel kicken. Moet je daarna wel goed verschuilen zodat ze je niet vinden ofc.
Haha als ze auto admin hebben aanstaan kan je beter maken dat je weg komt want anders wordt je idd gebanned. Maar denk dat die spanning het juist leuk maakt om tedoen. Ikzelf doe het niet. Ben egt noob in bf: bc2. Kheb erzelf ook een hekel aan als ze ons op spawn gaan staan baserapen.quote:Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
kickban is dan in mijn ogen gewoon gerechtvaardigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |