Dicequote:Liliegren beloofde een game-ervaring die gamers zou 'wegblazen' en een game die totaal anders zou zijn
Yup TS is aparte softwarequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Jeff89 het volgende:
Teamspeak doet het toch sowieso? Dat draai je toch gewoon naast de game?
pp2000 is goed. heb ik platinum. ump komt er ook aan op platinumquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Skorka het volgende:
Die G3 is niet onaardig nee, maar als ik engineer ben zit ik meestal in 'n tank.
Je bent trouwens pas Baas (R) als je een gouden ster met je Defib hebt gehaald.
Werkt idd niet..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
Ik gebruik meestal de TS server van Desert Rabbits clan. ts.desertrabbits.com port 9996 uit mn hoofd, maar de port kan ik mis hebben. Is 'n openbare server met 'n BC room waar eigenlijk nooit iemand inzit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
De singleplayer is niet relevant. Het spel is gebouwd voor multiplayer dus dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef ScarFace- het volgende:
De game is wel oke. Ben nu de singleplayer aan het spelen.
Resolutie staat op 1280x1024 maar lijkt nog enorm uitgerektalles staat op high, AA en AF 4x
Komt omdat het zon console port is & de gameplay idem dito met op poppende vijanden ed.
Hopelijk is de multiplayer beter![]()
Je kan volgens mij sowieso bronze halen met de smoke, repair en defib aangezien je daar directe kills mee kan maken.. De tracer weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef DeStentor het volgende:
dit topic is een beetje dood zeg, ik speel het nog wel erg veel maar ik zit met een probleem, ik kan die insignias; all weapon bronze star niet krijgen, ik heb voor alles bronze star behalve voor tracer, smoke, repair tool, defribrator
wie herkent dit probleempje?
Yup, dat is inderdaad de reden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef Jeff89 het volgende:
Dan mogelijk die Specops DLC.. Op de consoles heb je ook die bronzestars nodig, dus ws op de PC ook..
90% mee eens!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef ems. het volgende:
Voor zover ik weet niet. Maar ze hadden het wel 'beloofd' ergens.
Ik heb een beetje gemixte gevoelens over BC2. Ik vind het een geweldig spel, maar
1) Het voelt als port
2) Netcode
3) Mappacks zijn gerecyclede maps die alleen geunlocked worden
4) Specact om onverklaarbare reden niet op pc. En ondertussen wel die bronze badge onzin dus.
Het is zo'n vet spel, maar typisch een product van de huidige shootersoap. Alles gaat met de hakken over de sloot met beloftes van beterschap en schrale troost in de vorm van DLC maar ondertussen maar het lijkt me allemaal vrij duidelijk dat ze steeds minder proberen een goed -af- product te maken en liever elk jaar weer een nieuw deel uitpoepen net als alle EA sports games. Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer.
10% niet!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
10% niet!![]()
* neo2000 math-wiz is.
Op welk vlak moeten ze ge-nerft worden dan? Het feit dat ze geheel kansloos zijn tegen vehicles vind ik in principe zwakte genoeg..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
dus ik denk ik neem even een maand pauze van bfbc2, hopelijk wordt het beter...
verdomme zeg nerf die medics nu eens
De haat jegens medics zit diep.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:36 schreef ems. het volgende:
Een beetje c4 op een medic doet wonderen.
Een tracer erop en dan je rocketlauncher vuren doet ook wonderen..quote:
Dat doe ik graag met snipers.. Die knuppels zitten toch vaak lekker stil in de bosjes. Niks mooier om dan met een boog een raket er op af te jekkerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Een tracer erop en dan je rocketlauncher vuren doet ook wonderen..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Een tracer erop en dan je rocketlauncher vuren doet ook wonderen..
Ik ben redelijk fanatiek C4 aan het rondstrooien de laatste tijd. Ik heb ineens een heel stuk meer voertuigen gesloopt, gaat een stuk rapper!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef DeStentor het volgende:
Zoo die 500 vehicles destroyed is ook niet gegeven zeg :S pfff ben bij de 310 nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |