Dicequote:Liliegren beloofde een game-ervaring die gamers zou 'wegblazen' en een game die totaal anders zou zijn
Yup TS is aparte softwarequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Jeff89 het volgende:
Teamspeak doet het toch sowieso? Dat draai je toch gewoon naast de game?
pp2000 is goed. heb ik platinum. ump komt er ook aan op platinumquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Skorka het volgende:
Die G3 is niet onaardig nee, maar als ik engineer ben zit ik meestal in 'n tank.
Je bent trouwens pas Baas (R) als je een gouden ster met je Defib hebt gehaald.
Werkt idd niet..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
Ik gebruik meestal de TS server van Desert Rabbits clan. ts.desertrabbits.com port 9996 uit mn hoofd, maar de port kan ik mis hebben. Is 'n openbare server met 'n BC room waar eigenlijk nooit iemand inzit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:33 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TS server uit de OP.
De singleplayer is niet relevant. Het spel is gebouwd voor multiplayer dus dat zal wel goed komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef ScarFace- het volgende:
De game is wel oke. Ben nu de singleplayer aan het spelen.
Resolutie staat op 1280x1024 maar lijkt nog enorm uitgerektalles staat op high, AA en AF 4x
Komt omdat het zon console port is & de gameplay idem dito met op poppende vijanden ed.
Hopelijk is de multiplayer beter![]()
Je kan volgens mij sowieso bronze halen met de smoke, repair en defib aangezien je daar directe kills mee kan maken.. De tracer weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef DeStentor het volgende:
dit topic is een beetje dood zeg, ik speel het nog wel erg veel maar ik zit met een probleem, ik kan die insignias; all weapon bronze star niet krijgen, ik heb voor alles bronze star behalve voor tracer, smoke, repair tool, defribrator
wie herkent dit probleempje?
Yup, dat is inderdaad de reden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef Jeff89 het volgende:
Dan mogelijk die Specops DLC.. Op de consoles heb je ook die bronzestars nodig, dus ws op de PC ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |