Ik sla voor het eerst sinds vele jaartjes een keertje over ... als ik sowieso nog ga. Standaard 3FM-feestje is het geworden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb!Hoe is het hier?
Gaan er toevallig nog meer mensen naar de Zwarte Cross de 17e?
Komt ie weer aan met zijn Dark Fragrance of Coffeequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit al een uur naar dit in combinatie met dit te luisteren.
Townsend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ik luister nu naar Devin Townsend Project. Nee ga zelfs maar youtuben
Zekers. Goeie show op Graspopquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef BOKA het volgende:
Dan plaats ik mijn tvp met de best wel toffe clip (en nog beter nummer) van Onheil.
Dan moet ik het nog even missen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met zijn Dark Fragrance of Coffee
Het is veel vetter om te luisteren met een echte plensbui buiten!
Onthouding kan veel dingen beter maken!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan moet ik het nog even missen!
En Townsend is een baasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
En op Party San en MetalMean.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Tunafish het volgende:
Onheil op Occultfest *o*
Jammer dat die allebei niet zo in de buurt liggen als Hoogeveenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef Muchachooo het volgende:
Net Dream Evil ontdekt, dé nieuwe Iron Maiden wat mij betreft!
Immortal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
Zijn er nog ijskoude metalplaten ik heb het een beetje gehad met die hitte.
Goeie tipquote:
Hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Grim and frostbitten kingdoms of In my kingdom cold ofzo
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
Alles van Iced Earth ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Grim and frostbitten kingdoms of In my kingdom cold ofzo
Nah, voor een zwoele zomerdag gebruik ik toch liever stoner/spacerock als soundtrackquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ik ga met dit weer juist voor Nile.
De perfecte muziek voor de zomerhitte, natuurlijk gecombineerd met de soloplaten van Karl Sanders.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nah, voor een zwoele zomerdag gebruik ik toch liever stoner/spacerock als soundtrack
Ook Yawning man is wel vet met dit weer.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
Neen, ik ben dan niet aanwezig. Dag daarvoor komt mijn vriendinnetje thuis van vakantie, dus ik ga zondag naar haarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Raap me op
![]()
Hey TonijntjeTot volgende week?
Hahaha hoe kan ik die vergetenquote:
Jaaa, Meshuggah!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb!Hoe is het hier?
Gaan er toevallig nog meer mensen naar de Zwarte Cross de 17e?
Nee want dan moet ik werken maandag enzo. En vandaag ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Gaan er nog mensen naar Metropolis morgen?
Eh, Baroness komt.
Enslaved kwam dit jaar weer naar NL als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef heartwork het volgende:
Weer of geen weer. Enslaved / Hypocrisy klinkt altijd zeg ik altijd maar.
Ja ik heb ze gezien op Roadburn dit jaarquote:Op zondag 4 juli 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enslaved kwam dit jaar weer naar NL als ik me niet vergis
Nicequote:Op zondag 4 juli 2010 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien op Roadburn dit jaar
Zekerquote:Op zondag 4 juli 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
In oktober komen ze nog een keertje, in Zaandam. Wil ze dan eigenlijk wel zien
gister gezien op Fortarock, maar dit is zo'n band die in een zaal beter tot z'n recht komt.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Eh, Baroness komt.
Dat geldt voor heel veel bands. Andersom ook trouwens. Watain hoort ook in een donkere kleder thuisquote:Op zondag 4 juli 2010 10:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
gister gezien op Fortarock, maar dit is zo'n band die in een zaal beter tot z'n recht komt.
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 4 juli 2010 10:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Zaandam is wel erg ver. Komen ze niet ergens anders dichterbij?
Als ze in zwolle hadden gestaan had ik vast wel bij jou mogen slapenquote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nietIk had ze ook liever hier in de regio gehad
![]()
Ik heb een logeerkamer met logeerbed, dus dat was inderdaad geen probleem geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze in zwolle hadden gestaan had ik vast wel bij jou mogen slapen
Er komt vast wel een keer iets leuks in Zwolle.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een logeerkamer met logeerbed, dus dat was inderdaad geen probleem geweest
Hayseed Dixie heb je al gemistquote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er komt vast wel een keer iets leuks in Zwolle.
Dat zal ik doen. Overigens zijn de prijzen overal hoog. Zeker voor buitenlandse acts.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hayseed Dixie heb je al gemistEn Hedon heeft soms leuke dingen, maar dan is het prijskaartje soms echt belachelijk hoog. Maar als je 'ns wat tegenkomt dan geef je maar een gil
Mwah, doorgaans is het 12.50/15 euro. Hedon is ook een vrij kleine zaal. Maar ze hadden laatst wat oude metalbands (weet zo uit m'n hoofd even niet meer welke), maar daar vroegen ze 35/40 euro voor. Dat heb ik er dan weer niet voor over in zo'n klein zaaltjequote:Op zondag 4 juli 2010 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Overigens zijn de prijzen overal hoog. Zeker voor buitenlandse acts.
Dat is veel geld inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, doorgaans is het 12.50/15 euro. Hedon is ook een vrij kleine zaal. Maar ze hadden laatst wat oude metalbands (weet zo uit m'n hoofd even niet meer welke), maar daar vroegen ze 35/40 euro voor. Dat heb ik er dan weer niet voor over in zo'n klein zaaltje
Maar dan baal je wel als Meshuggah afzegt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel geld inderdaad.
Ik heb The Dillinger Escape plan in de Effenaar gezien voor 8 euro ofzo.Iedereen kreeg 5 euro terug omdat Meshuggah niet kwam. Alleen ik had al een kaartje gekocht die goedkoper was en kreeg ook 5 euro terug.
Dus het kan wel goedkoop
Nee want dat was al maanden bekend.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar dan baal je wel als Meshuggah afzegt.
En daar kon je dan nog wel bij zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee want dat was al maanden bekend.Toen werd de tour uitgesteld omdat de drummer zijn voet brak.
![]()
Later is de tour met Meshuggah wel doorgegaan
Jah! en japandroidsquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Eh, Baroness komt.
Ja daarom heb ik Dillinger 2 keer gezien in korte tijdquote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En daar kon je dan nog wel bij zijn?
En ook: KUT. Ik merk net dat ik met mijn huidige vakantieplannen niet in mijn woonplaats ben met de WK-finale.
Jepjep! Ook een leuke band.quote:
Even dat je het weet: Ik houd van schelden en ik zit daar midden in de zogenaamde Bible Belt.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik Dillinger 2 keer gezien in korte tijdMeshuggah, Dillinger en BTBAM
![]()
Daar kijken
Ja en? Gewoon kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jepjep! Ook een leuke band.
[..]
Even dat je het weet: Ik houd van schelden en ik zit daar midden in de zogenaamde Bible Belt.
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandamquote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nietIk had ze ook liever hier in de regio gehad
![]()
Ja, da's waar ook, dan hadden we liever Zaandam, dat was maar ruim een uur rijdenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandam
w2 woehoee..quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandam
Daar ga ik denk ik wel bij zijn, Enslaved is altijd briljant.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
In oktober komen ze nog een keertje, in Zaandam. Wil ze dan eigenlijk wel zien
Ze kunnen met z'n tweeën nog zo mooi spelen, maar Kissing The Shadows overtreffen ze niet meer.quote:
Toffe foto's!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, wat leuke foto's van ons optreden afgelopen vrijdag in de Groene Sael in Breda: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43684342
En ja, het was fucking warm!
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!quote:
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef bop6 het volgende:
[..]
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!
Of een duet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versa![]()
Ik zie het al voor mij.
Jaquote:
Finntrollquote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef GimmeGore het volgende:
Achter mij speelt nu toevallig Trollhammaren (ofzo) en toch vind ik dat een dikke zanger beter bij Finntroll past.
Hoewel Vreth wel weer wat fijner is om naar te kijken
Volgens mij is het ook dezelfde tent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef heartwork het volgende:
Gisteren zag ik op het journaal dat er tenten waren ingestort voor het zwarte cross festival..
Schrok ik wel van. Zeker omdat het dezelfde tent (of de soort) is die ook op graspop stond.
Het zal je maar overkomen Tijdens een festival. *brr*
[ afbeelding ]
ik haat jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgenochtend richting Tjechië vliegen voor Obscene Extreme.![]()
Volgens mij is dat hem idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef heartwork het volgende:
is die te downloaden boka?
wil m ook weleens zien.
of ben ik in de war met een andere docu.. een docu over 2 mannen die t perse willen maken met hun band..bijna ten onder gaan en dan via een docu steeds meer bekendheid krijgen en zo verder...
Boeken ze ook wel eens andere bands voor dat festival?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
jammer dat er op ouderwetse folk-metal avondjes altijd dezelfde bands boeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
Of Graspop, daar staan voor mijn gevoel ook vaak dezelfde bands.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef Tokus het volgende:
nee, om het jaar he.
net als de Persistence tour en vroeger met die x-mas metalfests. Het ene jaar band x, het andere jaar y. En dan weer opnieuw beginnen.
Daar wil ik heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:29 schreef -Peach het volgende:
Eindhoven Metal Meeting duurt ook nog ff, maar wordt vast heul tof!
The Vision Bleak![]()
[ afbeelding ]
Prijzen zijn ook wel te doen, de vrijdag kost 38,- en de zaterdag 45,-, combiticket 75,-...quote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook wel te doen, de vrijdag kost 38,- en de zaterdag 45,-, combiticket 75,-...
Moet je naar de line up van Wacken kijken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of Graspop, daar staan voor mijn gevoel ook vaak dezelfde bands.
Exodusquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:29 schreef -Peach het volgende:
Eindhoven Metal Meeting duurt ook nog ff, maar wordt vast heul tof!
The Vision Bleak![]()
[ afbeelding ]
Godver! is dat vanavond?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:46 schreef lifeblind het volgende:
Vanavond naar Steve Von Till in 013, meer mensen van hier die gaan?
En die zie je ook vaak genoeg terug op andere festivals...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:05 schreef Tokus het volgende:
dat is ook een gevolg van zo ontiegelijk veel bands programmeren.
2 kleine probleempjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef GimmeGore het volgende:
Kan je in ieder geval (bijna) niet te laat zijn
Dat is op een donderdagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Voor mensen die zich vervelen in de zomer.
[ afbeelding ]
Schraapstaalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Voor mensen die zich vervelen in de zomer.
[ afbeelding ]
Aanwezig yesquote:
Ik denk er over na om te komen kijken. Als ThE_ED komtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klachten bij de Exit die wellicht denken dat Metalfans niet op concerten af komen.
Cool! Neem al je vrienden meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Aanwezig yesff regelen dat ik 's avonds niet hoef te werken dan
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:49 schreef Torrio het volgende:
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with the slaughter of innocence
Good old Maidenquote:
Maakt niet uit, ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Good old MaidenAlleen de teksten ken ik nog niet uit mijn hoofd
![]()
Weet je het zeker? Dat is wel een lastigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Tokus het volgende:
die van Transylvania moet wel lukken denk ik.
nee de lastige is Losfer Words.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dat is wel een lastige
Ik kreeg kippenvel toen ik dat nummer voor het eerst hoordequote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef BOKA het volgende:
De betere uitvoering van het concept (misschien niet per se dit nummer, maar zeker de complete cd)
Goed zoquote:Op zondag 18 juli 2010 16:48 schreef fixatoman het volgende:
Ik als jonge metalhead van 16 vind maiden echt geweldig![]()
Samen met Lamb of God en oude in flames toch wel mijn favo band.
![]()
Haha, ja die ken ik ook inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef BOKA het volgende:
De betere uitvoering van het concept (misschien niet per se dit nummer, maar zeker de complete cd)
beste nummer van de cd, naar mijn mening
conclusie: Enschede is niet tof.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat de andere kant van het land is vanaf Enschede
Entombed (zelfs niet gratis) gaat altijd boven Rotterdamquote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind Headbanging Enschede en natuurlijk gratis naar Entombed op strompelafstand van mn huis tof genoeg
En dan krijg je Sodom er nog bij ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Tokus het volgende:
laat Entombed nou ook in Rotterdam komen, in september. En ook gratis.
Een reden temeer om voor een andere locatie te gaan. Sodomquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan krijg je Sodom er nog bij ook!
incl gratis huppelende alto's, waar ik spontaan wurgneigingen van krijgquote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Tokus het volgende:
laat Entombed nou ook in Rotterdam komen, in september. En ook gratis.
Volgens mij heeft Anathema een contract met de Boerderij, dit is al de derde keer op rij dat ze in oktober/september(herfst) daar staanquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Redisformurder het volgende:
13 oktober Anathema in Zoetermeer, 14 oktober in Eindhoven.![]()
Dan lijk je er wel extra tr00 door.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
incl gratis huppelende alto's, waar ik spontaan wurgneigingen van krijg
Mij ook niet!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef lifeblind het volgende:
Iedere keer dat ik die band live zie is 't geweldig
Alhoewel 't vorig jaar even schrikken was in de Biebob toen er tijdens een gitaar-stem momentje een reggea nummer ingezet werdquote:
Mee eensquote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef lifeblind het volgende:
In eindhoven zal ik hoogstwaarschijnlijk bij Anathema aanwezig zijn. Iedere keer dat ik die band live zie is 't geweldig
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
incl gratis huppelende alto's, waar ik spontaan wurgneigingen van krijg
Ik zie het als een teken van hoop. Die alto's gaan inzien dat metal veel betere muziek is. Nu alleen nog die achterlijke kleren uit en dan zijn ze weer normale mensenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef LompeHork het volgende:
Terecht inderdaad. Zie ik ook de laatste tijd veel op concerten.
Jammer dat het zo ver weg isquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef Redisformurder het volgende:
13 oktober Anathema in Zoetermeer, 14 oktober in Eindhoven.![]()
Valt wel tegen hoor, ik bedoel, je hebt alto's en alto's; de ene groep verneukt de Punk-scene (ik ben breed georiënteerd op het gebied van muziek). De andere groep helpt de Metalscene om zeep (tegenwoordig ben je eerder een hippie met lang haar dan een Metalhead), zonde!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het als een teken van hoop. Die alto's gaan inzien dat metal veel betere muziek is. Nu alleen nog die achterlijke kleren uit en dan zijn ze weer normale mensen
Voor mijn gevoel is dat altijd al zo geweest hoor, dat hippie met lang haarquote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor, ik bedoel, je hebt alto's en alto's; de ene groep verneukt de Punk-scene (ik ben breed georiënteerd op het gebied van muziek). De andere groep helpt de Metalscene om zeep (tegenwoordig ben je eerder een hippie met lang haar dan een Metalhead), zonde!
Oh, dat is een hele tijd niet zo geweest hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat altijd al zo geweest hoor, dat hippie met lang haarEn wat maakt het uit wat voor mensen er bij concerten komen, als je het maar naar je zin hebt toch? Ik kan me er in elk geval niet druk om maken, vind een gemengd publiek vaak juist een welkome verandering
Alsof het de maatschappij ene reet kan schelen?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat is een hele tijd niet zo geweest hoor
Nou, het laat wel een indruk na aan de maatschappij; de gemiddelde Metalhead loopt lekker rond in een spijkerbroek in een bandshirt, bij die emo's hangen er allemaal kettingen aan zonder enig nut, oogschaduw (bij jochie's dan) en toch een beetje een armzalig uiterlijk in het geheel.
[verwacht nu een discussie over maatschappij en metal, maar toch is dat in de loop der tijd redelijk geaccepteerd heur]
Op Graspop waren ze best oke. Jammer dat het op de cross slecht geluid was.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver weg isBen een tijdje terug naar Deventer geweest om ze te zien en wilde ze wel nog een keer zien
Zaterdag op de ZC Paradise Lost gezien, welgeteld 3 nummertjes. We vonden het geluid om te janken dus zijn vervolgens maar ergens anders heen gegaan, dat was echt balen
Taake is wel oke maar om nu te zeggen vernieuwd Nee dat zeker niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor, ik bedoel, je hebt alto's en alto's; de ene groep verneukt de Punk-scene (ik ben breed georiënteerd op het gebied van muziek). De andere groep helpt de Metalscene om zeep (tegenwoordig ben je eerder een hippie met lang haar dan een Metalhead), zonde!
edit: Waar blijven bands als Taake die een beetje de boel vernieuwen/verouderen? (Net hoe je het wilt zien natuurlijk)
Ja, ik had me echt op ze verheugd...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op Graspop waren ze best oke. Jammer dat het op de cross slecht geluid was.
[..]
Taake is wel oke maar om nu te zeggen vernieuwd Nee dat zeker niet.
En verder is een gemengd publiek leuk.
Oh, maar daar maak ik mij ook niet druk over; liever dat ik niet geassocieerd wil worden met zogenaamde alto's. Heeft meer te maken met de algehele indruk die ik, en velen met mij (denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof het de maatschappij ene reet kan schelen?Iedereen moet lekker doen waar die blij van wordt en als je je werkelijk waar druk maakt over hoe andere mensen over metalheads "denken" dan vraag ik me af waarom? Ik snap werkelijk waar niet waar jij je druk om maakt
Wees jezelf en gelukkig, dan hoef je je ook niet druk te maken om de mening van de "maatschappij"... Bovendien worden mannen met lang haar toch al snel en gemakkelijk negatief beoordeeld, met of zonder kettingen en make up
Ik krijg steeds meer het idee dat als je 25+ wordt je "normaal" moet gaan kleden en naar "normale"muziek moet gaan luisteren. Mensen accepteren metalheads/gothic/emo's/punks nog steeds niet. En zeker niet na je 25ste.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof het de maatschappij ene reet kan schelen?Iedereen moet lekker doen waar die blij van wordt en als je je werkelijk waar druk maakt over hoe andere mensen over metalheads "denken" dan vraag ik me af waarom? Ik snap werkelijk waar niet waar jij je druk om maakt
Wees jezelf en gelukkig, dan hoef je je ook niet druk te maken om de mening van de "maatschappij"... Bovendien worden mannen met lang haar toch al snel en gemakkelijk negatief beoordeeld, met of zonder kettingen en make up
Ik draag al jaren niet meer standaard een band shirt of kisten, dus dan ben ik net zo'n burgertrut als jijquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar daar maak ik mij ook niet druk over; liever dat ik niet geassocieerd wil worden met zogenaamde alto's. Heeft meer te maken met de algehele indruk die ik, en velen met mij (denk ik), over hen hebben. Daarnaast kunnen die gasten over het algemeen een pit niet overleven en gaan een beetje zielig lopen doen na een duwtje. Dat is gewoon jammer!
Overigens ben ik na jaren langharig te zijn geweest op dit moment gemillimeterd. (ben ik nu een burgertrut?)
Die lopen daar vast welquote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had me echt op ze verheugd...
Ik vind het vooral leuk als er ook oudere mensen zijn (alsin grijs en gerimpeld)
Niet? Daarom gaf ik ook aan: "net hoe je het wilt zien"quote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Taake is wel oke maar om nu te zeggen vernieuwd Nee dat zeker niet.
En verder is een gemengd publiek leuk.
Burgertrut for life!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik draag al jaren niet meer standaard een band shirt of kisten, dus dan ben ik net zo'n burgertrut als jij![]()
Maar mensen hebben sowieso altijd wel snel en gemakkelijk een negatief oordeel. En ik denk dat metalheads (dat zijn immers allemaal satanisten) makkelijker zwart gemaakt worden dan emo's.
Dat idee heb ik niet, maar het is natuurlijk wel zo dat als jij een beetje een fatsoenlijke baan wilt hebben (en ja, dat wil ik) dat je dan moeilijk in je metalshirtje op sollicitatie of het werk kunt komenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat als je 25+ wordt je "normaal" moet gaan kleden en naar "normale"muziek moet gaan luisteren. Mensen accepteren metalheads/gothic/emo's/punks nog steeds niet. En zeker niet na je 25ste.
Tussen je 15de en 25ste mag je naar metal/punk/rock luisteren daarna moet je naar pop luisteren wat normaal is![]()
Maar goed daar trek ik mij lekker niets van aan
Ik zie heel vaak ook wat ouder publiek, dat vind ik altijd wel tofquote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die lopen daar vast welOverigens heb ik liever dat er veel jonge dames zijn
Yeah!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Burgertrut for life!![]()
Ja klopt (omtrent een negatief oordeel); echter merk ik aan bijvoorbeeld ouderen in mijn omgeving dat metalheads eerder worden geaccepteerd en dat alto's/emo's/whatever toch een beetje scheef worden aangekeken door de kleding die ze aan hebben.
Ach, misschien worden ze met de jaren nog wijs
Minder jonge dames dan kerels op metalconcerten!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak ook wat ouder publiek, dat vind ik altijd wel tofEn tsja, jonge dames maak je mij niet echt blij mee, doe mij dan maar wat leuke kerels
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Minder jonge dames dan kerels op metalconcerten!
Wij kerels hebben het zwaar ja!
haha laatst bij Enter Shikari (krijg ik hier nu een flamewar omdat ik in een metaltopic Enter Shikari zeg?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het vooral leuk als er ook oudere mensen zijn (alsin grijs en gerimpeld)
Tofquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha laatst bij Enter Shikari (krijg ik hier nu een flamewar omdat ik in een metaltopic Enter Shikari zeg?) liep er een gast van ongeveer 60 rond
Oh nee, dat is niets voor mij hoor, die jonge meidjes (ik ben niet zo jong meer, maar ook niet bejaard). Dames in het algemeen zijn schaars op metalconcertenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan jammer, want ik ga toch echt voor een leuke vent
![]()
En dan komen er leuke alto dames langshuppelen, zijn ze weer niet goed genoeg![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niets voor mij hoor, die jonge meidjes (ik ben niet zo jong meer, maar ook niet bejaard). Dames in het algemeen zijn schaars op metalconcerten
Overigens zie ik op Black Metal/Pagan Metal concerten nog regelmatig alto's verschijnen (zal wel regulier zijn tegenwoordig); ze keken heel sjagerijnig (<- neuk die spelling) en wilde niet eens een gesprek aan knopen
Ach ik vind Taake wel leuk maar om nu te zeggen origneel ofzo niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Daarom gaf ik ook aan: "net hoe je het wilt zien"
In principe is wat ze maken ontzettend oude meuk (gezien de Thrash invloeden); echter vond ik ze door het doorbreken van de toendertijd redelijk dode Black Metal scene (kijk naar wat bijvoorbeeld een Mayhem in die tijd produceerde) toch redelijk vernieuwend en vooral catchy!
Naar welk genre luistert men hier over het algemeen trouwens?(ik zag dat het Black Metal topic niet echt storm loopt, dus ik zeg niets meer
)
Gemengd publiek? Leuk! Maar liever wel mensen die er nog een beetje verzorgd uitzien, en dat is een mening, geen feit, er zullen best wel alto's rondlopen die er wel verzorgd uit zien
Dat klopt. Op Graspop genoeg mensen gezien die normaal gekleed gingen afgezien van een bandshirt.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, maar het is natuurlijk wel zo dat als jij een beetje een fatsoenlijke baan wilt hebben (en ja, dat wil ik) dat je dan moeilijk in je metalshirtje op sollicitatie of het werk kunt komenIn je vrije tijd, vind ik anders, maar ook daar "groeien" de meesten overheen. Voor mijn gevoel is het ook meer een soort van afzetten tegen de gevestigde burgerlijke maatschappij ofzo, en dat hoeft niet meer zo ik ben de puberteit wel voorbij
Dingen veranderen als je ouder wordt, dus ook dat. Muziekkeuze daarentegen heb ik nooit ervaren als een probleem. Zat mensen die ik ken die wel metal luisteren, maar de behoefte niet hebben zich standaard zo te kleden
Hier is er eentjequote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak ook wat ouder publiek, dat vind ik altijd wel tofEn tsja, jonge dames maak je mij niet echt blij mee, doe mij dan maar wat leuke kerels
Ik ben van '84, do the mathquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe oud ben je dan?
![]()
En dat is wel waar ja. Ik vind het ook altijd tof om te zien hoe galant mannen dan ineens kunnen doen
![]()
Da's wel achterlijk, het is toch juist tof om met iedereen te ouwehoerenIk maak altijd eenmalige concertvriendjes, wel zo gezellig
16 jaar is toch een beetje aan de jonge kantquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's dan jammer, want ik ga toch echt voor een leuke vent
![]()
En dan komen er leuke alto dames langshuppelen, zijn ze weer niet goed genoeg![]()
Ieder z'n meugquote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vind Taake wel leuk maar om nu te zeggen origneel ofzo niet.
Ik luister van alles. Van Black tot grind. Van hardcore tot metal.
Alto's besteden ook veel aandacht aan hun uiterlijk![]()
[
Hehehe, dan ben ik gewoon ouderquote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van '84, do the math
Ach, galant ben ik absoluut niet, daar heb ik dan weer absolute schijt aan![]()
Ik maak vaak meermalige concertvrienden(vaak hetzelfde type concert, dan krijg je dat soort dingen haha). Wel leuk, maar niet met die erg jonge peupeltjes.
Ik zie het! Het is bijna een wereldwonderquote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, dan ben ik gewoon ouder![]()
Het is meer dat ik soms nog wel eens onhandig ben ofzo, en dan opeens staan er allemaal mannen om je te helpen![]()
![]()
Ja, ik ga vaak niet naar eenzelfde soort regio oid en mijn concerten zijn ook wel vrij gemengdVroeger kwam in inderdaad bijna altijd dezelfde mensen tegen bij concerten, dat gebeurd me nu nog sporadisch
De mijnes ook. Net nog naar Caro Emerald geluisterd.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ieder z'n meug
Ah, een brede smaak is een goede smaak; die van mij rijkt nog buiten de metalscene!
Ja, een beetje te veel
Hehehe, dat gaat me dan net iets te ver (moest het zelfs opzoeken! Klinkt niet slecht trouwens...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mijnes ook. Net nog naar Caro Emerald geluisterd.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie het! Het is bijna een wereldwonder
Hehe, dat zie ik wel voor me, dat heb ik nou nooit als ik leplazarus (geloof me, dat is hier een woord) struikel over een barkruk
In de regio waar ik woon is geen ruk te doen (Noord-Holland) qua metal
Het is wel netjes dat je nu toch veel andere mensen tegenkomt dan vroeger!
Caroquote:Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mijnes ook. Net nog naar Caro Emerald geluisterd.
Amyquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, dat gaat me dan net iets te ver (moest het zelfs opzoeken! Klinkt niet slecht trouwens...); maar zo had ik net Amy MacDonald op staan
Ik heb de scene in de afgelopen jaren ook zien veranderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie het! Het is bijna een wereldwonder
Hehe, dat zie ik wel voor me, dat heb ik nou nooit als ik leplazarus (geloof me, dat is hier een woord) struikel over een barkruk
In de regio waar ik woon is geen ruk te doen (Noord-Holland) qua metal
Het is wel netjes dat je nu toch veel andere mensen tegenkomt dan vroeger!
Nee, verre vanquote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat valt vast wel mee
Leplazarus ken ik welEn tsja, jij bent dan ook geen meisje
Da's wel balen ja, maar ik merk dat het sowieso minder is. Een jaar of 12 tot 10 geleden was er bijna elk weekend wel iets te doen, maar nu is dat echt niet meer zo
[..]
Caro
[..]
Amy
Haha, volgens mij iedereen wel die wat langer mee loopt! In de jaren tachtig was de verandering positief, hij lijkt echter nu een andere kant op te vallenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de scene in de afgelopen jaren ook zien veranderen.En dat is niet altijd even positief.
Dat is dus echt je reinste onzin, ik ken zat mensen die in een bandshirt werken, ik ben zelf in een Pain shirt gaan solliciteren en ik heb die baan gewoon gekregen (vaste baan toen, geen bijbaantje ofzo)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, maar het is natuurlijk wel zo dat als jij een beetje een fatsoenlijke baan wilt hebben (en ja, dat wil ik) dat je dan moeilijk in je metalshirtje op sollicitatie of het werk kunt komen![]()
Goeie bekende van mij is 58, die gaat zoveel mogelijk concerten en festivals af hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha laatst bij Enter Shikari (krijg ik hier nu een flamewar omdat ik in een metaltopic Enter Shikari zeg?) liep er een gast van ongeveer 60 rond
ik werd wel een keer verteld dat ik aangenomen werd op voorwaarde dat ik naar de kapper gingquote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is dus echt je reinste onzin, ik ken zat mensen die in een bandshirt werken, ik ben zelf in een Pain shirt gaan solliciteren en ik heb die baan gewoon gekregen (vaste baan toen, geen bijbaantje ofzo)
Vriend van mij liep stage bij een architectenbureau met Last Days Of Humanity shirts aan.
Alsof je slechter werkt in een bandshirt ofzo.
Die ouderwetse normen wat dat betreft...
Dat zou voor mij al een rede zijn om er niet te gaan werken (of had je echt heel erg lelijk, vies haar/dreadlocks?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik werd wel een keer verteld dat ik aangenomen werd op voorwaarde dat ik naar de kapper ging
Je zegt het al: " Dat is dus echt je reinste onzin, ik ken zat mensen die in een bandshirt werken".quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is dus echt je reinste onzin, ik ken zat mensen die in een bandshirt werken, ik ben zelf in een Pain shirt gaan solliciteren en ik heb die baan gewoon gekregen (vaste baan toen, geen bijbaantje ofzo)
Vriend van mij liep stage bij een architectenbureau met Last Days Of Humanity shirts aan.
[..]
Goeie bekende van mij is 58, die gaat zoveel mogelijk concerten en festivals af hoor.
Als jij een representatieve functie wilt wel ja. Ik weet wel dat als jij bij mij op sollicitatie zou komen in een bandshirt dat ik je niet zou aannemen, ondanks de gedeelde muzieksmaak. Ik vind dat persoonlijk echt niet kunnenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[..]
Goeie bekende van mij is 58, die gaat zoveel mogelijk concerten en festivals af hoor.
Dat komt omdat de alto's graag stoer willen doen, maar het stiekem gewoon niet zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niets voor mij hoor, die jonge meidjes (ik ben niet zo jong meer, maar ook niet bejaard). Dames in het algemeen zijn schaars op metalconcerten
Overigens zie ik op Black Metal/Pagan Metal concerten nog regelmatig alto's verschijnen (zal wel regulier zijn tegenwoordig); ze keken heel sjagerijnig (<- neuk die spelling) en wilde niet eens een gesprek aan knopen
De Baroeg is opzich wel oke. Komende zondag ben ik er weer. Voor een lekker potje Hoeren verminken.(Prostitute Disfigurment)quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, verre vanMaar de meeste meiden zijn toch een stuk jonger (denk aan 16 t/m 18) of een stuk ouder (35+
)
Ja, tegenwoordig is zelfs de Baroeg niet meer wat het geweest is (de moeite die ik moet doen om daar nog heen te gaan heb ik maar opgegeven).
En hulde voor je brede smaak
[..]
Haha, volgens mij iedereen wel die wat langer mee loopt! In de jaren tachtig was de verandering positief, hij lijkt echter nu een andere kant op te vallen
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat komt omdat de alto's graag stoer willen doen, maar het stiekem gewoon niet zijn.
Maar dan kunnen ze op hun hyves tenminste lijstjes bijhouden van welke bands ze allemaal live hebben gezien.
En opscheppen bij hun myspace vriendjes hoe hard de pit was! dat ze een pit hebben gezien.
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij een representatieve functie wilt wel ja. Ik weet wel dat als jij bij mij op sollicitatie zou komen in een bandshirt dat ik je niet zou aannemen, ondanks de gedeelde muzieksmaak. Ik vind dat persoonlijk echt niet kunnenEn stage is wel iets anders dan echt een goede baan. En bij een fabrieksbaantje is het zeker anders dan als je een management functie wilt bekleden, maar toch vind ik het op een sollicitatie hoe dan ook ongepast. Dan kleed je je netjes en representatief aan imo
Oh ongetwijfeld; maar dan moeten ze niet op de vloer gaan liggen huilen, dat irriteert mij mateloos! Ze worden notabene nog opgepakt van de grond, alsof het normale personen zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat komt omdat de alto's graag stoer willen doen, maar het stiekem gewoon niet zijn.
Maar dan kunnen ze op hun hyves tenminste lijstjes bijhouden van welke bands ze allemaal live hebben gezien.
En opscheppen bij hun myspace vriendjes hoe hard de pit was!
Ik heb op myspace, bij een gemeenschappelijke vriend gezien dat een alto ging opscheppen over dat hij in de harde pit bij Alestorm stond, maar die kerel had knalblauw haar, dus ik had hem bij dat concert gezien, en gezien dat hij angstig richting de pit stond te kijkenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voor
Maar goed, als jij mij afwijst om een shirt zou ik ook niet daar willen werken, als ik met kortzichtige mensen wil werken solliciteer ik wel bij de PVV, heb ik ook nog kans om in het nieuws te komen ofzo.
Ooglapjes op en gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Redisformurder het volgende:
Een pit bij Alestorm?Hoe ziet een piratenpit eruit?
Oh, Prostitute Disfigurement is wel lekker! Jammer dat het op een zondag valt; moet de maandag weer vroeg op!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De Baroeg is opzich wel oke. Komende zondag ben ik er weer. Voor een lekker potje Hoeren verminken.(Prostitute Disfigurment)
Inderdaad.
Sorry dat ik je moet tegenspreken, maar nee; HBO stages stellen niet zo veel voor als je het vergelijkt met een sollicitatie voor een vaste functie binnen, laten we zeggen, een multinationalquote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voor
Maar goed, als jij mij afwijst om een shirt zou ik ook niet daar willen werken, als ik met kortzichtige mensen wil werken solliciteer ik wel bij de PVV, heb ik ook nog kans om in het nieuws te komen ofzo.
dat bedoel ik dus, die mensen probeer ik altijd een ram te verkopen als ik toevallig die kant op geslagen wordquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb op myspace, bij een gemeenschappelijke vriend gezien dat een alto ging opscheppen over dat hij in de harde pit bij Alestorm stond, maar die kerel had knalblauw haar, dus ik had hem bij dat concert gezien, en gezien dat hij angstig richting de pit stond te kijken
Met een hand als haak en een houte poot. Papegaai op je schouderquote:
Het is een middagconcert dus aan het begin van de avond afgelopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, Prostitute Disfigurement is wel lekker! Jammer dat het op een zondag valt; moet de maandag weer vroeg op!
Daar ga ik dan eens over brainstormen, wellicht aanwezig!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een middagconcert dus aan het begin van de avond afgelopen.
Doe datquote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar ga ik dan eens over brainstormen, wellicht aanwezig!
Wanneer precies en waar?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Wie gaan er ook naar Alestorm in september?
En ik heb ze ook met van die piratenzwaardjes zien lopenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dan moet ik maar ergens een ooglapje gaan regelen, voor het geval dat.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik altijd over dit topic heengekeken?![]()
Anyway, geen Alestorm voor mij, ik ga wel naar Enslaved een maandje later
Hoe was het en waar ben je geweest?quote:
Enslaved wil ik ook heen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Anyway, geen Alestorm voor mij, ik ga wel naar Enslaved een maandje later
Met m'n vriendin naar de Veluwe. Was leuk, alleen de omgeving is saaier dan dat ik al dacht. Ook nog een weekend bij mn vader geweest.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het en waar ben je geweest?
Ik denk dat je het verkeert uitlegt. Als tegen je gezegd wordt dat je niet in je metalshirtje op kunt komen dagen of in je replaybroek ofzo, dan wordt dat vaak ervaren van 'ze willen dat ik mainstream word! opression!' en dat soort ageringen, maar dat is het helemaal niet. Waarom heb je bij een bank een pak aan? Bedrijfskleding. Het is de juiste kleding om die zaken mee te doen, net zo goed als dat een monteur een overall aan heeft. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat wanneer iedereen min of meer hetzelfde aan heeft, dit niet afleidt van de inhoud. Of het zo is weet ik niet, maar ik vind het idee wel leuk.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jezus, sorry maar lees nog eens even wat je typt en denk dan maar even na ofzo.
Bij een bank neem ik jou niet aan in je metalshirtje nee, gek he?
![]()
En als manager of iemand die klanten spreekt verwacht ik een representatieve houding, maar ik betwijfel of dat uberhaupt werk voor jou is
Nou, waarom dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
uitleg over het bedrijfsleven
Ik deel kranten uit op het station, maar ik ben niks sneller of later klaar als ik een shirt met dooie foetussen er op aan heb hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?
Overigens ben ik vorige week in een Ministry t-shirt naar mijn werk geweest. Zolang er geen dode foetussen op staan, kan dat wel
Ja, dat vind ik gek, want ik werk niks slechter in een bandshirtje dan in een mantelpakje.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jezus, sorry maar lees nog eens even wat je typt en denk dan maar even na ofzo.
Bij een bank neem ik jou niet aan in je metalshirtje nee, gek he?
![]()
En als manager of iemand die klanten spreekt verwacht ik een representatieve houding, maar ik betwijfel of dat uberhaupt werk voor jou is
Breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:58 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat hier ook over alles wat de Metalhead bezig houdt, toch?.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeert uitlegt. Als tegen je gezegd wordt dat je niet in je metalshirtje op kunt komen dagen of in je replaybroek ofzo, dan wordt dat vaak ervaren van 'ze willen dat ik mainstream word! opression!' en dat soort ageringen, maar dat is het helemaal niet. Waarom heb je bij een bank een pak aan? Bedrijfskleding. Het is de juiste kleding om die zaken mee te doen, net zo goed als dat een monteur een overall aan heeft. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat wanneer iedereen min of meer hetzelfde aan heeft, dit niet afleidt van de inhoud. Of het zo is weet ik niet, maar ik vind het idee wel leuk.
Ik werk bij een bedrijf waar je intern de meest maffe dingen aan kunt hebben, maar als je naar een klant gaat (als vertegenwoordiging van het bedrijf of om gewoon gedetacheerd te worden) moet je je aanpassen aan de daar geldende regels. Maar als ik kijk naar onze account managers bijv; als ze naar klanten gaan lopen ze in pak, doen ze dit niet zie ik ze weleens op slippers en met een QotSA shirtje voorbij komen. Het zijn bijna allemaal Graspop/Lowlands-gangers namelijk.
Het gaat echt niet om je te veranderen, maar om te zorgen dat je de juiste kleding voor de baan hebt. De facilitaire dienst bij een bank zal echt geen pak aan hebben, want daarin kun je dat werk niet doen. Maar als je klerk of hoe dat tegenwoordig heet, waarschijnlijk wel. Maar heb je een bedrijfsuitje naar de dierentuin kun je vaak best in een Iron Maiden shirtje op komen dagen. En ja, anders is het niet de bedrijfscultuur voor jou.
De reden dat veel mensen voor ons komen werken ipv voor Getronics of weet ik het, is de laid back bedrijfscultuur. Al vind ik dat baliedames in té korte rokjes ook niet kunnen. Lekkere wijven hoor, maar hoort niet zo op je werk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?
Overigens ben ik vorige week in een Ministry t-shirt naar mijn werk geweest. Zolang er geen dode foetussen op staan, kan dat wel
Sorry, maar om mezelf te zijn heb ik een persoonlijkheid, kleding hoort daar (met name in combinatie met werk) niet bij. En je moet het lekker zelf weten, maar een beetje een fatsoenlijke functie zit er niet in met een metal shirt, in ieder geval niet wanneer je zo op sollicitatie komtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik deel kranten uit op het station, maar ik ben niks sneller of later klaar als ik een shirt met dooie foetussen er op aan heb hoor.
[..]
Ja, dat vind ik gek, want ik werk niks slechter in een bandshirtje dan in een mantelpakje.
En nee, werk in een representatieve functie is inderdaad niks voor mij, want ik hoef geen mensen die mij vertellen dat ik niet mijzelf mag zijn
Jij hoeft niet voor mij te bepalen wat representatief is.
Als ik door iemand wordt geholpen met oerlelijke make up, dan kan ik die ook niet serieus nemen hoor
En over die HBO stage: ik weet niet wat voor stage er door sommigen worden gelopen wordt/wat voor stagiaires jullie zien, maar die vriend van mij liep daar gewoon hetzelfde werk te doen als de "echte" architecten.
Bah, croissantjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
In dit stadium heb ik het liever over croissantjes ofzo... ontbiiijjjt!
* Marijkezwolle breekt Mark zijn bek losquote:
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Het is echt niet zo dat iemand in pak ineens beter zou zijn in zn werk,
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik heb hier op mn werk zo vaak contact met klanten die over de vloer komen, (ben zelf backend webprogrammeur), en ik heb eigenlijk altijd wel een bandshirt aan (alhoewel ik nu een shirt aan heb van Salad Fingers). Uiteraard doe ik niet alles aan wat ik thuis in de kast heb, maar het meeste is geen enkel probleem.
Naar mijn idee is 'representatief' zo relatief als het maar zijn kan. Het is echt niet zo dat iemand in pak ineens beter zou zijn in zn werk, ik doe net zo graag m'n bankzaken met iemand die gewoon een shirtje en een spijkerbroek aan heeft, Dat een bedrijf dan bedrijfskleding heeft (met logo e.d.) is natuurlijk een ander verhaal, dan gaat het ook om een bepaalde uniformiteit uit te stralen en zeker als het iets is als een plek waar veel klanten komen, is het daardoor duidelijk om te zien wie er uberhaupt werkt en wie niet.
ALs ik trouwens om ergens te werken, eerst naar de kapper zou moeten, zou ik er sowieso al niet gaan werken, van mijn haar blijf je af
En het grappige is ook dat de bedrijfstak waar we blijkbaar steeds op uitkomen IT is, terwijl er echt wel meer bestaat dan die branchequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.
YWquote:
Waar ben je geweest op de Veluwe? Het kan er inderdaad erg rustig zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met m'n vriendin naar de Veluwe. Was leuk, alleen de omgeving is saaier dan dat ik al dacht. Ook nog een weekend bij mn vader geweest.Ik zie eigenlijk Pukkelpop als mijn echte vakantie.
Ga jij nog?
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilEn ik neem aan dat je op je sollicitatie wel een beetje nagedacht hebt over je kledingkeuze, je wilt neem ik aan een goede eerste indruk achter laten...
Inderdaad, en sowieso, level 9 in de IT wereld heeft niks meer met IT te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.
En waarom is ICT geen 'regulier bedrijfsleven'? Ik kom bij veel klanten van ons, ook enorme vierletterige accountantskantoren en daar lopen ondersteunende diensten niet in pak, want dan kun je je werk niet doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilEn ik neem aan dat je op je sollicitatie wel een beetje nagedacht hebt over je kledingkeuze, je wilt neem ik aan een goede eerste indruk achter laten...
Level 9? Is dat de gebruiker (level 8) + 1?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, en sowieso, level 9 in de IT wereld heeft niks meer met IT te maken
Het managementquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Level 9? Is dat de gebruiker (level 8) + 1?.
Dat laat nog even op zich wachten vrees ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
YWIk verwacht wel piratenfoto's uiteraard
De meeste mensen komen juist naar de Veluwe voor hun 'rust'...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar ben je geweest op de Veluwe? Het kan er inderdaad erg rustig zijn![]()
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjeMijn goede indruk laat ik achter aan de hand van mijn portfolio en cv, niet met mijn kleding
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:34 schreef Elegy het volgende:
Waarom? Omdat je daar niet zit voor jezelf maar omdat je een bedrijf vertegenwoordigd tegenover klanten en als ik iemand in een metalshirt (of korte broek of hiphopoutfit) tegenover me heb kan ik met de beste wil dat bedrijf niet serieus nemen, hoe goed ze hun werk ook doen. Je kan ook prima jezelf zijn en je eigen identiteit behouden als je het niet zo etaleert.
Ben ik blij dat ik in een branche zit waar je wordt beoordeeld op je kunnen en niet op hoe je overkomtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Redisformurder het volgende:
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.
En Pro Pain en Municipal Waste!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Tokus het volgende:
w00t, Airbourne op Speedfest!
Ik had je niet aangenomen, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjeMijn goede indruk laat ik achter aan de hand van mijn portfolio en cv, niet met mijn kleding
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat laat nog even op zich wachten vrees ik...Maar je houdt ze te goed!
[..]
De meeste mensen komen juist naar de Veluwe voor hun 'rust'...
[..]
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.
Omdat in die branche wat apartere mensen werken. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar dat zijn echt geen gemiddelde werknemers in een bedrijf met een regulier CVquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En waarom is ICT geen 'regulier bedrijfsleven'? Ik kom bij veel klanten van ons, ook enorme vierletterige accountantskantoren en daar lopen ondersteunende diensten niet in pak, want dan kun je je werk niet doen.
Bij overheden loop je ook vaak niet in pak, hangt vaak af van je functie.
Ik vind nog steeds dat er teveel gezegd wordt dat dingen moeten en moeten, zonder uit te leggen waarom. Het gaat er om dat je tijdens je sollicitatie laat zien dat je de moeite wilt doen om bij dat bedrijf te horen en dat is ook de bedrijfscultuur leren kennen. We hebben ook weleens medewerkers afgewezen gehad bij klanten omdát ze in pak kwamen. Paste niet bij hun bedrijfscultuur.
Als een bank wil dat je in pak komt, kom je in pak. Als de hippe design toko wil dat je in trendy outfits komt, doe je dat.
Mag ik vragen hoeveel ervaring je hebt met programmeurs e.d. aannemen en het solliciteren daarvan? Je kan het namelijk echt niet verantwoorden om iemand niet aan te nemen omdat ie misschien niet de juiste kleding aan heeft, maar wel de geniaalste stukken code schrijft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je niet aangenomen, maar dat is mijn mening.
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel ervaring je hebt met programmeurs e.d. aannemen en het solliciteren daarvan? Je kan het namelijk echt niet verantwoorden om iemand niet aan te nemen omdat ie misschien niet de juiste kleding aan heeft, maar wel de geniaalste stukken code schrijft.
Ik geef overigens wel toe dat in de IT wereld misschien de mensen wat aparter zijn, daar niet van. Maar wat verstaan jullie onder bandshirtjes dan? Natuurlijk doe ik geen shirts aan met dode foetussen/kinderlijkes (al heb ik die wel extreme black/funeral doom ftw!), maar over het algemeen zie je aan mijn shirts niet meteen dat het metalshirts zijn. Van die lelijke H&M shirts met nietszeggende opdruk zouden dan ook niet mogen, terwijl dat dan weer wel geaccepteerd zou zijn
Ten opzichte van vele bedrijven zijn banken en verzekeraars ook "een aparte business", dus het is echt maar net hoe je het bekijkt. Dus hou asjeblieft op over dat "de IT branche" erg anders is dan "de rest"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business is) dat het wel anders of genuanceerder ligt bij een relaxt bedrijfje ofzo. Maar daar zou ik niet gaan werken, omdat ik dus zelf ook die waarde hecht aan representativiteit (en nee, dan heb ik het niet meteen over maatpakken oid
). Ach, ieder z'n meug
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ten opzichte van vele bedrijven zijn banken en verzekeraars ook "een aparte business", dus het is echt maar net hoe je het bekijkt. Dus hou asjeblieft op over dat "de IT branche" erg anders is dan "de rest"
quote:
Een lelijk H&M shirt met schreeuwende nietszeggende opdrukken zou ik ook niet aandoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef lifeblind het volgende:
Ik geef overigens wel toe dat in de IT wereld misschien de mensen wat aparter zijn, daar niet van. Maar wat verstaan jullie onder bandshirtjes dan? Natuurlijk doe ik geen shirts aan met dode foetussen/kinderlijkes (al heb ik die wel extreme black/funeral doom ftw!), maar over het algemeen zie je aan mijn shirts niet meteen dat het metalshirts zijn. Van die lelijke H&M shirts met nietszeggende opdruk zouden dan ook niet mogen, terwijl dat dan weer wel geaccepteerd zou zijn
Bij de IT afdeling van een bank ofzo moet ik toch altijd denken aan The IT Crowdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
overigens, ook banken en verzekeraars hebben IT afdelingen. Lopen ze daar ook allemaal strak in pak?
Representatief wil niet meteen zeggen 'strak in pak', er zitten gradaties tussen bandshirt - pak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
overigens, ook banken en verzekeraars hebben IT afdelingen. Lopen ze daar ook allemaal strak in pak?
Waar hoor je mij zeggen dat iedereen strak in het pak moet? En door al deze uitspraken merk ik serieus hoe beperkt jullie wereld is. Sorry, maar representatief kan ook een nette broek met een blouse of polo zijn. Representatief is voor mij geen vlassig staartje (ja dat hebben de meeste metalheads, en borstelen vinden ze dan vaak ook te veel moeite), een afgeragde spijkerbroek en een bandshirt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef BOKA het volgende:
Men, wat een gezeik over kleding.
[ afbeelding ]
Representatieve metalheads.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Marijkezwolle breekt Mark zijn bek los![]()
Vertel, wat houdt je bezig?
Kijk, 2 vliegen in 1 klap:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
YWIk verwacht wel piratenfoto's uiteraard
Jammer dat ie zo chagrijnig kijkt maar die rechter is wel een beetjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef BOKA het volgende:
Men, wat een gezeik over kleding.
[ afbeelding ]
Representatieve metalheads.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Kijk, 2 vliegen in 1 klap:
[ afbeelding ]
Tja, dat krijg je met een oudste zoontje dat piraat wil zijn
(Alestorm en Swashbuckle vindt hij trouwens ruk, wat ik alleen maar waardeer. Nu nog Entombed en Voivod leren waarderen).
Die rechter lijkt op Gollumquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo chagrijnig kijkt maar die rechter is wel een beetje
Dat ben ik niet met je eens! Al zit er inderdaad wel een overeenkomst in qua blik in z'n ogenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens! Al zit er inderdaad wel een overeenkomst in qua blik in z'n ogen![]()
Ik wil altijd nog dit shirt hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een "FTW!" shirt aan. En cargo pants. Korte broek @ werk = not done.
Maar dan lieg ikquote:
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog dit shirt hebben![]()
[ afbeelding ]
Alleen dan moet ik wel een beetje richting de IT gaan, anders snapt niemand em![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
Is gewoon zo. Daarom hebben jullie ons nodig anders weet niemand hoe jullie te voederen enzoquote:
Ik snap hem!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Overigens draag ik liever torsopants of Tshirthell shirts
Mijn vader en broer zijn autist, dus dat lukt wel jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor je.
Jij hebt echt die aansluiting bij onze doelgroep (en je kunt vast ook wel goed omgaan met beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Overigens draag ik liever torsopants of Tshirthell shirts
Nou danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader en broer zijn autist, dus dat lukt wel ja![]()
En verhuizen is geen punt, wat is de naam van je bedrijf?![]()
"representativiteit" is natuurlijk vooral nodig bij direct klantcontact. Nu ligt het bij elk bedrijf wel anders qua cultuur, maar ook bij een bank zit niet iedereen strak in het pak op kantoor. (Maar ook weer niet in bandshirt, idd.)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business is) dat het wel anders of genuanceerder ligt bij een relaxt bedrijfje ofzo. Maar daar zou ik niet gaan werken, omdat ik dus zelf ook die waarde hecht aan representativiteit (en nee, dan heb ik het niet meteen over maatpakken oid
). Ach, ieder z'n meug
Dat wordt dan verhuizenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik werk voor OGD. Grappige is, we hebben wel een vestiging in je regio (nou ja, Enschede), maar P&O enzo zit allemaal in Delft
.
En dat zeg ik ook nergens dat representatief strak in het pak isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"representativiteit" is natuurlijk vooral nodig bij direct klantcontact. Nu ligt het bij elk bedrijf wel anders qua cultuur, maar ook bij een bank zit niet iedereen strak in het pak op kantoor. (Maar ook weer niet in bandshirt, idd.)
Nee, maar ook niet wat dat wel is. "Ik hecht waarde aan representativiteit", ja dat kan dus ook iemand in een cool bandshirt zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat zeg ik ook nergens dat representatief strak in het pak is
Okeequote:
Conorach en later nog Die Antwoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeNog leuke concerten op de planning?
Ik ben helemaal geen autistquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor je.
Jij hebt echt die aansluiting bij onze doelgroep (en je kunt vast ook wel goed omgaan met beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
Waar treedt Conorach op?quote:
Komt wel goed schatjequote:
Mannen met stropdassenquote:
In de Exit hier in 010quote:
quote:Die Antwoord, dat is toch dat foute Afrikaanse rap gebeuren?Of ben ik weer eens in de war?
Ja, bij de een staat een pak of overhemd beter dan bij de ander.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mannen met stropdassen![]()
Da's niet helemaal waar, maar ik zat bij een hypotheekadviseur op de kamer en die had 1 bepaalde combi qua pak en daar werd ik erg blij van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |