Ik heb een logeerkamer met logeerbed, dus dat was inderdaad geen probleem geweestquote:Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze in zwolle hadden gestaan had ik vast wel bij jou mogen slapen
Er komt vast wel een keer iets leuks in Zwolle.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een logeerkamer met logeerbed, dus dat was inderdaad geen probleem geweest
Hayseed Dixie heb je al gemistquote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er komt vast wel een keer iets leuks in Zwolle.
Dat zal ik doen. Overigens zijn de prijzen overal hoog. Zeker voor buitenlandse acts.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hayseed Dixie heb je al gemistEn Hedon heeft soms leuke dingen, maar dan is het prijskaartje soms echt belachelijk hoog. Maar als je 'ns wat tegenkomt dan geef je maar een gil
Mwah, doorgaans is het 12.50/15 euro. Hedon is ook een vrij kleine zaal. Maar ze hadden laatst wat oude metalbands (weet zo uit m'n hoofd even niet meer welke), maar daar vroegen ze 35/40 euro voor. Dat heb ik er dan weer niet voor over in zo'n klein zaaltjequote:Op zondag 4 juli 2010 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Overigens zijn de prijzen overal hoog. Zeker voor buitenlandse acts.
Dat is veel geld inderdaad.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, doorgaans is het 12.50/15 euro. Hedon is ook een vrij kleine zaal. Maar ze hadden laatst wat oude metalbands (weet zo uit m'n hoofd even niet meer welke), maar daar vroegen ze 35/40 euro voor. Dat heb ik er dan weer niet voor over in zo'n klein zaaltje
Maar dan baal je wel als Meshuggah afzegt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel geld inderdaad.
Ik heb The Dillinger Escape plan in de Effenaar gezien voor 8 euro ofzo.Iedereen kreeg 5 euro terug omdat Meshuggah niet kwam. Alleen ik had al een kaartje gekocht die goedkoper was en kreeg ook 5 euro terug.
Dus het kan wel goedkoop
Nee want dat was al maanden bekend.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar dan baal je wel als Meshuggah afzegt.
En daar kon je dan nog wel bij zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee want dat was al maanden bekend.Toen werd de tour uitgesteld omdat de drummer zijn voet brak.
![]()
Later is de tour met Meshuggah wel doorgegaan
Jah! en japandroidsquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Gaan er nog mensen naar Metropolis morgen?
Eh, Baroness komt.
Ja daarom heb ik Dillinger 2 keer gezien in korte tijdquote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En daar kon je dan nog wel bij zijn?
En ook: KUT. Ik merk net dat ik met mijn huidige vakantieplannen niet in mijn woonplaats ben met de WK-finale.
Jepjep! Ook een leuke band.quote:
Even dat je het weet: Ik houd van schelden en ik zit daar midden in de zogenaamde Bible Belt.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik Dillinger 2 keer gezien in korte tijdMeshuggah, Dillinger en BTBAM
![]()
Daar kijken
Ja en? Gewoon kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jepjep! Ook een leuke band.
[..]
Even dat je het weet: Ik houd van schelden en ik zit daar midden in de zogenaamde Bible Belt.
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandamquote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nietIk had ze ook liever hier in de regio gehad
![]()
Ja, da's waar ook, dan hadden we liever Zaandam, dat was maar ruim een uur rijdenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandam
w2 woehoee..quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ze komen ook nog in Den Bosch, maar dat is niet veel dichterbij Zwolle dan Zaandam
Daar ga ik denk ik wel bij zijn, Enslaved is altijd briljant.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
In oktober komen ze nog een keertje, in Zaandam. Wil ze dan eigenlijk wel zien
Ze kunnen met z'n tweeën nog zo mooi spelen, maar Kissing The Shadows overtreffen ze niet meer.quote:
Toffe foto's!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, wat leuke foto's van ons optreden afgelopen vrijdag in de Groene Sael in Breda: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43684342
En ja, het was fucking warm!
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!quote:
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef bop6 het volgende:
[..]
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!
Of een duet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versa![]()
Ik zie het al voor mij.
Jaquote:
Finntrollquote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef GimmeGore het volgende:
Achter mij speelt nu toevallig Trollhammaren (ofzo) en toch vind ik dat een dikke zanger beter bij Finntroll past.
Hoewel Vreth wel weer wat fijner is om naar te kijken
Volgens mij is het ook dezelfde tent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef heartwork het volgende:
Gisteren zag ik op het journaal dat er tenten waren ingestort voor het zwarte cross festival..
Schrok ik wel van. Zeker omdat het dezelfde tent (of de soort) is die ook op graspop stond.
Het zal je maar overkomen Tijdens een festival. *brr*
[ afbeelding ]
ik haat jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgenochtend richting Tjechië vliegen voor Obscene Extreme.![]()
Volgens mij is dat hem idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef heartwork het volgende:
is die te downloaden boka?
wil m ook weleens zien.
of ben ik in de war met een andere docu.. een docu over 2 mannen die t perse willen maken met hun band..bijna ten onder gaan en dan via een docu steeds meer bekendheid krijgen en zo verder...
Boeken ze ook wel eens andere bands voor dat festival?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
jammer dat er op ouderwetse folk-metal avondjes altijd dezelfde bands boeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
Of Graspop, daar staan voor mijn gevoel ook vaak dezelfde bands.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef Tokus het volgende:
nee, om het jaar he.
net als de Persistence tour en vroeger met die x-mas metalfests. Het ene jaar band x, het andere jaar y. En dan weer opnieuw beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |