abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juli 2010 @ 20:42:56 #1
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_83737838
quote:
Trans-siberian Orchestra in de Heineken Music Hall!

Op zaterdag 26 maart geeft Trans-Siberian Orchestra voor het eerst in Nederland een concert in de Heineken Music Hall. De voorverkoop voor de rockopera die in de Verenigde Staten al meer dan zeven miljoen bezoekers trok, start vrijdag 9 juli om 10 uur via Live Nation.

Op een late avond in het voorjaar van 1827 beleeft de stad Wenen het grootste onweer in haar lange geschiedenis. In een grote rommelige kamer hangt Ludwig von Beethoven over zijn piano en op die piano ligt de zojuist voltooide partituur voor zijn tiende symfonie. Het is zijn laatste en hij is er zeker van dat dit zijn grootste werk is. Als de klok middernacht slaat, verschijnt Mephistopheles om de ziel op te halen van de grote componist. Kijkend in de afgrond van de eeuwigheid is Beethoven met afschuw vervuld, maar de duivel heeft nog een aanbod en de onderhandelingen beginnen...

Zo begint Trans-Siberian Orchestra (TSO) de voorstelling van "Beethoven's Last Night". TSO, een van de meest succesvolle rock-projecten in Noord-Amerika - is een ongekende mix van progressieve rock en symfonische muziek, gecombineerd met theaterelementen. Na het triomfantelijke debuut van "Beethoven's Last Night" in de VS, brengt de band hun unieke handelsmerk van 'rocktheater' nu naar Europa. Het tijdloze verhaal van producer Paul O'Neill over de strijd van Beethoven en de moeilijke keuze die de componist moet maken over de nalatenschap van zijn leven, bevat muziek van O'Neill en zijn medecomponisten Savatage frontman Jon Oliva en Robert Kinkel.

Opgericht in 1996 door producer / componist / tekstschrijver Paul O'Neill, heeft TSO meerdere generaties fans geīnspireerd de multimediale kunstvorm van de rockopera herontdekken. Omschreven als The Who's Tommy meets The Phantom of the Opera met de lichtshow van Pink Floyd, heeft TSO meer dan zeven miljoen albums verkocht en is uitgegroeid tot een van 's werelds tourende top acts. Met een productie van meer 20 miljoen dollar, trokken ze in 2009 meer dan zeven miljoen bezoekers trok in meer dan 80 steden.

In het voorjaar van 2011 gaat TSO voor het eerst op tournee door Europa. Trans-Siberian Orchestra zal "Beethoven's Last Night" uitvoeren en een preview geven van het nieuwe "Night Castle", uitgevoerd diverse muzikanten en zangers, waaronder leden van de progressieve rock band Savatage.

TSO is muziek voor fans van rock, opera of broadway shows, liefhebbers van klassiek of gewoon iemand die geniet van een mooi verhaal - TSO heeft de unieke eigenschap om fans uit meerdere generaties samen te brengen.
TICKETS
¤ 51,00
¤ 48,00
¤ 46,00

Excl. servicekosten
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:13:59 #2
159909 -Peach
Prunus persica
pi_83745200
Toevallig werden zij deze maand gereviewd in de Aarschok, en toen dacht ik nog, goh, zou leuk zijn als ze een keer naar NL kwamen!! Jooeeehoe!!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_83749078
Very niiiiccce!
pi_83803194

aanwezig
pi_85882696
Whoooaaa, ik kom hier net pas achter. Gelijk kaarten bestellen :Y ^O^
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:33:30 #6
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85883007
Oei, dat is wel interessant.
pi_85909745
Gister 8 kaartjes gekocht *O*

Kan niet wachten :D
pi_85972732
*Morgen zusje bellen gaat
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_86008035
Yeah *O* Kaart aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallang besteld *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86288900
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:45 schreef vamperotica het volgende:
*Morgen zusje bellen gaat
dat wordt kaartjes bestellen!
pi_86299851
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat wordt kaartjes bestellen!
:Y Wil je kijken of er nog rolstoelplekken zijn?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90288323
Onze kaarten zijn deze week ook in de bus gevallen. We zitten op de tribune, want dan zien we tenminste nog wat. oO<
pi_94378349
Nog een weekje. *O*
pi_94378980
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:52 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nog een weekje. *O*
*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94422271
Kan niet wachten *O*
pi_94444575
ja aftellen!
  maandag 21 maart 2011 @ 22:06:06 #17
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94445047
Minder leuk nieuws, las het in de Aardschok, even ter info voor als je het nog niet wist: http://www.metalfan.nl/article.php?sid=10312
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94557167
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef -Peach het volgende:
Minder leuk nieuws, las het in de Aardschok, even ter info voor als je het nog niet wist: http://www.metalfan.nl/article.php?sid=10312
Ik had het ergens gelezen. Voor mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit. Ik ben nog niet eerder naar een TSO concert geweest. Dus voor mij zal alles nieuw en leuk zijn. Hoop ik dan.
De reden waarom hij er niet is lijkt me niet meer dan logisch. En een goede keuze van hem.

Ik zag trouwens dat er weer plaatsen vooraan vrij zijn. Een tip voor mensen die dan toch nog willen gaan.
pi_94558310
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Ik had het ergens gelezen. Voor mij persoonlijk maakt het niet heel veel uit. Ik ben nog niet eerder naar een TSO concert geweest. Dus voor mij zal alles nieuw en leuk zijn. Hoop ik dan.
De reden waarom hij er niet is lijkt me niet meer dan logisch. En een goede keuze van hem.

Ik zag trouwens dat er weer plaatsen vooraan vrij zijn. Een tip voor mensen die dan toch nog willen gaan.
TSO is volgens mij nog nooit in Europa geweest, dus slechts enkelen zullen ze wel ooit gezien hebben. Maar veel oud-Savatage fans gaan, omdat dit er (qua bezetting) van alle projecten het meest op lijkt. Dus voor hen is het erg jammer dat Jon niet meekomt. Om die reden vind ik het zelf ook wel erg jammer.

Maar gelukkig is Chris Caffery er wel bij :Y
pi_94558784
*Checkt tour history.*
Je hebt gelijk. Alleen Amerika, terwijl ze al zo lang bezig zijn (daarom dacht ik van wel). Dan is het te hopen dat het hier ook gaat werken.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:47:10 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94562268
Op teletekst 372 werd er nog een kaartje aangeboden beneden de kostprijs, mocht iemand nog willen.

Zelf ben ik blij toendertijd al het machtige Savatage (met Criss) gezien te hebben, je blijft toch vergelijken en er is maar 1 origineel.
Maar iedereen veel plezier!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94589683
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef Mark het volgende:
Op teletekst 372 werd er nog een kaartje aangeboden beneden de kostprijs, mocht iemand nog willen.

Zelf ben ik blij toendertijd al het machtige Savatage (met Criss) gezien te hebben, je blijft toch vergelijken en er is maar 1 origineel.
Maar iedereen veel plezier!
Dat genoegen heb ik dus helaas nooit gehad ;(
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:28:22 #23
134538 chansadres
Black & White
pi_94594301
Dat is balen! Ik had bijna kaartjes gekocht maar nu ben ik stiekem blij dat ik ze niet heb...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:55:26 #24
202348 Susi
Temple of Love
pi_94600297
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Onze kaarten zijn deze week ook in de bus gevallen. We zitten op de tribune, want dan zien we tenminste nog wat. oO<
Ik heb ook expres kaarten gehaald voor de tribune, want volgens mij is het mooier om het geheel van een afstandje te bekijken dan van heel dichtbij.
pi_94601004
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef chansadres het volgende:
Dat is balen! Ik had bijna kaartjes gekocht maar nu ben ik stiekem blij dat ik ze niet heb...
Mwoa, zo goed bij stem is Jon toch niet meer. Ik zou alsnog kaarten kopen hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')