Toffe foto's!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, wat leuke foto's van ons optreden afgelopen vrijdag in de Groene Sael in Breda: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43684342
En ja, het was fucking warm!
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!quote:
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef bop6 het volgende:
[..]
we've all been blinded, subjects to visual misinformation! MESHUGGAH & Guus Meeuwis, wie wil er nou niet naar een festival met zo'n line-up?!
Of een duet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij geweldig als Meshuggah de nummers van Guus speelt en vice versa![]()
Ik zie het al voor mij.
Jaquote:
Finntrollquote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef GimmeGore het volgende:
Achter mij speelt nu toevallig Trollhammaren (ofzo) en toch vind ik dat een dikke zanger beter bij Finntroll past.
Hoewel Vreth wel weer wat fijner is om naar te kijken
Volgens mij is het ook dezelfde tent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef heartwork het volgende:
Gisteren zag ik op het journaal dat er tenten waren ingestort voor het zwarte cross festival..
Schrok ik wel van. Zeker omdat het dezelfde tent (of de soort) is die ook op graspop stond.
Het zal je maar overkomen Tijdens een festival. *brr*
[ afbeelding ]
ik haat jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgenochtend richting Tjechië vliegen voor Obscene Extreme.![]()
Volgens mij is dat hem idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef heartwork het volgende:
is die te downloaden boka?
wil m ook weleens zien.
of ben ik in de war met een andere docu.. een docu over 2 mannen die t perse willen maken met hun band..bijna ten onder gaan en dan via een docu steeds meer bekendheid krijgen en zo verder...
Boeken ze ook wel eens andere bands voor dat festival?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
jammer dat er op ouderwetse folk-metal avondjes altijd dezelfde bands boeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Redisformurder het volgende:
Gaan er nog mensen naar Heidenfest 2010? Het duurt nog even, maar staat al wel in de planning. Weer eens een ouderwets avondje folk-metal.Ik ga voornamelijk voor Equilibrium, Ensiferium en Heidevolk.
Of Graspop, daar staan voor mijn gevoel ook vaak dezelfde bands.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:21 schreef Tokus het volgende:
nee, om het jaar he.
net als de Persistence tour en vroeger met die x-mas metalfests. Het ene jaar band x, het andere jaar y. En dan weer opnieuw beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |