Maakt niet uit, ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Good old MaidenAlleen de teksten ken ik nog niet uit mijn hoofd
![]()
Weet je het zeker? Dat is wel een lastigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef Tokus het volgende:
die van Transylvania moet wel lukken denk ik.
nee de lastige is Losfer Words.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dat is wel een lastige
Ik kreeg kippenvel toen ik dat nummer voor het eerst hoordequote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef BOKA het volgende:
De betere uitvoering van het concept (misschien niet per se dit nummer, maar zeker de complete cd)
Goed zoquote:Op zondag 18 juli 2010 16:48 schreef fixatoman het volgende:
Ik als jonge metalhead van 16 vind maiden echt geweldig![]()
Samen met Lamb of God en oude in flames toch wel mijn favo band.
![]()
Haha, ja die ken ik ook inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:14 schreef BOKA het volgende:
De betere uitvoering van het concept (misschien niet per se dit nummer, maar zeker de complete cd)
beste nummer van de cd, naar mijn mening
conclusie: Enschede is niet tof.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat de andere kant van het land is vanaf Enschede
Entombed (zelfs niet gratis) gaat altijd boven Rotterdamquote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind Headbanging Enschede en natuurlijk gratis naar Entombed op strompelafstand van mn huis tof genoeg
En dan krijg je Sodom er nog bij ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Tokus het volgende:
laat Entombed nou ook in Rotterdam komen, in september. En ook gratis.
Een reden temeer om voor een andere locatie te gaan. Sodomquote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan krijg je Sodom er nog bij ook!
incl gratis huppelende alto's, waar ik spontaan wurgneigingen van krijgquote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Tokus het volgende:
laat Entombed nou ook in Rotterdam komen, in september. En ook gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |