quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat komt omdat de alto's graag stoer willen doen, maar het stiekem gewoon niet zijn.
Maar dan kunnen ze op hun hyves tenminste lijstjes bijhouden van welke bands ze allemaal live hebben gezien.
En opscheppen bij hun myspace vriendjes hoe hard de pit was! dat ze een pit hebben gezien.
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij een representatieve functie wilt wel ja. Ik weet wel dat als jij bij mij op sollicitatie zou komen in een bandshirt dat ik je niet zou aannemen, ondanks de gedeelde muzieksmaak. Ik vind dat persoonlijk echt niet kunnenEn stage is wel iets anders dan echt een goede baan. En bij een fabrieksbaantje is het zeker anders dan als je een management functie wilt bekleden, maar toch vind ik het op een sollicitatie hoe dan ook ongepast. Dan kleed je je netjes en representatief aan imo
Oh ongetwijfeld; maar dan moeten ze niet op de vloer gaan liggen huilen, dat irriteert mij mateloos! Ze worden notabene nog opgepakt van de grond, alsof het normale personen zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat komt omdat de alto's graag stoer willen doen, maar het stiekem gewoon niet zijn.
Maar dan kunnen ze op hun hyves tenminste lijstjes bijhouden van welke bands ze allemaal live hebben gezien.
En opscheppen bij hun myspace vriendjes hoe hard de pit was!
Ik heb op myspace, bij een gemeenschappelijke vriend gezien dat een alto ging opscheppen over dat hij in de harde pit bij Alestorm stond, maar die kerel had knalblauw haar, dus ik had hem bij dat concert gezien, en gezien dat hij angstig richting de pit stond te kijkenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voor
Maar goed, als jij mij afwijst om een shirt zou ik ook niet daar willen werken, als ik met kortzichtige mensen wil werken solliciteer ik wel bij de PVV, heb ik ook nog kans om in het nieuws te komen ofzo.
Ooglapjes op en gaanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Redisformurder het volgende:
Een pit bij Alestorm?Hoe ziet een piratenpit eruit?
Oh, Prostitute Disfigurement is wel lekker! Jammer dat het op een zondag valt; moet de maandag weer vroeg op!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De Baroeg is opzich wel oke. Komende zondag ben ik er weer. Voor een lekker potje Hoeren verminken.(Prostitute Disfigurment)
Inderdaad.
Sorry dat ik je moet tegenspreken, maar nee; HBO stages stellen niet zo veel voor als je het vergelijkt met een sollicitatie voor een vaste functie binnen, laten we zeggen, een multinationalquote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, HBO stages stellen natuurlijk niks voor
Maar goed, als jij mij afwijst om een shirt zou ik ook niet daar willen werken, als ik met kortzichtige mensen wil werken solliciteer ik wel bij de PVV, heb ik ook nog kans om in het nieuws te komen ofzo.
dat bedoel ik dus, die mensen probeer ik altijd een ram te verkopen als ik toevallig die kant op geslagen wordquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb op myspace, bij een gemeenschappelijke vriend gezien dat een alto ging opscheppen over dat hij in de harde pit bij Alestorm stond, maar die kerel had knalblauw haar, dus ik had hem bij dat concert gezien, en gezien dat hij angstig richting de pit stond te kijken
Met een hand als haak en een houte poot. Papegaai op je schouderquote:
Het is een middagconcert dus aan het begin van de avond afgelopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, Prostitute Disfigurement is wel lekker! Jammer dat het op een zondag valt; moet de maandag weer vroeg op!
Daar ga ik dan eens over brainstormen, wellicht aanwezig!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een middagconcert dus aan het begin van de avond afgelopen.
Doe datquote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar ga ik dan eens over brainstormen, wellicht aanwezig!
Wanneer precies en waar?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Wie gaan er ook naar Alestorm in september?
En ik heb ze ook met van die piratenzwaardjes zien lopenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dan moet ik maar ergens een ooglapje gaan regelen, voor het geval dat.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik altijd over dit topic heengekeken?![]()
Anyway, geen Alestorm voor mij, ik ga wel naar Enslaved een maandje later
Hoe was het en waar ben je geweest?quote:
Enslaved wil ik ook heen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Anyway, geen Alestorm voor mij, ik ga wel naar Enslaved een maandje later
Met m'n vriendin naar de Veluwe. Was leuk, alleen de omgeving is saaier dan dat ik al dacht. Ook nog een weekend bij mn vader geweest.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het en waar ben je geweest?
Ik denk dat je het verkeert uitlegt. Als tegen je gezegd wordt dat je niet in je metalshirtje op kunt komen dagen of in je replaybroek ofzo, dan wordt dat vaak ervaren van 'ze willen dat ik mainstream word! opression!' en dat soort ageringen, maar dat is het helemaal niet. Waarom heb je bij een bank een pak aan? Bedrijfskleding. Het is de juiste kleding om die zaken mee te doen, net zo goed als dat een monteur een overall aan heeft. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat wanneer iedereen min of meer hetzelfde aan heeft, dit niet afleidt van de inhoud. Of het zo is weet ik niet, maar ik vind het idee wel leuk.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jezus, sorry maar lees nog eens even wat je typt en denk dan maar even na ofzo.
Bij een bank neem ik jou niet aan in je metalshirtje nee, gek he?
![]()
En als manager of iemand die klanten spreekt verwacht ik een representatieve houding, maar ik betwijfel of dat uberhaupt werk voor jou is
Nou, waarom dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
uitleg over het bedrijfsleven
Ik deel kranten uit op het station, maar ik ben niks sneller of later klaar als ik een shirt met dooie foetussen er op aan heb hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?
Overigens ben ik vorige week in een Ministry t-shirt naar mijn werk geweest. Zolang er geen dode foetussen op staan, kan dat wel
Ja, dat vind ik gek, want ik werk niks slechter in een bandshirtje dan in een mantelpakje.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jezus, sorry maar lees nog eens even wat je typt en denk dan maar even na ofzo.
Bij een bank neem ik jou niet aan in je metalshirtje nee, gek he?
![]()
En als manager of iemand die klanten spreekt verwacht ik een representatieve houding, maar ik betwijfel of dat uberhaupt werk voor jou is
Breek me de bek niet losquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:58 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat hier ook over alles wat de Metalhead bezig houdt, toch?.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeert uitlegt. Als tegen je gezegd wordt dat je niet in je metalshirtje op kunt komen dagen of in je replaybroek ofzo, dan wordt dat vaak ervaren van 'ze willen dat ik mainstream word! opression!' en dat soort ageringen, maar dat is het helemaal niet. Waarom heb je bij een bank een pak aan? Bedrijfskleding. Het is de juiste kleding om die zaken mee te doen, net zo goed als dat een monteur een overall aan heeft. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat wanneer iedereen min of meer hetzelfde aan heeft, dit niet afleidt van de inhoud. Of het zo is weet ik niet, maar ik vind het idee wel leuk.
Ik werk bij een bedrijf waar je intern de meest maffe dingen aan kunt hebben, maar als je naar een klant gaat (als vertegenwoordiging van het bedrijf of om gewoon gedetacheerd te worden) moet je je aanpassen aan de daar geldende regels. Maar als ik kijk naar onze account managers bijv; als ze naar klanten gaan lopen ze in pak, doen ze dit niet zie ik ze weleens op slippers en met een QotSA shirtje voorbij komen. Het zijn bijna allemaal Graspop/Lowlands-gangers namelijk.
Het gaat echt niet om je te veranderen, maar om te zorgen dat je de juiste kleding voor de baan hebt. De facilitaire dienst bij een bank zal echt geen pak aan hebben, want daarin kun je dat werk niet doen. Maar als je klerk of hoe dat tegenwoordig heet, waarschijnlijk wel. Maar heb je een bedrijfsuitje naar de dierentuin kun je vaak best in een Iron Maiden shirtje op komen dagen. En ja, anders is het niet de bedrijfscultuur voor jou.
De reden dat veel mensen voor ons komen werken ipv voor Getronics of weet ik het, is de laid back bedrijfscultuur. Al vind ik dat baliedames in té korte rokjes ook niet kunnen. Lekkere wijven hoor, maar hoort niet zo op je werk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Dito, al klinkt jouw werkomgeving wel OK. Hadden we al niet ergens opgemerkt dat de combinatie IT en metal opmerkelijk vaak voorkomt?
Overigens ben ik vorige week in een Ministry t-shirt naar mijn werk geweest. Zolang er geen dode foetussen op staan, kan dat wel
Sorry, maar om mezelf te zijn heb ik een persoonlijkheid, kleding hoort daar (met name in combinatie met werk) niet bij. En je moet het lekker zelf weten, maar een beetje een fatsoenlijke functie zit er niet in met een metal shirt, in ieder geval niet wanneer je zo op sollicitatie komtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik deel kranten uit op het station, maar ik ben niks sneller of later klaar als ik een shirt met dooie foetussen er op aan heb hoor.
[..]
Ja, dat vind ik gek, want ik werk niks slechter in een bandshirtje dan in een mantelpakje.
En nee, werk in een representatieve functie is inderdaad niks voor mij, want ik hoef geen mensen die mij vertellen dat ik niet mijzelf mag zijn
Jij hoeft niet voor mij te bepalen wat representatief is.
Als ik door iemand wordt geholpen met oerlelijke make up, dan kan ik die ook niet serieus nemen hoor
En over die HBO stage: ik weet niet wat voor stage er door sommigen worden gelopen wordt/wat voor stagiaires jullie zien, maar die vriend van mij liep daar gewoon hetzelfde werk te doen als de "echte" architecten.
Bah, croissantjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef Witchfynder het volgende:
In dit stadium heb ik het liever over croissantjes ofzo... ontbiiijjjt!
* Marijkezwolle breekt Mark zijn bek losquote:
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Het is echt niet zo dat iemand in pak ineens beter zou zijn in zn werk,
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:34 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik heb hier op mn werk zo vaak contact met klanten die over de vloer komen, (ben zelf backend webprogrammeur), en ik heb eigenlijk altijd wel een bandshirt aan (alhoewel ik nu een shirt aan heb van Salad Fingers). Uiteraard doe ik niet alles aan wat ik thuis in de kast heb, maar het meeste is geen enkel probleem.
Naar mijn idee is 'representatief' zo relatief als het maar zijn kan. Het is echt niet zo dat iemand in pak ineens beter zou zijn in zn werk, ik doe net zo graag m'n bankzaken met iemand die gewoon een shirtje en een spijkerbroek aan heeft, Dat een bedrijf dan bedrijfskleding heeft (met logo e.d.) is natuurlijk een ander verhaal, dan gaat het ook om een bepaalde uniformiteit uit te stralen en zeker als het iets is als een plek waar veel klanten komen, is het daardoor duidelijk om te zien wie er uberhaupt werkt en wie niet.
ALs ik trouwens om ergens te werken, eerst naar de kapper zou moeten, zou ik er sowieso al niet gaan werken, van mijn haar blijf je af
En het grappige is ook dat de bedrijfstak waar we blijkbaar steeds op uitkomen IT is, terwijl er echt wel meer bestaat dan die branchequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.
YWquote:
Waar ben je geweest op de Veluwe? Het kan er inderdaad erg rustig zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met m'n vriendin naar de Veluwe. Was leuk, alleen de omgeving is saaier dan dat ik al dacht. Ook nog een weekend bij mn vader geweest.Ik zie eigenlijk Pukkelpop als mijn echte vakantie.
Ga jij nog?
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilEn ik neem aan dat je op je sollicitatie wel een beetje nagedacht hebt over je kledingkeuze, je wilt neem ik aan een goede eerste indruk achter laten...
Inderdaad, en sowieso, level 9 in de IT wereld heeft niks meer met IT te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn ervaring met IT'ers is dat hoe strakker ze in pak lopen, hoe minder ze kunnen.
En waarom is ICT geen 'regulier bedrijfsleven'? Ik kom bij veel klanten van ons, ook enorme vierletterige accountantskantoren en daar lopen ondersteunende diensten niet in pak, want dan kun je je werk niet doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No offence, maar de IT-business is sowieso heeeeeeeel anders dan het reguliere bedrijfsleven. Er werken heel andere mensen, en volgens mij zijn dat soort dingen daar wel redelijk geaccepteerd. Ben jij echter consultant, bankmedewerker (zelfs op het callcenter) of telefoniste bij de receptie dan zou die kledingkeuze doorgaans niet geaccepteerd worden. Ik neem aan dat je dat zelf ook wel ziet, dat verschilEn ik neem aan dat je op je sollicitatie wel een beetje nagedacht hebt over je kledingkeuze, je wilt neem ik aan een goede eerste indruk achter laten...
Level 9? Is dat de gebruiker (level 8) + 1?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Inderdaad, en sowieso, level 9 in de IT wereld heeft niks meer met IT te maken
Het managementquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Level 9? Is dat de gebruiker (level 8) + 1?.
Dat laat nog even op zich wachten vrees ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
YWIk verwacht wel piratenfoto's uiteraard
De meeste mensen komen juist naar de Veluwe voor hun 'rust'...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar ben je geweest op de Veluwe? Het kan er inderdaad erg rustig zijn![]()
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjeMijn goede indruk laat ik achter aan de hand van mijn portfolio en cv, niet met mijn kleding
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:34 schreef Elegy het volgende:
Waarom? Omdat je daar niet zit voor jezelf maar omdat je een bedrijf vertegenwoordigd tegenover klanten en als ik iemand in een metalshirt (of korte broek of hiphopoutfit) tegenover me heb kan ik met de beste wil dat bedrijf niet serieus nemen, hoe goed ze hun werk ook doen. Je kan ook prima jezelf zijn en je eigen identiteit behouden als je het niet zo etaleert.
Ben ik blij dat ik in een branche zit waar je wordt beoordeeld op je kunnen en niet op hoe je overkomtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Redisformurder het volgende:
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.
En Pro Pain en Municipal Waste!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Tokus het volgende:
w00t, Airbourne op Speedfest!
Ik had je niet aangenomen, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op mijn sollicitatiegesprek had ik een afgeragde spijkerbroek aan en een shirtje van een of ander obscuur doom metal bandjeMijn goede indruk laat ik achter aan de hand van mijn portfolio en cv, niet met mijn kleding
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dat laat nog even op zich wachten vrees ik...Maar je houdt ze te goed!
[..]
De meeste mensen komen juist naar de Veluwe voor hun 'rust'...
[..]
Ik had je afgewezen, wat je cv ook was en al kon je praten als Brugman.
Omdat in die branche wat apartere mensen werken. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar dat zijn echt geen gemiddelde werknemers in een bedrijf met een regulier CVquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En waarom is ICT geen 'regulier bedrijfsleven'? Ik kom bij veel klanten van ons, ook enorme vierletterige accountantskantoren en daar lopen ondersteunende diensten niet in pak, want dan kun je je werk niet doen.
Bij overheden loop je ook vaak niet in pak, hangt vaak af van je functie.
Ik vind nog steeds dat er teveel gezegd wordt dat dingen moeten en moeten, zonder uit te leggen waarom. Het gaat er om dat je tijdens je sollicitatie laat zien dat je de moeite wilt doen om bij dat bedrijf te horen en dat is ook de bedrijfscultuur leren kennen. We hebben ook weleens medewerkers afgewezen gehad bij klanten omdát ze in pak kwamen. Paste niet bij hun bedrijfscultuur.
Als een bank wil dat je in pak komt, kom je in pak. Als de hippe design toko wil dat je in trendy outfits komt, doe je dat.
Mag ik vragen hoeveel ervaring je hebt met programmeurs e.d. aannemen en het solliciteren daarvan? Je kan het namelijk echt niet verantwoorden om iemand niet aan te nemen omdat ie misschien niet de juiste kleding aan heeft, maar wel de geniaalste stukken code schrijft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je niet aangenomen, maar dat is mijn mening.
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel ervaring je hebt met programmeurs e.d. aannemen en het solliciteren daarvan? Je kan het namelijk echt niet verantwoorden om iemand niet aan te nemen omdat ie misschien niet de juiste kleding aan heeft, maar wel de geniaalste stukken code schrijft.
Ik geef overigens wel toe dat in de IT wereld misschien de mensen wat aparter zijn, daar niet van. Maar wat verstaan jullie onder bandshirtjes dan? Natuurlijk doe ik geen shirts aan met dode foetussen/kinderlijkes (al heb ik die wel extreme black/funeral doom ftw!), maar over het algemeen zie je aan mijn shirts niet meteen dat het metalshirts zijn. Van die lelijke H&M shirts met nietszeggende opdruk zouden dan ook niet mogen, terwijl dat dan weer wel geaccepteerd zou zijn
Ten opzichte van vele bedrijven zijn banken en verzekeraars ook "een aparte business", dus het is echt maar net hoe je het bekijkt. Dus hou asjeblieft op over dat "de IT branche" erg anders is dan "de rest"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business is) dat het wel anders of genuanceerder ligt bij een relaxt bedrijfje ofzo. Maar daar zou ik niet gaan werken, omdat ik dus zelf ook die waarde hecht aan representativiteit (en nee, dan heb ik het niet meteen over maatpakken oid
). Ach, ieder z'n meug
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ten opzichte van vele bedrijven zijn banken en verzekeraars ook "een aparte business", dus het is echt maar net hoe je het bekijkt. Dus hou asjeblieft op over dat "de IT branche" erg anders is dan "de rest"
quote:
Een lelijk H&M shirt met schreeuwende nietszeggende opdrukken zou ik ook niet aandoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef lifeblind het volgende:
Ik geef overigens wel toe dat in de IT wereld misschien de mensen wat aparter zijn, daar niet van. Maar wat verstaan jullie onder bandshirtjes dan? Natuurlijk doe ik geen shirts aan met dode foetussen/kinderlijkes (al heb ik die wel extreme black/funeral doom ftw!), maar over het algemeen zie je aan mijn shirts niet meteen dat het metalshirts zijn. Van die lelijke H&M shirts met nietszeggende opdruk zouden dan ook niet mogen, terwijl dat dan weer wel geaccepteerd zou zijn
Bij de IT afdeling van een bank ofzo moet ik toch altijd denken aan The IT Crowdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
overigens, ook banken en verzekeraars hebben IT afdelingen. Lopen ze daar ook allemaal strak in pak?
Representatief wil niet meteen zeggen 'strak in pak', er zitten gradaties tussen bandshirt - pak.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
overigens, ook banken en verzekeraars hebben IT afdelingen. Lopen ze daar ook allemaal strak in pak?
Waar hoor je mij zeggen dat iedereen strak in het pak moet? En door al deze uitspraken merk ik serieus hoe beperkt jullie wereld is. Sorry, maar representatief kan ook een nette broek met een blouse of polo zijn. Representatief is voor mij geen vlassig staartje (ja dat hebben de meeste metalheads, en borstelen vinden ze dan vaak ook te veel moeite), een afgeragde spijkerbroek en een bandshirt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Tokus het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef BOKA het volgende:
Men, wat een gezeik over kleding.
[ afbeelding ]
Representatieve metalheads.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Marijkezwolle breekt Mark zijn bek los![]()
Vertel, wat houdt je bezig?
Kijk, 2 vliegen in 1 klap:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
YWIk verwacht wel piratenfoto's uiteraard
Jammer dat ie zo chagrijnig kijkt maar die rechter is wel een beetjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef BOKA het volgende:
Men, wat een gezeik over kleding.
[ afbeelding ]
Representatieve metalheads.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef Mark het volgende:
[..]
[..]
Kijk, 2 vliegen in 1 klap:
[ afbeelding ]
Tja, dat krijg je met een oudste zoontje dat piraat wil zijn
(Alestorm en Swashbuckle vindt hij trouwens ruk, wat ik alleen maar waardeer. Nu nog Entombed en Voivod leren waarderen).
Die rechter lijkt op Gollumquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo chagrijnig kijkt maar die rechter is wel een beetje
Dat ben ik niet met je eens! Al zit er inderdaad wel een overeenkomst in qua blik in z'n ogenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens! Al zit er inderdaad wel een overeenkomst in qua blik in z'n ogen![]()
Ik wil altijd nog dit shirt hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een "FTW!" shirt aan. En cargo pants. Korte broek @ werk = not done.
Maar dan lieg ikquote:
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog dit shirt hebben![]()
[ afbeelding ]
Alleen dan moet ik wel een beetje richting de IT gaan, anders snapt niemand em![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
Is gewoon zo. Daarom hebben jullie ons nodig anders weet niemand hoe jullie te voederen enzoquote:
Ik snap hem!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Overigens draag ik liever torsopants of Tshirthell shirts
Mijn vader en broer zijn autist, dus dat lukt wel jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor je.
Jij hebt echt die aansluiting bij onze doelgroep (en je kunt vast ook wel goed omgaan met beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Overigens draag ik liever torsopants of Tshirthell shirts
Nou danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader en broer zijn autist, dus dat lukt wel ja![]()
En verhuizen is geen punt, wat is de naam van je bedrijf?![]()
"representativiteit" is natuurlijk vooral nodig bij direct klantcontact. Nu ligt het bij elk bedrijf wel anders qua cultuur, maar ook bij een bank zit niet iedereen strak in het pak op kantoor. (Maar ook weer niet in bandshirt, idd.)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb enkel bij banken en verzekeraars gewerkt en daar ook mensen aangenomen. Ik weet wel dat daar veel waarde gehecht wordt aan representativiteit. Ik kan me daarentegen voorstellen (omdat de IT branche echt wel een aparte business is) dat het wel anders of genuanceerder ligt bij een relaxt bedrijfje ofzo. Maar daar zou ik niet gaan werken, omdat ik dus zelf ook die waarde hecht aan representativiteit (en nee, dan heb ik het niet meteen over maatpakken oid
). Ach, ieder z'n meug
Dat wordt dan verhuizenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik werk voor OGD. Grappige is, we hebben wel een vestiging in je regio (nou ja, Enschede), maar P&O enzo zit allemaal in Delft
.
En dat zeg ik ook nergens dat representatief strak in het pak isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"representativiteit" is natuurlijk vooral nodig bij direct klantcontact. Nu ligt het bij elk bedrijf wel anders qua cultuur, maar ook bij een bank zit niet iedereen strak in het pak op kantoor. (Maar ook weer niet in bandshirt, idd.)
Nee, maar ook niet wat dat wel is. "Ik hecht waarde aan representativiteit", ja dat kan dus ook iemand in een cool bandshirt zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat zeg ik ook nergens dat representatief strak in het pak is
Okeequote:
Conorach en later nog Die Antwoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeNog leuke concerten op de planning?
Ik ben helemaal geen autistquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat jij bij onze P&O zou moeten werken, maar ja, Delft is zo ver voor je.
Jij hebt echt die aansluiting bij onze doelgroep (en je kunt vast ook wel goed omgaan met beheerders en programmeurs, oftewel: autisten).
Waar treedt Conorach op?quote:
Komt wel goed schatjequote:
Mannen met stropdassenquote:
In de Exit hier in 010quote:
quote:Die Antwoord, dat is toch dat foute Afrikaanse rap gebeuren?Of ben ik weer eens in de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |