ja mooi man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok. Kan zijn dat je ze niet hebt gezien. Dan nog is het gewoon een geslaagde grap geweest. Dat je zo op je tenen getrapt reageert maakt het eigenlijk alleen nog maar leuker.
quote:
Hey laiverd! Wat een toestand weer he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh, laat die maar lekker; zo oud is die oude stok ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn daar nog aan het kijken of ze oude stok weer boven water kunnen krijgen.
Je zou even door kunnen gaan met de nieuwe tot de oude eventueel weer in Rotterdam verschijnt
Stok gejat door iemand uit een ander forum, politie, gevechten, schieten en helicopters, Jack Bauer, uiteindelijk deelt yvonne wat b*ns uit en nu is alles weer goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef nijnja het volgende:
Wat is er nu precies aan de hand? Korte update anyone?
dat is de korte versie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Stok gejat door iemand uit een ander forum, politie, gevechten, schieten en helicopters, Jack Bauer, uiteindelijk deelt yvonne wat b*ns uit en nu is alles weer goed.
Oh klopt ja!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
waar is de ijzeren eigelijk, bij 2cv toch?
Donequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh klopt ja!![]()
Da's niet eens zo'n slecht idee swarma, zal effe PM opstellen.
Desnoods haal ik 'm bij hem op.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef maok het volgende:
2cv heeft nogal pech de laatste tijd. Hij zou eigenlijk al eind mei of begin juni op vakantie gaan, maar er komt steeds wat tussen. Ik gok dus dat hij eerst echt aan vakantie toe is en dan nog eens de stok gaat fixen.
Wat zij zegt inderdaad. Stok ophalen mag, maar er moet een nieuw slot in. En daarvoor moet er geslepen en gelast worden. Daar heb ik op dit moment niet echt mogelijkheden voor + ik wil dat wrak van mij fixxen zodat ik er mee op vakantie kan. Ben ik nogal aan toe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef maok het volgende:
2cv heeft nogal pech de laatste tijd. Hij zou eigenlijk al eind mei of begin juni op vakantie gaan, maar er komt steeds wat tussen. Ik gok dus dat hij eerst echt aan vakantie toe is en dan nog eens de stok gaat fixen.
Hmm, okay. Woon je in Friesland?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Stok ophalen mag, maar er moet een nieuw slot in. En daarvoor moet er geslepen en gelast worden. Daar heb ik op dit moment niet echt mogelijkheden voor + ik wil dat wrak van mij fixxen zodat ik er mee op vakantie kan. Ben ik nogal aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |