Inderdaad, slaif is er iig nog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn echt niet allemaal geband
Maar ik ben ook heel lief.quote:
volgens het banmeldtopic is geen enkele user gebandquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou de originele teruggeven als ze allemaal geband zijn vanwege deze grap?![]()
Heel toevallig.....:quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het toevallig is ontstaan door het vinden van de stok in combinatie van de zinvolheid van dit spel (het verplaatsen van een stok om er vervolgens achteraan te rijden). Dat had ook mijn inziens kunnen gebeuren toen de breuk er niet was. Door wat logistieke problemen duurde het alleen wat langer...
hierquote:Haha de FOK stok is hier in de buurt Een zo'n kerel gaat hem straks wegbrengen ergens heen. Ik ga hem ophalen en verbranden
weet je, een grap uithalen is best oke, heb ik ook niets op tegen, vond die BBQ foto ook wel om te lachen, maar als de rek uit de grap is en het gaat over in heen en weer bashen is de lol er wel af. En daar is het fout gegaan. De grap is helaas ontaard in geflame en dat willen we geen van beide op ons forum.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het toevallig is ontstaan door het vinden van de stok in combinatie van de zinvolheid van dit spel (het verplaatsen van een stok om er vervolgens achteraan te rijden). Dat had ook mijn inziens kunnen gebeuren toen de breuk er niet was. Door wat logistieke problemen duurde het alleen wat langer...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:47 schreef klausmeister het volgende:
[..]
volgens het banmeldtopic is geen enkele user geband
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef yvonne het volgende:
kopbal, Thijz, Thieske,Szura TerroRobbie,Robinhoo Topicverkloten, ban voor onbepaalde duur.
Breach, omdat ik ook weleens wil lachen..
Klopt, maar dat rekken komt dus door de logistieke problemenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je, een grap uithalen is best oke, heb ik ook niets op tegen, vond die BBQ foto ook wel om te lachen, maar als de rek uit de grap is en het gaat over in heen en weer bashen is de lol er wel af. En daar is het fout gegaan. De grap is helaas ontaard in geflame en dat willen we geen van beide op ons forum.
Zoals je zelf al zei, het was een grap. En nog wel een best aardige ook als je het mij vraagt. Jullie hadden alleen met de camera klaar moeten staan op de plaats waar die nieuwe stok zogenaamd zou hebben gelegenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet dodnersgoed hoe e.e.a. ontstaan is, maar laat die discussie gewoon aan degenen die het betreft. Ik vind het volkomen zinloos om uit vermaak een ander forum te gaan treiteren. Als je een forum kut vindt (en daar zal een ieder zijn eigen redenen voor hebben) staat het je helemaal vrij om weg te gaan naar een ander forum of zelf iets te beginnen, maar om dan steeds weer terug te komen op het oude, en met een hele groep een topic om zeppe te helpen vind ik gewoon niet chique.
ik ben zelf ook wel eens weg gegaan bij een ander forum, heb mijn account getrashed en het boek dicht gedaan. Dan ga ik ook niet nog eens maanden later daar de boel zieken.
Andersom wil ik ook niet dat mensen uit het Stok topic bij jullie komen zieken. We hebben ieder osn eigen ding, en leave it that way. Leven en laten leven.
dat kwam volgens mij omdat de stok vlakbij zijn huis werd neegelegd. En nogmaals, om op die manier een grap uit te halen is op zich niets mis mee, we moeten alleen even weten wanneer de grap voorbij is en de sfeer onaardig wordt.quote:
Daar ben ik het wel mee eens. Sommige mensen schieten daarmee hun doel voorbij en dan wordt het eerder zielig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kwam volgens mij omdat de stok vlakbij zijn huis werd neegelegd. En nogmaals, om op die manier een grap uit te halen is op zich niets mis mee, we moeten alleen even weten wanneer de grap voorbij is en de sfeer onaardig wordt.
dan mailen ze maar naar een admin, of die het wil posten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei, het was een grap. En nog wel een best aardige ook als je het mij vraagt. Jullie hadden alleen met de camera klaar moeten staan op de plaats waar die nieuwe stok zogenaamd zou hebben gelegen.
Als het aan mij ligt komt die stok ook gewoon terug naar jullie. Maar als dat gebeurt kunnen die jongens dat niet eens posten omdat ze weer een ban aan hun broek hebben. Dat vind ik dan weer niet chique en zelfs erg kinderachtig.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef klausmeister het volgende:
[..]
dan mailen ze maar naar een admin, of die het wil posten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt komt die stok ook gewoon terug naar jullie. Maar als dat gebeurt kunnen die jongens dat niet eens posten omdat ze weer een ban aan hun broek hebben. Dat vind ik dan weer niet chique en zelfs erg kinderachtig.
Ben je het daar mee eens ja, dat het topique verkloten was? Kom op, het was een geintje. Maar er moet weer in het wilde weg gebanned worden. En dan denk jij serieus dat die lui een mail naar de admins gaan sturenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:54 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ja, wat wil je nou? mensen niet bannen omdat ze een topic verkloten?
Wel leuk dat je mee leest daarquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, komop het ploegje dat de ban heeft kent het klappen van de zweep hoor
En Breach vond ik nou gewoon even lollig.
Dan heeft het oude wijf ook weer even een lolletje nietwaar
Nou hup, leven, laten leven, de gebanden zijn bij mijn weten niet geheel onbekend met het aanmaken van een kloon? Kunnen ze daar mee posten waar de stok is.
Ook weer opgelost
Doe de groeten aan Prosac
ja, het duurde te lang. een keer verplaatsen voor de lol is leuk maar dat ding is al dagen weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben je het daar mee eens ja, dat het topique verkloten was?
Ja, omdat men hier niet wist hoe en wat. Tjeem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ja, het duurde te lang. een keer verplaatsen voor de lol is leuk maar dat ding is al dagen weg.
"hier"? in dit topic bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, omdat men hier niet wist hoe en wat. Tjeem.
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef klausmeister het volgende:
[..]
"hier"? in dit topic bedoel je?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, aanwijzingen genoeg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |