Nooit.quote:
dit dusquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
Eens met klacht. Users die dreigen te stoppen met FOK! onderschatten Chowiso het belang van dit forum en daarvoor verdien je mijns inziens geen respect.
hmm mischien is het het forum waar je je post hebt gepostquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is Fok!?
Wie is AP?quote:
Was ik alweer vergeten.quote:
Check banmeldtopic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Salatrel het volgende:
verzonnen topicsje was er gisteren nog
Antonyzeus fokt niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Dreigen te stoppen met FOK!
Onmogelijk, dat lukt niemand.
Ja wie is dat? Username bestaat niet.quote:
OH ECHT JOHquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef cool15 het volgende:
[..]
hmm mischien is het het forum waar je je post hebt gepost
wanneer ga jij nou weg?quote:
Jij.quote:
Jou durven ze niet te bannen want dan ga je ze weer allemaal bellenquote:
Heb jij werk dan ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Morgenvroeg moet ik weer naar m'n werk.
quote:
Vergeet de telefoontjes nietquote:
Ik durf tenminste wat meer dan zo'n snotterdopje als jij.quote:
Heel goed, het is en was gewoon diep triestquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik durf tenminste wat meer dan zo'n snotterdopje als jij.
Daar heb je me 2 heldenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit kan nog een leuk gevecht worden, AP vs PHP hahaha geweldig!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Weer gezeur, nu stop ik er ook maar mee.
Doeidoei.
Uh, wij hadden toch vrede gesloten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit kan nog een leuk gevecht worden, AP vs PHP hahaha geweldig!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef timehastoldme het volgende:
Het gaat om otis 2.0 toch? Link naar het dreig topic?
Ja.quote:
KANKER ZIJ IS ZO LEKEKR HE NIELSquote:
[KLB SC 2989] SC's zijn sneu. natuurlijk, post ie nog in een ander topic dan?quote:
kloptquote:
Ja, ik zeg alleen dat dit weleens leuk zou kunnen wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, wij hadden toch vrede gesloten?
Maar wie is die AP dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg alleen dat dit weleens leuk zou kunnen worden
quote:
Wat doe ik nu weerquote:
Ik zet mijn geld in op jou iigquote:
Ik smul van je blogs, yvon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef yvonne het volgende:
Oh, opeens heb ik het gevoel dat er hier een hoop bans gaan vallen![]()
![]()
![]()
Nu durf ik hier niet meer te posten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Als je dit soort zaadposts blijft maken stop ik met fokquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat weer eens in de KLB na een hele lange tijd absentie. Hoe dan ook, op een bepaald moment wordt er uit rechtswege een niet te noemen prominente user verwijderd, nadien een aantal users zeggen te gaan stoppen met FOK!. Uiteraard zijn die woorden nog geen gulden waard, maar het gaat om het feit dat men gaat dreigen als men het niet eens met de leiding. Dat dit kan!
Klacht, mensen die dreigen te stoppen met FOK! en dat toch niet doen
Wow.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nu durf ik hier niet meer te posten.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, val me niet lastig, doe je ding op FOK!, maar blijf uit m'n buurt.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef 'm gewoon een note, al is het een positieve. 1 note en hij krijgt 6 maanden ban, vraag maar aan Bio.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
Mevrouw Heksema is er. De lol is er al vanaf.
Dat mens knijpt mij altijd in de ballen
O sorry yffonuh.quote:
DOE IK EENS AARDIG IS HET WEER NIET GOED!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
met je dunne kinderbeentjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie wou hier vechten dan?
ALS JE ME NIET MOET, PAK ME DAN!
Jij staat een halve kaste hoger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
AAAAAAAAHhhhh, advancepower is mijn oppenement. Maar dat is een brugklaskindje, die kan ik toch niet gaan pesten
uhhh, we weten hoe jij eruit ziet he, dus het wordt een grappig gevecht, dat is zekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
AAAAAAAAHhhhh, advancepower is mijn oppenement. Maar dat is een brugklaskindje, die kan ik toch niet gaan pesten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Waar is de kaste dan? Topic link, server database queri, tell me tell me..quote:
quote:
Ik ben gestopt 'm te maken, er rust een vloek op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar is de kaste dan? Topic link, server database queri, tell me tell me..
Ik rook, ik eet, en ik mountenbike veel, dus bloed zal'r komen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
uhhh, we weten hoe jij eruit ziet he, dus het wordt een grappig gevecht, dat is zeker
Sowieso wel. php houdt de mods tenminste niet bezig.quote:
quote:
Ik wacht nog altijd op een uitspraak van yvonne die goed is voor in mijn sign.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, AP zou je evil twin kunnen zijn.
Alleen denk ik zomaar dat AP jou de baas is...
En je bent lelijk en slapquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rook, ik eet, en ik mountenbike veel, dus bloed zal'r komen!
Inderdaad. AP maakt je af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rook, ik eet, en ik mountenbike veel, dus bloed zal'r komen!
Ik krijg een klein stijfjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso wel. php houdt de mods tenminste niet bezig.
Ik erg???????quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan je unban
Ah fuck it, ze zijn beide even erg.
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.quote:
hihiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan je unban
Ah fuck it, ze zijn beide even erg.
Alleen ynuhh eigenlijk. Omdat er weer gezeik was.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.
Prima vermaak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.
Prima vermaak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen ynuhh eigenlijk. Omdat er weer gezeik was.
Ik was het nietquote:
Ik snap die hele KLB SC sjauwaesau niet. Alleen maar geruzie tussen mensen die niks in KLB te zoeken hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima vermaak
quote:
[KLB SC 2989] SC's zijn sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Mooi, ban nog 2 van die aapjes en kijken hoe gek ze dan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima vermaak
Ik denk dat diegene die driegen te stoppen daar echt schijt aan hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
Eens met klacht. Users die dreigen te stoppen met FOK! onderschatten Chowiso het belang van dit forum en daarvoor verdien je mijns inziens geen respect.
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
SC heeft hier niks mee te maken sukkeltjes
WHY SO SERIOUS.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, ban nog 2 van die aapjes en kijken hoe gek ze dan worden
Ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'![]()
Ik bedoel meer dat er gewoon letterlijk 0 procent van deze 2 zinnen klopt:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'![]()
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er gewoon letterlijk 0 procent van deze 2 zinnen klopt:
Alleen Bragi was in discussie met rem en niemand vreest iets en niemand stopt. Waarom praten als je niks weet?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.
Maar de SC staat er verder los van hoor.
Moet ik ff de quotes opzoeken dat iedereen zit te bleren dat de boel wel opgedoekt word en er dan geen rustig einde komt?
De KLB is 1 keer op slot gegaan en dat was dankzij mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.
Moet ik ff de quotes opzoeken dat iedereen zit te bleren dat de boel wel opgedoekt word en er dan geen rustig einde komt?
Vriend dat komt doordat het gister er ook al over ging, soort recurring theme is het. Nogmaals, als je niks weet waarom praten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je zelfquote:
Geen idee, want BK plaats nu posts over dat hij gebanned is. Dus ik weet het niet meer.quote:
GEENquote:
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, want BK plaats nu posts over dat hij gebanned is. Dus ik weet het niet meer.
GEENquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is SPIDERMAN nu wel of GEEN kloon van PETER PARKER?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
AP en PHP, doe me een lol, spring voor een trein.
In Madurodam.
samen.
Waarom post je dat hier nog eens, alsof heel KLB nu niet de SC zit te F5'en.quote:
verkapte crewbashing, ban!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe durft ze.......... Doodsverwensing!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gaan we nu één onderwerp in 2 topics tegelijk en door elkaar bespreken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waarom post je dat hier nog eens, alsof heel KLB nu niet de SC zit te F5'en.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
verkapte crewbashing, ban!
Dat is hij juist niet, die gast heeft mij uitgemaakt voor fascist!quote:
En jij mij voor?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is hij juist niet, die gast heeft mij uitgemaakt voor fascist!
Weet ik niet meer. Mijn IQ reikt niet verder dan 85, en mijn EQ is ook niet om van naar huis te schrijven.quote:
Wapenstilstand?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Mijn IQ reikt niet verder dan 85, en mijn sociale emotie is ook niet om van naar huis te schrijven.
Z'n naam noemen is genoeg. Hij is er zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens wie attendeert Lamon. even op de SC
Lees de SC NU.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
fuck wat een topic![]()
Waarom ben ik ff naar buiten gegaan
Inderdaad, en het begon steeds beter te worden.quote:
...moet...niet...happen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey, straks dreig ik met stoppen.
Ik hoop met je mee dat hij weggaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Als AdvancedPower geband word ben ik hier weg!! voor altijd!!
Ja en heel Urk stemt d66quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
De Islam is eik zo Europees als het maar kan?
quote:
Ik schuw geweld repressie verdeeldheid en inkomens verschillen. Getuige met UIquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dreigen met preventief stoppen, voor ze weer kunnen stemmen.
Meer een vraag naar aandacht en 'beïnvloeden' van datgene wat ze niet aanstaan lijkt me.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Kentoet het volgende:
Tegen wie dreigen deze users dan? Yvonne? Danny? En hoe gaat dat dan? Zijn deze users onmisbaar of anderzijds van groot belang voor het bestaan van Fok!?
Ik snap het niet zo goed.....
Ah, het licht gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schuw geweld repressie verdeeldheid en inkomens verschillen. Getuige met UI
Ik stem alleen nog maar PVVD en in Amerika uiteraard republikeinen.quote:
Ja in de VS mag jij echt stemmen hé.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stem alleen nog maar PVVD en in Amerika uiteraard republikeinen.
Werkt dat dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer een vraag naar aandacht en 'beïnvloeden' van datgene wat ze niet aanstaan lijkt me.
Maar als ik daar heen emigreerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja in de VS mag jij echt stemmen hé.
Ik ben toch gvd geen asiel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekend met Amerikaans asielbeleid?
Ik komt er toch wel in als ras-blanke Nederlander met blauwe ogen en met een baan? Zonder geikheidquote:
Hoe goed is jouw Engels, kan je literatuur lezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik komt er toch wel in als ras-blanke Nederlander met blauwe ogen en met een baan? Zonder geikheid
Mijn Engels is vooralsnog erg slecht, maar ik probeer het vlol te trekken, dus over 2 jaar denk ik het wel vloeiend te kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe goed is jouw Engels, kan je literatuur lezen?
Alvorens je tot de VS wordt toegelaten heb je een status van 'asielzoeker'. Momenteel wordt dat alleen toegewezen wanneer je een politiek vluchteling bent, voor gezinshereniging of als je wat bij kunt dragen aan het land, dwz dat je wordt gekeurd op je talenten op sociologisch niveau. Zelfs vele Britse bands komen er niet in, al is het voor werk (lees: Tournee).quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn Engels is vooralsnog erg slecht, maar ik probeer het vlol te trekken, dus over 2 jaar denk ik het wel vloeiend te kunnen
quote:
Tot ziens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Jamunited het volgende:
Ga weg met dit topic!
Ik wil er heel graag een slotje op!
Doe het, anders ga ik stoppen met Fok!
Klopt, ik heb het ook geprobeerd. Maar ik ben weer terug. Alleen niemand weet wie ik origineel ben dus kan ik met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Dreigen te stoppen met FOK!
Onmogelijk, dat lukt niemand.
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook geprobeerd. Maar ik ben weer terug. Alleen niemand weet wie ik origineel ben dus kan ik met een schone lei beginnen
quote:
Daarom luidt mijn moraal van het verhaal: volg je eigen richtlijnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat weer eens in de KLB na een hele lange tijd absentie. Hoe dan ook, op een bepaald moment wordt er uit rechtswege een niet te noemen prominente user verwijderd, nadien een aantal users zeggen te gaan stoppen met FOK!. Uiteraard zijn die woorden nog geen gulden waard, maar het gaat om het feit dat men gaat dreigen als men het niet eens met de leiding. Dat dit kan!
Klacht, mensen die dreigen te stoppen met FOK! en dat toch niet doen
Geen idee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:18 schreef Chowi het volgende:
Zijn er al mensen gebanned naar aanleiding van dit topic?
En dat is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heb een nieuwe hobby dankzij een AP topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |