quote:
Ik wacht nog altijd op een uitspraak van yvonne die goed is voor in mijn sign.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, AP zou je evil twin kunnen zijn.
Alleen denk ik zomaar dat AP jou de baas is...
En je bent lelijk en slapquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rook, ik eet, en ik mountenbike veel, dus bloed zal'r komen!
Inderdaad. AP maakt je af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rook, ik eet, en ik mountenbike veel, dus bloed zal'r komen!
Ik krijg een klein stijfjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef yvonne het volgende:
Oh, opeens heb ik het gevoel dat er hier een hoop bans gaan vallen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso wel. php houdt de mods tenminste niet bezig.
Ik erg???????quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan je unban
Ah fuck it, ze zijn beide even erg.
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.quote:
hihiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan je unban
Ah fuck it, ze zijn beide even erg.
Alleen ynuhh eigenlijk. Omdat er weer gezeik was.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.
Prima vermaak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De halve KLB SC die vrezen dat ze opgedoekt worden en dan allemaal gaan stoppen en 'we gaan uit met een bang!'. Omdat er eentje is gebanned ofzo, en er nu een paar als dolle honden tegen Remlove los gaan ofzo.
Prima vermaak
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen ynuhh eigenlijk. Omdat er weer gezeik was.
Ik was het nietquote:
Ik snap die hele KLB SC sjauwaesau niet. Alleen maar geruzie tussen mensen die niks in KLB te zoeken hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima vermaak
quote:
[KLB SC 2989] SC's zijn sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Mooi, ban nog 2 van die aapjes en kijken hoe gek ze dan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima vermaak
Ik denk dat diegene die driegen te stoppen daar echt schijt aan hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
Eens met klacht. Users die dreigen te stoppen met FOK! onderschatten Chowiso het belang van dit forum en daarvoor verdien je mijns inziens geen respect.
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
SC heeft hier niks mee te maken sukkeltjes
WHY SO SERIOUS.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, ban nog 2 van die aapjes en kijken hoe gek ze dan worden
Ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'![]()
Ik bedoel meer dat er gewoon letterlijk 0 procent van deze 2 zinnen klopt:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee daarom zitten Bragi en Remlof daar ook te bekvechten erover en beide te janken dat ze ' Bio erbij gaan halen'![]()
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er gewoon letterlijk 0 procent van deze 2 zinnen klopt:
Alleen Bragi was in discussie met rem en niemand vreest iets en niemand stopt. Waarom praten als je niks weet?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.
Maar de SC staat er verder los van hoor.
Moet ik ff de quotes opzoeken dat iedereen zit te bleren dat de boel wel opgedoekt word en er dan geen rustig einde komt?
De KLB is 1 keer op slot gegaan en dat was dankzij mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en de gebande himself zit nu onder een kloon daar Remlof tot uitleg te manen.
Moet ik ff de quotes opzoeken dat iedereen zit te bleren dat de boel wel opgedoekt word en er dan geen rustig einde komt?
Vriend dat komt doordat het gister er ook al over ging, soort recurring theme is het. Nogmaals, als je niks weet waarom praten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je zelfquote:
Geen idee, want BK plaats nu posts over dat hij gebanned is. Dus ik weet het niet meer.quote:
GEENquote:
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, want BK plaats nu posts over dat hij gebanned is. Dus ik weet het niet meer.
GEENquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is SPIDERMAN nu wel of GEEN kloon van PETER PARKER?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
AP en PHP, doe me een lol, spring voor een trein.
In Madurodam.
samen.
Waarom post je dat hier nog eens, alsof heel KLB nu niet de SC zit te F5'en.quote:
verkapte crewbashing, ban!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe durft ze.......... Doodsverwensing!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gaan we nu één onderwerp in 2 topics tegelijk en door elkaar bespreken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |