quote:
Tot ziens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Jamunited het volgende:
Ga weg met dit topic!
Ik wil er heel graag een slotje op!
Doe het, anders ga ik stoppen met Fok!
Klopt, ik heb het ook geprobeerd. Maar ik ben weer terug. Alleen niemand weet wie ik origineel ben dus kan ik met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Dreigen te stoppen met FOK!
Onmogelijk, dat lukt niemand.
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook geprobeerd. Maar ik ben weer terug. Alleen niemand weet wie ik origineel ben dus kan ik met een schone lei beginnen
quote:
Daarom luidt mijn moraal van het verhaal: volg je eigen richtlijnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zat weer eens in de KLB na een hele lange tijd absentie. Hoe dan ook, op een bepaald moment wordt er uit rechtswege een niet te noemen prominente user verwijderd, nadien een aantal users zeggen te gaan stoppen met FOK!. Uiteraard zijn die woorden nog geen gulden waard, maar het gaat om het feit dat men gaat dreigen als men het niet eens met de leiding. Dat dit kan!
Klacht, mensen die dreigen te stoppen met FOK! en dat toch niet doen
Geen idee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:18 schreef Chowi het volgende:
Zijn er al mensen gebanned naar aanleiding van dit topic?
En dat is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
heb een nieuwe hobby dankzij een AP topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |