Ja en heel Urk stemt d66quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
![]()
De Islam is eik zo Europees als het maar kan?
quote:
Ik schuw geweld repressie verdeeldheid en inkomens verschillen. Getuige met UIquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dreigen met preventief stoppen, voor ze weer kunnen stemmen.
Meer een vraag naar aandacht en 'beïnvloeden' van datgene wat ze niet aanstaan lijkt me.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Kentoet het volgende:
Tegen wie dreigen deze users dan? Yvonne? Danny? En hoe gaat dat dan? Zijn deze users onmisbaar of anderzijds van groot belang voor het bestaan van Fok!?
Ik snap het niet zo goed.....
Ah, het licht gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schuw geweld repressie verdeeldheid en inkomens verschillen. Getuige met UI
Ik stem alleen nog maar PVVD en in Amerika uiteraard republikeinen.quote:
Ja in de VS mag jij echt stemmen hé.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stem alleen nog maar PVVD en in Amerika uiteraard republikeinen.
Werkt dat dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer een vraag naar aandacht en 'beïnvloeden' van datgene wat ze niet aanstaan lijkt me.
Maar als ik daar heen emigreerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja in de VS mag jij echt stemmen hé.
Ik ben toch gvd geen asiel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekend met Amerikaans asielbeleid?
Ik komt er toch wel in als ras-blanke Nederlander met blauwe ogen en met een baan? Zonder geikheidquote:
Hoe goed is jouw Engels, kan je literatuur lezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik komt er toch wel in als ras-blanke Nederlander met blauwe ogen en met een baan? Zonder geikheid
Mijn Engels is vooralsnog erg slecht, maar ik probeer het vlol te trekken, dus over 2 jaar denk ik het wel vloeiend te kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe goed is jouw Engels, kan je literatuur lezen?
Alvorens je tot de VS wordt toegelaten heb je een status van 'asielzoeker'. Momenteel wordt dat alleen toegewezen wanneer je een politiek vluchteling bent, voor gezinshereniging of als je wat bij kunt dragen aan het land, dwz dat je wordt gekeurd op je talenten op sociologisch niveau. Zelfs vele Britse bands komen er niet in, al is het voor werk (lees: Tournee).quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn Engels is vooralsnog erg slecht, maar ik probeer het vlol te trekken, dus over 2 jaar denk ik het wel vloeiend te kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |