quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef Bol_Wan het volgende:
serieus, kappen met die damesgroepenken er niks van
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok dat friekin_ precies even oud is als Grobbel
Volgens mij zit ik dichter bij jouw leeftijd. Ik ben alleen nog wat langer half bij de hitparademuziek blijven hangen (tot m'n zestiende a zeventiende bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok dat friekin_ precies even oud is als Grobbel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een paar echte mannen dan voor Bol_Wan Wie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Burnett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat het snel gaat, maar dit is overdrevenquote:
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
haha, ja ik ben wat recenter aangelegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we je niveau nu gevonden.![]()
Bol_Wan 1
Ja. Het is een zanger van een zeer bekende black metal band, op bandfoto's en gigs zul je 'm zo treffen:quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik herken 'm niet, heeft 'ie normaal soms schmink op?
Bijna...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, die gozer van Gorgoroth. Geen idee hoe 'ie heet.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed. Gaahl is zijn naam.![]()
TheSilentEnigma +1
ja eigenlijk was dat een veel mooiere user icon dan edgar varesequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What what in the butt
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja eigenlijk was dat een veel mooiere user icon dan edgar varese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
METHODMICH+1quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef methodmich het volgende:
Angus & Julia Stone?
Ik heb Immortal eens in de volle zon op een festival gezien. Die waren toen zelfs onherkenbaar mét schmink.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef Gehenna het volgende:
is het een vervolgvraag? dan herken ik ze waarschijnlijk niet zonder schmink
quote:Now Muriel plays piano
Every Friday at the Hollywood
And they brought me down to see her
And they asked me if I would --
Do a little number
And I sang with all my might
And she said --
"Tell me are you a Christian child?"
And I said "Ma'am I am tonight"
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb Immortal eens in de volle zon op een festival gezien. Die waren toen zelfs onherkenbaar mét schmink.
Ze zijn allebei de politiek ingegaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef cafca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Sonny Bono en Ali Farka Toure?
specifiekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze zijn allebei de politiek ingegaan?
Zowel de oude als de huidige bandnaam worden goedgerekend.quote:De groep kwam binnen in de Zuid-Afrikaanse singlehitparade, wat de aandacht trok van het platenlabel Wind-up Records. De platenmaatschappij vond de melodische doch harde sound van de band interessant en namonder haar hoede. Toch werd de band gevraagd hun naam te veranderen om verwarring te voorkomen met het dodelijke zenuwgas
. . De band koos de naam
, als eerbetoon aan de gelijknamige single van de Amerikaanse band Veruca Salt.
ranja +1quote:
even tempo er in houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stromae
Dat is 'm inderdaad!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef timbob het volgende:
is dat dan k'naan van de WK hit?
Die Antwoord, lijkt op de clip..?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef timbob het volgende:
[ afbeelding ]
Promotiefoto voor welke band?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die Antwoord, lijkt op de clip..?
zie achteraan ook ninja staan, was een single van hun dacht ik (wilde gokken allemaal)
als ie over een tijdje niet geraden word mag je wel gewoon raden, de vijfde krijgt sowieso het puntquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, nu heb ik heel wat cd's en samples van Matador in de kast liggen (handig, familie die bij Konkurrent werkt), maar ik heb echt geen zin om die op te snorren...
Ik kan er een stuk of 4 'raden', ik laat 'm liever aan een ander over. Of ik kop 'm straks in.
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Matador is jarig![]()
![]()
noem 5 (voormalig of huidig) artiesten/bands van het label
Wat stom, ik heb Aereogramme nu opstaan...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)![]()
Het is genoeg, dat niemand op Interpol is gekomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)![]()
Mogwai
... en verder kom ik al niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het is genoeg, dat niemand op Interpol is gekomen![]()
8108139dpths +1
TheSilentEnigma +1quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef 8108139dpths het volgende:
hint 1: iets met boeken en wannabe's?
Ach, die gasten zien zichzelf als een parodie. Vele malen erger is als ze zichzelf en hun muziek serieus nemen, zoals:quote:
wat een vraagquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, die gasten zien zichzelf als een parodie. Vele malen erger is als ze zichzelf en hun muziek serieus nemen, zoals:
Volgende vraag:
Momenteel leg ik de allerallerallerallerallerlaatste hand aan mijn studie. Met dit warme weer valt me dit zwaar, en dan moet ik morgen ook nog eens vroeg mijn bed uit (personeelsuitje naar Maastricht). Graag 10 liedjes die mij aanmoedigen om toch nog even een uurtje hard door te werken!
Een enigszins bemoedigende titel is wel gewenst ja. Up-tempo is geen vereiste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat een vraag![]()
je wilt dus nummers waar iets van werken in de titel voorkomt, of gewoon up-tempo
Nog 9 te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Barbarella - We Cheer You Up lijkt me dan wel een aardige starter...
Van Coldplay raak ik aan de diarree, wat de voortgang niet zal bevorderen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Coldplay - Everything's not lost
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Graag 10 liedjes die mij aanmoedigen om toch nog even een uurtje hard door te werken!
die vind ik beter eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
1. Phil Collins - One More NIght
2. Eric Clapton - Cocaine![]()
3. Herman van Veen - Opzij
4. Andre van Duin - We Zullen Doorgaan
5. Peter Gabriel + Kate Bush - Don't Give Up
6. Queen - Don't Stop Me Now
7. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
8. Triumph - Never Surrender
9. The Temptations - Keep On Trucking
10. Van Halen - Hot For Teacher
zo iets?
Deze vind ik inderdaad beter, omdat 'Slow down' natuurlijk niet de bedoeling is. Daarnaast ben ik docent, dus nummer 10 vleit me wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
1. Phil Collins - One More NIght
2. Eric Clapton - Cocaine![]()
3. Herman van Veen - Opzij
4. Andre van Duin - We Zullen Doorgaan
5. Peter Gabriel + Kate Bush - Don't Give Up
6. Queen - Don't Stop Me Now
7. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
8. Triumph - Never Surrender
9. The Temptations - Keep On Trucking
10. Van Halen - Hot For Teacher
zo iets?
quote:'salright, 'salright
It's your money or your life 'salright, 'salright
Don't need a sword to cut through flowers oh no, oh no
'salright, 'salright
Do it wrong or do it right 'salright, 'salright
Don't need a watch to waste your time oh no, oh no
nét afgevallen voor mijn lijstje voor TSEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
John Lennon - Whatever gets you through the night
Zit ik een mooie opbouw te bedenken, incl. een break die je ook nodig hebt, krijgen we dit weer...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Deze vind ik inderdaad beter, omdat 'Slow down' natuurlijk niet de bedoeling is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nét afgevallen voor mijn lijstje voor TSE![]()
friekin_ + 1
quote:I want you
Though you dare to deny it
Im always reminded of you
And the more you forbid me
The more I need you to give me
Morning comes upon us
To impose another day
Though I might try to force myself to sleep
Why should I
Face up to
Another waking day
When theres a chance youll come to me
In dreams
The world just keeps
Right on
Turning anyway
While I stay home and watch the shadow play
Innocence is lost into the dark
If I were dynamite would you provide the spark?
Als ik nu nog even flink doorhaal, heb ik straks een break van 7 weken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik een mooie opbouw te bedenken, incl. een break die je ook nodig hebt, krijgen we dit weer...
Volgens Wiki Van Halen in Amsterdam, maar in Nijmegen vertrouwen we Wiki nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef WeezerButler het volgende:
Geboren in Nijmegen
Niet dat ik het antwoord anders wel had geweten (niet zo'n VH kenner/liefhebber), maar bedoel je nu dat ze een plaat hebben die '...' heet? Of zoek je gewoon naar drie covers die ze ooit op een plaat hebben gezet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Eddie --> Nijmegen
Alex --> Amsterdam
Noem 3 nummers die Van Halen gecovered heeft op de plaat ...
Covers --> als in liedjes van anderen die Van Halen gecovered heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:12 schreef bukgeit het volgende:
You Really Got Me
Wild Thing
Walk This Way
Inmiddels afgeschaft, maar mevrouw woont toch niet in Nederland.quote:De Pas 65 of Pas 65+ was tot begin 2005 een pas waarmee mensen van 65 jaar of ouder in Nederland hun leeftijd konden aantonen om daarmee korting te krijgen op o.a. attracties, bibliotheken en openbaar vervoer. Met de invoering van de identificatieplicht in Nederland worden ouderen geacht met hun identificatiepapieren hun leeftijd te bewijzen.
Na 2005 kan de leeftijd met een geldig legitimatiebewijs worden bewezen, maar bezitters van de oude pas kunnen deze veelal nog steeds gebruiken als bewijs van leeftijd.
Die zou ik zelf dan niet doen vanwege niet direct gezongen, beetje zelfde geval als One Step Beyond.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef WeezerButler het volgende:
Bon Jovi - You give love a bad name
ik vind deze allemaal veel mooier dan die van mij. Ik zocht ze ook, maar kon er niet één verzinnen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jimmy Helms - Gonna Make You an Offer You can't Refuse
J Geils Band - Freeze Frame
Pixies - Hey
Madness - One Step Beyond
Roberto Jacketti & the Scooters - I Save the Day
Die kan niet kloppen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef WeezerButler het volgende:
Bon Jovi - You give love a bad name
De titel wordt volgens mij wel gezongen vóórdat de muziek begint, maar wordt voorafgegaan door "A shot trough the heart and you're to blame"quote:
quote:"" has the Guinness world record for the fastest tempo in beats-per-minute (BPM) of any released single, although some Extratone songs have surpassed it. It clocks in at approximately 1,000 BPM, hence the title of the recording. The single peaked at #38 on the UK Singles Chart
I feel it/thousandquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je bent niet te laat, want de vraag is nog maar half beantwoord..
Even een makkelijke dan. Met wie maakte Moby het nummer "New York New York" ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen Thousand dus, maar ok..
friekin_ + 1
beetje dubieus antwoord, hoor..erg 'wiki'
Commissaris Rexquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb afgelopen zondag een beroemde hond in het echt gezien. Welke?
En dan is het dus niet goed, wat ik zegquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
De titel wordt volgens mij wel gezongen vóórdat de muziek begint, maar wordt voorafgegaan door "A shot trough the heart and you're to blame"
waarom weet ik dit in godsnaam
niet van een van de Magnapopleden, wel van een mede-Magnapopbezoeksterquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wellicht een hond van 1 van de Magnapopleden? Zat er in de clip van Slowly, Slowly niet een hond?
Ik moest even zoeken wie Katinka is, ken ik toch wel. Maar haar hond niet en die was het dus ook niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, de hond van Katinka Polderman misschien..
die is het niet...quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:09 schreef cafca het volgende:
Die hond die op de hoes van Palomine staat?
of is die niet echt genoeg?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of is het misschien een hond die iedereen wil aaien, terwijl ze niet met de eigenaresse willen praten?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:24 schreef Mark het volgende:
Je zou haast denken The Afghan Wigs
Hehequote:
Misschien wel van hun verwekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:30 schreef Grobbel het volgende:
Ah, Aardschok. Dat verklaart waarom ik nooit eerder van die poedels heb gehoord.
quote:is a progressive/heavy metal act from Denmark.
Musically, several groups like Queensryche, Iron Maiden, Lord Bane, Tad Morose, Iced Earth, Crimson Glory, Fates Warning, King Crimson, Genesis and Savatage were once credited by the record label Locomotive as influential sources of inspiration for.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:15 schreef Grobbel het volgende:
Ja, zo'n omschrijving had ik ook nog wel kunnen raden na het zien van die hoes.
quote:
Nou, geef het antwoord maar dan, door naar de volgende vraag, dit wordt 'm niet...quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, zegt me niks en ook niet echt mijn smaak...
Bandnaam:quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:31 schreef bartrid het volgende:
Je kan eventueel nog een rebus doen of zo. En het is aan jou om te beslissen of je de vraag wil intrekken of niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:56 schreef ranja het volgende:
Stone Poneys - Different Drum
Prince - Guitar
Waterboys - Don't Bang the Drum
Corry van Gorp - Mijn Soezafoon
Candy Dulfer - Saxuality
John Spencer - Een steelgitaar en een glaasje wijn
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Chicks on Speed - We Don't Play Guitars
The Mark & Clark Band - Worn Down Piano
Billy Joel - Piano Man
10 verschillende instrumenten is niet gelukt
vervolgvraagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Doet me denken aan albums van Sophia, Lawn, Pulp, Shellac.... maar die zijn het allemaal niet
wie isquote:vertelt in een gesprek met NU.nl over de verboden kus die hij prinses Máxima vorig jaar gaf, toen zij in New York had plaatsgenomen achter zijn
. ’Ik heb Máxima op haar wang gezoend. Dat blijkt dus absoluut niet te mogen, tegen alle protocollen in. Ik ben nu een van de gelukkige mannen die Máxima een zoen op haar wang heeft gegeven.’’
Junkie XL?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:07 schreef Gehenna het volgende:
ik weet niet of ranja al wakker is, maar volgens mij is het wel goed
dus volgende vraag:
[..]
wie is?
Gehenna +1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:55 schreef Gehenna het volgende:
the organ - grab that gun
best een leuk album ook nog, eentje die nog steeds wel redelijk vaak draai
ik weet dat ze een review kregen in de OOR, maar voor de rest heb ik nooit wat van hun 'bekendheid' gehoord. In andere landen wel trouwens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Gehenna +1
dachts dat het destijds wel redelijk bekend was...
Tja, jij lag voor je verhuizing iets van 20 punten op me voor. Dat heb ik om weten te buigen in 10 punten achterstand op mij maar dat is natuurlijk niet genoeg. Overigens doen Bartrid en N00bie natuurlijk ook nog flink mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:26 schreef bukgeit het volgende:
Hulde voor de telling, met die pijltjes. Ik denk dat ik ga winnen dit jaar.
Yeahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:30 schreef Grobbel het volgende:
Wavves? Met albums Wavves, Wavvves en King of the Beach?
Ik gok op een tel-excel (ik las eerst telex-cel) waarin de puntjes van hiero bijgehouden worden...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:33 schreef Mark het volgende:
Telexcel, wat bedoel je, belsen?
Zei hij, alweer een post plaatsend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |