als ie over een tijdje niet geraden word mag je wel gewoon raden, de vijfde krijgt sowieso het puntquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, nu heb ik heel wat cd's en samples van Matador in de kast liggen (handig, familie die bij Konkurrent werkt), maar ik heb echt geen zin om die op te snorren...
Ik kan er een stuk of 4 'raden', ik laat 'm liever aan een ander over. Of ik kop 'm straks in.
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Matador is jarig![]()
![]()
noem 5 (voormalig of huidig) artiesten/bands van het label
Wat stom, ik heb Aereogramme nu opstaan...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)![]()
Het is genoeg, dat niemand op Interpol is gekomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Aereogramme (Sleep and Release, 2003)![]()
Mogwai
... en verder kom ik al niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het is genoeg, dat niemand op Interpol is gekomen![]()
8108139dpths +1
TheSilentEnigma +1quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef 8108139dpths het volgende:
hint 1: iets met boeken en wannabe's?
Ach, die gasten zien zichzelf als een parodie. Vele malen erger is als ze zichzelf en hun muziek serieus nemen, zoals:quote:
wat een vraagquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, die gasten zien zichzelf als een parodie. Vele malen erger is als ze zichzelf en hun muziek serieus nemen, zoals:
Volgende vraag:
Momenteel leg ik de allerallerallerallerallerlaatste hand aan mijn studie. Met dit warme weer valt me dit zwaar, en dan moet ik morgen ook nog eens vroeg mijn bed uit (personeelsuitje naar Maastricht). Graag 10 liedjes die mij aanmoedigen om toch nog even een uurtje hard door te werken!
Een enigszins bemoedigende titel is wel gewenst ja. Up-tempo is geen vereiste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat een vraag![]()
je wilt dus nummers waar iets van werken in de titel voorkomt, of gewoon up-tempo
Nog 9 te gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Barbarella - We Cheer You Up lijkt me dan wel een aardige starter...
Van Coldplay raak ik aan de diarree, wat de voortgang niet zal bevorderen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Coldplay - Everything's not lost
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Graag 10 liedjes die mij aanmoedigen om toch nog even een uurtje hard door te werken!
die vind ik beter eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
1. Phil Collins - One More NIght
2. Eric Clapton - Cocaine![]()
3. Herman van Veen - Opzij
4. Andre van Duin - We Zullen Doorgaan
5. Peter Gabriel + Kate Bush - Don't Give Up
6. Queen - Don't Stop Me Now
7. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
8. Triumph - Never Surrender
9. The Temptations - Keep On Trucking
10. Van Halen - Hot For Teacher
zo iets?
Deze vind ik inderdaad beter, omdat 'Slow down' natuurlijk niet de bedoeling is. Daarnaast ben ik docent, dus nummer 10 vleit me wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
1. Phil Collins - One More NIght
2. Eric Clapton - Cocaine![]()
3. Herman van Veen - Opzij
4. Andre van Duin - We Zullen Doorgaan
5. Peter Gabriel + Kate Bush - Don't Give Up
6. Queen - Don't Stop Me Now
7. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
8. Triumph - Never Surrender
9. The Temptations - Keep On Trucking
10. Van Halen - Hot For Teacher
zo iets?